Pekske, nee wij weten het nog niet, en wij willen ook niet weten wat het wordt. Maar ben nu soms wel een beetje bang dat we het morgen wel kunnen zien. Iedereen zegt dat dat helemaal niet het geval is, maar ja, zul je net zien dat het bij ons wel is
jewel: heel veel succes morgen meid en even goed aangeven dat jullie het niet willen weten, dan gaan ze er wel omheen als de kleine niet met zijn benen wijd ligt zodra de echo op je buik word gezet hihi
Jewel: idd gewoon aangeven dat je het niet wilt weten, dan wordt er wel rekening meegehouden. Het is zo speciaal om je kleintje weer lekker op de echo te zien, maar het blijft natuurlijk ook wel spannend. Hoe laat krijg je morgen de echo? Suus: hoe voel je je vandaag? Straks lekker mn voetjes laten vertroetelen bij de pedicure. Mn schatje heeft een complete behandeling met massage, nagels knippen en lakken etc voor me geregeld. Zo lief.........
Nightelf, klinkt heerlijk! En wat ontzettend van je mannetje! Geniet er maar goed van Jewel, vaak weet je zelf niet eens hoe je het het beste kunt zien maar denk wel dat het handig om het van tevoren even aan te geven. Hier ging het eigenlijk wel beter. Geen diarree meer (tenminste, die boodschap heb ik nog niet gehad op de wc) en voelde me wel oke eigenlijk. Ben dus gaan lopen in het bos met mn zus en de honden, 1.5 uur, net terug en ben kapot! Misschien was het toch net even iets te lang. Nu dus even uitrusten op de bank. Ga zo denk ik even de Lief-winkel bellen om te vragen wanneer ze de nieuwe collectie lakentjes en dekentjes verwachten. Ben erg benieuwd! Liefs Suus
Nou we gaan het zeker even zeggen van te voren. Als we het überhaupt wel zien dan heeft het zo moeten zijn Nightelf, wat lief van je man zeg! Geniet er lekker van! Suus, gelukkig geen diarree meer. En ik vind het knap dat je nog zo lang kunt lopen met de hond. Bij mij houdt het na een halfuur wel op, dan krijg ik echt last van mijn rug, en loop ik niet meer lekker. Heb je al met Lief gebeld?
Ja heb Lief al gebeld. Er is vertraging tav de nieuwe collectie. Hij vertelde me dat de badjassen, handdoeken, capes etc. volgende wk wrs komen. Bedtextiel eind sept/begin okt dus hij adviseerde me eind sept weer te bellen Jewel, had trouwens geen last van mn rug tijdens het lopen, wel een beetje last van mn buik maar misschien komt dat wel door alles van dit weekend en de blaasontsteking... Ik ga weer richting de bank
Haha Caruli en Jewel, zo is het bij ons wel gegaan. Wij wilden het ook weten dus was het niet erg. Maar het apparaat ging op mijn buik en we zagen het direct. Ze lag er echt helemaal recht voor met de beentjes wijd (stoute meid, moeten we er wel even uit'slaan' voor ze 16 is). Wat ze ook wel eens doen is dan het scherm voor jullie nog niet aanzetten of donker. Kun je ook vragen! Wat vervelend Caruli, dat je weer geen pretecho hebt gehad, maar een flutecho. Heb je al gebeld voor een nieuwe afspraak? Hoe was het in het zkh? @suus, wel ff nog uitrusten vanmiddag dan he? Maar wel fijn dat het kon (dat wandelen). Gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen. Dat is raar zo ineens in het zkh zijn voor allemaal onderzoeken. Word je wel ff stil van zeker? @ciara, fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad met je stiefkindjes. Dat ze zo lief zijn is geweldig zeker? @nightelf, toch maar die spalkjes meenemen he?! Het lijkt me heel vervelend voor je! @danjo, ben jij elke ochtend zo vroeg wakker?? Wat irritant! @pekske, hoe ga je? @lelie, gelukt met de extra knoppen vandaag? Wij hebben gisteren dus de babykamerspullen, die we van een tante van mijn vriend kregen, opgehaald. Dat was ff schrikken. Want niet al te lullig bedoeld, maar het viel toch echt best tegen . Ik vind het zo ondankbaar klinken, maar het was allemaal niet echt meer in geweldige staat (roestig fietsstoeltje met heel vies dekje erin) en nog in gebruik, de commode werd ter plekke uitelkaar gesloopt (niet schoon, allemaal stickers erop, krassen) Mijn schoonvader zat er volgens mij een beetje mee in zijn maag en gaf voorzichtig aan dat het ook zo naar de stort kan en dat we van hem (en zijn partner) nog een kado tegoed hebben... Ook een beetje 'raar', de oom van mijn vriend zou nog wat laatste spulletjes halen die nog op zijn werk lagen (had dat niet eerder gekund?) en die komt vervolgens gewoon helemaal niet terug. Is gewoon aan het werk gegaan :x, terwijl wij bij hem thuis zaten te wachten. Na een belletje zou hij het binnen 45 min alsnog brengen, maar vijf kwartier later zijn we maar weggegaan. Ik hoefde het toch al niet meer eigenlijk... Wel in totaal bijna 4 uur voor gereden en een boedelbak voor gehuurd. Sneu voor ons, sneu voor mijn schoonvader. Dus nu denken we erover om toch nog naar de Ikea te gaan voor een commode en een kast. Haha, wat een dag. Gisteren was ik er wel heel teleurgesteld en verdrietig over, maar nu moet ik er eigenlijk ook wel om lachen. Oh ja, vk heeft vanochtend weer de stempel O.K. op mijn voorhoofd gezet. Alles prima. Bloeddruk 95/70. Dus eindelijk iets hoger. Oh kennen jullie de kikkerzit? Waarschijnlijk zit mijn beeb met haar hoofdje naar beneden. En dan heeft ze 1 voetje rechts en 1 voetje links. Vandaar dat ze me 's nachts tegelijkertijd in mijn rechter- en linkerzij trapt . Zien jullie het voor je? Dat moet een hilarisch standje zijn...
eff ego: ik lig al de hele dag met knallende koppijn, slap gevoel, keelpijn en snotverkouden in bed! het zit me nu even niet mee, bah! ik reageer wel een andere keer op jullie!
Lelie: beterschap meid! Hopelijk voel je je morgen weer wat beter Susan: zo, 1,5 uur wandelen met de hond. Dat je dat nog volhoud zeg..... Balen dat de nieuwe Lief-collectie vertraging heeft. Sooner: kikkerstandje, had er nog nooit van gehoord. Kan dat evt ook gevolgen hebben voor de bevalling? Balen dat de babyspulletjes zo tegenvielen. Je hoopt toch altijd dat het er zo goed als nieuw uitziet. Nu dus maar naar de Ikea (hebben ze ook erg mooie dingen). Ben al weer terug van de pedicure. Heb lekker poezelzachte voetjes, heerlijk. Alleen geen massage gehad, dat kan nl de weeën opwekken, ivm bepaalde drukpunten. Die hou ik dus nog tegoed! Groetjes!
Oh nightelf, dat klinkt heerlijk zeg. Dan voel je je inderdaad vast heel lekker. Die kikkerzit maakt niet uit nog hoor voor mij, want ze kan nu nog alle kanten op. Pas over een paar weken moet ze haar uiteindelijke positie innemen, begreep ik. Dus voor nu is het vooral een vermakelijk idee hoe ze er bij zit. He bah waterlelie, dat je je zo naar voelt vandaag. Ik hoop dat je na een dag en straks een nacht in bed, je je morgen een stuk beter voelt. Ik duim voor je!
Lelie, wat vervelend dat je je zo voelt. Het schijnt wel wat te heersen nu dus iedereen hier moet maar goed oppassen!! Ziek maar goed uit in bed want je hebt over een paar weekjes al je energie nodig voor je kleine meid! Sooner, wat balen van die babyspullen maar ja, als het echt niet mooi is, dan is de Ikea toch een prima oplossing? En idd raar verhaal van die oom... Iets even ophalen en dan na 1.5 uur nog niet terug! Hebben jullie nog iets van hem gehoord eigenlijk? Kikkerstandje ook nog nooit van gehoord trouwens maarre, de kleine ligt pas vast bij ca 36 wkn dus dat duurt in jouw geval nog 9.5 wk. No worries dus! Nightelf, heerlijk van die zachte voetjes. Manlief dus maar een kusje geven voor zn lieve geste (en uiteraard je voetjes laten voelen hoe heerlijk zacht en verwend ze zijn). Heb zojuist eventjes kunnen slapen, denk zo'n half uurtje. Dat was wel erg lekker zeg. Baal alleen wel dat ik de komende 3 dgn weer moet werken en helemaal niet heb kunnen genieten van mn 4 vrije dagen. Vrijdag pas weer vrij en dat zal ook weer een drukke dag worden. 's Ochtends is er een inloopdag op 1 vd kdv's waar we staan ingeschreven en dan moet ik 's middags de schoonmakers binnenlaten en mezelf inschrijven in het regionale zkh hier voor een bevalling. Wat een gedoe is dat zeg. Moet er eerst naartoe om me in te schrijven in het zkh, dan door om formulieren op te halen voor de inschrijving bij de verloskamers die ik vervolgens thuis moet invullen en moet opsturen!!! Pfffff, van het idee alleen al word ik moe. Oh en dan vrijdag ook nog bloed laten prikken. Manlief is na een dag werken nu aan het koken, de lieverd (!!), terwijl ik een beetje heb lopen niksen. Voel me lichtelijk schuldig maar ja, ik draag al bijna 30 wkn (nou ja, eigenlijk 28 wkn) ons kindje in me... Vanavond info bijeenkomst in het academische zkh hier. Ga ns goed luisteren naar keizersnede's e.d. want vrees dat ik er 1 nodig zal hebben... (voorkeurspositie van de kleine meid is toch echt vnl in stuitligging) Tot ltr! Liefs Suus
Daag allemaal, Lig ook griepig op de bank en heb de zwangerschaps Mensendieck afgebeld voor vanavond. Bah, de hele dag al buikpijn, snotterig (en een klein beetje bloedverlies maar gisteren ook weer eens een poging tot gedaan). Heb net een halve kilo broccoli gegeten met perzik toe om t lijf vol met vitaminen te proppen. @Lelie: Ook beterschap voor jou! Hoop dat je je snel weer beter voelt en je mannetje je goed verzorgt. @Suus: Laat je maar lekker verwennen door je mannetje hoor. Jij hebt al genoeg stress en ellende gehad dit weekend. Ha haha, jij hebt verder ook nog steeds last van het koopvirus he!! heb je de lakentjes van Cottonbaby en Koeka al gezien, die zijn ook heel mooi! @Danjo: Oefff jij hebt het laat gemaakt! Balen dat je daar dan direct zo voor moet boeten he! Spannend morgen!! Waarom willen jullie het eigenlijk echt niet weten? Ben je niet heeel nieuwsgierig??? @Nightelf: Wat lief van je mannetje!!! Ik wist dat helemaal niet van die massage, ik maak nog steeds gebruik van een heerlijk Chinese massage op zn tijd maar daar moet ik dus mee oppassen. Hoe is het nu met je vingers? Wat ontzettend vervelend voor je. Geniet nog maar ff lekker na van je behandeling. @Sooner: Wat een avontuur heb je weer mee gemaakt! Hahaha, het is natuurlijk heel sneu maar ik moest met mijn snotterige hoofd toch hardop grinneken hoe je het opgeschreven had. Wij gaan ook as weekend naar de Ikea voor een commode. Onze kinderkamer wordt een mix van Marktplaats, Ikea en Dutch Design. Ik heb een vrij dure smaak maar vind het onzin om zo veel geld uit te geven aan dingen die zo kort meegaan, dus leve Marktplaats. Caruli & Petske: Fijne avond!!! Ik heb vandaag overigns weer eens laarzen met hakken aangetrokken naar het werk, dat ging dus echt voor geen meter meer. Kramp in mn kuiten! Last van mn rug!! Idioot he, dat je lichaam veranderd tot een soort van tuimelpopje. Er is wel meer wat minder goed gaat. (zie 1e alinea )....ik vind het nu niet prettig meer iets in mij te hebben . Ik kruip weer gauw onder mn dekentje. X Ciara
waterlelie: jeetje meid beterschap! sooner: het ging goed in het zh vrijdag de uitslag. zaterdagmiddag mogen we terug komen voor een verkorte herhalingsecho vind het wel jammer dat hij niet zo meewerkt tis toch veel geld 140 euro... en dat voor steeds naar zijn rug kijken maar goed we zullen het zaterdag wel weer zien
Hee meiden, Hier net terug van de infoavond over bevallen in het VU ziekenhuis. Zeer informatief moet ik zeggen! Filmpje gezien van een natuurlijke bevalling en een keizersnede. Erg interessant hoor! Mn zus had kennelijk al aan de verpleegkundige (die ook een praatje hield) gezegd dat wij er zouden zijn want toen we na afloop wat vroegen aan dr vroeg ze of ik het zusje was, hahaha. Die zus van mij kan ook niet dr snater dichthouden. Ook zag ik 2 medestudenten van mijn opleiding die dus kennelijk nog steeds een setje zijn. Zij is nu 38 wkn zwanger dus het kan elk moment gebeuren! Vroeg meteen aan haar tot wanneer zij heeft doorgewerkt (werkt 3.5 dag als tandarts) en dat was tot 34 wkn. Ze zei wel dat ze het wel tot 36 wkn zou volgehouden maar dat bijv een andere collega van haar echt wel blij was dat die stopte bij 34 wkn. Ik ga kijken hoe lang ik het nog volhoud, hopelijk nog de hele maand oktober; dan zit ik op 3.5 wk voor de bevalling.............. Wij gaan nu lekker slapen dus meiden tot morgen!! Dan ben ik wat minder actief hier want helaas, aan het werk! Ciara, veel beterschap he! Misschien morgen maar lekker thuisblijven??? Jewel, succes (en plezier) morgen bij de 20 wkn echo! Liefs Suus
Hey meiden, Jullie hebben weer een hoop geschreven hihi @Lelie, beterschap meid!!! @Nightelf, ohhh lekker jezelf verwend, heerlijk! @Susan, de vrije dagen gaan altijd snel, voor je het weet moet je weer werken. Vooral mijn weekend is hard gegaan. Nu weer 5 dagen werken @Ciara, jij ook veel beterschap! En hakken? Al maanden niet meer aangehad, terwijl ik echt geen persoon ben die op platte schoenen loopt. Nu draag ik alleen maar instappers. Je lichaam is zeker anders met de zwangerschap @Caruli, jammer dat je echo niet goed ging, hoop de volgende keer wel. Zeker fijn dat je het over mag doen, het kost echt veel geld he? Maar het is het zeker waard Met mij gaat het prima, behalve dat ik de laatste tijd erg last veel last heb van mijn stuit. Hele dag zitten op werk is best slopend. Maar goed, nog even volhouden. Voor de rest willen we volgende week donderdag shoppen bij Prenatal tijdens de mama mazzeldagen. Maar helaas is het nog niet bevestigd Mannetje kan niet vanwege werk, dus ga alles met mijn zus inkopen. En dan hoop ik eindelijk helemaal klaar te zijn
Enise, he bah, 5 dgn werken!!! Heel veel succes ermee! Dus de mama mazzeldagen zijn er weer! Hmmm, misschien maar weer ns langsgaan dan Zo'n weekend gaat echt snel, helemaal als je je de halve tijd (ver)rot hebt gevoeld. Hoest met de andere zieken? Ben trouwens gewoon weer aan het werk. Het valt nog mee qua drukte maar ja, nog maar niet te vroeg juichen, wat niet is, kan nog komen! Liefs Suus
Lelie jakkes meid zo te lezen heb je een griepje te pakken. Rust maar lekker uit! Ciara, jij ook al niet fit. Hopenlijk voel je je snel weer beter! Hakken lopen idd niet lekker meer, ik doe ze alleen nog aan voor een feestje o.i.d. waar ik iig kan zitten. Natuurlijk ben ik wel een beetje nieuwsgierig, maar het lijkt mij zo leuk als ik beval en dan te horen wat het is, echt een verrassing! Maar als ik Sooner haar verhaal lees.....We zullen het vanmiddag zien... Sooner, jammer dat de spulletjes zo tegenvielen. Je verheugt je erop en dan dit....Het is ook wel weer leuk om naar de Ikea te gaan, toch straks nieuwe spullen, is ook weer fijn! Hahaha, na jouw verhaal ben ik toch echt bang dat wij het ook zullen zien bij de echo Misschien moet ik mijn bril dan maar niet op doen...maar dan zie ik de rest ook niet helder hihi we zien het wel. Susan, ja, de vrije dagen gaan altijd supersnel voorbij! En jij hebt ook nog niet echt kunnen uitrusten. Hopenlijk blijft het rustig op je werk. Fijn dat de info avond beviel! Grappig dat je nog een klasgenoot tegenkwam. Dus nog even geduld voor de Lief spullen, heb je nou het meeste van de uitzet? Het schiet bij jou ook al op zeg! Je bent alweer 30 weken!! Joepie!! Werkze nog vandaag! Enise, vervelend dat je zo'n last van je stuitje hebt. Is er niks aan te doen? Op een kussen zitten o.i.d. ? Zeg ook maar wat Dus de mammamazzel dagen zijn volgende week....nou, dan moet ik daar ook maar heen Nightelf, dus lekkere poezilige voetjes Dat van die massage wist ik ook niet. Dan kun je na je bevalling lekker genieten van de massage! Ik ben gelukkig nog helemaal niet zenuwachtig voor vanmiddag. Oh ja, om 14.45 hebben we de echo. Ik probeer zo snel mogelijk jullie op de hoogte te stelllen! Vriend heeft vandaag vrij, dus misschien kan ik hem nog zover krijgen dat hij met de meubeltjes aan de slag kan
nou die 2 paracetamolletjes hebben wel geholpen ik voel me ietsjes beter. heb nog wel erge ongiekrampen en ik ben heel erg moe! kan mijn ogen niet normaal open houden...ik doe letterlijk dit na haha gisteravond wel naar zwangerschapsyoga gegaan...durfde niet af te bellen..heb me al een keer ziekgemeld... het was op zich wel fijn..we hebben het rustig aan gedaan. maar nog steeds weet ik echt niet wat ik daar precies doe...ik leer er geen fluit van! laatst heb ik van mijn collega's een cadeaubon voor zwangerschapsbehandeling gekregen. nou daar ga ik vanmiddag gebruik van maken. ik krijg een speciale gezichtsbehandeling en een voeten/beenmassage! oh daar verheug ik me heel erg op jewel, HEEL VEEL SUCCES VANMIDDAG!!!!!! het gaat vast en zeker goed komen gewoon van te voren melden en zet je bril maar af als je denkt dat het apparaat richting de beentjes gaan.. vind het wel knap hoor dat je het als een verrassing wilt houden, ik zou daar geen geduld voor kunnen hebben hehehe enise, suus, en ciara werkse!!! ik denk aan jullie!!! nog even en dan mogen jullie ook lekker niksen thuis moet wel zeggen dat de dagen zo ook erg snel aan mijn neus voorbij vliegen. soms heb ik niets te doen maar dan toch gaan de uren rap. jeetje over 3,5 week heb ik misschien al mijn kindje nou girls...ik ga maar eens verder
Lelie: gelukkig voel je je weer wat beter. Gaat idd snel bij je, misschien al over een paar weekjes....Wanneer heb je trouwens die liggingsecho? Jewel: heel veel plezier en succes vanmiddag!!!! Ciara: beterschap meid! Enneh hakken, daar doe ik niet aan (deed ik ook al niet, kan er gewoon niet op lopen), bij mij zijn het alleen nog maar slippers. Normaal gesproken loop ik altijd op Dr Martens, maar die passen niet meer door mn vochtpootjes. Enise: ziet er lekker uit die cake! Susan: fijn dat je wat aan die info-avond gehad hebt. Voor iedereen die moet werken: succes vandaag!!! Ik ga nog ff verder poetsen!