Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ik ga zo thee zetten en dan koekjes en fruit....(sinasappels en appels en kiwi) zooooo lekker.

2. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Pekske, meid..........heb je gisteren gemist!!!! Waar ben je en hoe gaat het met je??????????

3. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hey meiden, ik ben er gewoon hoor..
    ik heb gister avond in mijn bed gelegen zo misselijk was ik.
    begint nu te komen...ik heb dat niet zo dat eten, ik heb juist geen honger en moet me dwingen..
    maar ik heb wel vaak dat ik net nadat ik gegeten heb beroerd word en me suiker daalt..dan krijg je van die tril benen enz.. en dan moet ik weer iets van suiker nemen.
    ik voel me zo ie zo niet zo lekker..heel erg slap en moe...maar ja, ik heb het er wel voor over hoor..
    ik hoop dat dat snel weer wat over gaat.

leuk om te lezen dat het bij iedereen goed gaat...

4. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hey ik zou gisteren een telef. krijgen maar hij was me vergeten. Vanochtend gebeld en het was gestegen naar 13000 volgens hem had ie het graag hoger gezien, vooral om dat het één week geleden was dat het op 7093 stond!!! Heb van de gyn nu dus ook de opdracht gekregen om het heeel erg rustig aan te doen (zijn woorden rentenieren) dus morgen ziekmelden en niks in huis doen ( geen huishouding, boodschappen of dergelijke) wandelen en boek lezen dat moest en mocht ik doen!!!! Maandag hebben we een nieuwe afspraak en dan prikken we ook weer bloed!!! Jesus.....wou dat ie spanning eraf was......bleehhhhhh

Zo kun je toch niet genieten man....!!!!

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hey meiden,

ik heb lang niets van mij laten horen...
    Ik heb het zooo druk en ik kreeg ook helemaal geen mail meer over dit topic :rolleyes:

Voor de nieuwe mama's in spè: GEFELICITEERD!!!!!!
    Wat voelt dat fijn he :)

Ik ben alweer 14 weken en 1 dag! Gaat echt als een speer haha. Ik voel sinds 1,5 week niets: geen krampje/steekje/prikje :confused: Hopelijk zit het nog goed. Ik maak me wel een beetje zorgen. Ik heb pas weer op 7 mei weer een echo voor een geslachtsbepaling.

Vandaag weer een huisje kijken in Amsterdam met dakterras!!!!!! Als de kinderkamer groot genoeg is gaan we wel een bod doen.

Ik hou jullie wel op de hoogte!

Liefs, waterlelie

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jeetje stef...maar is dat nou zo belangrijk dan??
    kan je anders dusseldorf niet bellen om die vraag voor te leggen...kijken wat hun zeggen.
    ik heb het mobile nummer van de arts daar...dus als je wil kan ik het je geven..

dit is toch klote zo..hijhelpt je in de put steeds

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    als je naar de tabel kijkt dan zit je daar toch gewoon tussen?? of zi eik dat nou verkeerd..

waterlelie@ fijn dat het goed met je gaat en dat de tijd vliegt.......het zal allemaal wel goed zitten hoor..als je die eerste maanden voorbij bent dan gaat alles ook afnemen......lekker genieten nu dus...
    leuk een nieuw huisje zoeken...spannend hoor!!

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Stef, balen van al die onzekerheid! Zo wordt genieten idd erg lastig.

Ik ben gelukkig niet de enige die de hele dag maar aan een ding denkt:ETEN. Ben nu al aan het fantaseren wat ik vandaag allemaal naar binnen kan werken. Ben gelukkig een kleine eter, dus zoveel is dat eigenlijk niet.
    Ben net bij de fysio geweest, die heeft me goed te pakken gehad. Heb nu alleen nog maar meer last van mn rug en bekken. Hopelijk is het morgen wat beter, anders blijf ik lekker een dagje thuis van het werk.

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Zo te horen gaat het allemaal goed hier met de klachtjes! Stef, wat vervelend van die arts nou weer zeg! Je HCG is toch mooi gestegen? Wel fijn dat ze je bloedwaarden zo goed in de gaten houden maar door dat soort opmerkingen word je wel erg onzeker en gaat het genieten ook niet echt he...

Esser, ik ben heel blij dat ik je hier ook tref ;) Werd ook wel tijd he!

En dat eten, tja, ik heb het nog niet zo heel erg hoor. Meer dat ik wat wil eten maar dan niet eens zo heel veel eet... Sowieso schijnen kleine beetjes eten beter te zijn. Ik ga iig zo even een Magnum pakken die ik vanmorgen heb gekocht, helemaal heerlijk!!!

Verder ook hier enorm moe... Ga zo ook even een klein tukje op de bank doen denk ik. Verder nog een mega dilemma. Nu zijn de Mama Mazzel Dagen van Prenatal en vandaag is het 25% korting op kinderkamers. De volgende MMD zijn pas aug/sept ergens en de levertijd is 12 wkn! Ik vind het eigenlijk (veel) te vroeg om nu al zo'n kamertje te bestellen maar ja, het is wel echt een fikse korting! In principe vind ik dat je zo'n kamertje moet bestellen als je je 20wkn echo hebt gehad maar ja, dan heb je die korting niet... Dilemma dilemma. Strax roep ik het over me af dat het alsnog misgaat of dat het een beebje is met een afwijking. Wat zouden jullie doen?

Verder vanmorgen een PRINT gesprek gehad in de VU zoals dat heet. Dat is een gesprek over prenatale onderzoeken. We gaan de combitest en afh van die uitslag evt meerdere onderzoeken. Vandaag dus al bloed afgenomen en dan 13 mei de echo voor de nekplooimeting. Erg spannend...

Meiden, ik ga richting mn Magnum en de bank. Tot ltr!
    Oh ja, mn nieuwe echofoto's staan in mn album... Beebje hangt heerlijk op zn kop.

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: ik zou gewoon een kamertje bestellen hoor. Ze hebben bij de Prenatal nl de garantie dat mocht er tijdens de zwangerschap iets misgaan alles zo weer teruggenomen wordt, zonder extra kosten. En 25% korting op zo'n bedrag is altijd mooi meegenomen!
    Wij hebben zaterdag ook al een kamertje besteld, gelukkig met dezelfde garantie.

Veel plezier met je Magnum, of is 'ie al op?

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ojee, bijna vergeten: mooie echo, je beebje is nu al een circusartiest met het op de kophangen!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja net een vleermuis he, die hangen ook altijd op hun kop! hahaha

We gaan nu naar de Prenatal, zal wel druk zijn... en idd even vragen over die garantie voor het geval het wel misgaat met de zwangerschap (ook al was de vk enorm positief en zei dat we er niet meer onderuit konden).

Enne, die Magnum is ALLANG op! Echt lekker, zo'n pakje boter ;)

Nightelf, waar zijn jouw echo's?? Iig niet in je fotoalbum!

13. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Haiii,

@Stef: He meid, wat een verevelend bericht nou weer. Mag je eindelijk op doktersadvies lekker niets doen heb je weer al die tijd om te piekeren. Ik hoop dat je nou heel snel goed nieuws krijgt en dat je beebje gewoon een beetje een trage start heeft gemaakt. Sterkte voor jou!

@Suus: Wat leuk, je ziet het oogje van je circusartiest :). Mooie foto hoor!!!

Qua babykamertje moet je natuurlijk helemaal doen waar je jezelf het beste bij voelt. Ik zelf zou persoonlijk nog even wachten. Ook omdat het gewoon leuk is om je nog extra te orienteren. Ik zelf vind de Prenatal heel standaard en vind een combi leuker. Bij Loods 5 en de Ikea hebben ze bv ook hele leuke kinder artikelen. Of de antiekmarkt in Antwerpen is ook helemaal geweldig!
    Ik ga 8 mei naar de echopraktijk voor de combinatietest. Weer dat medische gedoe aan mn lijf :( maar vriendje vind het toch wel fijn om te screenen.

@Nightelf: Krijg je al een zichtbaar buikje?

Alle andere dames heel veel liefs & sterkte!!

X Ciara

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik zal eens ff foto's gaan plaatsen! Momentje!

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zo, de foto's zijn gemaakt, nu nog ff zien of het lukt om ze te plaatsen.

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Gelukt! Er staan nu foto's in mn album

17. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dat ziet er kei goed uit zeg dat buikje...mooi hoor!!!

ik ben zo moeeeeeeeeeeeeeee dat gaat toch zeker wel over he ahahahahhaha ben gewoon net een vaatdoek en ik doe de hele dag al niks........heb net vitamines gehaald..

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Gaat zeker over, sinds een paar dagen ben ik 's ochtends niet meer misselijk en is de vermoeidheid ook een stuk beter geworden.

Vind mn buikje zelf ook wel mooi zo. Ik had een superplatte buik, dus het begint nu ook mensen die me niet zo goed kennen op te vallen, vandaag nog in de bieb en bij de groenteboer. Grappig!!

19. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Zooooo leuk ik kan niet wachten op zo'n buikje.........!!!

20. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, wat een mooie foto's allemaal :D :D Echt superr!!

Staat er op de site van Prenatal dat je garantie hebt? Want wij willen zaterdag een kinderwagen van Bugaboo kopen, wil toch wel ff zeker weten dat het terugkan voor het geval dat!

Deel Deze Pagina