Oh ja Nightelf, wat irritant lijkt me dat als je maar een half uur in 1 houding kan liggen. Je draait niet vanzelf om in je slaap??
nageltjes gelakt suus? ik heb mezelf ook 'ns flink in de revisie gedaan vanochtend. Heerlijk o.a. met bruine suiker scrub van Rituals (aanrader!). m'n lief komt pas tegen half acht thuis helaas, snik. grappig dat je jezelf niet kunt voorstellen met een tiener he?! ik kan me mezelf niet eens voorstellen met een baby, eh oeps. toch maar aan gaan wennen langzamerhand.
Sooner: toch wel handig om alvast aan het idee te wennen. Kan het me zelf ook nog niet voorstellen dat over maximaal 8 weken zo'n klein meisje bij ons in huis woont.... Die scrub is idd heerlijk, vind bijna alle producten van Rituals erg fijn. Jewel: idd absoluut niet ophouden als je moet plassen. Dat is erg slecht voor je blaas. Susan: ik draai me idd niet meer in mn slaap om. Komt denk ik ook omdat ik met een voedingskussen slaap...... Hoe lijken de gelakte teentjes in de Birkenstocks? Zijn trouwens ook wel erg fijne slippers, heb ze zelf ook.
Jeetje mina, wat een geklets weer. Ik moest wel 3 pagina's lezen haha ciara, ik hoop dat je goed hebt gescoord in de Ikea! Je was lekker op tijd dus dat valt dan weer mee. suus, welke kleur zijn je nageltjes nu geworden? Ik heb ook die slippers. Vind ze niet echt heel mooi maar ze zitten fantastisch jewel, ik begon echt problemen te krijgen met slapen toen ik ongeveer over de helft was..zo rond de 23 weken dacht ik. Enne...wel regelmatig je blaas legen he @me, ik ben met manlief gaan kijken voor vloertegels voor in de hal en voor op zolder hebben we toch gekozen voor goede vloerbedekking. Scheelt toch een hoop centen. We wilden eerst laminaat maar dit is ook fijn. Dus eigenlijk is alles wel geregeld voor ons nieuwe huis! Ik ga nu gauw naar de Appie. Het is hier heel erg druk in de stad. Vooral waar ik woon, daar begint de marathon Dam tot Dam loop. Mijn broertje doet mee en komt zo direct deze kant op. We gaan hem vanavond aanmoedigen haha Ajuuuuuuuuuss
Sooner, ik zou er idd maar aan gaan wennen maar moet eerlijk bekennen dat ik het ook nog niet zo voor me zie hoor, hahaha. Nightelf, ja met een voedingskussen kan je je niet zo makkelijk draaien. Vervelend zeg die nachten voor jou! Miss kan je een kletsclubje oprichten met Ciara voor 's nachts? Lelie, rustig aan he vandaag anders word je toch teruggefloten hoor! Nageltjes zijn gelukt, hoewel met moeite, want ik kom er best lastig bij met die buik in de weg zit Trouwens dat wilde ik jullie ook vragen nog he... Hoe houden jullie (als je het al doet) je bikinilijn netjes? Ik kan echt niet meer zien waar ik moet scheren hoor! Enne, ik wil eigenlijk ook, voordat ik naar het zkh om te bevallen, dat mijn bikinilijn is gedaan. Zielig anders voor de gyn en al die andere mensen die naar mn doos zitten te staren........ Hebben jullie daar al over nagedacht of ben ik de enige daarin? Nou ik ga maar ns richting mn werk (even wat slangen loskoppelen) en dan door naar volleybal! Liefs Suus PS. Ons 1e babywasje draait!
He meiden, Het is inderdaad erg druk in ons huisje. Maar niet erg hoor! Naast de vele wasjes en opruimen, zijn we gister namelijk druk in de weer geweest met de babykamer. En ja, hij staat nu helemaal, zo gaaf! Ben al tig keer het kamertje binnengelopen en heb de spullen ingeruimd. Zoooo leuk al dat kleine spul en alles nu een plekje krijgt. Nu de komende tijd natuurlijk nog de finishing touch e.d. Ook gisterochtend naar het ZH geweest voor het onderzoek. Moest 1,5 bekertje glucose drankje opdrinken en daarna een uur lang wachten.........bleh. Mocht zelfs niet naar het toilet of even een stukje wandelen! Na het uur bloed prikken en nu maar wachten op de uitslag, ben benieuwd. a.s. Maandagavond is het i.i.g. leuker, dan hebben we de 2e pretecho staan! Ciara, goed geslaagd bij de IKEA? Blijft leuk shoppen daar. Suus, de zaterdagochtend alleen goed doorgekomen? Nu manlief goed bij je houden he? Lelie, goed dat jullie rond zijn voor het nieuwe huis! Heerlijk lijkt me dat! Wanneer konden jullie er nu ook alweer in? Nightelf, hoe vervelend dat je nachten zo verlopen, bah.... Is dat al lang zo? Bij mij heb ik sinds enkele weken wat wisselende nachten. Ene keer bar slecht met veel toiletbezoeken en draaien, buik in de weg en niet meer een fijne lighouding kunnen vinden. Andere nachten slaap ik dan wel ineens vrijwel aan een stuk door. Echt maf..... Sooner, vandaag overdag dus alleen thuis? Wel wat plannen voor jezelf staan? Hoe gaat ie verder met je? Een stijgende lijn of blijft het wisselen per dag? Nou, ga hier weer even verder. Manlief is boodschappen aan het doen, en ik ben nog van de laatste wasjes vandaag liefs en fijne zaterdag nog meiden!
Suus omdat ik het ook niet kan zien haal ik onder de douche alles er af Als ik merk dat er nog stoppels aan zitten gebruik ik een spiegel hahaha Tja..ik zou het ook niet weten hoe anders... Beetje crea bea zijn ik heb net 1,5 uur op de bank geslapen...ik voel me nu zo stoned
Lelie: zo doe ik dat nu ook inderdaad, zou ook echt niet weten hoe je het anders netjes moet houden 'down under'. Het is mij jammergenoeg niet gelukt om ff te slapen vanmiddag. Ben wel op bed gaan liggen, maar lag maar een beetje in het rond te staren....... Esser: heerlijk dat de babykamer nu in elkaar staat. Kun je eindelijk lekker dromen in het kamertje over dat kleine jongetje dat er straks in ligt te slapen...... Ik geloof dat ik vanaf een week of 24 een stuk slechter slaap als voor die tijd, maar merk dat het de laatste paar weken echt afzien is 's nachts. Fijne avond verder!
Suus, lijkt mij ook moeilijk om de nagels te lakken. Ik vind het zonder buik al zo'n gedoe.... En wat betreft de bikinilijn...ik kan het nu zelf nog, maar anders doet vriendlief het. Veel makkelijker! hihii Ciara, en nog geslaagd bij Ikea? Heb je nog aanraders voor me? Wij gaan maandag nl. Nightelf, vervelend dat je niet lang in 1 houding kunt liggen. Dan zijn de nachten idd lang. Sooner, ik kan mezelf ook nog niet echt voorstellen met een baby hoor! Maar ik wordt wel heel blij van de gedachte! Het zijn bij ons nu allemaal kinderen en baby's en zwangeren in het dorp, en straks lopen wij ook met een kinderwagen! Esser, dus de babykamer al bijna helemaal klaar! Ja, nu wordt het echt hè Ben wel benieuwd naar de foto's.... Succes nog met je laatste wasjes! Lelie, leuk! Al vanalles uitgezocht voor het nieuwe huis! En vloerbedekking voor op zolder kan net zo goed. Lijkt mij ook zo leuk om van alles nieuw uit te zoeken! En...hoe heeft je broertje het gedaan? Ja meiden, ik zal er voortaan echt uit om te plassen 's nachts! Maar soms ben ik nog zo moe. Maar ga het nu echt doen!! Wat is het lekker weer hè. Ik heb heerlijk in het zonnetje naar het voetbal van vriendlief gekeken! Ben zelf een beetje verkleurd. Hmmm we krijgen straks lekker pizza!! Even zondigen Fijn weekend nog allemaal!
Nightelf, ik hoop dat je vanavond wel goed slaapt want je zal wel kapot zijn na vandaag! Lelie, heerlijk 1.5 uur op de bank Hoe is het gegaan met de marathon? Esser, blijft toch altijd druk he, na zo'n vakantie. Het is dan heerlijk genieten en dan na afloop...alles opruimen enzo. Pfff, dat is wel het nadeel ervan vind ik. Jewel, heeft de pizza lekker gesmaakt? Ja over dat scheren, ik scheer me sowieso volledig maar ik vind het maar lastig om te doen. Spiegel is wel een goed idee! Nu voel ik gewoon waar ik nog wat moet doen maar ja, of ik dan geen wondjes enzo krijg.........tja.......dat is afwachten dus. Bij mn volleybal was het erg leuk! Heb nog even ingespeeld met een oud-teamgenootje en goh, wat was dat leuk!!! Het was wel heel warm in de zaal dus meteen de rest van de tijd lopen zweten maar het ging eigenlijk best goed dat ' sporten'! Had meten het idee om a.s. donderdag te gaan trainen maar ja, eenmaal thuis bedacht ik me dat dat misschien toch niet zo'n goed idee is voor de kleine beeb. Ik zou het mezelf nooit vergeven als het mis zou gaan doordat ik per se wilde sporten. Meiden, wij gaan hier maar ns het hondje uitlaten en dan richting bed. Morgen weer vroeg op want dan ga ik weer bij mn hockeyteam kijken 's Middags dan mn mannetje aanmoedigen en daarna hebben we 's avond een feestje op de club. Ns ff kijken hoe lang ik het vol kan houden Meiden slaap lekker allemaal! Liefs Suus PS. Wat staan die babywasjes toch leuk op het wasrek!!! Echt uber-schattig!
Goedemorgen meiden, Wat hebben er: jullie weer veel geschreven!!! @Esser: Wat heerlijk dat de babykamer al helemaal af is, ik ben jaloers, wij hebben pas een begin gemaakt. Ga je nou iedere 5 minuutjes ff gluren dat zou ik namelijk doen. @Suus: Heb jij een I-phone dat je berichtjes van ZP binnen krijgt? Jij hebt weer een sportief weekend!! Sta je al bijna langs de lijn? Ik heb mijn stiefdochter vorige week mijn teennagels laten lakken, heb er een gezellig ritueeltje van gemaakt want kom er zelf bijna niet meer bij. Mijn bikinilijn laat ik door mijn mannetje doen, die vind dat leuk!! . Birckenstockjes zijn nu een zegen!! Ik heb 4 paar (zilver, zwart lak, wit lak en brons) @Lelie: Wat actief van je broertje!!! En jij bent dus ook druk bezig met jullie nieuw huis. Vloerbedekking voor boven is toch prima! Wat voor een kleur hebben jullie gekozen? Vandaag autovrije zondag he! @Sooner: Heb jij de avond gezellig met je mannetje doorgebracht toen die thuis kwam? Rituals is echt super! Ze hebben nu ook heerlijke gezichtsmaskertjes. Gek he, dat we strx een echt kindje hebben, ik heb soms ook het gevoel dat er een soort buitenaards wezentje druk doende in mn buik is. @Nightelf: Wat lastig dat je maar zo kort in een houding kan liggen. Onhandig is het he om te draaien met een voedingskussen . Sla jij ook af & toe je mannetje er mee om de oren 's nachts? Je moet idd proberen je weekenden wat minder vol te plempen. Het is ook heerlijk om 's ochtends nog niet te weten wat je de rest van de dag gaat doen. Hopelijk kan je het vandaag rustig aan doen en blijven de harde buiken weg. @Jewel: het slechte slapen begon bij mij rond de 23 weken. Nou ben ik uberhaubt al niet zo'n geweldige slaper. Ik moet er 3 x uit om te plassen en als er dan ook nog iets waarover ik pieker is het hek van de dam en ben ik klaarwakker. Heb nog wel wat leuke IKEA tips. Het nachtlampje Spoka is echt heel grapppig! En de hydrofiel luiers zijn er spotgoedkoop en leuk! Veel shopplezier morgen!!! O ja en de Daimlertaart is in de aanbieding @Caruli: Heb ik eroverheen gelezen? Jij had gisteren toch weer je 3d echo? heeft jullie mannetje zich goed laten zien? We zijn gisteren de hele dag druk in de weer geweest. heb na de IKEA nog een leuk jurkje geshopt bij de Prenatal (had geen zin om te wachten tot woensdag). Helaas hebben we betonnen muren en heeft onze boormachine niet genoeg vermogen dus we konden de kinderkamer niet afmaken maar een serieus begin is gemaakt. Het wordt veel leuker dan ik verwacht had, dus mijn drang om te willen verhuizen wordt ook minder groot. (mannetje blij mee!) Gisteravond etentje gehad met 10 vrienden en heerlijk gegeten. Ik heb alcoholvrije mojito's gedronken dus deed een beetje mee . Om 01:00 naar huis gegaan, vriendje was extreem verliefd op zijn 2 meisjes, hahaha in zijn mojito's zat een hoop rum vandaar . Vanacht heerlijk geslapen (wel 6 uur!!! en da's lang voor mijn doen nu). Vandaag niet zoveel in de planning. We gaan zo gezellig door de Jordaan wandelen op zoek naar een mooie badkamerlamp en strx lekker luchen ergens. Heeeerlijk weer eens zo'n vrije zondag samen, da's heeeeel erg lang geleden. Fijne dag allemaal!!!! X Ciara @Jewel:
Pfffff net uit bed, ik moet zo naar het ziekenhuis voor een echo. Heb wederom afschuwelijk geslapen! Met zo'n 30 harde buiken en zware ongiegevoel was mijn nacht fantastisch:x Ik had ook een partij dorst en dat moest er natuurlijk ook weer uit Och jeetje...zwanger zijn is LEUK Ik ga het wel melden aan de artsen...misschien willen ze een inwendig onderzoek doen...kijken hoe mijn baarmoedermond er voor staat. Naja, ik laat het allemaal op me af komen.. caruli, ik heb een hele mooie foto voorbij zien komen!!!! Het is toch nog gelukt Wat een plaatje.
Hey Waterlelie, als je dit nog leest; succes in het zkh. Het komt hard dichterbij zeg. Ik hoop dat je veel te weten komt vandaag! Ik duim voor je. Caruli zijn dat de twee foto's van zaterdag? Je kunt nu echt heel duidelijk zijn gezichtje zien zeg. Wat een popje! Trots?
waterlelie: jeetje meid balen zeg die harde buiken laat idd maar even je bmm nakijken! heel veel succes sooner: jep klopt meneer lag nog steeds verkeerd maar ze heeft gelukkig tussendoor nog net 2 foto's kunnen nemen wij blij hihi, in mijn album staan ze die ene met de 2d versie erbij vind ik zelf het mooist. en een nieuwe buikfoto in mijn album.. vannacht slecht geslapen, pijnlijke rug en buikkrampen nog even rond gehobbeld in huis en toen om 2uur maar weer naar bed gegaan.. 4x eruit geweest om te plassen en om 06:50u ging de wekker weer maar goed morgen weer naar het zh.
Jaaaaa hoi ik ben er nog dank jullie wel!!!! Ik laat het zeker eff nakijken... Ook een mooie toettoet caruli.
Oh de toettoet moet ik nog ff kijken, was helemaal gebiologeerd naar de 3D foto's aan het kijken. Ik vind ze echt heel mooi Caruli! Laat je vanmiddag direct ff weten hoe het ging lelie? Ik krijg straks mijn nichtje met haar drie weken oude babietje op bezoek. Haar eerste wat langere reisje met de auto. Een soort van oefentrip. Helemaal leuk! Ben wel weer heel erg misselijk. (**&^&^%%$$$ echt niet leuk! zucht.
sooner: thanks Wat lief zeg zo'n kleintje op visite! Balen joh dat je nog steeds zo misselijk bent, krijg je er medicatie voor?
Ja, slik sinds ik uit het zkh ben, dus nu 3 mnd ongeveer, vrij heftige maagpillen. Heb ook nog wel emefasene zetpillen, maar dan gaan je darmen ook weer meeprotesteren. Is best heftig spul, dus gebruik ik liever niet te veel. Vind het al erg genoeg (gezien de evt invloed op de beeb) dat ik die maagpillen moet slikken. Het is gewoon echt irritant dat ik zo m'n zwangerschap doormoet. Af en toe ben ik er echt verdrietig om en op andere momenten boos. Nu dus boos, zoals je merkt Tsja, je doet er niets aan he?! Dan zijn zulke bezoekjes (en ik krijg er echt enorm veel en ook bloemen en kaartjes en kadootjes ) goud waard. Ik verheug me er heel erg op!
Hee meiden, Lelie, succes strax (dit lees je vast pas na afloop)! Gaan ze ook meteen bepalen wanneer een evt keizersnede plaats zal vinden als de kleine nog in stuit ligt? Caruli, wat fijn dat de 3D enigszins gelukt is en dat jullie toch nog 2 mooie foto's mee naar huis hebben kunnen nemen. Sooner, balen dat je zo misselijk bent vandaag! En dat terwijl je bezoek krijgt zo!! Ciara, hebben jullie genoten van de vrije zondag met zn 2tjes? Zo te horen was zaterdag wel een erg drukke dag!! En hahaha, die kerel van jou... zo leuk zijn ze he, als ze aangeschoten zijn Hier het weekend overleefd Vandaag nog wel vrij dus lekker relaxen. Het hockeyfeestje was wel oke maar we zijn rond half 10 weggegaan, toen was het wel weer genoeg. Manlief was deze keer gelukkig niet dronken of aangeschoten dus dat was wel fijn. De babykamer is al wel ingewijd door mn vriendinnetje...die is daar blijven slapen op een matras op de grond. Die heeft dan wel weer 2x boven de wc gehangen, hahahaha. Heb wel een slechte nacht gehad vannacht helaas dus hopelijk is dat komende nacht beter! Vanavond ook weer trouwens zwangerschapsgym, en wel 2uur lang! Dit omdat onze lerares 7 sept niet kon dus vandaar een dubbel lesuur... Wel vermoeiend hoor! Nou ik ga hier thuis lekker op de bank zitten, strax nog met de hondjes naar het bos Ben benieuwd hoe dat gaat... Liefs Suus
caruli wat fijn dat het bij jullie toch nog gelukt is... bij ons dus weer niet......woensdag avond weer herkansing... ziet er wel kei tof uit zeg die 3 d van jou... lellie dat klinkt wel vervlend zeg die harde buiken en dan dat ongie gevoel..volgens mij wandel jij je 40 weken niet uit... laat het maar goed na kijken inderdaad.... hier verder zijn gangetje....ben wel een emo doos jekkie,,zit niet lekker in me vel meer...beetje jankerig enz...maar ja hoort er bij....nog 13 weken...