***breekt even in** Jeetje.. ik was even naar je opzoek om te kijken hoe het met je gaat na het verlaten van de dec. mama's.. Je verhaal heeft me erg geraakt maar wat lees ik nu een geweldig bericht?!? Ik ben echt heeeel blij voor je!!! weer een traan bij mij.. groetjes van lente. *** breekt weer uit ***
Mensen, ik ben zo verschrikkelijk misselijk en zo'n leeg gevoel in mijn maag (hoeveel ik ook eet). Heeft iemand nog een tip? Ik doe alles!
Daaag meiden, Het is rustig hier......... @Stef: Is het goede nieuws al helemaal ingedaald? Durf je al voorzichtig blij te zijn? @Suus: Hoe was je vrijgezelle? Kon je het een beetje volhouden? @Enise: Wat een mooie echo meid!! @Sooner & Petske: Beginnen alle kwaaltjes al in hevigheid toe te nemen? Genieten jullie al of zijn jullie nog een beetje onzeker? @Lelie: Lang niets gehoord, heb je al een mooi zwangerschapsbuikje? Ik heb vandaag mijn 3e echo gehad en de wup=werktitel was mooi gegroeid. Het begint er nu echt een beetje als een beebje uit te zien. Hartje klopte stevig! Ik ben vanaf vandaag dan ook ontslagen uit de fertiliteitskliniek en moet 6 mei naar de VK. Met tranen in mijn ogen heb ik afscheid genomen van alle lieve verpleegsters die de afgelopen 2 jaar aan onze zijde hebben gestaan. Wat een geweldig team in het OLVG! Volgens de gyn mocht ik het goede nieuws nu gewoon vertellen want is de kans dat het nog mis kan gaan, is volgens hem heel erg klein. Hahahaha, dat heb ik dus ook direct gedaan op de conferentie die ik vervolgens van mijn werk had. Bij de aansluitende borrel kreeg ik uberhaubt al rare blikken dat ik aan de appelsap zat, dus heb ik direct maar uitgelegd waarom. Nou meiden, hoop dat alles goed met jullie gaat. Ik ben alleen nog heel erg moe, verheug me al op het energieke trimester dat spoedig zal aanbreken. X Ciara
Geweldig Ciara en wat fijn om het eindelijk te kunnen vertellen!!! Fijn dat wup zo lekker gegroeid is! Heerlijk meid. Hier is het al aardig doorgedrongen en ben ik nog wel voorzichtig! Morgen belt de gyn om te vertellen hoeveel de waarden zijn gestegen! Liefs en X
Meiden, kom me hier toch ook voorzichtig melden..... Gister positief getest, en nu na 3 jaar en 2 ICSI behandelingen is het dus zo ver! Heel erg onwerkelijk allemaal...... Op 11 mei hebben we de 1e echo. Ik ben dan precies 7 weken. Is het goed als ik met jullie mee schrijf? liefs
hoi hoi esser...nauurlijk mag jij hier ook mee schrijven...zou niet weten waarom niet.. ik heb niet echt vreselijke klachten..wel moe moe moe en ik voel vanalles in mijn buik..ik heb dus ook een erg opgeblazen buik.. vandaag werd er zelfs gezegt dat het bijna niet anders kan dan dat het een tweeling word hahahahahah , maar het komt door mijn darmen hoor.. ik ben niet echt misselijk..heel af en toe een vlaagje, maar ik heb wel last van die suikerdips.. ookal heb ik gegeten dan heb ik soms nog dat ik ineens begin te shaken en niet lekker word omdat mijn suiker daalt..dus dan maar gauw weer wat eten of iets zoets drinken en dan komt het wel weer goed... nog anderhalve week tot de echo...............ik ben dan ook 7 weken ...
Hai Esser, Welkom hier! En heel erg gefeliciteerd!!!! , wat een ontzettend goed nieuws. Ga er ontzettend van genieten en lekker hoog op die roze wolk blijven zitten. @Petske/Esser: Alvast succes met jullie 1e echo! @Alle Dames: ik heb inmiddels mijn echo's in het album geplaatst. Vandaag qua kwaaltjes voor het eerst een echte off-day. Misselijk, moe en totaal lamlendig. x Ciara
Hey Esser, hier iook nog even een keer feliciteerd meid en welkom hier!!! Ciara, wat een prachtige echos meid!!!! Jammer van je off-day, kruip anders even lekker onder de wol meid!!! X van mij
Esser meid, wat lees ik nou? Het is gelukt! Gefeliciteerd en geniet er lekker van. Natuurlijk ben je hier welkom Wat denk je nou hihi Ciaria, geweldige echo foto's!!! Echt super! Pekske, hihi had altijd wel een tweeling gewild Echt leuk als jij zwanger bent voor een tweeling.. ik had in het begin ook een opgeblazen buik, kon zeker zijn dat het mijn darmen waren. Maar misschien bij jou anders Ik mag komen bij het verloskundige praktijk bij mij in de buurt. Na overleg hebben ze dit toch besloten. Super blij natuurlijk! Morgen heb ik een intake gesprek
Thanks meiden voor jullie welkom! Hoe is het met jullie? Bleef (of blijft) het onwerkelijke gevoel bij jullie lang? Vindt het zo nu en dan echt ineens toch wat eng allemaal. Probeer me er niet teveel door te laten leiden.....Heb vandaag dan ook een banner aangemaakt. Voor het eerste na 3 jaar.....zucht..... Oh, en moeders voor moeders komt a.s. maandag langs....spannend.... liefs
Ja hoor Esser, dat had ik ook. Lees al mijn paniekberichtjes maar terug Het is na de 2e echo wat minder geworden en nu kan ik pas echt een beetje beginnen te genieten. maar doe me dus vooral niet na en ga nu al genieten!!! Allemaal verloren tijd, dat getob! X Ciara
Esser, ook ik heb het hoor!!! Is normaal naar mate de weken verstrijken raak je er gewend aan en begin je te genieten! Ciara, nee ze hebben me niet meer gebeld! Denk dat er een misverstand is geweest!!! De gyn zei dat ik hem aan het einde van de spreekuur moest bellen en de assistente zei dat de gyn mij zou bellen!!! Denk dat de assistente het mis had!!!! Komt goed, bel hun morgen even!!! Voel me goed en dat is het belangrijkste toch??? Pekske, meid hoe is het met je????
Ciara, wat een mooie foto's! gaat het nu wat beter? Esser, wat onwijs leuk dat jij hier ook bij komt. Ik zit nog in dezelfde fase als jij. Moeders voor moeders komt straks en ik ben gewoon nog bang dat ik een negatieve test heb (ze laten je testen hoorde ik als ze op bezoek komen), terwijl dat helemaal niet kan natuurlijk. Het is nog te onwerkelijk. Ik geloof het pas echt als ik de echo zie. Die heb ik met 8 weken op 6 mei. Pekske, eet jij ook de hele dag door? Ik lijk wel een ballon die steeds leegloopt en voortdurend bijgevuld moet worden. Maar ik hoef nauwelijks naar het toilet (wel om te plassen om het half uur), dus waar het gaat het dan heen he?
Sooner, ook ik heb hier last van!!! Dan heb je net gegeten en één kwartier later weer zin in eten!!! hahahaha En ook ik ga wel om te plassen maar dat andere niet, hou het wel in gaten dat het niet te lang duurt!!! Heb Kiwi's in huis gehaald en die zijn weer goed voor je darmen, vooral ochtends voor het ontbijt! Liefs
Haha Stef ik zit ook aan de kiwi's. Ik las iets van jullie over legoblokjes, dus ik dacht aaaaarggghhh snel kiwi's halen. Maarreh inderdaad eten, eten, eten, eten, eten. Volgens mij denken ze op mijn werk dat ik boulimia heb.
Heb net 5 boterhamen naar binnen gewerkt........aaarrrgghhhh Anders waren het er meestal 2 en dan ook niet meer! Wij eten middags warm en 's avonds brood!
Ik heb een salade, kroepoek, noten, borrelnootjes, een appel naar binnen gewerkt de laatste twee uur. En ik zit nu alweer te bedenken wat er nog meer in de kast zit. oh boterhammen is ook wel lekker... misschien ga ik er daar wel een paar van smeren...