Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ach danjo kan het kindje nog lekker circusacts uitvoeren ;)

Vervelend dat er zo slecht geslapen wordt. Ik slaap zo'n 12 a 14 uur per dag, dus kan er niet over meepraten. Maar heb wel dat ik soms erg stijf en benauwd wakker wordt. Maar gaat altijd snel over gelukkig.

Hier vordert het lekker met het huis. Mijn vriend en zijn beste vriend zijn net een hele lading zooi naar de stort aan het brengen. Ruimt lekker op.
    Straks nog ff de vloer van de babykamer in de was zetten.
    Ook nesteldrang ;)

Wat een lekkere ideeen brengen jullie me allemaal op zeg.
    Ik heb vorige week trouwens monchou-taart gemaakt, toen Ciara het over cheesecake de hele tijd had.
    Dus dat was een goede aanzet Ciara!!!

Nou meisjes, een heel fijne dag maar weer!

Oh suus, ik ga zo ff je kinderstoel van fresco bekijken op i-net!

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: monchou-taart is ook altijd erg lekker! Poetsze met de babykamervloer!

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    :$ soooo heee ik heb toch mega last gehad gisteren en nu trouwens ook nog...
    continue krampen en harde buiken. gelukkig is het niet regelmatig dus het zullen wel oefenweeen zijn geweest. kindje voelt hier niets van, ervaart het meer als een warme omhelzing maare ikke wel poehpoeh
    vind ook dat mijn buik er raar uitziet: breed van boven wat smal naar beneden loopt. een omgekeerde ei zegmaar:) het hoort eigenlijk andersom.
    ik wou dat het al de 21e was...

zo nu genoeg gemopper...

hoe gaat het met jullie dames?

ik ga morgen lunchen met 3 andere zwangere dames van zp. heb er zin in!

doegggg

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oja caruli, hoe was de echo????????????
    Lag je mannetje er goed voor;)

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner, is het gelukt met je vloer?

Caruli, ben ook wel benieuwd of jullie mannetje er beter voor lag vandaag!

Lelie, balen dat je je zo voelt. Geen idee of het al oefenweeen zijn maar het zou natuurlijk kunnen. Veel plezier iig morgen!

Hier de hele dag al niet goed. Het begon met diarree, tot 2x toe, en vervolgens de hele dag afwisselend buikpijn en hoofdpijn. Voel me ook gewoon extreem slap! Net al wel wat geslapen maar ik kan alleen zonder pijn op mn rug liggen en echt, dat is op een gegeven moment niet heel fijn meer. Heb nu net pas een paracetamol ingenomen want wil eigenlijk geen medicijnen innemen nu (ook al kan dit geen kwaad) maar ja, wil me ook gewoon weer oke voelen. Ik denk dat het eten van gisteravond wellicht verkeerd is gevallen..........alleen verklaart dat niet die hoofdpijn!
    Nou ja, gelukkig doen we de verdere avond helemaal nix meer.

Waar zijn de overige dames? Druk?

Liefs Suus

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ohooooohooohhooo, zien jullie de tijd bovenaan mijn berichtje?
    Ik word gestraft voor mijn vorige berichtje.

Ohooooo, ik kan gewoon niet meer slapen en zit beneden op de bank. Woehaaa, ineens kan ik me voorstellen hoe jij daar 's ochtends vroeg zat te mokken, Ciara.

Ik ben klaar wakker en beeb zit in mijn beide zijdes te prikken en te kriebelen en te woelen. Ze ligt dus weer letterlijk dwars. Dat is wel grappig. Maar helpt niet echt met slapen.

Heb gisteravond twee kleine hapjes satésaus gehad (op stokbrood). Gelijk helemaal mijn maag naar de knoppen. Gemeen he? Ben ff weer met beide benen op de grond gezet.
    Gelukkig was de monchou-taart wel heel erg lekker.

Heey Suus, je hebt toch geen griep hopelijk?? Je komt natuurlijk met zoveel mensen in aanraking... Ik hoop dat je je straks als je wakker wordt weer wat beter voelt.

Enne, waterlelie, jij bent ook aan het kwakkelen, maar dan op een andere manier. Poeh, klinkt raar die oefenweeën. En inderdaad bijzonder dat je een omgekeerde buik hebt, komt uiteraard door de stuitligging. Hoop dat je een leuke dag hebt vandaag met de zp-ers.

De babykamer bijna helemaal in de was hoor, nog een klein stukje. Had eigenlijk gisteren klaar moeten zijn, want vandaag komen de meubeltjes. Nou ja, ik poets er wel omheen.... :)

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen meiden
    we zijn gisteren voor de 3d/4d echo geweest
    ze hebben het 40 min geprobeerd maar helaas :(
    meneertje lag weer in een stuit naar binnen toe te kijken
    ze heeft net 1 foto kunnen maken van de zijkant
    kun je 1 oor zien maar verder liet hij zich niet zien
    nu moet ik maandag bellen voor een nieuwe afspraak
    mag van haar er tussen gezet worden, aangezien al weken vol zitten op een zaterdag....
    we hebben echt van alles geprobeerd, springen, hurken zitten, dubbel gevouwen zitten (was lastig hihi), naar de wc uitplassen, flink duwen en porren maar helaas hij wilde echt niet
    hij begint nu al te laten zien op wie hij lijkt ;)

ze hebben wel zijn hartjeslag weer gemeten 125pm
    en hij liep mooi op schema
    34 cm en 810gr :D

maar goed nu dus snel bellen, hopelijk kunnen we as weekend nog terecht.

zo nu gaan we vandaag de zolder leegruimen, alle babyspullen van casey uitzoeken enzo
    heb een hele hoop kleding enzo wat nu weg kan he ;)
    en vanavond misschien uiteten, moet zo even bellen of er nog een plekkie is

fijne zondag meiden en tot snel
    (ps morgenochtend trouwens eerst met casey naar het zh dus zal er pas in de middag weer een keer zijn )

8. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen allemaal,

@Caruli: Wat ontzettend jammer dat de kleine zich niet liet zien. Hopelijk gaat jullie mannetje vlg keer extra mooi poseren. Veel plezier vanavond met lekker eten!

@Sooner: Hopelijk ben je nog lekker onder de wol gekropen en heb je nog ff bij kunnen slapen. Wat gemeen dat je voor 2 lekkere stokbroodjes direct gestraft wordt.

@Suus: O jee, dat klinkt als griep. Laat je even lekker verzorgen en vandaag lekker in bedje blijven.

@Lelie: Hahaha, misschien kom ik jullie nog wel tegen. Ik heb ook een lunchafspraak met een zwanger vriendinnetje die op de NM woont. Veel plezier! Vlgs mij is jouw lichaam zich idd al op de bevalling aan het voorbereiden.

@Jewel: Ben je uitgeklust?

@Nightelf: Hahaha, het bakvirus heeft ook bij jou toegeslagen. Hmmmm klonk allemaal heerlijk.

Ik heb een lekker weekend met de (stief)kids. Ze maken heel lief de hele tijd tekeningen voor de baby en ze liggen t liefste bij me met hun handjes op mijn buik. En sinds ik 's middags even probeer te slapen en wat rust neem slaap ik ook 's nachts weer goed door. Yahoo, het lichaam en t hoofd komt wat tot rust.

Fijne zondag allemaal!

X Ciara

9. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Lelie: Waar had jij je commode ook al weer vandaan?

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Caruli wat ontzettend balen zeg.

sooner die tijden ben ik altijd wakker hoop voor jou dat het je niet te vaak gebeurd.

waterlelie veel plezier vandaag

Ciara wat lief he gelukkig gaat het slapen wat beter.

Ik geloof dat hier de nesteldrang is begonnen helpppp

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    caruli,

he wat balen zeg! hopelijk gaat het de volgende keer wat beter:)
    wat een eigenwijsjes hebben we hier allemaal;)

ciara,

het is een 3 ladenkast van Hemnes! ik ga vandaag niet lunchen op de nieuwmarkt maar in het openbare bieb in la place!!!
    heb nu al trek hihi

moet me gauw omkleden, heb om 13 uur afgesproken.

xxx

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Sooner balen dat je zo vroeg op was zeg!! Vanmiddag dan wel ff lekker een dutje doen?

Ciara en Lelie, heel veel plezer vanmiddag maar dat is vast gelukt!

Caruli, wat een eigenwijs mannetje zeg! Nu maar hopen dat het driemaal scheepsrecht gaat worden.

Hier al een enerverende dag achter de rug. Voelde me gisteren dus al niet top, vanmorgen nog steeds aan de diarree. :( Zag mn zus dus vertelde zo het een en ander en die vroeg of ik nog veel activiteit voelde in mn buik. Nou dat was wel iets minder dan vrijdag dus ze zei dat ik direct de vk moest bellen. Dat gedaan dus en moest van haar meteen door naar het zkh voor een hartfilmpje van de kleine uk. Ik naar het zkh (zelfde afdeling waar mn zus werkt :)), hartfilmpje was prima, zeer constant van de kleine, ik alleen 2x bijna knock-out gegaan en ook nog zelfs 1x gespuugd! Ook mijn bloeddruk varieerde nogal dus uiteindelijk nog een bloed- en urinekweek genomen. Conclusie: diarree is wrs gewoon door een griepje, maar wel een blaasontsteking!!! Ineens zei mn kereltje dat ik idd wel vaker naar de wc ging de laatste tijd, hahaha. Is dus totaal onopgemerkt gegaan! Nu dus aan de AB 7 dgn lang, 4x daags... Verder moet ik goed in de gaten houden of ik koorts of iets dergelijks krijg en de activiteit in de gaten houden, anders direct vk bellen... (Onbehandelde) Blaasontsteking kan tot vroeggeboortes leiden!! Nou daar schrok ik wel even van. Uiteindelijk kwam de diarree dus goed uit anders was ik er wrs neit achter gekomen......
    Ook nog echo gehad. Kleine lag heerlijk in stuit en bewoog een heel klein beetje maar dat zag er prima uit. Kleine voelt zich dus als een vis in het (vrucht)water, ik wat minder...... :(

Liefs Suus

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah lieverd toch....wat een pech!!!

wat verstandig van je zus! zo zie je maar weer;)

maar gaat het nu iets beter met je of nog steeds beroerd? gelukkig ben je morgen vrij. kan je nog even bijkomen.
    ik vond het ook vreselijk om AB te slikken. wil zo min mogelijk gif in mijn lijf tijdens mijn zwangerschap. take care meis!

meeting was leuk! zit je daar opeens met zn vieren aan een tafel. voelde net als een blind date haha. mensen stonden echt naar ons te staren;) ik had expres niet ontbeten dus ik ging helemaal los!!!
    eerst lekker broodje met sapje genomen en later na een pauze gingen we aan de taart met nog een vruchtensappie jum jum

meiden, ik ga eff plat op de bank!

xxx

14. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Suus,

Jee, wat een enerverend dagje, dat is schrikken!
    Het is geen fijn gevoel nu medicijnen te moeten slikken maar gelukkig gaat blaasontsteking wel heel snel over.
    En ziek is ziek he! Dus als je dinsdag nog niet fit bent lekker blijven liggen en voor jezelf en je kleintje zorgen.

Ik heb heerlijk zoet geluncht bij de Sissy Boy Homeland. Chocolademelk met hazelnoot & caramel en scones met clotted cream en huisgemaakte jam, hmmmmm. Ik denk dat mn meisje een kleine suikervergifteging heeft nu.....heb ontbeten met heel veel fruit als tegenhanger.

@Lelie: Ik denk dat ik je ideetje van de commode ga na-apen als dat mag. Ze hebben bij de Sissy Boy hele mooie glazen lade-knoppen. Maar is het veilig om de Hemna 3-ladenkast als commode te gebruiken? Of heb jij dat extra commode opzet-stuk? De Hemna commode is mij namelijk veel te diep.

Fijne zondag allemaal!

X Ciara

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: beterschap meid, goed dat je zus je naar de vk heeft gestuurd. Nu maar hopen dat de AB zn werk goed doet.

Caruli: lekker eigenwijs kereltje hebben jullie!;) Hopelijk gedraagt ie zich de volgende keer beter.

Lelie: jij hebt je goed vermaakt vanmiddag, zo te lezen, heerlijk!

Sooner: hopelijk slaap je vannacht beter.

Ciara: ik zal ook eens proberen om 's middags een dutje te doen. Misschien lukt het me dan ook om 's nachts een beetje beter te slapen.

Ik hou eht verder kort, heb op het moment zoveel vocht in mn vingers dat ze behoorlijk doof zijn, mede door door dat carpaal tunnelsyndroom. Typen gaat dus ook niet van harte. Woensdag maar eens even met de gyn overleggen of er iets aan te doen is. De vorige keer had hij het al over gipsspalken voor 's nachts om mn pols, maar dat vond ik toen zelf nog niet nodig (achteraf spijt van natuurlijk:()
    Vanochtend heerlijk gebrunched met mn schoonouders bij van der Valk, was echt super lekker.

Fijne avond verder nog, iedereen!!

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ciara,

te diep? hoe bedoel je? het is 50 cm diep en 110 cm breed. ik heb het kussen horizontaal liggen. kan makkelijk hoor. zelfs naast de kussen heb ik 2 mandjes staan. ik heb gewoon de 3 ladekast..staat ook niet bij de kinderafdeling.
    ik heb die knopjes ook bij sissy boy gezien! echt mooi zijn die. ik ga denk ik morgen eff kijken want ik wil er nog 4 bij kopen voor de garderobekast van hemnes.

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie/Ciara, zo te horen een geslaagde lunch gehad!! Klinkt iig heerlijk allemaal!!

Nightelf ook lekker gebruncht! Wat verwennen we ons toch weer goed zeg :D

Lelie, ik ben ook niet al te blij met AB maar ja, ik krijg het natuurlijk niet voor nix. Moest jij ook 4x daags 1 capsule innemen, gedurende 1 wk?
    Heb ook nog even met mn ouders gebeld (uiteraard pas toen ik uit het zkh was anders maken ze zich al druk) en volgens mij schrok mn vader wel iets maar toen ik uitlegde hoe en wat, was ie wel weer oke. Uiteindelijk moeten we het maar zo zien dat het een geluk bij een ongeluk is omdat nu die blaasontsteking is ontdekt. Anders zou dat miss helemaal niet gebeurd zijn, of dat ik enorm veel klachten zou krijgen (zoals Lelie toen)! Ik voel me verder wel oke, wel enorm moe, maar ja, ik ga gewoon lekker op de bank liggen en wachten tot mn mannetje terug is van hockey. In de tussentijd lekker op de bank voetbal kijken (6 goals van Ajax, yeah!!!) met een glaasje vocht erbij. Oh ja, mn ijzer en dat soort waarden waren trouwens goed, wel wat verhoogde CAPH in mn bloed --> klopte bij het beeld van de blaasontsteking en mn diarree (zijn nl ontstekingscellen ofzo, als ik het goed begrepen heb).

Nou ik ga lekker naar mn bank en laat me lekker verwennen vandaag. Morgen moet manlief werken en 's avonds gaan we weer naar het zkh voor de voorlichtingsavond 'Bevallen in de VU'. Ben ik er weer te vinden, gezellig!

Liefs Suus

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja Nightelf, ik hoop dat de gyn een goede oplossing voor je heeft want zo te horen klinkt dit niet bepaald prettig...............

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo!

Suus, wel makkelijk zo'n zus die er verstand van heeft! Gelukkig niks aan de hand met jullie meisje, maar voor jezelf natuurlijk niet leuk. Kun je zien dat blaasontsteking niet altijd pijn hoeft te doen. En medicijnen slikken wil je natuurlijk niet, maar gelukkig kan het geen kwaad. Ik hoop dat je snel weer wat opknapt!! Laat je maar lekker verwennen!! :)

Lelie, klinkt idd niet prettig die oefenweeen. Maar nu weet je wel ongeveer hoe ze voelen ;) Fijn dat de lunch leuk was, is toch wel gek ja, 4 van die zwangeren :)

Sooner, dus het slapen wordt iets minder....Tja, dan had je dat ook maar niet moeten zeggen hè ;) Meubeltjes staan al in de babykamer? Ben zo benieuwd, wel foto's maken hè!

Ciara, leuk dat je stiefkindjes zo lief zijn! Echt een gezinntje! :)
    Dus jij ook lekker geluncht, ach, zo nu en dan mag je best wel eens zondigen ;)
    Ik ben nog lang niet uitgeklust. Maar heb het weekend ook niks gedaan. Had er geen tijd voor en geen zin in. Probeer het nu wat van mij af te zetten en ik probeer de klussen wat in te plannen. Ik heb ook nog wel genoeg tijd, maar soms maak ik me er een beetje te druk over ;) En vriendlief blijft zo rustig....Gelukkig maar :)

Nightelf, klinkt idd vervelend zeg! Hopenlijk is er wat aan te doen, dan maar zo'n spalk. Heb je alleen klachten aan je vingers of ook op meerdere plaatsen?
    En een middagdutje is idd een goed idee. Neem het er maar van meid, straks heb je helemaal geen nachtrust meer ;) hihi, maar dat wist je ook wel :)

Caruli, jammer dat jullie vent er geen zin in had. Wel mooi dat je dan terug mag komen. Ik ben benieuwd hoe dat morgen bij mij gaat....

Danjo, dus nu ook last van nesteldrang? Hhihii geef je er maar aan over, er is niks aan te doen ;)

Hier is alles goed. Gister echt een offday gehad. Zaterdagmiddag de hele dag in de kantine gestaan en 's avonds nog een feestje, gelukkig kon ik daar zitten en heb het ook best nog lang uitgehouden. 3 uur lag ik op bed...En dat merkte is gister echt wel. Pfff wat was ik moe! Heb ook helemaal niks gedaan, lekker op de bank hangen met een boekje :)
    En vandaag ook maar weer rustig aan, moet nog van alles doen, maar dat komt later wel, eerst even beppen op ZP ;) hihi

Morgen de 20 weken echo....ik heb er zin in, maar vind het ook spannend! Ben benieuwd hoe ons beebje eruit ziet.

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    leuk jewel...wil je weten wat het geslacht is??
    of heb ik dat gemist en weet je dat al?
    succes morgen in ieder geval.

suus beterschap....het is een rot griep hoor ik heb uhm ook gehad...

Deel Deze Pagina