Wat een opluchting Suus, gelukkig maar! Werk ze nog eventjes........... Oh, had trouwens zelf even gebeld met de vk. Geen nieuws = goed nieuws. Komt er een zorgelijke uitslag uit dan belt het ZH en de VK je automatisch vertelde de VK. Nou das ook weer helder. Maar goed, hier geen berichten dus kan er vanuit gaan dat er geen gekke dingen zijn. Jewel, helder hoor! Nu weet je i.i.g. aan toe bent. Eerst de focus op je bevalling straks Nigthelf, wat een drukke bedoeling bij jou. Ze wil zich gewoon even van haar sterke kant laten zien
@Nightelf: Dat heb je goed gedaan ! dat klinkt als een erg leuke man!!! De mijne is ook heel groot (en mannelijk maar ook vaak heel lief) @Suus: Ook voor jou is het aftellen begonnen. Om de dag werken is wel te doen toch? Dan kan je idd de vlg dag lekker bijkomen. En het allerfijnste GEEN zwangerschaspdiabetes, wat een opluchting!!! Grappig dat jij dr kontje ook zo voelt, dat heb ik ook de hele tijd, dan lijkt mn buik ineens op een conehead . @Jewel: Ik zou ff lekker genieten van t feit dat je nu niet hoeft te werken. Die tijd komt wel weer. Ga eerst lekker genieten vanje zwangerschap en t mama zijn, daarn aheb je genoeg mogelijkheden weer aan t werk te gaan. Wat zou je graag willen doen? @Lelie: He bah, weer een rotnacht achter de rug. Hopelik heb je vanmiddag wat bij kunnen slapen. Wat zegt de VK er over? Het is wel al bijna zover he! Op zich kan t nu ieder moment gebeuren. Wel vervelend dat jullie binnenkort uit jullie huisje moeten en nu alles moet gaan inpakken. Wel rustig aan doen hoor! Niet tussen de dozen bevallen . Als beloning voor dit alles hebben jullie strx een heerlijk groot huis met een prachtige babykamer, denk daar alvast maar aan. @Esser: wat fijn dat je tante in zo'n goed hospice is geplaatst en dat de 'geleende' tijd langer duurt dan voorspeld. Is er niet een kleine kans dat ze de geboorte nog mee zal maken? @Enise: Volgens mij zijn harde buiken vanaf 34 weken vrij normaal. Als het komt door inspanning moet je gewoon wat rustiger aandoen. De laatste loodjes nu voor jou he! @Sooner: He, als Grunninger leen ik niet zomaar mijn slogen uit aan Drenthe hoor !!! Ja, wie had kunnen denken dat dit zo'n gezellig topic zou worden. Ik vind het overigens niet zo erg dat die berichtjes van ZP gewist zijn, ik zat vlgs mij toen juist in een minder leuke fase van de zwangerschap. Ik vond na mijn 2 x miskraam de eerste 10 weken alleen maar heel eng en stresvol. Afgelopen weekend weer druk bezig geweest met t kamertje en het is nu echt bijna af. Het is een erg leuk kamertje geworden, ook voor de andere kindjes. Op de site van H&M Home hebben ze ook mooie accessoires, lekker winkelen vanuit huis Ik heb trouwens erg veel last van maagzuur, hebben jullie daar ook last van? Ik ga ook f lunchen!! Fijne avond allemaal (vele hebben net als ik pufclub/yoga ed toch?) X Ciara
Ciara: Gaviscon-tabletten helpen bij mij goed tegen maagzuur (heb er vooral 's nachts last van). Esser: jij gelukkig ook geen zw. diabetes! Fijn dat je tante zo'n goed plekje in het hospice heeft gekregen (is toch beter als een ziekenhuis). Zo ga maar met het eten aan de gang, we eten rode kool met hachee en dat moet 2 uur opstaan te sudderen, ben de rest van de middag er dus wel zoet mee.
Hey meiden, even snel een berichtje van mij, moet namelijk afsluiten. Ik had nog gebeld en moet morgen urine afgeven bij de huisarts, misschien dat ik een blaasontsteking heb. En moet het verder in de gaten houden, als het erger gaat worden moet ik bellen omdat het kan duiden op voorweeen. Spreek jullie gauw!
Zo meiden, hier zit de werkdag er weer op, tenminste qua patienten. Moet nog wel een en ander opruimen hoor maar heb de administratie al vrijwel gedaan Zo natuurlijk vlot naar huis want om 7uur moet ik alweer verschijnen op de pufclub. Hoop dat de zeikerds van vorige keer hun koppen houden en dat het weer ff wat gezelliger wordt. Anders wordt het zo'n crime om er de komende 2 wkn nog naartoe te moeten............. Oh enne Ciara, ik werk niet om de dag maar 22 dgn werken, 2 dgn vrij, 1 dag werken, 2 dgn vrij dus dat is prima te doen! (Merk trouwens wel dat ik minder vriendelijk ben tegen mensen/patienten die me irriteren. Hebben jullie dat ook?) Nightelf, wat een werk zeg dat avondeten van jullie vandaag! Ik houd zelf altijd van een snelle hap --> vooral het snelle klaar zijn vind ik erg prettig. Ciara, ga je nog wel foto's nemen van je kamertje? Ben wel benieuwd nl!! Enne, ik heb zelf (nog) geen last van maagzuur dus ik kan je daar niet bij helpen maar Sooner is onze expert ten aanzien van misselijkheid! Jewel, goed dat je hebt gebeld. Nu weet je idd waar je aan toe bent. Ga gewoon lekker genieten van de zwangerschap en strax van het moederschap natuurlijk; werken kan daarna altijd nog! Esser, zo zie je maar weer: geen nieuws = goed nieuws. Weet je dat ook meteen voor de volgende keer Maar wel fijn om even gebeld te hebben toch? Enise, heb jij al contact gehad met de vk tijdens het telefonisch spreekuur? Lelie, hoe voel jij je eigenlijk overdag? Is het dan beter te verduren? Oh ja, manlief is vandaag naar Prenatal gegaan ivm die drukkers van de Maxicosi reiswieg. De reiswieg wordt nu opgestuurd naar Maxicosi en daar gaan ze die drukkers maken. Schijnt 1 wk te duren... Nou ben benieuwd of het lukt, en als het lukt, of de wieg niet is beschadigd natuurlijk en nog werkt. Ook van de week maar ns de kraamzorg bellen want heb nog steeds nix gehoord!!! Vreemd........................ Ik ga opruimen hier, tot ltr!! Liefs Suus PS. Vanavond de nieuwe aflevering van Grey's Anatomy!!!!! (ik ben gelukkig net op tijd terug van de pufclub )
Hey Suus, kun je niet 5 min eerder gaan en aan die dame van de pufclub vragen of ze de sfeer wat gezelliger kan houden. Omdat je anders heel erg tegen de bevalling op gaat zien, of een andere witte leugen? Het is toch verdorie geen zeikclub. Wij hebben vorige week juist heel erg gelachen, dat zou bij jullie ook moeten. Wat fijn dat jij en Esser geen suiker of iets dergelijks hebben. Scheelt weer een hele zorg. Ciara, haha, ik moest zo lachen, want ik verwachtte vooral een reactie van Jewel op die slogan. Was helemaal vergeten dat jij in Groningen bent geboren. Oeps. Of komt Jewel nou weer uit Friesland? (gelukkig ben je niet afgesloten van internet haha). Als je nog wat tips tegen maagzuur nodig bent (ordner of kussen onder je matras zodat je hoofd wat hoger ligt, rennies, klein slokje melk, vanillevla, stukje appel, heel rechtop zitten met eten, je maag wat ruimte geven door heel overdreven je buikademhaling te doen als je last hebt, eten goed laten zakken, ff wandelen na het eten) expert he suus Enne weet niet wie het zei, maar die kerels moeten inderdaad wel een beetje macho blijven inderdaad. Geen stomme-vragen-uit-interesse-stellende watjes. Maar ze moeten natuurlijk wel geinteresseerd zijn, haha. Of maak ik het nu te ingewikkeld Hey Jewel, toch heel goed van je dat je het hebt geprobeerd. Stoer wijffie!!
Mijn god, wat een geklets weer Ik hou het allemaal niet bij hoor...vergeef het me. enise, kan idd duiden op voorweeen of een blaasontsteking. Maak je geen zorgen meid...als je urine morgen schoon is, is alleen je baarmoeder lekker aan het voorbereiden net als bij mij hihi Ik heb al weken last en slapeloze nachten van krampen enzo. jewel, wat stoer dat je hebt gebeld! Ik vind het eigenlijk ook dat je nu eerst moet gaan genieten van je zwangerschap. Later kun je altijd nog solliciteren. nightelf, hmmmmmm klinkt lekker zeg...suddervlees met rodekool (ook met appeltjes???) Ik ben gek op winterse korst jammie suus, wat een opluchting...geen zw. diabetes! Dat wordt weer een mars eten nietwaar??? sooner, welkom back! Het was zo stil hier dit weekend ciara, ik wil foto's zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ja, ik doe ook wel rustig maar mijn hoofd loopt op hol Ik wil van alles maar ik snap ook wel dat het niet mogelijk is. Ik ben blij als we een maand verder zijn want dan heb ik rust! vandaag ging het wel goed met me. Overdag heb ik nergens last van...alleen een beetje beurs gevoel. Vanavond pufles en daarna direct door naar mijn bedje xxx
Haha die Lelie, ja vandaag is het weer een kippenhok hier!! Ik was bang dat jullie dit weekend ook helemaal aan het kwekken waren geslagen, maar ik hoefde maar een beetje bij te lezen. Nu heeft iedereen het weer ingehaald. Die arme lezers die straks een paar daagjes niet hebben gekeken; linda bijvoorbeeld. Of pekske. Die worden echt gek. Jouw baarmoeder is nu zo goed voorbereid, zat ik net te bedenken, dat die bevalling van jou een eitje wordt. Daar ga ik heel hard voor duimen o.k!
WOW dank je Ik heb morgen weer een controle bij de VK. Maar jammer genoeg zegt het niets he van de voorween...het kan nog weken duren, helaas pindakaas
Hey meiden, ff ego. Mn man heeft niet zo'n leuke mededeling op zn werk gekregen. Het gaat nl slecht met het bedrijf en iedereen zonder vast contract op zn afdeling moet er dus uit. Hij baalt echt ontzettend (ik natuurlijk ook, vooral door al die heerlijke hormonen). Kan ie dus weer opnieuw beginnen met solliciteren, hoop zo dat ie snel wat weer vindt, want hij heeft maar tot augustus volgend jaar recht op een uitkering en om nou van alleen mijn salaris te leven.......dat wordt hem niet. Hoop dat ik vannacht toch nog een beetje slaap kan pakken en het morgen een beetje zonniger inzie.....
Oh Nightelf, wat ontzettend vervelend!!! Ik duim voor jullie dat je man snel weer iets gevonden heeft.
@Nightelf: Wat ontzettend balen!!!! Hij was toch nog maar net begonnen? Hadden ze dat niet kunnen voorzien voordat ze hem aannamen? Hopelijk komt er snel weer iets op zijn/jullie pad, de markt is tenslotte wel weer een beetje aan het aantrekken. Sterkte! @Suus: Heb je ook lekker gestrekt voor de buis naar Grey's Anatomy gekeken, zielig he!!! Ik hoop dat je dagen werken 2 dagen vrij bedoelde ipv 22 dagen werken 2 dagen vrij @Sooner: ThnX voor de tips!! Het voelt soms alsof mn meissie haar beentjes in mn slokdarm douwt . Ik was t die jeuk kreeg van al die vragende mannen tijdens de Borstvoedingscursus .......maar mijn mannetje moet volgende week wel mee naar de partnerles van de pufclub ....de schat moet er speciaal 5 uur voor in de auto zitten, dat doet ie dan weer wel . @lelie: Ik zal fotootjes maken als het helemaal af is. Ik wilde eigenlijk dezelfde commode als jij hebt maar ik kreeg gratis en voor niets van vrienden een ongebruikte Ikea Hensvik commode/kast en dat scheelt toch weer centjes die we weer voor iets anders kunnen gebruiken . Nog niet gaan bevallen hoor....ik heb volgende week mijn laatste werkweek en ik ga me vast vervelen in mn verlof..dus dan wil ik heel veel koffieleuten. @Enise: Hopelijk goed nieuws morgen en is het geen blaasontsteking maar alvast voorbereiding van je lichaam. Fijne avond!!! Ik ga lekker met boekje het bed in!
Ow getsie nightelf... Ik hoop dat ie snel wat anders vind. Wat gemeen zeg! Hij was ook nog net begonnen Dikke knuffel meis xxxx Net terug van pufles...voor het eerst echt iets geleerd. Ik ben ook nu uit hoe ik wil bevallen: BAARKRUK...dat wordt 'm!!!
Hey meiden, klopt, hij was nog maar sinds 1 september begonnen. Dat bedrijf plant 3 maanden van te voren en hij heeft zn contract in juni ondertekend, toen hadden ze het nog druk genoeg, maar van het vaste personeel van zn team (9 personen) heeft meer dan de helft voor oktober maar 3 dagen werk en voor de rest van het jaar nog helemaal niets. Ben ook benieuwd of dat bedrijf het dan wel redt.... Ga vandaag maar zn CV op van die vacaturesites zetten en hij heeft zelf gisteravond al contact met een aantal detacheringsbureaus gehad, dus hopelijk heeft ie snel weer wat anders. X!
Nightelf, jullie zijn al goed bezig voor nieuw werk voor hem, zo te horen dus dat zal toch echt wel beloond (moeten) worden!! Ciara, bedoelde idd 2 dgn werken en dan 2 dgn vrij (ipv 22 dgn werken, hahaha) Lelie, baarkruk zeker vanwege de werking van de zwaartekracht?? Hier zojuist gebeld met kraamzorgbureau waar mn intake blijft. Nou, die krijg ik pas als ik 36 wkn zwanger ben! Dat is dus normaal bij hun omdat de vrouwen van tegenwoordig nog lang doorwerken. Ik vind het maar typisch dat het zo laat pas is....... Strax nog maar even KDV bellen voor een rondleiding voor a.s. donderdag en dan heb ik alle telefoontjes weer gepleegd. Ik ga weer verder aan het werk (ben al een half uur bezig )
Hey dames, Hoe is het hier? Met mij gaat het prima, heb nog steeds last van harde buiken. Vanochtend ging ik langs de huisarts, bleek de asistente ziek te zijn. En verder was er niemand die ik kon spreken. Zit dus met mijn urine op werk. Kan om 10 uur bellen, dan zal ik vragen hoe of wat.. moet mij weer overkomen. @Nightelf, wat erg Op zoiets sta je natuurlijk niet te wachten he? Zeker nu. Hoop dat hij snel een leuk baantje kan vinden, met 1 salaris is het tegenwoordig erg moeilijk en zeker met een kleintje erbij. @Susan, met 36 weken is wel erg laat ja. Nou helaas kan je niet anders dan wachten he? Moet dan maar.. @Waterlelie, baarkruk? Hihi, dan floept ze er zo uit Is alleen maar beter he
Waterlelie, wij hadden gisteren ook de baarkruk staan. Deze kruk (ik dus) is vergeten er even op te gaan zitten, terwijl ze 'm daarvoor mee had genomen. Ik weet het nog niet, maar ze vertelde dat de vk er altijd eentje bij zich heeft. Soms moet je zelfs erop zitten als het te langzaam gaat. Ze vroeg ook of iemand in bad wilde bevallen, maar volgens mij gebeurt dat niet zoveel meer. Ciara, hopelijk heb je er wat aan, zodat je je maag wat kunt helpen. Wat een krengetje dat ze er tegenaan zit te douwen. Grappig, wij hebben komende maandag ook partneravond bij de pufclub, 2 uur lang. Wat een lieverd dat hij er wel voor terug komt!! Hee, die Hensvik commode/kast willen wij gaan kopen. En dan ook de kast met deuren erbij. Hoe vind je 'm? Gaan jullie 'm ook vastzetten aan de muur? Suus, ben je vandaag dan vrij, oh nee, morgen dus pas. Succes dan vandaag. Nightelf, wat idioot irritant zeg. Moet ie weer gaan zoeken. Net een beetje ingewerkt en nu alweer opnieuw starten. Enise, wat irritant, zit je daar met je potje. Hoop dat ze zo wat voor je kunnen doen.
Enise: heb je al gebeld? Sooner/ Lelie: die baarkruk lijkt mij idd ook wel wat. In het ziekenhuis hebben ze hem ook en wordt ie ook regelmatig gebruikt.
JAAAAAAA ik heb het gisteren ''droog'' geoefend met mannetje tijdens de pufles hihi Ik merk dat ik dan meer kracht kan geven. Vind het ook erg fijn dat hij dan achter mij komt te zitten en ik kan leunen op zn handen. Heb je een beetje kunnen slapen nightelf?