Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciara, thanx voor de tip! Misschien heb ik er al een monstertje van en anders koop ik t vrijdag wel (als ik t niet vergeet tenminste). Slaap lekker en tot morgen allemaal! Ik ga ook richting bedje (hond is uitgeknepen en liep gelukkig heeeeeeeeeeel lief mee)

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ciara,

ik ben 11 kilo aangekomen. Weeg nog steeds 70.
    Ik doe nu op zich niet zo veel meer dus ik ben benieuwd hoe snel de kilo's erbij komen.

Fotoooooo van je Bugabootje:D

Net heerlijk tv gekeken...ook NET5 haha

Truste meiden!

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ik heb ook heerlijk tv gekeken, dus geen zwemmen. Slecht hoor.
    Jullie hebben het er maar druk mee zeg ladies.
    Ik kan niet wachten tot de spulletjes bij mij binnen gaan stromen.

Ik mag denk ik niet meepraten over gewicht he? ;)
    Maar ik zeg het toch (gemene grijns)
    Zit nu op +1 kg.
    Tsja, het heeft ook z'n voordelen zullen we maar zeggen.

Weet je wat ook heerlijk spul is voor voeten en benen? Een zwangerschapsvoetencreme die ze bij de Hema verkopen (weet ff niet hoe het heet, maar wijst zich vanzelf in de winkel). Van mijn lieve schoonmoeder gekregen. Het is echt zalig. Tip voor de zere, brandende, dikke voeten en benen!

4. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, Sooner, ik had jou niets gevraagd, jij mag niet meekletsen over het onderwerp gewicht :D.
    Ik zit nu op 69 kilo :$, hellup zoveel heb ik nog nooit gewogen!!! Merk nu zelfs dat mn zwangerschapskleding die ik vrij aan het begin heb gekocht niet meer lekker zit. Heb t allerliefst een legging aan.
    Gelukkig vind vriendje me nog heel mooi en helemaal niet dik, t zit allemaal in mn buik (en in beetje in de BBB-zone ;)) hou ik mezelf maar heeeeel hard voor.

Ik zal dit weekend ff wat fotootjes maken. De uitzet wordt langzamerhand compleet. De wieg staat (tijdelijk) mooi opgesteld in de woonkamer en de bugaboo in de gang....hahaha ben dr helemaal klaar voor.....nu nog de kinderkamer aanpakken.

X Ciara

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Leuk zeker Ciara, elke avond naar de wieg staren? ;)

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Kent één van jullie een grote babywinkel in het midden van het land, liefst A'foort, Utrecht, Hilversum zo ongeveer?

Mijn moeder belde net dat ze a.s. maandag willen kinderwagen shoppen met ons.
    Ik krijg ineens 'paniek'. Weet nog steeds niet zo goed welke ik wil.

Ik was helemaal van de Quinny Buzz. Maar een verkoper was ineens helemaal pro-Bugaboo. Die vind ik ook echt helemaal geweldig hoor Ciara en Waterlelie, maar ik vind de reiswieg echt heel laag. Eigenlijk te laag. En hij is ook een stuk duurder dan de Quinny.
    Begon mijn schoonzusje weer over een Toppie. Geen idee wat dat is, maar dat moet ook een goeie wagen zijn.

IK KAN NIET BESLISSEN... AARGH.

En ik wil ook wel graag een wagen met van alles erbij. Zo'n leuk actiepakket met mandje, dekentje etc inclusief.

(hoezo, ik veeleisend?)

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Sooner,

leuk zeg samen met je mams een wagen uitzoeken!!!! Ik keek eff rond op i-net en er is een Babydump, Babykoop, Gardo en een Babyplanet in Utrecht! Mijn spullen komen van Babyplanet vandaan.
    In Hilversum heb je alleen een Prenatal dacht ik...Ik kom zelf uit T'Gooi en ik heb er nooit eentje gezien. Dus ik zou voor Utrecht gaan:)

Verder goed geslapen???

Ik ben gaar en het heeft hier ontzettend hard geregend! Volgens buienradar blijft het droog. Ik ga zo maar ns aankleden.

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Haha aankleden Waterlelie. Wil het vandaag niet zo goed vlotten?
    Ben ook wel een beetje gaar, ben energie aan het zoeken voor het schoonmaken van de badkamer.
    Best goed geslapen en jij? Ging het een beetje?

Het is hier ook beestenweer, maar soms ook ineens ff de zon. Typisch weer.

Super, zeg dat zijn vier winkels in Utrecht. Dat is dan wel het slimste he, dan kunnen we nog uitwijken naar een ander als de een je niet aanstaat of ze hebben niets leuks. Ga gelijk even naar babyplanet kijken op i-net.

Vond jij het ook niet vreselijk moeilijk? Ik kan maar geen beslissingen nemen. Misschien moet ik dat dan maar aan mijn vriend overlaten... :)

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja ik heb mijn vriend wel mee laten beslissen...hij moet er tenslotte ook mee lopen hihi

Ik zou idd elk winkel bekijken op internet en dan een volgorde maken:D

10. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Haaaii Sooner & Lelie,

Wat een buckweer he! Zit veilig droog achter de compu en ben lekker met de tram naar t werk gegaan.
    Sooner, ik ben ook naar de Babyplanet gegaan en heb uiteindelijk via een webwinkel (die adverteerde op marktplaats) de Bugaboo gekocht :).
    Ik heb me dus heel erg uitgebreid laten informeren in de winkel en vervolgens uitgezocht waar ik het goedkoopst mn slag kon slaan.
    Ik heb uiteindelijk E 715, - voor de Bugaboo betaald incl. de aanvullende bekleding en levering.

En heb ook vriendje laten meebeslissen over de kleuren, fuchsiaroze was dus geen optie :D.
    Bij ons was de verkoper ook zeer pro Bugaboo en voordeel is dat ze heel courant blijven dus je kan ze via Marktplaats ook zo weer verkopen.
    En zelf weten....maar ik zou niet kiezen voor de extra's dat zijn alleen maar lokkertjes om jou het product te doen kopen. Juist leuk om dat weer lekker extra uit te mogen zoeken, heb je ook meer keus.

Succes dr mee!!!

X Ciara

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    he ciara,

heb je dan een voetenzak en luier/verzorgingstas van de Bugaboo ook gekregen? Die moest ik zelf bij kopen.

12. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He lelie,

Nee, die kreeg je er niet bij, kon je wel bijbestellen met geloof ik 25% korting. Maar tegen die tijd dat mn meisje in het wagentje kan is het zomer en heb ik geen voetenwarmer nodig.
    Ik vind de verzorgingstas van Kitch Kitchen erg leuk en denk dat ik die er bij koop.

Wat ik ook nog heel leuk vind en nog ff wil uitzoeken is zo'n lekker schapenvachtje voor in de wagen.

X Ciara

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Goh geen fuchsiaroze? ;)
    Ik denk dat ik net als jullie ook voor donkere kleuren ga. Dat is voor de winter wel net zo lekker en logisch. En juist met de speeltjes en dekentjes enzo kun je dan lekker knallen.

Nou lelie, ik heb een lijstje gemaakt en denk dat het dan inderdaad Kanaleneiland wordt. Jammer dat ze net maandag pas om 13.00 uur opengaan. Ik verheug me er wel heel erg op!!

Het is inderdaad geen weer, ben jij inmiddels aangekleed Waterlelie? Ik heb wel al de badkamer gedaan.
    Zit nu met 5 kussens in mijn rug op mijn bed in mijn ondergoed en de laptop op schoot.
    Sorry Ciara, dat jij op kantoor moet zitten en wij op de bank. Nog ff doorzetten en dan zit jij er ook!!

Oh ja, haha, mijn poes heeft de maxicosi ontdekt ;)

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: de maxicosi mura is ook erg fijn, de bak zit ook lekker hoog. Maar is net als de bugaboo aan de prijzige kant.

Gewicht: ik ben inmiddels al 16 kilo aangekomen, de weegschaal staat al bijna op 80 kilo:$. Ik hoop dat het er ook niet veel meer gaat worden. Ik snap ook echt niet waar die kilo's allemaal zitten, heb wel een dikke buik, maar ben verder alleen op mn billen en bovenbenen een klein beetje aangekomen. Hou wel heel veel vocht vast, dus daar zit ook wel wat gewicht in.

Het is hier echt slecht weer, het is echt herfst. Mn mams is net weer naar huis gegaan, vanmorgen samen alle boodschappen gedaan en terwijl ik leker bij de kapper ben geweest heeft ze de hele zolder en bovenverdieping gepoetst. Heerlijk!
    Vanavond het eerste deel van de borstvoedingscursus, ben erg benieuwd......

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh leuk Nightelf BV-cursus. Ik vond het tenminste leuk, maar vooral om de plaatjes ;)
    Al die lieve beebies.

Wat lief van je moeder! Wat zul je happy zijn in je schone huisje.

Ik zal de Mura zo ook ff bekijken op internet.

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Sooner,

euhhh nee ik heb me niet meer omgekleed:):), heb mijn jogging nog aan...ik denk niet dat ik me nog ga omkleden:)

Ik zit heerlijk languit op de bank animal planet te kijken.

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Heerlijk Lelie, niets aan doen. Helemaal goed zo ;)

Ik weet het al weer nightelf, de maxi-cosi past niet in onze Renault Clio... (haha, is ook zo'n kabouterauto).

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: de maxicosi is idd niet de meest compacte van de merken. Mn zusje heeft een Quinny Buzz, die kun je een stuk kleiner inklappen.
    het leuke is, mn moeder probeert nu om elke week een dag vrij te maken om samen boodschappen te doen en dat ze dan wat zware schoonmaakdingen doet. Ze vindt het zielig voor mn man als hij dat allemaal 's avonds of in het weekend nog moet doen en ze heeft liever niet meer dat ik het zelf doe. Vind het echt zo lief....

19. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    #2359 Ciara, 3 sep 2009
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
    Ik wil ook in joggingpak op de bank en een moeder die mn huisje schoon komt maken!!!!!!!!!!!!!!! :x :x. Ik moet strx in de regen boodschapjes doen en gezond koken voor mn beebje.

Ha, Nightelf, jij zit dus ook al op 16 kilo, dat lucht een beetje op..dat ik niet als enige zo aankom.

Hihihi, mijn katertje vind de wieg, maxi-cosi en Bugaboo ook bijster interessant :D. Hij verstopt zich er achter en attackiert me dan....echt heel geestig, hij maakt enorme Ninja sprongen om daarna op mn buik in slaap te vallen

X Ciara

20. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Haha. Nou met mijn poes kan ik zo de auto in, ze ligt er al de hele dag in te slapen. Zooo lief.

Nightelf, jouw zus is blij met de quinny? Geen problemen?

Ciaaartje, och och. ik wilde dat ik ff je huis voor je kon soppen en een lekkere hartige taart in de oven stoppen vlak voor je thuis komt...

Deel Deze Pagina