Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    ik bedoel trouwens; hee ik moet nog, dus nu ff niet.

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: irritant datje van die vervelende zeurderds op de gym hebt. De instructrice waar ik de cursus van had, had een hele goeie regel, er mocht namelijk alleen tijdens het vragenrondje geklaagd en gezeurd worden en over een vorige bevalling werd niet gepraat, tenzij erom gevraagd werd. Dit werkte echt prima en we hebben het gewoon heel eluk gehad met zn allen (en ook veel geleerd).
    Balen dat je zo'n rotdag op je werk gehad hebt, hopelijk heb je het morgen wat rustiger....

Ciara: ik zou ook echt niet wachten tot 21: 00 met eten, dan zou ik echt van mn graat gaan. Vind 18:00-18:30 al laat....

Sooner: ik hoop dat we idd allemaal makkelijke bevalling krijgen, hebben we wel verdiend!

Ga nog ff samen met mn mannetje dekbedhoes om het dekbed doen en duiken we lekker ons nestje in, lekker nog ff lezen

3. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Nightelf: Jij ligt er lekker op tijd in! Trusten voor strx!

@Sooner: Hahhaha, hoe noem je dat? Jij maakt er gewoon korte metten mee, hee goed! Had jij gisteren ook het onderdeel..... De schaamte voorbij tijdens de persweeen? Dus braken & poepen :$

@Suus: Wat balen dat je zo'n zeik klasje hebt! Waar zaten ze over te zeuren? Alle kwaaltjes? Ik kan me ook weleens een zeur voelen als ik weer tijden niet geslapen heb maar dan bedenk ik altijd weer hoeveel moeite wij er voor hebben moeten doen en dat relativeert direct.
    Hoop dat je wel een leuke nuttige voorlichtingsavond hebt.

Maar ik bedoel eigenlijk dat ik alle bevallingsverhalen vrij verschrikkelijk vind....ook in de tijdschriften en boeken die ik lees, ik hoor nooit iemand zeggen....goh, viel me eigenlijk best mee :D. Zullen wij gewoon het voortouw nemen en superrelaxed en pijnloos bevallen :p.

Trusten voor strx!

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oehoe Ciara, nee daar zijn wij tot nu toe nog aan voorbij gegaan. Maar mijn nichtje heeft me al helemaal ingelicht :(
    Ik verheug me er al vreselijk op.. :$
    Ik heb trouwens al wel wat mensen gesproken die zeiden dat het best te doen was hoor (in mijn dromen).
    Nee, echt ik weet zeker dat wij dat heel goed gaan doorstaan, wij zijn immers bikkels!
    Enne; 'de ze wee komt nooit meer terug'....'de ze wee komt nooit meer terug'....'de ze wee komt nooit meer terug'....'de ze wee komt nooit meer terug'....'de ze wee komt nooit meer terug'....
    'de ze wee komt nooit meer terug'....'de ze wee komt nooit meer terug'....'de ze wee komt nooit meer terug'....
    (ik begin alvast ;) )

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: wij liggen er meestal wel redelijk op tijd in (half elf, elf uur meestal), maar was gisteren echt doodop, vandaar dat het wat vroeger was. Heb gelukkig redelijk geslapen.
    Twee vriendinnetjes vonden beiden de bevalling heel erg meevallen, daar hou ik me ook maar aan vast. Heb er gelukkig ook echt geen angst voor, ga er voor mn gevoel blanco in en dan zien we wel. Het is tot nu toe iedereen gelukt om een kind op de wereld te zetten, dus waarom zou het ons niet lukken!:)

Sooner: jij bent er vroeg bij met je mantra;)

Net even naar de bibliotheek geweest, kom ik daar, zijn ze de hele boel aan het verbouwen, ik dacht dat dat pas volgende week was, maar heb natuurlijk weer verkeerd gekeken. Gelukkig heb ik nog wat leesvoer (Camilla Lackberg, kent iemand dat, geweldige thrillerschrijfster).

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Heb nu gelukkig iets meer tijd en het is ook een stuk rustiger op werk, nog in ieder geval (ging natuurlijk net de telefoon, hahaha)... Vanavond maar lekker relaxen en nix doen op de bank :D Heeeeeeerlijk!

Ik weet niet meer zo goed wat iedereen nou had opgeschreven. Zag iig wel dat Nightelf altijd lekker op tijd in bed ligt, vandaar misschien ook dat je er altijd zo vroeg uit bent? Wel prettig dat je nu wat beter slaapt trouwens want dat breekt je uiteindelijk echt op natuurlijk!
    Die schrijfster die je noemde, ken ik trouwens niet, maar ik moet zeggen, ik lees echt bijna nooit dus aan mij heb je nix :)

Sooner, jij begint idd al vroeg met je mantra zeg!! Maar oke, je kan niet vroeg genoeg beginnen ;)

Hier trouwens besloten om door te blijven werken tot 35 wkn. Daarna wellicht wat afbouwende werkzaamheden en dan vanaf 37 wkn sowieso niet meer werken. Ben benieuwd hoe dat gaan zal. Laatste afspraken plan ik dus in op dinsdag 20 oktober...........
    Net ook gebeld voor mn diabetesonderzoek dus dat gaat vrijdag gebeuren (kan niet eerder want ik werk morgen ook). Gisteravond tijdens de infoavond nog even gevraagd aan de vk of ze me sowieso belt met de uitslag maar dat doen ze dus niet. Ze zei me dat ik anders zelf even moet bellen a.s. maandag dus dat doe ik ook. Er was ook een zwangerschapsgym vrouwtje op die infoavond aanwezig. 1 van die zeikerds die bang is voor de bevalling enzo. Kregen we na afloop een filmpje te zien van 2 bevallingen (reuze interessant want natuurlijk laten ze de makkelijke bevallingen zien), en dat kon ze dus niet aan.......ging ze al naar huis. Slappe hap... (of ben ik nou te streng? volgens manlief irriteer ik me de laatste tijd snel aan mensen nl ;))

Oh 13.00 uur, moet weer aan de bak!

Liefs Suus

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    #2727 Esser, 23 sep 2009
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
    Suus, balen dat je werkdag zo tegen viel. Niet helemaal geweldig, en dan ook nog een zeurklasje.......... Nee, dat zijn voor jou geen geweldige momenten geweest. Waar werd er dan over gezeurd?

Sooner, hoe is ie vandaag?

Nightelf, nou daar sta je dan bij de bibliotheek. Is dat wat.....
    Gelukkig had je nog wat te lezen, zou daar anders zelf wel chaggie van worden hoor. Ken trouwens die schrijfster niet, maar wel de moeite waard dus?
    Lezen zelf hier boeken van Karin Slaughter en James Patterson plus mijn alltime favorite: Nicci French. Heerlijk..........

Jewel, was jij het nu die flink aan de shop was geweest? ;)

Lelie, hoe is 't met je?

Enise, mooi dus eerder met verlof met 34 weken! Toch?
    Hier eind deze week of begin volgende week weer op gesprek bij de bedrijfsarts. Ben benieuwd...........
    Ik hoop zo voor je dat je dadelijk je rust kan vinden!

Hier gister ook weer de 1e dag gehad. Veel collega's die even kwamen buurten en mega veel complimenten gekregen over mijn buik. Super leuk, volgens mij groeit mijn buik daar spontaan nog meer van, hahahaha.
    Vandaag dus mijn vrije dag, en moet zeggen dat het wel heerlijk is. Rustig aan doen is vandaag mijn motto. Had nl bij de vk van de week weer op m'n kop gekregen omdat ik toch nog teveel doe. Zucht............en voor mijn gevoel heb ik al zoveel gas teruggenomen. Ervaren jullie dat ook zo meiden?

Ga nu even wat foto's plaatsen van de pretecho. Ben benieuwd wat jullie van ons mannetje vinden ;)
    liefs!

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, zie net dat onze berichten elkaar gekruist hadden ;)
    Ehm....of jij dan zo hard bent? Nee, denk ook dat ik hetzelfde gedacht zou hebben.................of is dat nou heel erg dat we zo denken?

Heb de foto's geplaatst in mijn album.
    greetz girls

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mooie foto's esser :D

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat heeft ie een lief neusje!! Echt hele mooi plaatjes, Esser!
    Goed dat je eerste werkdag goed bevallen is en leuk dat je zoveel complimenten over je buik krijgt (groeit ie vast van:)).
    Merk ook dat ik erg snel door mn oichaam teruggefloten wordt, even 2 trappen op naar de zolder is er niet meer bij, sta dan echt uit te hijgen als een oud vrouwtje:D. Voor mn gevoel doe ik het ook al veel rustiger aan, maar is blijkbaar nog niet genoeg....
    Karin Slaughter is ook een goede schrijfster, heb de meeste ook al gelezen van haar (ben nu aan 'Verslinterd' toe, ben benieuwd....).

Susan: ik kan ook absoluut niet tegen die zeikerds. Gaan mn haren echt van overeind staan. Tuurlijk, een bevalling zal echt geen pretje zijn, maar je weet toch waar je het voor doet.....
    Hopelijk blijft je middag net zo rustig als je ochtend en kun je vanavond lekker bankhangen.
    Ik lig idd wel redelijk op tijd op bed, maar slaap dan meestal nog lang niet. Ik doe het ook meer voor mn man, die moet er om 5:45 altijd uit en als ik 's avonds blijf zitten, dan gaat hij ook echt niet op bed, met als gevolg dat hij de volgende ochtend er niet uit kan komen en een pesthumeur heeft.
    Vrijdag al je suikertest, ben benieuwd, hopelijk komt het gewoon door de Mars die je vlak van tevoren hebt gegeten.....

11. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    mooie foto`s esser..en leuk kamertje ook zeg!!

ik heb vanavond de 3de poging voor de 3d.....hopen dat ze nu wel goed ligt..

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    pekske: heel veel succes vanavond
    hopelijk ligt jullie meid er goed voor ;)

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    hello girls:)

net even je foto's bekeken esser, super lief joh! schattig dat hij zn handjes bij zn mondje heeft. dat wordt echt een sabbelaar hihi:p

3x is scheepsrecht! ik hoop het zo voor jullie!!! Nu moet het toch wel goed komen zou je denken...
    en anders is het gewoon een zeer eigenwijs en mysterieus meisje:)

nightelf, ik ken de schrijfster ook niet. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zo'n lezer ben. laatste boek die ik gelezen heb was van saskia noort: de verbouwing. vond haar vorige boeken spannender.

suus,

hou je het nog vol? goed van je dat je een soort van eind datum hebt ingepland. vind tot 37 weken werken wel erg knap hoor..

de patiënten van waar ik heb gewerkt missen mij nu al haha
    ze hopen ook dat ik terug kom:D

nou euh...de rest ben ik geloof ik vergeten, sorry.

kom net van de vk vandaan.
    ons meisje ligt nog steeds met haar koppie naar beneden, gelukkig. wel is het zo dat ze zekers niet is ingedaald. hoofdje ligt nog te wiebelen boven het bekken waar het zegmaar vast moet zitten..
    voorlopig dus geen baby....dit gaat nog heeeeel lang duren ben ik bang;)

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Pekske: succes, 3x is idd scheepsrecht.

Lelie: ze ligt dus gelukkig nog steeeds met haar hoofdje naar benedne. Jammer dat ze nog niet is ingedaald, maar wat niet is kan nog komen.....
    Ik vond 'de Verbouwing' ook minder spannend dan andere boeken van Saskia Noort, maar vond het wel de moeite waard om uit te lezen. Ik lees best wel veel, ongeveer 1-2 boeken per week, heb nu toch tijd genoeg......

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ff kort een reactie:
    Joepie waterlelie, vandaag 36 weken! Indalen maar! Wat dacht je van vandaag over 3 weken? Zullen we dat afspreken?

Pekske, veel succes en ook hopelijk veel plezier vanavond. Anders even springen en kniebuigingen doen. Hielp bij mij. Wie weet ook bij jou.

Esser, wat een schatje. Die handjes zo bij elkaar. Echt heel lief. En ik zag heel mooie buikjes!

De rest ben ik niet vergeten hoor, maar ik moet hollen naar de wc.
    Moet weer ns plassen. DOEIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiii

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Eindelijk thuis hier :) Manlief is aan het koken dus dat is wel weer heel erg lief van m. Strax maar ns verwennen (niet met sex ofzo, daar staat mn hoofd ABSOLUUT niet naar, maar met wat aandacht bijv)...

Esser, ik ga zo je foto's ns bekijken! Ben nu wel benieuwd, vooral naar dat neusje waar Nightelf het over had! haha
    Enne, gas terugnemen? Je bent toch net terug van vakantie?? Heb je daar al teveel gedaan? Wil je vk soms dat je de rest van de zwangerschap op bed blijft liggen ofzo?

Nightelf, kan me voorstellen dat als manlief zo vroeg naar bed moet, omdat hij er zo vroeg uit moet, jij ook meegaat. Wel zo solidair van je trouwens... Enne, jeetje, 1-2 boeken per week!!! :$ Petje af!

Lelie, wat fijn dat je kleine meid nog steeds als een vleermuisje ondersteboven hangt, zoals het hoort. Dat indalen komt vanzelf wel, misschien deze wk nog wel?

Pekske, succes met de 3e poging 3D!

Ciara, had je vandaag niet vrij genomen?? Lekker van genoten?

Vanavond ga ik hier maar ns lekker nix doen, was alleen vergeten dat manlief om 9uur naar hockeytraining gaat :( Zit ik weer een paar uurtjes alleen............. Nou ja, het is niet anders. Ciara zit wel vaker avondjes alleen (doordeweeks dan).
    Ben eigenlijk ook wel blij dat ik nu een definitieve datum heb gepland om te stoppen met werken. Van week 35-37 doe ik dan een afrondende fase dus dat zal dan sowieso niet fulltime zijn! Denk dat ik dat ook niet vol ga houden nl.
    Merken jullie trouwens ook dat het bukken steeds lastiger wordt? Zelfs wijdbeens bukken vind ik al een ramp, hahahaha!!

Nou ik ga nu maar ns echt relaxen! Sooner, dat is een lang wc-bezoekje!! :D

Liefs Suus

PS. Ciara, hier exact 9 kilo aangekomen tot nu toe. Hoop op max 12 kilo uit te komen, dat zou toch wel erg netjes zijn van mezelf...

17. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames kom effe zwaaien... :)

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    hey melek,

gaat alles nog goed met je zwangerschap? je bent bijna op de helft!!!!:)

wanneer heb jij je 20 weken echo?

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:

Afspraken bij gyn of vk

24-09-09: Lelie intake kraamzorg
    29-09-09: Jewel controle vk
    29-09-09: Lelie controle vk
    30-09-09: Suus 32 wkn echo
    01-10-09: Suus controle vk
    01-10-09: Nightelf controle gyn
    05-10-09: Sooner controle vk
    09-10-09: Caruli Tussencontrole vk
    12-10-09: Esser controle vk
    13-10-09: Caruli controle gyn
    13-10-09: Caruli vp
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg

joehoeeee morgen komt de kraamzorg! ben benieuwd hoe het zal gaan...

hoe gaat het eigenlijk met dagmar en zoe???? lang niks van hun gehoord he.

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hoe is het hier dames? Allemaal een avondprogramma vanavond? ;) Hier net lekker gedoucht en nu met de bips op de bank voor Hello goodbye, blijft een leuk programma.
    Thanks voor jullie berichtjes over ons ventje...

Lelie, hopelijk verloopt de intake goed! Hoor dat die verschilt per kraamzorg. Ene komen echt langs en anderen vinden het volstaan met een telefonisch interview zeg maar.

Suus, flink relaxen vanavond! Goed begin was al gemaakt doordat je eten was bereid! En ja, hahaha je zou haast denken dat ik dan alleen nog maar in bed mag liggen. Ze doelde op toch een druk dag programma en dat ik veel dingen 'snel' nog even doe. Ze gaf aan dat ik me nu al beter wat kan aanpassen omdat dat dadelijk niet meer zo zal kunnen. Al helemaal niet wanneer 't kindje er is ;)

Pekske, hopelik heb je vanavond een betere echo en laat ze zich goed zien!

Melek, zwaai terug!

Sooner, was alles wel goed gegaan met je plas? ;)
    liefs

Deel Deze Pagina