Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Stef, ook mijn duimen draaien overuren voor je. Succes maandag. En we wachten hier op bericht!!

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Superspannend Stef!! Wat zil dit weekend ongelooflijk lang duren voor jullie. Maareh, zoveel HCG, volgens mij ben je gewoon nog hartstikke zwanger (wishfull thinking). Misschien idd late innestelling.

3. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

all, bedankt meiden....!!! Ik weet niet zo geod wat ik er met aan moet eerlijk gezegd!
    Moeten we nu blij zijn...of juist toch verdrietig....hopen....of vreesen......???

Jakkes wat één rotweekend is dit........!!!

Maandag hebben we om 9:30 de afspraak, mijn schoonzus gaat met me mee. Zij heeft jaren als assistente bij de gyn. in Harlingen gelopen en weet er meer vanaf dan wij. Als je daar zit sla ik vaak dicht en zij kan net even wat gerichtere vragen stellen en me opvangen als het niet goed is!!!!

Meiden ik weet echt niet meer wat we moeten, wou dat het weekend om was.......!!!

4. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jeetje stef dat snap ik helemaal...ik zouhelemaal gek worden....pfffffff wat een spanning allemaal zeg..

ik ga kei hard voor je duimen dat ze gewoon te vroeg gekeken hebben...of niet goed gekeken hebben en dat jou intuitie gewoon goed is..

hier alles ok..heb nog steeds weinig klachten, ben dan ook super blij dat ik de bloeduitslagen heb gehoord want anders had ik me echt zorgen gemaakt..
    het enige wat ik merk is dat ik moe ben en in de avond krijg ik iets wat gevoelige borsten en pijn onder in mijn buik...
    verder voel ik niks....geen super pijnlijke borsten...

5. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Pekske, ook ik had niet extreem zere borsten. Ze zijn wel voller en de zijkanten zijn iets wat gevoelig! Je had idd hoog HCG...! Bij mij is het begonnen met 6ul. toen 162ul. toen 1253ul. en afgelopen maandag dus 7093ul.

Ben echt blij als het weekend om is....pffffff

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    nog 1 dag stef...zelfs ik word er helemaal nerveus van als ik aan je denk..
    ik zit morgen dan ook met spanning te wachten en hoop op een mooi bericht..
    bij de vorige echo hebben ze toen wel vruchtzakje enz gezien en alleen geen hart actie??

7. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Dames weet niet of dat nog helpt.....heb vanacht om 4uur een bloeding gehad en heb de rest van de nacht niet meer geslapen. Vanaf vanochtend heeft het weer afgenomen en heb ik nu alleen nog heel licht bruin!!! Geen idee dus wat ik er nog van moet denken!!! Heb er geen kraamp bij gehad!

Wat één nachtmerrie zeg.

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Stef, ik heb werkelijk geen idee wat dit nu betekent! Ik hoop het allerbeste voor je en morgen krijg je hopelijk eindelijk duidelijkheid...

Heel veel sterkte!

9. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wat een nachtmerrie stef. jeetje..
    ik hoop dat jemorgen duidelijkheid hebt....dit is bijna onmenselijk...sterkte..

10. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje Stef,

Wat een emotionele achtbaan. Ik hoop heel hard dat je goed nieuws krijgt vandaag!!
    Heel veel sterkte & succes!!!

X Ciara

11. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik ben met spanning op stef aan het wachten...pfffffff waar blijft ze toch...hoop dat het goed nieuws is..

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    stef; ik hoop echt dat je met goed nieuws komt meid
    mijn duimen maken overuren voor je [-o< [-o< [-o<

13. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hoe gek kun je worden......aaaarhhhwww

Er is hartaktie te zien! De bloeding kan ie niet verklaren kan zoveel zijn!!! Moest me geen zorgen maken, maar wel met beide benen op de grond blijven en is erg vroeg! Maar goed, dit hebben we ,.!!!

Ben er aangeslagen door....!

14. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    AAAAAHHHHH!!! Stef, wat een goed nieuws!!!!! :) :) :) :)
    Van harte meid!!....ennuh...ga jij eens gauw je banner veranderen. :)

Kus Ciara

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Goed nieuws, Stef!! En nu proberen te genieten!!

Vanochtend de termijnecho gehad, alles goed, ben alleen 5 dagen korter zwanger. Heb mn banner dus maar aangepast.
    Moet alleen wel bij de gyn onder controle blijven, heb nl al beginnende bekkeninstabiliteit. Donderdag naar de fysio, hoop dat zij wat voor me kan betekenen.

16. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    fijn dat alles goed was met de echo...
    wel balen van de bekkeninstabiliteit...ik ben daar ook zo bang voor omdat ik hypermobiel ben in mijn banden en gewrichten....

ach ja we zullen wel zien...

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    stef: super nieuws meid
    hopelijk blijft het nu allemaal goed gaan ;)

18. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hee meiden!!!

Allereerst voor Stef!! Meid meid wat een spanningen zeg!! Pffff ik kan me voorstellen dat je nergens anders meer mee bezig kan zijn... Ik zou ook helemaal gek worden! Gelukkig hebben ze het verkeerd gezien de vorige keer!!
    Nogmaals gefeliciteerd zou ik maar zeggen!!! =D> =D> Ik ben zo blij voor je!!

Ben vandaag bij de verloskundige geweest voor een intake. Ze hebben mijn bloeddruk gemeten en gewicht en bloed afgenomen..
    Nu hoef ik pas weer 25 mei te komen, ben dan 14 weken. (ben nu 9,1 weken, moet nog even een nieuwe banner maken).

En omdat ik met kinderen werk moet ik naar de huisarts om te laten testen of ik resistent ben voor de 5de ziekte en/of dat ik het al heb. Dit kan gevaarlijk zijn in de eerste helft van de zwnagerschap.
    Er is namelijk al bij een aantal kinderen de 5de ziekte geconstateerd, gelukkig kom ik niet veel in aanmerking met deze kinderen, maar ja wel met andere natuurlijk dus ben toch wel een beetje bezorgt.

Hoe is het verder met iedereen???

Liefs Houda

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

@Stef, echt geweldig meid, ben super blij voor jullie! Ik heb een week lang bloedverlies gehad en kijk het gaat goed met mij :D

@Nightelf, balen van meid van je bekkeninstabiliteit., maar wel super dat je echo goed was. Maakt niet uit dat je minder ver bent, belangrijkste is dat het goed gaat ;)

Vandaag heb ik gesprek gehad in het ziekenhuis. Ik mocht de verloskundige bellen, hoef dus niet meer naar het ziekenhuis te komen. Heb vandaag gelijk gebeld, maar wordt pas na morgen teruggebeld want ze moeten overleggen of ik mag komen. Tis namelijk erg druk..

Verder gaat het prima, nergens last van :D En dames, heb mijn echo foto in mijn album gezet. Hoop dat hij een beetje duidelijk is.. sorry beetje aan de late kant.

20. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Wat weer een nieuws zeg. Stef, ik duim voor je. Maar het lijkt weer een stuk hoopvoller dan dit weekend. Dus probeer iets te relaxen. En ik heb me laten vertellen dat bloedverlies veel vaker voorkomt tijdens de eerste weken. Maar ik zou zelf ook helemaal freaken als het me zou overkomen hoor!

Deel Deze Pagina