Nightelf, wat vervelend zeg! Vooral omdat hij net begonnen is! Ik hoop dat hij snel weer wat vindt. Enise, ik hoop ook dat ze nog wat voor je kunnen doen. Wel vaag, er is toch altijd nog wel iemand bij de huisarts toch die je potje in ontvangst kan nemen? Suus, hihi ik dacht ook al, 22 dagen werken maar was typefoutje dus En idd wat laat die intake bij jullie, en wat nou als je eerder bevalt?? Daar gaan we natuurlijk niet van uit. En ik kan mij soms ook mateloos irriteren aan mensen. Terwijl ik mij daar nooit zo aan erger. Mijn schoonmoeder moet het de laatste tijd vergelden. Die komt soms ook met van die domme opmerkingen, daar kan ik dan echt niet tegen, en dan ga ik er altijd tegenin. Soms schaam ik me later hoe ik mij heb gedragen. Ach ja, hormonen zeg ik dan maar Ciara, leuk dat jullie een commode van vrienden krijgen! Van die centjes kun je idd weer wat anders leuks kopen Wel lief van je vent dat hij komt op de partner avond, volgens mij zijn er genoeg die dan niet komen. Ik wil graag werken in de administratieve sector. Ik heb jaren als verkoopster gewerkt maar wil nu toch wat anders. Maar tegenwoordig is er niet zoveel keus, dus ben niet echt kieskeurig Maar ja, we zien na de bevalling wel weer! Lelie, baarkruk heb ik ooit iets over gelezen. Heb geen idee of dat wat voor mij is. Ik wacht jouw ervaring af Vanacht iets beter geslapen? En weet je al wat die tintelende hand veroorzaakt? Sooner, hoe staat het met jullie babykamer? Leuk dat jullie de Ikea commode/kast kopen, lijkt mij wel een heel handig ding. En in bad bevallen lijkt mij ook niks, dan moet je ook een speciaal bad hebben toch? Gelukkig is jouw pufclub wel leuk Ben benieuwd hoe dat straks bij mij is. Oh ja, jullie hadden ook een wieg die nog opnieuw bekleed moest worden toch? Heb jij ook enig idee hoeveel stof je daar voor nodig hebt? Of zijn jullie er ook nog niet mee bezig geweest....Ik dacht er laatst ineens aan, oh ja de wieg moet ook nog Al is dat wrs zomaar klaar.
jewel, ik was idd gisteren bij de fysio. Het is een mix van CTS en heel veel vocht in mijn lijf. Echt mijn hele lichaam zit vol met vocht zelfs in mijn nek Maar de knelling van de zenuw zit in mijn elleboog. Ik heb wat oefeningen meegekregen om het thuis te doen. hahaha ja ik zal zeker verslag uitbrengen over de kruk. Misschien ga ik uiteindelijk toch plat
Dus je begint een beetje op een michelin poppetje te lijken hihi sorry Hopenlijk helpen de oefeningen wat! Ben nu benieuwd wanneer het bij jou echt begint, zou je de eerste zijn?
Ik moet vanmiddag naar de vk! Dus ik ben benieuwd of de kleine is ingedaald Had vannacht weer last van ongiekrampen...ik wordt er serieus moe van..
Hey meiden, Heb gebeld en mocht gelijk langskomen. Moest ook wachten, want ze ging gelijk testen. Er is ontsteking gevonden, moest contact opnemen met de verloskundige. Heb dat gedaan en zij vonden het raar dat ik niks heb gekregen. Nu nemen zij contact op met mijn huisarts. Wacht weer op een belletje van de verloskundige. Heel gedoe.. Ze hebben leucocyten gevonden, is een ontsteking in de urinewegen. Las ik op internet. Veel hebben ze mij dus ook niet verteld.
Wat vreemd enise dat ze niks uitleggen etc. Ik hoop dat je de juiste antibiotica mee naar huis krijgt! jewel, ik heb absoluut overdag de tijd om te slapen maar dat lukt me niet. Ik wil te veel doen...heb net zelfs gestofzuigd
Enise: jeetje, jij wordt ook van het kastje naar de muur gestuurd. Hopelijk krijg je er een kuurtje voor. Lelie: heerlijk he, die tintelende vingers Hier dus hetzelfde probleem, CTS en vocht. Kan me voorstellen dat je moe wordt van die krampen de hele tijd. Heb zelf idd niet zo goed geslapen, het is me ook een beetje rauw op mn dak gevallen, maar zie het nu wel weer een beetje zonniger in. Ik heb eigenlijk de instelling (net als mn man) dat als je echt wel wil werken dat je dan ook wel wat kunt vinden. Ook al moet je eerst onder je niveau aan het werk, dan is dat ook geen ramp, je kunt dan altijd naar wat anders uitkijken. Jewel: na je bevalling vind je vast wel een leuke baan!
Ik heb idd een blaasontsteking, huisarts heeft net gebeld. Mag vanmiddag antibiotica ophalen. Zo, blij dat ik weet waarom ik die harde buiken kreeg en nog steeds krijg. Lelie, en is je kleine ingedaald??
Jippie, net terug vd vk. Mijn buikkrampen en harde buiken waren gelukkig niets voor niets...het heeft zn vruchten af geworpen en ons kindje is in 6 dagen tijd ingedaald! Nog niet ''vast'' maar het gaat iig de goede kant op Qua lengte schatte zij ons meisje op 48 cm. Zo groot was ik ook toen ik geboren werd. Nu is het officieel afwachten geblazen hihi Ik heb maar meteen mijn bed verschoond en daaronder plastic beschermhoes eronder gelegd Het feest kan beginnen JEEEEEEJ
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 28-03-10: Zoe: Afspraken bij gyn of vk 30-09-09: Suus 32 wkn echo 30-09-09: Caruli tussencontrole vk 01-10-09: Suus controle vk 01-10-09: Nightelf controle gyn 05-10-09: Sooner controle vk 05-10-09: Lelie controle VK 12-10-09: Esser controle vk 13-10-09: Caruli controle gyn 13-10-09: Caruli vp 09-11-09: Jewel intake kraamzorg
Wahoe waterlelie, het begint er op te lijken. Wat ontzettend spannend. En wat fijn dat je meisje eindelijk doet wat ze moet . Officieel ook nog maar 22 dagen te gaan, dat is ook niets meer. Wow. Ik vind het zo heftig dat de eerste bevallingen van ons topic eraan komen. Ik ben benieuwd hoe het met Danjo staat. Al paar dagen niets gehoord van haar toch? Enise, nou aan de ab dan maar he? Ben je er hopelijk weer snel af. Jewel, de wieg heeft mijn moeder helemaal gedaan. Ik weet dat ze voor de wieg zelf, dus de binnenbekleding meer stof nodig had dan ik dacht. Ze heeft er een soort van rok van gemaakt (voor een nijlpaard). Onderin gewoon open gelaten. Dat kun je dan onder het matrasje stoppen. En de bovenrand heeft ze elastiek ingedaan, dus vandaar dat je veel nodig bent, want dat wordt dan naar elkaar toegetrokken. Je krijgt dan zo'n geribbelde rand. Met kleine draadjes heeft ze daarna de bovenrand aan de wieg vastgemaakt. Ik moest wel lachen dat je af en toe je schoonmoeder aanpakt. Op je foto lijk je zo'n lief verlegen schatje Zul je ook wel zijn, maar dus niet bij domme opmerkingen en als je hormonsters meedoen. Heb een rotnacht gehad. Van een uur of 2 tot een uur of 6 wakker gelegen. Toen nog ff geslapen tot half acht tot de wekker ging voor mijn lief. En weet je waarom?: Omdat Vlekkie mijn volledige onderbuik blauw heeft getrapt. Ze is geen moment stil geweest. Als ze a.s. maandag bij de vk blijkt te zijn gedraaid, dan weet ik zeker dat dat vannacht moet zijn gebeurd. Ik vind het echt ongelooflijk dat ze urenlang heeft gedraaid, geworsteld, geschopt, geslagen. Mijn buik is helemaal beurs. Ik voelde ook echt onderdelen (waarsch een voetje?) uitsteken. Als ik er dan tegenaan wreef, dan reageerde ze daarop. Hebben jullie al eens zo'n aanval van je kindje gehad?
jee sooner, lekker druk ding heb je dan in je buik zitten heb ook al een keer een draaipoging gevoeld.. pffff dan verbouwen ze echt je buik van binnen zo voelt dat dan he hopelijk kun je vannacht wat beter slapen
En dan nu met foto Hey Caruli, maar jij herkent het dus wel. Gelukkig. Ik maak me geen zorgen ofzo hoor, maar ik vond haar wel erg hyper!
Maar misschien vind je het iets te friemelig of te truttig, hoor. Ik ben meestal van een vrij strakke inrichting, niet te romantisch. Maar voor zo'n beebje vind ik het wel echt schattig.
Sooner, leuk zeg!! Volgens mij hebben we dezelfde wieg En idd voor een baby vind ik het juist ook heel leuk. Waarschijnlijk hou ik de stof in een neutrale kleur, maar nu heb ik idee van hoe en wat ongeveer. Mijn oma gaat hem bekleden (moet haar nog vragen) maar dan moet die de wieg eerst maar even bekijken. Hahah dus je vind mij een verlegen schatje Ben ik normaal ook hoor....maar die hormonen doen echt wat met je!! Onze beeb doet gelukkig nog niet zo wild. Kan mij voorstellen dat het echt niet prettig voelt als ze je zo verbouwt! Enise, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Hopenlijk knapt het snel op. Goed dat je er zo snel bij bent geweest! Lelie, yeah!! En nu moet ze ook blijven liggen!!!! Zodat jij weer lekekr kan slapen Ik moet om 17.15 naar de vk. Dus nog even wachten. Ik heb er wel weer zin in hihi En ik ben vandaag weer tante geworden! Mijn schoonzusje is vanmorgen bevalllen van een meisje!!!! Ze is thuis bevallen op de...wc....haha moest ook wel lachen toen mijn broer dat zei. Ze had eerst geen ontsluiting maar binnen 2 uren heeft ze volledige ontsluiting gekregen, en ze zat net op de wc toen ze persdrang kreeg. De vk was net op tijd. Gaan van de week haar even bewonderen!
Waaauuuwww Sooner, wat mooi zeg!!! Ik ga volgende week dinsdag met mijn moeder naar stof kijken. Zij gaat voor mij wiegbekleding maken. Maar ik wil graag alles in het wit, heb namelijk een fuschia wiegdekentje gekocht met witte lakens.. maar echt schattig hoor!!! En bedankt meiden! Hoop dat ik er snel van af ben. Nu eraan denken dat ik geen pil vergeet hihi.. lang niks geslikt he?