Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Linda: 12 weken gefeliciteerd!!!!

Sooner en Caruli: 26 weken gefeliciteerd!!!

Sooner: leuk dat je mannetje het nu ook gevoeld heeft. Wordt het voor hem zeker ook nog 'echter'.

Susan: is je dag net zo relaxed als je gehoopt had? Zal zo eens googlen op die handgrepen. Ben erg benieuwd of ik het precies kan voelen.....

Mn moeder had een leuke geboortedag voor ons meisje in gedachten: 11-10-09. Vind het zelf ook wel een goeie.....

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    hihihi ik vind 09-10-09 wel een mooie:D

wie weet heb ik dan mijn keizersnede

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Linda, gefeliciteerd met je 12 weken!!!!

Sooner en Caruli, jullie gefeliciteerd met de 26 weken!!

Nightelf, idd een mooie datum, maar vind die van Lelie ook leuk :D
    Lelie, mag je zelf ook meebepalen voor de eventuele datum voor de keizersnee?

Suus, ik kwam op een site terecht met bijna ongebrijpelijke medische termen dat ik het niet meer begreep....Maar bij mij kan het wrs toch nog niet, dus misschien met de tijd ;)
    Was/is je dag nog relaxt?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    09-10-09 is idd ook een hele leuke datum
    al wil ik niet bevallen dan ;)

ik heb zelf al heel lang in mijn hoofd zitten
    dat ik beval op 25-11-09 waarom weet ik ook niet
    ben benieuwd of we dat gaan redden of niet wie weet ga ik wel weer 2 weken overtijd

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zou voor jou idd ook wel erg vroeg zijn, Caruli. Dan kun je beter op 25-11-09 bevallen:) Wat grappig dat je al een tijdje die datum in je hoofd hebt, ik heb alleen maar het gevoel dat ik de 40 weken niet uit ga lopen, we zullen.....

Susan: heb die handgrepen geprobeerd, maar het lukt me alleen maar om haar kontje en rugje te voelen, haar hoofdje jammergenoeg niet. Morgen ofzo nog eens voelen, misschien lukt het dan beter.

Zo, mn mams is weer naar huis, heb de meeste boodschappen al binnen en ze heeft weer flink haar best gedaan met poetsen:)

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Caruli, die datum vind ik ook wel leuk. Zullen we die delen?
    Of is het nog eigenlijk iets te vroeg?
    Ik vind 9 dec ook wel een mooie datum; 09-12-09
    Laat ik die maar doen.
    Ik wil zeker niet overtijd, wat een ramp met de Kerstdagen. Arme kindjes, die hebben dan nooit een eigen verjaardag ;)

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:

Afspraken bij gyn of vk

12-09-09: Caruli 3D/4D echo
    14-09-09: Sooner controle vk
    15-09-09: Jewel GUO
    16-09-09: Nightelf controle gyn
    17-09-09: Sooner 3D/4D pretecho
    18-09-09: Esser ZH onderzoek zwangerschapsdiabetes
    21-09-09: Esser controle vk
    21-09-09: Lelie liggingsecho
    22-09-09: Caruli controle gyn
    23-09-09: Lelie controle VK
    24-09-09: Lelie intake kraamzorg
    30-09-09: Suus 32 wkn echo
    01-10-09: Suus controle vk
    09-10-09: Caruli Tussencontrole vk

Zo! Heb mijn brief binnen van het ziekenhuis. De 21e heb ik een echo. Nu gaat het echt snel allemaal:$

Opendag gehad van ons nieuwe huis. Het is werkelijk prachtig. Het is zo ontzettend groot en mooi dat ik mijn huidige appartement niet meer ga missen:D
    Ik ben heel erg positief!!!!

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oja...Ciara, we hebben leuke buren aan de ene kant maar de andere weten we nog niet;)
    Echt jammer dat het bij jullie niet doorgaat. De mensen zijn zo leuk allemaal en allemaal met pasgeboren kindjes hihi

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: mocht de kleine de 21e nog in stuit liggen, krijg je dan ook gelijk een datum voor een keizersnede te horen?
    Super dat je zo tevreden bent over je nieuwe huis. Nu maar lekker dromen over de aankleding/ inrichting etc.....

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Poeh heb geen idee nightelf. Als ik mijn echo heb gehad ben ik 35 wk en 5 dgn.
    Nouja...ik hoop het want een draaipoging wordt het toch niet.

Jewel,

dat weet ik ook niet of ik mag meebepalen over de datum. Ik hoop niet de 7e want dan is de partner van mijn moeder jarig.

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kan me voorstellen dat je liever geen draaipoging doet. Er schijnen nog aardig wat risico's aan te zitten en of het dat allemaal waard is......

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, dat wordt nog spannend! Nog 1.5 wk en dan weten we het... Ze zullen toch niet 'al' bij 38 wkn een keizersnede doen? Denk dat ze het plannen na de 7e hoor!

Hier het dagje overleefd. Op zich was het vrij relaxed, al kwamen er ineens nog wat spoedjes tussendoor! Uiteindelijk iedereen kunnen helpen dus dat is weer mooi. Daarna nog even de rest van de oproepkaartjes in het dorp rondgebracht dus nu zijn alle herinneringen voor de controles van september de deur uit. Ben heel trots op mezelf :) (normaal doet mn moeder dat nl altijd en die zei al dat ik het niet hoefde/moest doen)
    Maar ja, als we wachten tot oktober...krijg ik het dan heel druk en tja, hoe lang werk ik dan nog???

Meiden, ik ga lekker wachten tot mn eten er is (heb spare-ribs besteld, jammie --> manlief heeft nl weer dienst dus ben helemaal alleen tot aan morgenochtend), met mn voetjes op de bank voor de tv. Heerlijk!!! Het is weekend, hier althans.................. :)

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus,

Ze doen vaak een keizersnede in week 38. Dat zei laatst mijn vk nog. Ze willen dat plannen nog voor dat de eventuele weeen gaan beginnen. De 7e ben ik precies 38 weken dus ik hoop de 9e hehehe

Eetsmakelijk! Heb je toevallig spare ribs sweet besteld? Die zijn zooo lekkerrr:p:p

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh wist niet dat ze dat al in week 38 doen!! Dan idd maar hopen dat het na de 7e is maar dat zal je toch wel aan kunnen geven dan??

Enne, ik had hot ribs :) Die vind ik weer heel erg lekker. Mn mannetje neemt wel altijd die sweet ribs ;)

15. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daag meiden,

Niet helemaal de bedoeling maar toch weer een drukke dag achter de rug. Maar nu lekker weekend dus morgen lekker weinig doen.

@Linda: 12 weken, de eerste grote mijlpaal, van harte gefeliciteerd!!!!

@Sooner: Wat leuk dat je mannetje jullie beebje ook gevoeld heeft!!!

@Sooner en Caruli: Jullie hebben er ook weer een mijlpaal bij! 26 weken gefeliciteerd!!!

@lelie: Bouwnr 19 is nog niet verkocht toch? He, nu vind ik het helemaal jammer, had me erg gezellig geleken. Vriendje wilde uiteindelijk toch echt niet naar Noord, n.........ou ja onze tijd komt nog wel. Ik ben ook een beginnetje aan t maken met de babykamer hier en t wordt veel leuker dan gedacht.

@Suus: Lekker gesmikkeld met de beentjes omhoog? Ik ga morgen even naar je kunstgrepen kijken, ben ook nieuwsgierig of ik het hoofdje kan voelen.

@Jewel/Nightelf: Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag?

@Esser: Lang niet sgehoord alles goed?

Ik ben vandaag na t werk ff over de Albert Cuyp gefietst en heb bij Boerenbont hele leuke fucsiaroze katoenenruitjes stof gekocht. Precies hetzelfde als die van Cottonbaby, voor 6 euri haal je er 2 wieglakentjes uit. Vinden jullie dat niet crea bea?

Vanavond weinig puf...morgen meer schrijven.

Fijne avond allemaal!

X Ciara

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

@Lelie, nieuwbouwwoning is echt geweldig!! Heerlijk!!! :) Enne, spannend meid je echo..

@Ciara, dat is geen geld! Ik wil dan een witte lakentje met een fuchsiaroze dekentje :D

@Susan, goed geregeld meid!! Je mag zeker trots zijn op jezelf..

Nou dames, was laatst bij een zwangerschapswinkel geweest om iets leuks te kopen voor suikerfeest. Na 5 jurkjes proberen was ik helaas niet geslaagd. Echt balen :( maar ben daarna nog wezen shoppen bij de normale winkels en overal zijn van die jurkjes in. En het leuke is, dat die beter passen dan een echte zwangerschapsjurk, is dat niet grappig? Ga vanmiddag nog een keer kijken, heb er een paar leuke gezien en geprobeerd.. Wil er wel leuk uitzien die dag :)

Gister had ik late dienst, vandaag weer vroeg. Ben dus weer op deze mooie vrijdag brak. Gelukkig werk ik maar 6 uurtjes, kan ik lekker vroeg naar huis..

Week 2 is binnen! Nog 4 weken werken hihi :D

Oh dames nog een ander vraagje he,

Hebben jullie ook zo last van jullie kont/stuit? Ik kan de laatste tijd niet normaal meer zitten op werk. Doet zo'n pijn als ik opsta en loop. Daarna gaat het wel beter, maar wanneer ik ga slapen en ik lig op mijn rug, dan doet het ook zo'n pijn.. Pfff, had het eerst met mate, maar nu heb ik er elk dag last van. Moet ik dat melden of komt dat omdat alles slapjes is geworden en dat ik daar gewoon gevoeliger ben..

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Enise, ik ken het gevoel hoor! Als ik net lig/sta/zit, of net ga liggen/staan/zitten dan doet het ook zo'n verschrikkelijke pijn in mn onderrug/stuitje! Als ik dan bijv loop, loop ik echt als een manke! Maar daarna gaat het ook weer stukken beter... Komt dat overeen met wat jij hebt?
    Ik heb het nog geen enkele keer gemeld bij de vk want vond het niet zo belangrijk. Zal vast geen BI zijn dacht ik zo maar gewoon dat alles wat slapper is door het oprekken van de banden. Moet jij binnenkort naar de vk? Anders even informeren! Dat kan natuurlijk nooit kwaad!

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Susan,

Ik heb precies hetzelfde en vond het ook niet zo belangrijk om het te melden. Moet volgende week woensdag weer, dus ga het wel even 'melden' met de vraag van, hoort dat erbij? :) Dan heb ik in iedergeval antwoord dat het normaal is hehe :)

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Enise, ben erg benieuwd naar het antwoord van je vk! Weet ik ook meteen meer. Zoals je las heb ik er ook weinig aandacht aan geschonken nl ;)

Hoeveel uurtjes moet je nog werken vandaag? Hoop dat je al op de helft zit! :)

Hier ga ik vanmiddag naar mn oma... Echt totaal geen zin in want zo leuk is ze nou ook weer niet. Inmiddels ook al 95 volgens mij en denkt nog steeds dat ze prima op zichzelf kan wonen. Niet dus.
    FF de buik showen maar en mn zus neem ik mee, meteen wat extra afleiding. :D

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Enise: zo begonnen bij mij de BI-klachten......
    Fijn dat je toch nog geslaagd bent voor een leuk jurkje. Ik heb vorige week nog een 'gewoon' jurkje gepast, maar dat lukt bij mij dus echt niet meer, heb nu wel een leuk zwangerschapsjurkje gevonden.

Ciara: leuk, zelfgemaakte lakentjes! Al weer een beetje bijgekomen van je zware dag van gisteren? btw, Esser is volgens mij nog op vakantie.

Susan: geniet van je vrije dag!

Verder nog iemand leuke plannen voor het weekend? Wij hebben het weer veel te druk, vanavond op verjaardag bij mn nichtje, die is vandaag 1 jaar geworden, morgen verjaardag bij vrienden en zondag gaan we brunchen met mn schoonouders, die zijn 35 jaar getrouwd.

Slapen jullie trouwens ook zo slecht, ik haal de laatste week amper 4 uur en ben daardoor overdag gewoon veel te moe om ook maar iets te kunnen doen. Hang nu ook al sinds vanochtend vroeg een beetje op de bank. Ga straks wel een cake bakken, daar heb ik wel zin in:D

Deel Deze Pagina