Hahaha Enise, is idd weer even wennen om een pil te slikken Zal vast helemaal goed komen! Ik wil ook het dekentje of het lakentje in een felle kleur hebben. Fuschia is heel mooi, maar dat durf ik niet aan
Jewel, dan wil je onze babykamer niet zien! Alle muren zijn in fuschiakleur. Witte meubels en ledikantdekentje is ook fuchia, met weer lakens wit en fuschia. Waskussenhoes heb ik ook fuschia. En dus ook wiegdekentje in fuschiakleur. Denk dat onze meid helemaal gek gaat worden haha En we willen a.s. zaterdag deze lamp bekijken, vindt hem echt prachtig! Cools Hanglamp Shake Fuchsia | Bedtextiel | Baby-Dump
Leuk dat jullie zo leuk reageren op de wieg! Ben nog beetje onzeker erover. Voor mij is dat lintjes en strikjes en schattige nog een beetje nieuw. Het is blauw geworden omdat ik van dezelfde stof al gordijnen heb hangen op die kamer. Dus het klopt nu zeg maar. Maar dus wel een roze muur erachter. Anders krijgt beeb een i.d. crisis. Ben wel heel trots op mijn moeder dat ze het zo mooi heeft gemaakt. Jewel, ik zet nog even een frontale foto, dan kun je kijken of het echt dezelfde is. Dat zou grappig zijn. Ik heb er zelf ook in gelezen, heel heel heel lang geleden.
Sooner, vind het leuk met de combi van de roze muur! Nu lijkt het toch allemaal nog wat apart, straks als de beeb erin ligt is het plaatje helemaal compleet En volgens mijn vriend is het vrijwel dezelfde wieg. (ik heb alleen de mand nog maar gezien) maar wij hebben het hemeltje voor i.p.v. aan de zijkant. Ik zal de wieg zsm ophalen en dan maak ik ook wel even een foto. Enise, haha geweldig zeg! En die lamp is ook mooi. Ik durf het niet aan omdat wij niet weten wat het wordt, als het een jongetje is en alles is fuschia......Maar ik vind het wel een hele mooie kleur!
Nou alles was weer goed bij de vk! Baarmoeder mooi gegroeid op schema. Bloeddruk was ook weer oké: 110/65 Wel wat meer gegroeid, 3 kilo maar heb ook wat een groeispurt gehad dus dan is het ook logisch Hartje klopte ook weer mooi. Ik heb vanavond een instructie avond Verantwoordelijk Alcohol gebruik. Als er iemand verantwoordelijk bezig is, dan ben ik het wel haha. Omdat ik kantine vrijwilligster ben van de voetbalvereniging hebben ze een avond georganiseerd voor alle kantinedames. Zal wel een gezellig avondje worden
Lelie: zijn die krampen toch niet voor niets geweest. (ik hebtrouwens helemaal niets van het indalen gevoeld...) Soonerrachtige wieg! Enise: ze zullen bij jullie maar iets over het hoofd hebben gezien op de echo Beebje in identiteitscrisis Jewel: ik zou fuchsia ook niet aan durven als ik het geslacht niet zou weten. Wij hebben bewust voor neutraal gekozen, omdat we het geslacht toen nog niet wisten. Soms zeggen mensen ook wel van onze babykamer dat het echt iets voor een jongetje is (wit, bruin, lime en aqua). Moet dan altijd wel moeite doen om mn lach in te houden. Hoe was het trouwens bij de vk? Susan: veel plezier morgen bij de echo! Hier zijn we weer een beetje van het slechte nieuws bekomen. De eerste brieven zijn de door al weer uit en er zijn al heel wat telefoontjes gepleegd. Nu maar hopen dat het wat oplevert...... Fijne avond allemaal!
Meiden, meiden; wat een gebep hier! Mooi wel iedere keer fijn "leesmateriaal" om bij te lezen na al die saaie rapporten op het werk Nightelf, oh nee meid...............wat een kl*te nieuws zeg. En net nu..... Hopelijk werpen al jullie acties van vandaag spoedig wat vruchten af. Enise, die lamp is leuk hoor! Inderdaad maar goed dat je zeker weet dat het een meid wordt, hihihihi. Lelie, ja! Wat een goed nieuws! Dan is het echt niet voor niets geweest, al die krampen, klachtjes en onrust. Het wordt steeds spannender...... Sooner, jullie wiegje is mooi! Op de andere foto's zie ik ook rustige tinten e.d. Leuk! Plaats je nog eens wat foto's als het kamertje 'echt' helemaal af is? *Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor......* Jewel, mooi door de keuring heen, netjes! Suus, hoe is je dag geweest? Ciara, hoe is 't? Hier vandaag de agenda en planning op een rij gezet. Bleek dat ik toch nog meer overuren en vakantieuren had dan ik eerst dacht. Zoals het er nu uit ziet, dan is di. 3-11 echt mijn allerlaatste dag op het werk! Nog zo'n 5 weken dus. En dan 7 maanden helemaal niets, heerlijk............ Blijft wel een gekke gedachte...... Kleine man is al 2 dagen een feestje aan het houden denk ik. Heb zo'n idee dat hij met zijn beentjes en voetjes naar beneden ligt. Voel veel getrappel en schoppen richting mijn blaas en darmen; au........ Ga verder met bankhangen en zo lekker 'n bakje met rijstepap opwarmen, jum.... liefs
@Lelie: YEAHHHHHH t feest kan beginnen. Wat spannend dat ze al helemaal ingedaald is. Ieeeh t heeft ook wel iets engs dat het zo dicht bij komt...denk je niet ieder moment ...nu kan t gebeuren? Wel balen dat je zoveel vocht vasthoudt. Op hoeveel kilo zit je inmiddels? Ik zit nu op 12, hoop dat t niet meer dan 15 wordt. @Enise: Ik ben ook dol op fuchsia. Mooie lamp! Ons babykamertje wordt wit/lichtgrijs en fuchsia. Wij hebben een wit wafeldekentje met fuchsia boerenbonten lakentjes. We hebben eenbeetje dezelfde smaak volgens mij. Sterkte met je blaasontsteking! @Sooner: Jouw meisje streeft een carriere na als sumoworstelaar! Balen is dat he, dat ze zo druk zijn als je zelf net lekker wilt slapen, ik heb er ook last van. Sta regelmatig om 04:00 op. Mooie wieg heeft je Mams gemaakt!!! En ik vind die lichtroze muur juist heel mooi er achter. @Nightelf: Positieve instelling, goed hoor!! Ik duim heel hard dat er snel iets op jullie pad komt. @Jewel: Gefeliciteerd!! je bent weer helemaal goed door de keuring! Vind je het nou stiekem niet een beetje jammer dat jullie niet weten wat t wordt? In wat voor een kleuren gaan jullie t kamertje inrichten? @Esser: Oooh wat heb jij heerlijk lang verlof strx! Ik kan er nog 4 weken aan vastplakken en dat vind ik al luxe. UIk begin weer op 1 maart 2010. Nog 5 weken volhouden!!! Yammie rijstepap, vind ik ook heerlijk!!! @Suus; Heb jij morgen weer een echo? Heel erg veel plezier met het spieken naar je meissie. Caruli & Danjo: Hoest met jullie? Ik had gisteren weer een hele gezellige pufclubavond. Het zijn allemaal leuke slimme meiden van ongeveer dezelfde leeftijd (tussen de 30-35) met dezelfde achtergrond. We hebben er ook geen klagers tussen. Wij hebben ook de baarkruk behandeld. Nadeel is wel dat de kans op uitscheuren groter is omdat de zwaartekracht meewerkt. Verder hebben we alle pershoudingen geoefend....gingen me goed af behalve de zijligging. Op het werk is het krankzinnig druk, ik moet nu echt leren loslaten, er vrede mee hebben dat ik niet meer alles kan afronden en da's lastig voor een controlfreak . Zo....nu ga ik lekker Herman den Blijker kijken op t bankje met en hoop kussens in de rug. Mijn lichaam voelt als dat van een oud wijf, alle knarst en kraakt. Hahaha hebben jullie inmiddels ook zoveel moeite met het aantrekken van jullie sokken en laarzen? Oh ja....en nog iets.....ik twijfel ineens weer over de naam waar we al maanden uit waren X Ciara
Esser: jeetje, 7 maanden verlof, heerlijk! Ciara: leuk he, sokken en schoenen aantrekken Het enige wat bij mij nog past zijn slippers (brr, best wel koud op de blote voetjes) en rijglaarzen van Dr martens (ik heb best grote voeten (mt 43) en voetproblemen (slijtage en veel operaties) dus kan alleen maar zoites aan), maar dat is wel een hels karwei om aan te krijgen. Leuk dat jullie op de pufclub zo'n leuke groep hebben. Het was bij mij wel gezellig, maar de meesten hadden alleen maar de middelbare school afgemaakt en leven in een ontzettend klein wereldje (hoop dat ik hier nu niemand mee voor het hoofd stoot), waardoor ik eigenlijk weinig raakvlakken met hen heb.
Ciara, laarzen en sokken aantrekken heb ik opgegeven. Dat doet vreselijk pijn en mijn buik werkt ook niet meer mee want die is zo hard als een bowlingbal Nu helpt mijn vriendje me! 's ochtends sta ik helemaal klaar met sokken en Uggs. Ugg zijn de enige schoenen die ik nog aan kan en ze zijn niet eens van mij!! Ze zijn van mijn mams en is een maat groter Wel zo prettig met dit weer want ik krijg snel koude voetjes. Hoor ik iets knagen over de naam??? Jeetje...wat nu
Hahahaha Lelie & Nightelf jullie hebben ook last van een heus schoenendebacle. Ik zie het helemaal voor me Uggs zijn vlgs mij gemaakt voor de zwangere vrouw......ik heb alleen een paar mooie Uggs met sleehak, die zijn nu ook niet comfi. Tja die naam..........wat een ellende...ik kan niet kiezen tussen 2 opties Trusten voor strx!
Meiden, wat een gebep weer! Lelie, goed nieuws van de vk! De kleine al wat ingedaald dus maar nog niet helemaal 'vats' begreep ik? Houdt dat in dat je nog een aantal slapeloze nachten zal hebben? Nightelf, ook al ingedaald maar dan dus zonder pijn! Zo kan het dus ook... Jullie zijn dus goed bezig met werk zoeken, hopelijk komen de reacties vlot binnen! Ciara, tja, je moet echt proberen los te laten op je werk want strax ben je er al helemaal niet!! Enne, wat lees ik nu? Twijfel over de naam??? Heeft je mannetje dat ook? Lief trouwens dat ie helemaal terugkomt vanuit het Zuiden om mee te gaan naar de partneravond van de pufclub! (Hier trouwens ook a.s. maandag partneravond, net als Sooner. Toevallig!!) Sooner, wat knap van dat wiegje zeg!! Ik zou dat echt niet kunnen! En Jewel, jij gaat dus ook zo'n stofje erop (laten?) maken? Wel grappig als jullie 'bijna' dezelfde wieg hebben, die dan nog van vroeger is En een druktemakertje in je buik dus! Leuk hoor! Jewel, je apk weer overleefd dus! Hartstikke goed! Laat je trouwens ook een foto van jullie wiegje zien als die eenmaal af is? Enise, dus toch blaasontsteking... Gaan ze je urine ook checken op B-streptokokken bacterien? Als die er nl in zitten, moet je tijdens de bevalling aan de antibiotica. (hiervoor moet je urine trouwens op kweek worden gezet) Esser, ik ben jaloers!!! Wow man, 7 mnd vrij strax! Wat een luxe! Van Danjo idd weinig gehoord hier he. Ze zou toch niet al stiekem bevallen zijn???? Misschien zo maar ns kijken of ze nog op ZP is geweest laatst... Morgen idd naar de VU voor een echo voor die placenta-check. Denk dat het een vrij vlotte echo gaat worden dus daar ga ik maar vanuit... Word het iig geen teleurstelling. Dat is trouwens pas 's middags (15.30 uur). 's Ochtends krijgen we een rondleiding bij het KDV waar onze kleine naartoe gaat. Ben erg benieuwd hoe dat er allemaal uitziet en of het bevalt enzo. De werkdag trouwens overleefd maar ben wel echt kapot. We kijken nu naar 'De Slimste', leuk programma is dat! Hadden op vakantie al de Belgische versie gezien dus ben blij dat er nu een NLse versie is. Nou meiden, ik ga weer ff voor de tv hangen. Tot morgen!! Liefs Suus
Oh ja, over die schoenen: ik loop nog gewoon lekker op mn gympjes hoor! Strik mn veters ook zelf Zag al wat verbaasde gezichten tijdens de pufclub afgelopen maandag... Zie de meesten lopen op Uggs en Birckenstocks (jaja, zelfs nu nog).
Sorry meiden Ik klets zoveel bij de oktober mamas en dan lees ik hier zo nu en dan en dan moet ik zoveel onthouden om te reageren dat kan deze (mag nu zeggen hoogzwangere muts )niet meer onthouden. Maar hier veel last van voorwerk en het maagzuur word echt ondragelijk maar voor de rest dus alles rustig. Ik denk dat ze voorlopig nog wel lekker zit in mn buikje. Fuchsia Hier ook een fuchsia gek hahaha
Haha maakt niet uit hoor Danjo. En je hoeft echt niet altijd op iedereen te reageren hoor. Gewoon zelf wat vertellen vind ik ook altijd leuk om te lezen. Dacht ff dat je misschien stiekem al bevallen was. Maar dat zou je dan vast ook wel snel laten weten. Vervelend dat je geplaagd wordt door dat gerommel en maagzuur. Nog ff doorzetten he! Suus, zaten ze weer zo te zeiken afgelopen maandag? Wij hadden weer lol. Ik vond alleen de oefeningen van het puffen erg zwaar. Was helemaal buiten adem. Trouwens bij onze groep bijna allemaal 'gewoon' gympies met veters hoor. Allemaal van die harde lenige Utrechters natuurlijk Hee suus, waarom heb jij ook alweer die placenta-check? Ligt die bij jou ook voor de ingang? Sorry, ben het ff vergeten hoe het zat bij jou. Ciara, kunnen we je helpen met de namen-keuze. Vast niet he? Kijk ook eens hoe het is met initialen in combi met de achternaam. En schrijf het 'ns een paar keer allebei op. Heb je misschien ook al gedaan...? Haha, Esser, jij ook al zo'n druk ding in je buik. Wat is dat toch he? Ik zou het zo graag 'ns willen zien, maar dat moet maar wachten tot in de wieg he! Moet wel een koddig gezicht zijn, dat getrappel en gezwaai met die armpjes. Nightelf, nacht weer doorgekomen met je handen boven je hoofd? Helpt geloof ik wel he? Maandag had iemand ook last van dat carpaal tunnel gedoe en toen heb ik haar die tip ook gegeven. Ben benieuwd. Melek, hoe gaat ie bij jou?
Sooner, die zeikerds waren er niet maandag dus het was wel oke Bij de 20 wkn echo constateerde ze dat de placenta gedeeltelijk voor de uitgang ligt. Dr. Papa heeft al gezegd dat ie al omhoog is gegroeid maar heb de afspraak toch ingepland; altijd leuk om te spieken naar ons meisje Ik ben trouwens nooit uitgeput van pufles! De laatste tijd doen we ook vrij weinig oefeningen en heeft ze het meer over de bevalling etc. Danjo, daar ben je weer! Ben het helemaal eens met Sooner; af en toe vertellen hoe en wat vinden we ook hartstikke leuk!! Ik dacht ook al bijna dat je al bevallen was... Ciara, wat mn zus als tip gaf... Je kan ook wachten tot jullie kleine meid geboren is. Als je haar dan ziet, kan je dan denken: nou dat is echt een 'naam A' of 'naam B'. Je hebt nog 3 (werk)dagen bedenktijd nl na de geboorte. Trouwens Sooner, als je al buiten adem bent door die pufoefeningen, hoe moet dat dan als je gaat bevallen?! Misschien kan je al vragen om een zuurstoftank?? Ik ga maar ns douchen enzo. Om 10.30 uur moeten we bij het KDV zijn nl. LIefs Suus
Danjo: je mag nu idd zeggen dat je hoogzwanger bent! Balen dat je zoveel last van maagzuur hebt. Sooner: gewoon doorgaan met oefenen voor het puffen, dan vindt je vanzelf een manier waardoor je niet buiten adem raakt. Heb vannacht idd weer lekker met mn armen boven het hoofd geslapen (heb ook lang geslapen voor mijn doen, was zo moe na die slapeloze nacht ervoor...) Ciara: ojee, namentrouble? Hopelijk komen jullie er toch nog snel uit. Susan: veel plezier straks bij het kdv en de echo!