Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik heb mijn geboortekaartjes ook van Hipdesign:)

Tsja...we zullen het zien. Danjo en ik schelen 4 dagen dus alles is mogelijk. Kan ook zo zijn dat Nightelf eerder gaat bevallen haha

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: alles kan......ik vind 11-10-09 wel een leuke datum, weliswaar 20 dagen voor de uitgerekende datum, maar je weet maar nooit.....

3. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Jee wat een is er een hoop gekletst vandaag.

Sooner: Wat balen dat je nog steeds zo misselijk bent meid. Ik kom net van werk en bijna aansluitend de pufclub die duurt bij ons bijna 2,5 uur. Mijn mantra: Ooooh, wat ben je toch een ontzettend lieve poes. (zeggen we nu altijd tegen ons poezenkind en dat bekt wel lekker) De juf ;) stelt voor: Deze wee komt nooit meer terug.

@Lelie: Waaaahhhhhh, wat een waanzinnig goed nieuws. You go girl!!! Ga je nu ook thuis bevallen? En vind mannetje het een beetje een eng idee dat hij je er nu helemaal doorheen moet coachen?

@Deesjuh: Goede beslissing om eerder te stoppen. Misschien niet zo leuk voor je baas maar wel voor jou en je beebje. Ik ben ook wel nieuwsgierig oj je de beebkleertjes in de droger mag doen, weet je dat al?

@Suus: Yek!!! Dit keer een kotsende vriendin in huis. Ik heb een kotsfobie maar jij lijkt er goed tegen te kunnen ;)
    Wat vervelend dat je misschien zwangerschapsdiabetes hebt, hopelijk komt het toch echt door die Mars. Hoeveel ben jij inmiddels aangekomen? Ik ben nog steeds blijven steken op de 11 kilo.

@Esser: Hopelijk krijg jij ook goed nieuws en heb je geen diabetes.

@Petske: Wat ellendig dat je je zo rot voelt? Is er aanleiding toe of slaap je heel slecht? Dan voel ik me ook altijd uberemotioneel.

@Nightelf: Prachtige buik hoor!!! Volgens mij zitten die extra kilo's alleen maar daar, mooie pronte buik naar voren!

@Caruli: Wat een schatje!!!! En ook een mooie nieuwe buikfoto!!

@JeweL Ben je nog goed geslaagd bij de Ikea vandaag?

Heb gisteren online een nieuwe droger gekocht, ben helemaal blij, hoop dat ie gauw arriveert, danb kan ik ook los met wassen. Vannacht eindelijk weer eens lekker bijgeslapen ga nu ff makkelijk een pizzaatje in de oven schuiven van casa di mamma :) en dan lekker voor de buis.

Doei doeiii & fijne avond!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciara, tja het is wat he met die kotsende mensen bij mij thuis, terwijl ik het zelf bijna nooit doe (ook niet vd alcohol)!!
    Ik was een paar dagen geleden circa 9 kilo aangekomen dus dat vind ik wel netjes. Ga denk ik, mocht de glucose-uitslag einde vd week gewoon goed zijn, toch wat minder suiker innemen (minder vruchtensapjes en chocolade) en wie weet blijf ik dan ook steken tot uiterlijk 12 kilo :D

Wat fijn dat jij ook vannacht lekker hebt kunnen slapen! Hopelijk vanavond weer! Moet je wel werken morgen enzo?

Ik ga ff Private Practice kijken, net terug van zwangerschapsgym nl...

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    esser; fijn dat alles goed was bij de vk
    hoe is de echo gegaan?

waterlelie: super dat jullie meid nog gedraaid is, op naar een normale vlotte bevalling ;)

pekske: jammer dat het weer niet gelukt is, wie weet de volgende keer wij hebben er helaas ook 3x over gedaan
    soms willen ze het gewoon spannend houden totdat ze geboren zijn ;)

ciara: fijn dat je weer eens goed geslapen hebt meid.

hier ook benieuwd naar hoe het vannacht gaat, afgelopen nacht was een hel :(

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Even komen melden dat de 2e pretecho super was!
    Ventje lag er goed voor maar was wel weer o zo beweegelijk.
    Super druk! We konden alles wel erg goed zien, zo bijzonder.....
    Ga nu zo m'n bedje in maar zal zo snel mogelijk foto's plaatsen in mijn album ;)

Slaap ze meiden, ga hier in ieder geval mijn best doen. Morgen nl mijn eerste werkdag weer na de vakantie........
    Doeg doeg

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Jaaa met Enise ging het zo goed he? En nu ineens zijn de klachten begonnen. Ik snap er zelf ook helemaal niks van.. maar goed, mag niet klagen hoort er allemaal bij ;)

Het gaat nu goed met mij, heb een goeie nachtrust gehad dan rust mijn lichaam ook uit. Maar over een paar uur begin ik last te krijgen van mijn stuit en straalt dat door naar mijn rug en benen. Dan ben ik dus weer de hele dag zoet.. denk er aan om anders paracetemol te nemen, op werk trek ik het namelijk niet echt zo met de pijn.

En ik ga definitief eerder met verlof, dus met 34 weken.. Kan ik thuis lekker uitrusten en mezelf voorbereiden op de bevalling :D Door werk krijg ik gewoon extra klachten..

@Esser, wat fijn dat het bij de VK goed was en natuurlijk je pretecho, ben benieuwd naar jouw foto's!

@Ciara, ohh lekker een droger!! Ben er ook heel blij mee, durf alleen denk ik geen kleertjes erin te gooien, straks gaat de kleur er vanaf. Gebeurd weleens door de droger, of iets gaan krimpen. Weet niet wat de rest doet??

@Susan, ik ben ook tot nu toe maar 9 kilo aangekomen. Ben ook onwijs benieuwd hoeveel er nog gaat komen. Zeker nu ik eerder ga stoppen met werken haha :)

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Enise, wat fijn dat je een redelijke nacht had.
    Het enige dat ik gehoord heb over stuitpijn, is dat je er heel goed op moet letten dat je heel rechtop zit.
    Dus minder op je stuit leunt. En veel bewegen ipv zitten.
    Fijn dat je je verlof naar voren hebt kunnen trekken, nu dus aftellen, nog een paar dagen.
    Hoe was het suikerfeest?

Esser, ik ben benieuwd naar de foto's. Hoe gaat het verder met je?

Haha Ciara, jij dus ook mantra's. Ik dacht dat ik gek werd gisteren toen de anderen het allemaal niet herkenden.
    We hebben gisteren niet meer gepufd, maar vooral enge tekeningen gekeken van de ontsluiting enzo.
    Het is natuurlijk niet eng, maar ik vind het wel eng. Snap je het nog?

ff ego
    Heb net toch maar weer voor de laatste maanden mijn maagmedicijnen besteld. Zou zo graag willen afbouwen, maar dat zou natuurlijk dom zijn. Dan kom ik die laatste weken niet door.
    Heb heel veel studies gelezen op internet en er zijn geen gevallen bekend waarin de medicijnen tot problemen voor de baby's hebben geleid.
    En ook tijdens borstvoeding schijnen ze maar weinig van het middel in hun maagje te krijgen.
    Als het goed is, kan ik hopelijk ook gelijk na de bevalling gaan afbouwen.
    Dan zou mijn maagklep in principe weer moeten sluiten en ook de maag weer gewoon moeten gaan werken.
    Hopelijk heb ik er zelf ook geen schade van na 6 maanden dagelijks slikken.
    Vervelend dat je dan niet goed weet wat je ermee moet he. Toch maar aan de deskundigheid van de huisarts overlaten. Zucht ;)

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Sooner,

Ik probeer er op te letten, maar vaak merk ik wel dat ik verkeerd zit. Als ik iets naar voren leun, dan voel ik de kleine ook drukken beneden. Dat is dan ook weer niet prettig. Ze lijkt erg laag te liggen namelijk. Misschien dat ik daarom automatisch naar achter ben gaan zitten en daardoor last heb gekregen van mijn stuit. Probeer zeker wel om het half uur een loopje te nemen..

Suikerfeest was heel gezellig. Ben de dag nog net doorgekomen, al was ik in de middag al verrot :) Probeerde mijn pijn aan de kant te zetten en er alsnog een leuke dag van gemaakt.

Ik hoop ook dat je geen schade zal oplopen en op de artsen vertrouwen is het enige wat je kan doen he?

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hai Dames!!

Zo jullie kunnen lekker kletsen zeg! Ik hoop dat ik alles heb onthouden...;)

Lelie, yeah, ze is gedraaid!!!!! Lang leve de MOXA! Is wel even wennen aan het idee dat je nu een 'gewone' bevalling gaat doen of niet? En je vent moet er gewoon ook even aan wennen. Komt helemaal goed ;)

Suus, vervelend dat wrs zwangerschapsdiabetes hebt. Hopenlijk valt het allemaal mee, en komt het door de mars. En het is misschien een goed idee om geen vruchtendrankjes meer te drinken. Daar zit idd veel suiker in.

Sooner, hahah ik lag in een deuk om je pufverhalen :D Ik was het ook al aan het visualiseren....
    Was het gister leuk met je nichtje?
    Wel vervelend dat je nog steeds last van je maag hebt. Als het niet goed voor jullie meisje was, dan hadden ze je vast die pillen niet gegeven. Maar ik snap wel dat je soms boos en verdrietig bent. Je wilt natuurlijk lekker genieten van je zwangerschap. Hier mag je je lekker afreageren ;)

Caruli, wat een duidelijke 3d foto's zeg!! Jammer dat hij nog niet echt bekeken wou worden ;) En al een mooie toeter idd! :)

Ciara, ik vond het bij de IKEA wat tegenvallen qua babyspullen. We hebben alleen een matrasje gekocht en hoeslakens. Er waren helemaal geen lakentjes en dekentjes. Verder nog wat kleine hebbedingentjes gekocht :)

Nightelf, whow echt een mooie buik heb je!

Enise, goed van je dat je het aangegeven hebt aan je werkgever. Je moet goed aan jezelf en de beeb denken! En mooi dat je nu eerder met verlof kan. Kun je je rustig voorbereiden op de bevalling!

Esser, fijn dat alles weer goed was bij de vk! Wanneer krijg jij te horen of je zwangerschapsdiabetes hebt?
    Dus jullie ventje ook weer bewonderd!! Wordt een druktemakertje dus...:D hihi. Ben benieuwd naar de foto's

Volgens mij heb ik iedereen gehad toch?

Gister dus bij de Ikea geweest. Viel tegen qua babyspullen, maar toch een matrasje en hoeslakens gekocht. Toch iets ;) We zijn daarna Groningen nog maar even ingegaan en bij de Hema lakentjes e.d gekocht. Kwam mooi uit, ze hadden er stapelkorting, dus vanalles gekocht. Een deken en lakentjes, nog hydrofiele luiers en washandjes, spuugdoekjes, moltons en nog wat hoeslakens. Het blijft zo leuk om wat te kopen en we moeten nog veel meer! :p En donderdag zijn het mamamazzeldagen bij de Prenatal :D

Gingen we gister nog even bij schoonouders langs. En mijn schoonmoeder had bij Otto.nl een 42-delige babykleertjes set gezien. Moest ik maar even kijken of het wat was en welke kleur. Nou, ik zonet gekeken....en is dus echt niet mooi! Er zitten frottebroekjes bij??? WTF zijn dat? Hahaha stond er een plaatje bij van een soort onderbroeken, maar dan hele hoge...:( hihi echt niet praktisch allemaal. Mijn schoonmoeder is wel okay, maar in dit soort dingen echt nog ouderwets, dat wordt nog wat......Ik moet er maar voor zorgen dat zij geen kleertjes koopt ;)

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Enise: je laatste week werken, heerlijk. Kun je vanaf volgende week helemaal tot rust komen.....

Sooner: ik zou gewoon vertrouwen op je arts, die zou dat middel echt niet voorschrijven als het voor de kleine niet veilig zou zijn. Hopelijk gaat het na de bevalling snel beter.

Esser: werkse vandaag, zal vast niet meevallen zo na de vakantie......

Jewel: jeetje, jij hebt flink geshopt!
    Schoonmoeders......de mijne heeft laatst ook een erg lelijk pakje gekocht, zo ouderwets.....is grelukkig maat 50, dus ik hoop dat ze het niet lang aankan....

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Nightelf, tja die schoonmoeders.....Ach ze bedoelen het goed. Ik hoop ook voor jou dat ze het niet lang aankan ;)

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jewel, jaa zeker fijn dat ik eerder ga stoppen! Gelukkig liet je schoonmoeder het zien en heeft ze het niet besteld. Anders had je hem gekregen hihi :)

@Nightelf, jaa idd.. laatste weekje en dan lekker chillen thuis :D

Net had ik opeens last van menstruatiepijn, best hevig. Belde naar de VK en mocht gelijk komen. Ben net even langsgeweest, bleek door de groei te komen, want mijn buik is een aantal cm gegroeid. En dat in een week. Heb wel paracetemol geslikt om de pijn te verminderen.. Pfff, wat een gedoe allemaal :) Je weet soms niet wat je met alles moet, bellen of niet bellen.

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:

Afspraken bij gyn of vk

23-09-09: Lelie controle VK
    24-09-09: Lelie intake kraamzorg
    29-09-09: Jewel controle vk
    30-09-09: Suus 32 wkn echo
    01-10-09: Suus controle vk
    01-10-09: Nightelf controle gyn
    05-10-09: Sooner controle vk
    09-10-09: Caruli Tussencontrole vk
    12-10-09: Esser controle vk
    13-10-09: Caruli controle gyn
    13-10-09: Caruli vp
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg

Zo, lijst weer even naar voren gehaald.
    en afspraken erbij gezet

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemiddag meiden
    ben weer terug van de gyn

alles was weer goed :D

bloeddruk: 110/68
    urine: goed
    Gewicht: niks bijgekomen
    Kindje: geweldig hihi
    cervix: 4.8cm

we hebben alvast het verloop van de bevalling besproken
    ook wel fijn om van te voren te weten waar je aan toe bent, en verder over 3 weken terug komen als er in de tussen tijd niks gebeurd.
    bij de volgende controle moet ik ook weer bloed laten prikken.

zo even mijn huissie doen, daarna casey uit school halen en naar dansles, en dan naar huis koken enzo

fijne dag nog meiden ;)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden hoe is het hier?

Las op hyves dat waterlelies beeb goed ligt super meid.

Hier de laaste dagen veel misselijk het lijkt wel of we weer in het begin van de zwangerschap zitten.
    Vorige week een groeiecho gehad en het loopt allemaal volgens schema ze heeft alleen een klein hoofdje maar niets om ons druk om te maken.

hier een foto van ons wondertje

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    he bah danjo, dat je zo misselijk weer wordt. Maar je hebt wel weer je poppetje gezien. Leuk he!!

Jewel, ik heb op otto.nl gekeken. Die broekjes; afschuwelijk. Net die witte onderbroeken uit Amerikaanse series.
    Ik zag ook andere setjes die volgens mij wat leuker waren, maar daarvan waren er geen aparte foto's. Dus kun je niet goed zien wat er bij zit.
    Haha. WTF!

Caruli, mooie uitslag hoor!

Nightelf, maat 50 gaat best hard ;) komt vast goed. Maar krijg je vanzelf weer een nieuw pakje. Oef..

Enise, wat inderdaad een gedoe he? Maar liever een keer te veel gebeld, dan te weinig. Gelukkig alleen maar groeipijn.

Jewel, wat knap dat je dat allemaal onthouden had!

Hoe is ie Ciara, drukke dag achter de rug?

18. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hello hello,

Hier weer een druk dagje achter de rug, lukte helaas niet om eerder naar huis te gaan en gister ook al niet dus heb besloten morgen lekker thuis te blijven :).
    Was er weer om 04:30 uit maar dat kwam omdat onze kleine dictator (poes) naar buiten wilde. En toch kan je niet boos op dat beestje worden. :D

@Sooner: Wij hebben gisteren ook naar de ontsluitingsplaatjes gekeken :$ en een beetje gezellig zitten beppen. Mijn docente heeft een 3-ling gebaard!!!!!!! Respect! Ik hoor alleen maar nare bevallingsverhalen, kan het ook meevallen?

@Danjo: Mooi fotootje!! et is al bijna zo ver he!

@Caruli: Fijn dat alles goed was bij de gyn.

@Jewel: Leuk, je was in Grun! Mijn hometown, er zit een hele mooie zwangerschapswinkel bij t oude postkantoor (hoek A-kerk).
    @Nightelf: Ach ja schoonouders: De mijne hebben een wieg gekocht met een heel ranzig matrasje....moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat ze daarop moet slapen. Het zijn schatten maar ze claimen veel meer dan mijn eigen ouders, vind ik wel eens lastig

@lelie: Heb jij gezellig je family om je heen. Je oma is toch over uit Budapest?

@Suus: Heb jij ook een druk dagje achter de rug of was je vrij vandaag?

Mannetje staat ergens bij Sittard in de file dus die is ook niet voor 21:00 thuis, denk niet dat ik het volhou om te wachten met eten, of is dat heeel onaardig?

Fijne avond allemaal!

X Ciara

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, ik houd het ff kort. Heb een vreselijke (werk)dag achter de rug, nauwelijks pauze, ook maar 1 boterham kunnen eten en daar doe ik het al mee vanaf circa kwart voor 1 :( Kindje en ik hebben dus honger! Gisteren zwangerschapsgym was een ramp. Heb me rot geirriteerd... Wat kunnen sommige zwangeren zeuren en vervelend zijn, BAH! Kwam sjaggie thuis en volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling van zo'n lesje...

Sorry, voor mn ego maar houd het kort. We wachten nu op onze pizza (konden al geen boodschappen meer doen want was al na 6-en) en om 8uur moeten we bij de vk zijn voor een voorlichtingsavond over bevallen. Allerlei inlichtingen dan over wanneer te bellen etc. etc.

Fijne avond allemaal!

Liefs Suus

PS. Ciara, je bent niet ego of aso maar tot 9 uur wachten om te eten, ik zou het ook niet doen...............

20. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hey Ciara, mijn vent komt ook pas tegen negen uur thuis, maar ik heb het maaltje om half acht al naar binnen geschept hoor.
    Dus ik zou zeggen 'sla je slag' :)
    weet je wat ik doe met die bevallingsverhalen, ik 'nip ze in the butt' oftewel zodra ze beginnen met zo'n verhaal, dan zeg ik direct hee ik moet weg, dus nu ff niet.
    Helpt vaak wel.
    Maar als ze dat tijdens het klasje doen, tsja dan is het moeilijk om ze af te kappen he?
    Dat jij zulke zeikerds in het klasje hebt zeg, Suus. Ik zou me ook rot irriteren. Wij hebben eigenlijk wel lol.

Maar goed wij krijgen vast hele makkelijke bevallingen. Op de een of andere manier voel ik dat gewoon aan

Deel Deze Pagina