Jeetje wat een geklets hier als we dadelijk met zn allen verlof hebben wordt het pas lekker druk jihaaaaa
Hallo! Wat een geklets weer zeg Lelie, pff je liet me wel even schrikken, maar gelukkig is je meisje je weer aan het pesten En geen blaasontsteking!! Ben echt benieuwd wanneer jij de kleine meid krijgt. En alweer lekker aan het shoppen geweest! Goedzo! Ciara, ja zaterdag is geen geweldige dag volgens mij om naar de Ikea te gaan, maar helaas heb je natuurlijk geen keus. Dan zou ik zo vroeg mogelijk gaan, misschien dat het dan nog te doen is. Dus jij bent met 28 weken geboren!! Wat zal je een klein meiske geweest zijn Maar gelukkig is alles goed gekomen!! Enise, snap wel dat je er een beetje overin zit, maar het is niet voor niks een gemiddelde hè, je kan er ook flink boven zitten en dan gaat alles ook goed! Zolang de vk het goed vind is er niks aan de hand meid! En het is misschien fijner bij de bevalling....maar dat hoeft natuurlijk niet hè Susan, haha als jij nu nog nergens terecht kunt straks, dan weet ik het ook niet meer. Gelukkig heb ik dat gedoe niet met die zkh-en. Als we al ergens heen moeten dan is het gewoon in Leeuwarden. Maar ik hoop natuurlijk dat ik gewoon thuis kan bevallen. Oh ja, jij bent nu toch getrouwd? Dan heb je de naam van je vent toch? Dan zien ze het verband met je zus misschien wel niet hihi....of heb je je onder je eigen naam ingeschreven? Jammer dat je vent het hele weekend moet werken. Maar zo te lezen ga jij je wel vermaken! Nightelf, dus je meisje is jou ook weer aan het pesten? Dat belooft wat voor later Vanacht ook weer lekker geslapen? En hoe ginghet strijken? Gelukkig heb ik (bijna) nooit strijkgoed, vind er echt niks aan! Sooner, fijn dat je vandaag de wasmachine krijgt! Nesteldrang en dan zonder....dat is vragen om problemen Gelukkig kun je nu weer wassen en het is heerlijk weer om de was buiten te hangen! Hier is alles goed! En eindelijk zijn mijn boobs ook een beetje gegroeid! hihihi...heb nu een super mooi decolleté Haha moet er toch even gebruik van maken hè. Ga even een boodschappenlijstje maken en dan de boodschappen even halen. Vanavond rustig aan. Vriendlief heeft een trouwerij van een collega, dus het rijk alleen! Morgen even bij het voetbal kijken. En dan 's avonds niks. Want vriendlief moet zondag werken dus vroeg op bed! Fijn weekend allemaal!
Jewel, ik heb gewoon mn eigen naam aangehouden hoor! Wel zo makkelijk voor mn werk; overal kennen ze me al met mn eigen naam en dan zou ik dat ineens moeten veranderen! Niet handig dus... Enne manlief werkt alleen tot morgenochtend, daarna is ie ook vrij hoor! Fijn he grote boobies! Vond ik ook toen, alleen nu lijken ze weer klein omdat die enorme toeter nog verder uitsteekt Let maar op, dat ga jij ook krijgen... Ja Lelie, dat wordt wat als we allemaal verlof hebben......... Ik vrees eigenlijk dat ik me rot ga vervelen dan en dan ook echt de dgn aftel! Denk dat jij dat al doet?
Susan: er zijn idd echt weinig ziekenhuizen hier, maar natuurlijk ook veel minder inwoners. Kan me ook voorstellen dat je gewoon lekker in je 'eigen' ziekenhuis waar je ook alle andere behandelingen tec hebt gehad, wil bevallen. Jewel: fijn is dat, wanneer je eindelijk een mooi decollete hebt. Maar het is wel net als Susan schrijft, dat als die toeter zo uitsteekt, lijkt het weer net als 'vroeger'. Jij dus een redelijk rustig weekend voor de boeg, heerlijk is dat (wil ik ook). Ik heb trouwens ook een hekel aan strijken, hoor. Normaal gesproken doet mn man dat ook altijd, maar heel soms doe ik het. Wij hebben ook altijd best wel veel strijkgoed, mn man heeft een overhemd met pantalon aan naar zn werk en in de vrije tijd ook vaak een overhemd en die moet je toch echt wel strijken....
Haha, nou hij draait. Heb ff door het raampje gekeken en nou moet hij het zelf maar kunnen zonder mij. Moet wel nu weer 2 uur wachten voor de volgende erin kan. Ik heb denk ik wel voor 6 of 7 wassen liggen. En dan heb ik er nog niet eens babykleertjes bij, haha. Maar wat een lekker gevoel dat er weer zo'n ding staat. @Waterlelie, ja dat wordt wat als iedereen straks thuis zit. Maar wat doen we dan als ze geboren worden? Dan ga ik jullie echt vreselijk missen.. @Suus, ben je het hele weekend alleen? Ik morgen ook. Geen bal aan he? Alhoewel ik natuurlijk met de wasmachine kan 'spelen'. Ga ook nog ff op het korfbalveld kijken en jij had ook een heel sportkijk-weekend toch?! @Jewel, leuk he die grote boobs. Maar ik vond die van mij weer zo klein worden, maar nu begrijp ik het inderdaad. Die puilbuik eronder maakt ze inderdaad weer kleiner. Leuk voor in het zwembad he? Kun je nagaan wat er gebeurt als je straks borstvoeding gaat geven. Esser, jij hebt vandaag toch een echo???? Of was het nou alleen een vk-bezoek. Ik ben in ieder geval benieuwd!
Hoezo komt iedereen erbij dat ik dit hele weekend alleen zit?! Manlief komt morgenochtend weer thuis hoor en daar houd ik m dan ook Sooner, he bah, wat een wasjes allemaal! Verschrikkelijk! Gelukkig heb jij wel nesteldrang...
Sooner: beginnen we straks toch een 'Beebjes van het verlengde wachtbankje' -topic? Kunnen we daar gezellig verder kletsen. Veel plezier nog met de was Fijne avond iedereen!
Hallo hallo, Nog meer nachtbrakers onder ons? Dankzij mijn drukke bestaan staat mijn Hard Disc vol met heerlijke series. Heb nog een hoop Desperate Housewives te gaan en wat is dat heeerlijk 's nachts als je niet kunt slapen. Moest lachen om jullie boobie-topic. Ik had namelijk ook al het gevoel dat ze waren gekrompen maar dat komt natuurlijk door die enorme buik. Ik nestel mij op de bank onder een dekentje voor de buis met de laptop in de aanslag . X Ciara
Hey Ciara, volgens mij ben jij dit keer de enige. Ben je nog in slaap gedommeld onder je dekentje? Ik moet zeggen dat ikdit ook veel te vroeg vind hoor (7.41), maar m'n lief moest naar z'n werk en dan word ik ook wakker altijd. Haha Suus, hebben we dat zelf bedacht dat je het hele weekend alleen bent. Geen idee hoe ik er aan kom, maar had het bij een van de andere meiden gelezen. Dus je bent helemaal niet zielig. Nightelf en Waterlelie; lijkt me een heel goed idee van het 'beebjes van... '-topic! Gaan we doen!!
Daaag meiden, It's IKEA Time, ontbijten voor een euri!!!!! Heb een druk programma vandaag dus kan niet meer uitgebreid kletsen maar ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!!! x Ciara
Ciara, je was idd weer vroeg vanochtend! Thank God voor de harddisc recorders Shop ze vandaag in de Ikea!! Sooner, jij ook al vrij vroeg. Wasjes nu allemaal gedraaid? hihiih wat kun je blij zijn met een nieuwe wasmachine. Als ze nu nog een opvouwmachine kunnen uitvinden, ben ik helemaal blij! Suus, oh ik dacht dat je manmetje het hele weekend moest werken. Sorry, my mistake. Geniet dan maar fijn saampjes van het weekend!! We blijven gewoon kleppen hoor! Volgens mij hebben we straks ook nog wel genoeg gesprekstof! Voor je het weet hebben we straks een topic met de naam 'onhandelbare tieners' hihi... maar eerst de eerste baby maar verwelkomen!
Ciara: veel shopplezier bij de Ikea! Jewel: jij denkt ver vooruit zeg, nu al je gedachten bij de onhandelbare tieners. Ik was ongeveer de hele nacht wakker, heb denk ik 2 uurtjes slaap gehad, voel me dus ook erg brak Hoop dat ik vandaag nog ergens een paar uurtjes slaap kan pakken, we moeten vanavond nl ook nog op visite, heb daar dus echt geen zin in. Vanochtend dus ook maar besloten om vanaf nu niet meer het hele weekend vol te plannen en ook maar eeens een keertje nee te zeggen. Vanochtend al lekker samen boodschappen gehaald, ben nu nog emt de was bezig en het poetsen ios al weer klaar. Nestel me straks ook maar lekker weer op de bank met een boek, heb ook wel erg veel last van mn rug en weer harde buiken. Groetjes!
Nightelf, zo ver komt het niet hoor, wij krijgen geen onhandelbare tiener, die van ons word zo lief! hahah nee hoor, maar is toch nog wel een gekke gedachten, een tienerdochter/zoon, gelukkig duurt dat nog heel lang! Dus ook al slecht geslapen. En dan vanavond ook nog weg. Ik snap dat je er geen zin in hebt. Meiden, vanaf wanneer gingen jullie slecht slapen ongeveer? Ik heb nu nog nergens last van, maak gemakkelijk 10 uren...maar ben bang dat dat niet lang meer duurt....
Ciara, weer vroeg uit bed!! Ik was ook wel wakker om 5uur, om naar de wc te gaan (kan er tegenwoordig de klok op gelijk zetten), maar dan zet ik niet de pc aan hoor. Zag wel op mn tel dat jij 11 min daarvoor een berichtje had gestuurd op ZP (dat doe ik dan weer wel) Hoop dat je je hebt vermaakt op de bank en wellicht toch nog even in slaap bent gevallen daar. Succes in de Ikea iig! Je bent wel gegaan op een lekker vroeg tijdstip dus hopelijk kon je overal zo doorheen racen. Sooner, dus jij zit vandaag alleen? Komt je mannetje wel een beetje op tijd terug? Wel zo gezellig toch? Nightelf, het lijkt me een heel goed plan van je om je weekenden eens wat rustiger aan te doen, zeker met zo'n ellendige nacht als afgelopen nacht! Kwam dat doordat je met je armen boven je hoofd moet liggen of door je bekken/rug of harde buiken? Jewel, ik moet ook nog niet denken aan tieners hoor! Eerst maar ns 'genieten' van de bevalling, hahahaha Enne, ik slaap op zich vrij aardig hoor, alleen moet ik er 's nachts sowieso 1x uit om te plassen en soms wel 2x. Ben ook benieuwd wanneer het komt want Ciara loopt 5 dgn op mij voor maar slaapt al een tijdje slecht dus volgens mij verschilt het best wel hoor. Nou ik ga maar ns douchen. Manlief is al thuis maar moest er vannacht uit tijdens zn dienst (om 05.30 uur) dus die is weer lekker in bed gekropen. Daarna maar ns bedenken wat ik ga doen tot aan half 5..........
Jewel: ons dametje wordt ook geen onhandelbare tiener, hoor! Eerst straks maar genieten van dat kleine mensje. Susan: ik slaap vooral slecht door mn bekken/rug, kan maar maximaal een half uur in 1 houding liggen en dan moet ik eerst weer uit bed, stukje lopen (vaak toch ook wel een plaspauze) en dan ga ik weer in bed liggen. Met de handen boven het hoofd slapen gaat boven verwachting goed, gelukkig, heb nu ook een stuk minder last van mn handen. Heb je al bedacht wat je gaat doen tot aan half 5?
Oh dus het verschilt echt per persoon. Ik moet 's nachts ook wel plassen, maar het komt ook wel voor dat ik te moe ben om eruit te gaan, en dan hou ik het op. Maar dan moet ik 's ochtends toch wel heel nodig... En...weet je al wat je gaat doen Suus? Het is hier heerlijk weer, volgens mij kun je wel buiten in het zonnetje zitten! Nog even een kleurtje opdoen
Jewel, nee niet ophouden die plas!! Zo krijg je blaasontsteking! Eruit dus 's nachts als die aandrang hebt... Ik ga zo maar ns mn teennagels lakken, staat wel mooi in mn Birckenstocks Daarna maar ns met mn hondje lopen buiten en dan is het vast alweer 1 uur a half 2. Misschien daarna maar ns naar het winkelcentrum hier? Oh ja, en we moeten hondenvoer kopen