Lelie, Welke kraamzorg heb jij? Ook de Baker? Ik heb eigenlijk helemaal niet gekeken, gewoon gedaan wat de VK aanraadde, op hun site staat overiegns wel dat ze de lichte boodschappen doen.
Lees net op de site vd Baker dat als je 5 uur per dag hebt zij geen boodschappen doen maar wel de sanitair en hele lichte huishoudelijke taken. Alleen als er iemand 8 uur per dag aanwezig doen ze de boodschappen.. Bij mij doen ze gelukkig wel mijn sanitair en beschuit met muisjes maken iig iets...
Hey meiden, Wat hebben jullie toch veel geschreven!! @Esser, jij hebt ook hele mooie foto's zeg! Merk dat elk pretecho bureau anders is! @Waterlelie, hoop dat je kleine lekker met haar koppie beneden blijft liggen. @Melek, fijn dat alles weer goed gaat! Je zult zeker geschrokken zijn. @Sooner, meen je niet? Opgesloten in de WC? Thuis op werk? En niemand in de buurt? Jeetje, wat erg Idd, mijn laatste dagen.. 1 okt. officeel met verlof @Jewel, echt bijzonder he?? Zo leuk als je partner het ook kan voelen, is voor hun ook speciaal. Die van mij gaat er soms echt hard aan toe, ineens een beweging van links naar recht. Voelt zo lief!! @Pekske, wat vervelend van je echo.. Hoop dat de kleine toch goed gaat liggen, is ook niet leuk om een keizersnee te krijgen. Gister zijn wij wezen shoppen bij de Prenatal, we hebben alles gekocht! Denk dat ik eind volgende week alles ga wassen en ga inrichten.. Zo heb er echt zin in!!
Voor het sanitair heb ik toch gewoon mijn schoonmaakster!!! Heb liever dat ze boodschappen doen dan mijn sanitair . Dagelijks sanitair en ontbijt hmmmm daar moet ik het mee doen. Oh jaaaaa. De DDD-Bijenkorfboekjes zijn binnen. Ik word er helemaal hebberig van!!! Voor de liefhebbers op dit topic: Op donderdag 1 okt zijn er heleboel Woezel & Pip dingetjes in de aanbieding. Heb al een mooie tas gezien en parfum en een mooi jurkje voor als ik er ooit weer in pas , wat balen dat mn geld net op is, heb net 2 dure matrassen gekocht en al dat babyspul kost ook al handen vol geld . Fijne avond allemaal!!! X Ciara
Hoi Dames, Net thuis, we hadden vandaag een afspraak bij de vk. Hartje klopte goed gelukkig en baby was druk bezig... Vorige week waren mijn darmen van slag, amar had geen bloedverlies maar dacht echt dat er iets was met de baby... Was daarna zooo boos op me zelf.. maar ja kan zelf ook niks aan doen... Maar het is gelukkig over allemaal...
Goeiemorgen!! Melek: gelukkig weer een goede controle! Heb je de 20 weken echo al gehad? Ciara: oh, een schoonmaakster, wat lijkt me dat heerlijk! Enise: dus lekker geshopt bij de prenatal! Je gaat volgende week ook direct je verlof goed besteden zo te lezen. Ga je foto's showen als de babykamer helemaal klaar is? Sooner: hier ook een uber-verliefde mama in spe Ik heb gelukkig ook niet zoveel last van hormonen (heel soms een beetje last van een kort lontje en wat emotioneler), dus denk dat ie het daarom ook nog niet zo zwaar heeft met mij (hoop ik tenminste, misschien zie ik het allemaal een beetje anders als hem, kan natuurlijk ook) Net ff mannetje uitgezwaaid, is de hele dag en avond op pad Ben dus helemaal alleen (nouja, bijna alleen), ook vanavond, vind dat dus helemaal niks.... Hij heeft vandaag een kwartaalborrel met rijvaardigheidstraining (hoe verzinnen ze het). Gisteravond kwam mn overbuurmeisje nog langs met een leuke verassing. Ze had op school met bloemschikken een leuk bloemstuk gemaakt en die had ze versierd met allemaal leuke babycadeautjes (tutdoekje, spenenketting en speentje, allemaal van difrax). Zo lief!! Heb echt heerlijk geslapen vannacht (wel 6 uur geloof ik) en ik duik er straks ook nog ff in, lekker tv kijken ofzo.
Hey meiden, @Melek, fijn dat alles goed was meid!! @Nightelf, ik ga zeker gelijk gebruik maken van mijn verlof. Want dan kan ik voor de rest lekker uitrusten en eventueel wat studeren. Moet nog steeds met een nieuw onderdeel beginnen. Maar gelukkig heb ik geen deadline gekregen.. Logisch natuurlijk. En zal zeker foto's plaatsen!! Had nog een naamsticker besteld, die moet ook nog binnenkomen. Ben echt benieuwd! Naam van 100 x 27 En wat een leuk cadeau van je buurmeisje, echt lief! Tis zo leuk om cadeau's te krijgen hihi
Och Enise, het was een grapje. Ik heb gelukkig niet echt op de wc vastgezeten. Dat zou erg zijn geweest, drinken uit de pot. Sorry dat je je zorgen hebt gemaakt. Wel lief. Melek, wat fijn dat het goed ging bij de VK. En inderdaad niet boos zijn op jezelf. Kun je helemaal niets aan doen. Goed dat je alarm hebt geslagen. Beter een keer te veel dan te weinig. Nightelf, fijn he ultra-uber-giga verliefd zijn! Hey Ciara, gaaf he die dingen van de Bijenkorf!! Mijn vriend werkt er en we hebben gisteravond helemaal de boekjes uitgeplozen. Hij had stiekem een paar weken geleden al van de Woezel en Pip pagina gehoord. A.s. wo is de personeelskoopavond. Als ik me goed voel, dan gaan we daar samen heen en in ieder geval de lamp en het eetsetje denk ik kopen. En er is vrijdag een nijntje-pagina en zaterdag een barbapapa-pagina. Ook errug leuk. Maar ik ben toch van de W&P. Ik zag ook zoveel geweldige gebreide jurkjes. Oh ik ga helemaal uit mijn dak denk ik. Stond ook wel een extreem gaaf leren jack in trouwens. Jij kreeg dus ook een koopwoede-aanval, Ciara Nou meisjes, ik ben misschien een paar dagen offline. Ga logeren bij mijn ouders tot zondag. Weet nog niet of ik kan kijken op ZP. Een heel fijn weekend!!
Oh Sooner, meen je niet?? Hahaha, wat erg van mij Dacht namelijk dat het echt zo was hihi. Gelukkig niet natuurlijk
@Soooner: AAAAAHHH OEIHIOE een man die bij de Bijenkorf werkt, hoe gevaaarlijk tijdens de DDD, dat wil ik ook!!! Jij gaat in Utrecht natuurlijk? Anders had ik willen aansluiten Ik ben meer van de Nijntje dan de W&P maar die jurkjes zijn echt uberschattig. Mn centjes zijn oop maar ze branden mn zak uit . Vandaag komt een vriend langs die nog allemaal babyspulletjes voor ons heeft, ben heel erg benieuwd. Heb gisteren al een uur met de rolmaat door de kinderkamer van 8m2 gelopen om tot de cm te bepalen of alles past . Yihhaaaaaaa, heb nog ander goed nieuws. De klus van vriendje wordt eind oktober afgerond dus dan heb ik mn mannetje weer thuis (ipv 250 km verderop), nou maar heel hard hopen dat de vlg klus zich wel snel aandient en in het Westen. Maar wat een opluchting!! Hij had gelukkig ook veel bergrip voor mijn hormonesattack, snapte ook wel dat ie momenteel erg veel erg veel van me vraagt........en zo komt alles weer goed Liefs, Ciara
hoi meiden hier ben ik even snel gisteren druk bezig geweest met de zolder leeghalen morgen komen ze de boel afbreken en vanaf maandag gaan ze starten met de verbouwing hopelijk is casey's kamer en babykamer over 5 weken af... en dan gaan ze aan de buitenkant van het huis beginnen dus de komende 7a 8 weken zit ik nog met werklui over de vloer zal niet veel online zijn de komende tijd.. fijn weekend alvast
Ciara: heerlijk dat je vriend dan de klus afgerond heeft. Heb je eindelijk weer tijd voor elkaar! En nu idd maar hopen dat ie snel in de buurt weer aan de slag kan. Susan: hoe ging je suikertest? Caruli: oh spannend, een verbouwing! Hopelijk is de klus mooi op tijd klaar en kun je dan heerlijk gaan inrichten! Sooner: jij gaat je dus te buiten in de Bijenkorf! Ben nog niet zo vaak in de Bijenkorf geweest (zit hier niet in de buurt), maar wel eens in die in Utrecht. Daar hebben ze echt mooi spul, ben altijd helemaal weg van al die leuke dingetjes voor in de keuken, woonaccessoires etc.
Ik ga straks naar de Bijenkorf! caruli, succes met de verbouwing en al die mannen om je heen haha Over een paar weken kun je alles gezellig inrichten voor de kids! Ik ga weer eff liggen voordat we gaan...ik heb mega ongiekrampen gehad vannacht
Lelie, shop ze bij de Bijenkorf!! Je hebt nog steeds last van oefenweeën dus. Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn schoonzusje heeft ze nu ook al 2 weken....Maar die staat bijna op knappen, dus dat duurt ook niet lang meer. Ik zit ook bij de kraamvogel. Maar gelukkig doen ze wel wat bij jullie, sanitair scheelt ook al als iemand dat doet. En ze zijn echt niet 6 uur lang met de was e.d. bezig, dus er blijft vast nog wel wat tijd over voor huishoudelijke klusjes. Ciara, dus weer een hormonenaanval gehad. Ik vind het wel knap van je dat je alles alleen doet. Het is nu natuurlijk even niet anders, maar dan mag zo'n aanval op z'n tijd best wel Maar de klus zit er bijna op, en dan is hij weer bij je!! En hopenlijk vindt hij nu een klus dichterbij! Ken het probleem van de centjes, hier zijn ze ook op, terwijl het net de mamamazzel dagen zijn.....Eens kijken of ik het volhoud om er niet heen te gaan... Nightelf, ik zit ook bij de kraamvogel. Mijn schoonzusje zat daar ook en dat beviel goed. Er waren wel meer, maar daar heb ik niet eens naar gekeken. Mocht jij ook een welkomstcadeau uitzoeken? Enise, dus alles nu bijelkaar van de uitzet? Straks heerlijk alles wassen. Kijk ik ook zo naar uit! Gelukkig heb je geen deadline voor je studie. Hopenlijk lukt het je nog wat om in je verlof te leren. Pekske, wat jammer dat het weer niet gelukt is met de echo. Je verheugt je erop en dan ligt ze dwars Dan wordt het extra leuk met de bevalling Sooner, handig dat vriendlief bij de Bijenkorf werkt! Rustig aan met inslaan hè Laat je maar lekker verwennen door je ouders het weekend!! Suus, hoe was de suikertest? Of moet dat vanmiddag nog? Nog even over dat schoppen van de beeb. Ik voel het eigenlijk steeds opdezelfde plek, in het midden van de buik ongeveer. Of zijn het mijn darmen toch die zo tekeer gaan? Begin wat te twijfelen omdat jullie het ook wel aan de zijkant voelen. Ik zal er een beetje beter op letten nu.
Caruli, vergeet ik jou bijna.... Succes met de verbouwingen! Een hele klus zo te lezen. Ik hoop dat het wat meevalt met de rotzooi en de vervelende werklui En dat alles optijd klaar is
Jewel: toen ik ongevver net zo lang zwanger was als jou, voelde ik het ook alleen maar in het midden, hoor. Je beebje is nu natuurlijk ook nog niet zo groot...... Ik mocht bij de kraamvogel geen welkomstcadeau uitkiezen Lelie: stiekem al voorweeën gehad vannacht? Kan natuurlijk best dat het al wat rommelt bij je.... Veel plezier bij de Bijenkorf vanmiddag!
jewel, je maakt me wel nieuwsgierig hihi hoe lang moet je schoonzus dan nog? nu gaat het wel weer maar ik ben zo bang dat het vanavond weer gaat beginnen. heb het inderdaad best lang ja, voel op een of andere manier dat ze aan het indalen is. telkens als ik loop dan voel ik iets zakken haha mijn tante heeft bijv. bij alle 3 de kinderen ongeveer met 37 weken gebaard en mijn moeder mij met 39 weken en mijn broertje met 38 weken. oei oei oei wat wordt het spannend ik ben net terug van de stad. het is opeens zeer lekker weer geworden. hele dag was het grijs en nu zitten de terrassen vol met mensen. is toch geen bijenkorf geworden. ben langs de bart smit en ici paris geweest
Idd, morgen al 35 weken, gaat nu echt super snel. Ik denk dat jij wel eerder gaat bevallen als ik. Ik heb echt nog nergens last van, geen krampen, gerommel, alleen een harde buik als ik iets teveel gedaan heb..... Mijn moeder heeft eentje te vroeg (39 week), eentje te laat (42 week) en eentje op de uitgeereknde datum op de wereld gezet, kan daar dus niks uit op maken Ga even mn eten opwarmen, had nog hutspot over van maandag, dus die heb ik vanochtend maar uit de vriezer gehaald. Vind koken voor mezelf nooit zoveel aan, dus vanavond maar lekker makkelijk. Oja, morgen gaan we met de buren naar Ponypark Slagharen, ben benieuwd hoe dat gaat morgen.....