oooooooh wat een lief meisje sooner!!!!! kan me voorstellen dat je hoteldebotel bent op je prinsesje ik wist het wel dat je dr. p top zou vinden
Echt een schatje Sooner!! Terecht een trotse moeder! En fijn dat dr. P dat zei van de placenta. Anders was je er ook niet achtergekomen of wel? Geniet nog maar lekker even na!! Esser, welkom terug! Klinkt idd als een superrelaxte vakantie! Fijn dat jullie manneke er ook van genoten heeft Zag in je www op hyves dat je de babykamer ook al binnen hebt? Lelie, getsie, weer een blaasontsteking. Bah hoop van niet voor je! Dus toch oefenweeën....ben nu wel heel benieuwd wanneer het voor jullie gaat gebeuren, komt zo wel heel dichtbij! Nightelf, fijn dat het heeft geholpen! Best wel goed van je dat je zo de hele nacht hebt geslapen. Manlief geen klap gehad? hihi Suus, de laatste dingentjes nog aan het opruimen vppr het weekend!! Of ben je al klaar? Dan maar vast een fijn weekend!!! Nog plannen gemaakt, of wordt het een rustig weekendje met z'n tweeen?
Sooner, wat een geweldige ervaring he!! En zo'n mooi meisje ook! Vreemde houding houdt ze erop na, dat wel Als ze later maar die beentjes goed bij elkaar weet te houden, hahahaha. Lelie, ik hoop dat je je kleine meid inmiddels gevoeld hebt en anders idd toch maar naar het zkh hoor. Daar meten ze meteen je harde buiken en krijg je bloed en urineonderzoek. Weet je ook direct of je blaasontsteking hebt... Nightelf, kan me nog steeds niet voorstellen dat dat wel oke slaapt met je handen boven je hoofd maar goed, als het werkt (kennelijk ) is dat alleen maar mooi!! Jewel, ben inmiddels thuis hoor dus nu lekker genieten van het weekend. Niet heel veel in de planning maar op zich wel 'druk'. Morgenochtend is er open dag bij 1 vd kinderdagverblijven waar we staan ingeschreven (even kijken hoe het eraan toegaat), en dan 's middags bloedafname en me inschrijven voor een poliklinische behandeling in het zkh 1 min van ons huis vandaan (voor het geval de academische zkh-en vol zitten als ik aankom met mn weeen). Zaterdag ga ik kijken bij mn oude volleybalteam, die hebben een wedstrijd dan. Zondag kijken bij hockey, 's ochtends bij mn team, 's middags bij mn mannetje en 's avonds is er een oud vertrouwd hockeyfeestje op onze club Ben benieuwd hoe lang ik het daar volhoud Maandag alleen een onderhoudsbeurtje voor de airco's die hier in huis hangen en mn vriendinnetje slaapt hier van zondag op maandag ivm het hockeyfeestje. Manlief heeft morgen dienst dus ik zit tot zaterdag 10.00 uur alleen Als je het zo hoort, is het alweer bijna dinsdag en moet ik weer werken Wat hebben jullie allemaal in de planning staan??
ik ben niet helemaal overtuigd! ze is niet actief zoals ik gewend ben. eind van de middag heb ik maar 3 plopjes gevoeld had vanmorgen naar haar hartje geluisterd toen ging die tekeer en nu na het eten was het zwakker/langzamer morgen neem ik direct contact op met de vk voor een hartfilmpje! ik voel me kl*te! suus, doe je dit weekend wel rustig aan? je heb het zo druk ingepland haha
Lelie, ik wil je niet ongerust maken maar als je minder activiteit voelt, is dat het 1e symptoom als het niet goed gaat. Niet wachten tot morgen maar NU je vk bellen. Dit is een spoedgeval. (Ik sms je het ook ff want je bent ook niet op msn zie ik en dit is echt belangrijk hoor.)
Ja, lelie niet wachten, maar gelijk bellen!! Geen nut om met een klomp in je maag tot morgen te wachten. Hier zijn ze voor; de vk en het zkh!! En ze werken 24/7, dus ook voor jou!
He Meiden, Ik krijg geen berichtjes meer van ZP dat er nieuwe berichten binnen zijn, wat is er weer een hoop geschreven! @lelie: He meis, heb je nog gebeld met de VK? Wat rottig dat ze minder beweegt, hopelijk is ze inmiddels weer heel druk. Het hoeft niet meer lang te duren bij jou he, da's wel heel erg spannend! Het lichaam bereidt zich al voor. @Sooner: Wat een dropje jullie meisje!!! Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent. Wat een leuke man he dr P?! En wrs strx nog een echo! Hopelijk ligt de placenta dan wel goed. @Suus: Je hebt weer een ondernemend weekend voor de boeg! Maar wel vol leuke dingen! Wat een raar idee he dat je strx je meiske naar het KDV zult brengen? En nog niet denken aan dinsdag hoor...eerst genieten van de leuke dingen. Heel fijn weekend (en bouw ook ff wat rust in tussendoor). @Nightelf: Hihihi dat moet er raar uitzien als jij slaapt...maar fijn dat het helpt! @Jewel: Gefeliciteerd met je 20-weken!! Maandag lekker shoppen dus !!! Lekker dat het zwemmen zo goed bevalt! @Esser: Welkom terug!!! Dat klinkt jaloersmakend heerlijk jouw vakantie!!!! Ik wil ook!!!! Das vast weer wennen nu?! Ik was met 26 weken ook 9 kilo aangekomen, zit inmiddels op 11. Is je buik ook heel hard gegroeid op vakantie, dat hoor je nl vaak? @Deesjuh: Je bent er weer!! En hahaha de nesteldrang heeft keihard toegeslagen. Ik denk dat we dat hier allemaal heel goed kennen. Fijn dat je beebje zo lekker beweegt. @Caruli: Hoe is het met jou? Heb je een leuk weekend voor de boeg? Hier weer een paar dagen heel slecht (weinig) geslapen en daar wordt je dan weer een beetje emo en jankerig van. Mannetje is ook heel erg druk en veel weg en er moet nog zooooo veel gebeuren!!!! Hahaha de nesteldrang heeft keikard toegeslagen en ik wil NU de kinderkamer op orde maken. Morgen hebben we shopdag ingepland en gaan we naar de IKEA (wat een ramp op zaterdag!), HEMA en de Prenatal en 's avonds gezellig eten met vrienden. Dus dat is eigenlijk heel erg leuk! By the way....ik ben al 2 x voor niets bij de Prenatal geweest voor De Blije Doos, hij is de hele tijd op!!!! En nou is de Prenatal niet om de hoek....dus hier helemaal geen blije doos . Als we dit weekend slagen zit er wrs ook weer wat rust in dit meisje . Fijn weekend allemaal!!! X Ciara
Oh, moest me gewoon weer ff abonnemeren op dit onderwerp, raaarrrr maar hopelijk ontvang ik nu weer jullie berichtjes
lelie: hoe is het nu? sooner: wat een schatje zeg ciara: het weekend niet echt veel plannen zaterdagmorgen de boodschappen, smiddags op jacht naar een broek en een steunbuikband, en eind van de middag 3D/4D echo weer. zondag nog geen idee wat we dan gaan doen heb jij de bon van de blije doos al gehad? ikke nog niet, had gehoopt dat hij voor morgen zou komen omdat we er morgen toch naartoe moeten, maar goed we wachten het af
Hey meiden, @Jewel, gefeliciteerd met je 20 weken meid!! @Esser, welkom terug meid! We hebben je gemist @Waterlelie, wat vervelend van die voorweeen in de nacht. Zo heb je echt geen nachtrust meer he? Misschien overdag wat bijslapen.. Echt spannend meid! De grote dag komt steeds dichterbij Oh enne, heb je de VK nog gebeld?? Mag je komen voor een hartfilm? @Nightelf, leuk he om weer wat leuks gekocht te hebben? Ik wil ook een nieuwe pyama kopen voor na de bevalling. Is wel fijn hihi.. @Sooner, wat een schatje zeg! Je mag zeker trots zijn op je kleine meisje @Caruli, ik heb ook nog steeds geen bon gehad van de blije doos. Ga straks wel even bellen hoe het daarmee zit.. Hier gaat het wel oke, begin steeds meer klachten te krijgen. Vannacht had ik waarschijnlijk bandenpijn, tis nu weer over. Maar werd wakker van de pijn, sliep zo diep dat ik er gelukkig niet van wakker lag.. Was afg. woensdag nog bij de verloskundige geweest. Kreeg er ook een stagaire bij, zij ging mij behandelen. Ze keek naar mijn buik, vervolgens had ik in de gaten dat het niet goed was. Ze zei ook, vruchtwater is goed, maar het is erg aan de kleine kant. Ze afmetingen waren dus niet goed. Toen keek de andere verloskundige, opnieuw gemeten en met de hand gevoeld. Volgens haar was het wel goed. Een opluchting natuurlijk.. Maar ik had wel in de gaten dat het niet super super was. Want heb een kleine buik en iedereen zegt dat tegen mij. Vroeg of ze nu al wat kon zeggen over de grootte van mijn meisje. Ze zei dat als het zo door gaat het een baby onder de gemiddelde zal zijn.. Maar goed, tis nog te vroeg om ergens een oordeel over te geven. Over 2 weken weer, kijken hoe het dan gaat.. Wat mijn stuit betreft, valt niks aan te doen. Moet niet lang in dezelfde houding zitten, vaker rondje lopen. Op mijn blaadje schreef ze last van bekken, blijkbaar is het niet mijn stuit maar mijn bekken die problemen geven..
caruli, ik heb de bon rond de 25 weken ontvangen per mail. ciara, jij met je blije doos het stelt op zich niets voor... vind er voornamelijk reclame in ik ga vandaag eff naar de HEMA voor 3 witte mutsjes en 2 pyjama's voor als ik in het ziekenhuis moet blijven voor na de keizersnede. hahaha ik ga er nu al van uit dat het een operatie gaat worden ik voel de kleine gelukkig weer normaal. ik heb hier ergens gelezen dat als je flinke harde buiken hebt gehad (en ik dus nachten achter elkaar) kunnen ze daar een beetje van streek zijn. ik maak me dus niet meer zorgen. wel ga ik nu langs de huisarts voor een urine check! wanneer doen we nog even een koffie???
Het zijn idd de bekken die problemen geven, zie meer info hier: Bekkenpijn - Zwangerschap, bevalling en anticonceptie - Medic Info Heb net naar de klantenservice van de blije doos gebeld, bleek ik helemaal niet in het systeem te zitten. Ze hebben mij opnieuw aangemeld. Dus afwachten
Enise, even afwachten dus hoe het bij jou zich gaat ontwikkelen begrijp ik! Een kleine(re) baby is toch niet zo heel erg? Als ze nog maar groeit enzo toch? Heb je trouwens een buikfoto van pas geleden dan? Ben dan wel benieuwd hoe die eruit ziet! Lelie, gelukkig voel je je kleine weer net als anders! Hoop voor je dat je geen blaasontsteking hebt trouwens, anders moet je weer aan de AB........ Ciara, jij vroege vogel! Dan heb je het tegen mij dat ik rustig aan moet doen, en jij dan?! Klinkt ook behoorlijk druk hoor! Hier vanmorgen het KDV laten schieten, was echt te moe! We weten niet eens of we daar terecht kunnen nl dus we wachten eerst even af bij welke we terecht kunnen. Ik ga zo ook bellen met een KDV die ik had gemaild of ze plek hebben en die vroegen of ik even terug wilde bellen zodat we naar een oplossing konden zoeken (dat klonk wel positief vond ik!). Oh ja, ben gisteren nog gebeld met de uitslag van mn urinekweek. Er zit geen B-streptokok bacterie in dus dat is goed nieuws. Anders moet je nl tijdens de bevalling aan een AB-infuus. Lelie, is dat bij jou toen ook gecheckt?? Meiden, ik ga ff bellen, douchen etc. etc. Tot ltr!
@Susan, het is idd afwachten. Vindt het helemaal niet erg dat ze wat kleiner dan normaal zal zijn. Mijn eigen neefje en nichtje waren zelf net geen 3 kilo. Dus ben al blij als die van mij tussen de 3 en 3.5 kilo zal zijn. Het moet er ook uit he? Ben alleen bang dat ze op het eind gaan zeggen dat het wel erg klein is.. maar goed, blijf lekker positief Ik heb van nu geen foto, zal er eentje maken en dan zet ik 'm in mijn album. Kan je even gluren En fijn dat bij jou alles goed was!
suus, ja maar toen had ik ook niks enne...nu ook niet.....yessss!!!! ben opgelucht heb eff gauw boodschapjes gedaan..hoef ik dat later op de middag niet meer te doen. nu lekker uitrusten en kijken wat er te doen valt haha ik was trouwens ook vroeg hoor....nachtbraker!!! had me hier om 10 voor half 5 aangemeld hihi ik kon niet slapen dus ik dacht ik ga even computeren hehe enise, ik ben nu ook erg nieuwsgierig naar je buikfoto!!
Lelie, wat fijn dat je geen blaasontsteking hebt!! En jeetje, ook al zo vroeg! Ik was ook wel wakker om half 5 (om te plassen natuurlijk ) maar daarna weer gewoon het bedje ingekropen hoor. Enise, ik was zelf onder de 3 kilo bij geboorte, net als mn zus, en we zijn beiden kerngezond! Zegt dus nix................ (Wel moest mn moeder bij mij 6 wkn voor de bevalling plat in het zkh want ik groeide niet goed meer in mn moeder's buik. Hoop niet dat jij dat hoeft te doen want ze vertelde me dat ze er helemaal gek van werd!)
Susan, hoop dat ik niet plat hoef haha.. de komende tijd ga ik echt aan mezelf denken. Als ik thuis ben, lekker veel uitrusten Wij gaan trouwens woensdagavond tijdens de koopavond van prenatal alle inkopen doen. Dan hebben we eindelijk alles binnen en kan ik de babykamer inrichten.. Ook gaan we een naamsticker voor de muur bestellen, je hebt echt hele leuke bij cutitout.nl voor als jullie ook interesse hebben Heb leuke voorbeelden per mail ontvangen..
Enise, zijn volg wk zeker die mamamazzeldagen bij prenatal?? Ga ik ook ff shoppen daar voor de laatste spulletjes Net gebeld met een KDV waar we ingeschreven stonden. Hier bij ons zit het helaas helemaal vol maar vlak in de buurt (tussen mijn werk en ons huis in) is wel plek!!! Ben helemaal blij! Nu moeten we daar een afspraak maken (het zijn er 2 dus we kunnen kiezen ook) en kijken welke ons het beste bevalt. Dan weer bellen naar het hoofdkantoor, onze keuze doorgeven en dan worden de contracten gemaakt en opgesteld en is het geregeld! En het kan dus ook nog op de dgn die wij wilden (ma en di)! Ben helemaal door het dolle heen want het is toch echt een pak van je hart.....................
@Susan, wat goed nieuws zeg! Echt super dat er plek is Ja ga tijdens de mamamazzeldagen inkopen doen, heb er heeeel lang op gewacht hihi