Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Goed zo, goed zo meisjes, allemaal naar de Bijenkorf! Krijgt mijn lief misschien eind van het jaar een salarisverhoging ;)
    Haha, ik denk het niet.
    Ik ben gisteravond naar de personeelsavond geweest van de DDD. Kon het totaal niet volhouden.
    Oef onwijze pijnscheuten rond mijn blaas. Auw auw.
    Maar was wel erg leuk.
    En toch -natuurlijk tegen beter weten in- gewoon doorshoppen.
    Helemaal af was ik gisterenavond :(.
    Maar eindelijk weer 'ns een avondje 'uit' met mijn vriend. Heerlijk :)

Ben heel benieuwd waar jullie straks mee thuiskomen.
    Mijn vriend is vanochtend volledig in een zwart-gele hiphop outfit naar zijn werk gegaan 8). Zijn afdeling gaat altijd helemaal verkleed aan het werk die drie dagen. Hij heeft er vreselijk veel zin in :).
    Voor het personeel is het ook altijd een feest.

Enise is vandaag voor het eerst vrij! Hiep hoi.

Suus, fijn dat de placenta weg is. Dr P. ontdekte het bij mij (bij 20 weken echo niets over gehoord). En ik ga er maandag met de vk even over praten.
    Krijg ik neem ik aan ook nog een extra echo. Hoe rot ;)
    Wij gaan ook bij voorkeur voor de verticale groep trouwens.
    Maar nog steeds nergens plaats voor ons.... :$

Nightelf en Suus, ik maak me wel een beetje zorgen over het puffen en hijgen. Dus ik ga wel veel oefenen.
    Ik werd er namelijk nog veel misselijker van. Ging hyperventileren.
    Zal ik ook ff bij de vk melden.
    Zal toch wel goedkomen?

Caruli, echt nieuwsgierig, want hij kruipt dus naar boven om je beter te kunnen verstaan ;)

Jaahaa Waterlelie, Pip is heel leuk!

Jewel, dus jij mag vanaf nu aan de drank, of heb ik dat verkeerd begrepen :p:p:p

Deesjuhhh ook al zo'n eigenwijs ding in je buik. Mislukte pretecho. Balen, maar gelukkig mag je nog een keertje.
    Trouwens Nightelf, ik stuurde de 3D foto's naar een boel familie en vrienden, maar best veel waren helemaal in shock, want hadden nog nooit zulke foto's gezien.
    Sommigen vonden het een beetje eng :(.
    Dus er zijn er nog veel die geen idee van de mogelijkheden van een pretecho hebben gehoord.
    Is nu pas een beetje upcoming heb ik het idee...

Esser, jij bent dus echt lekker aan het 'mutsen' in je kamertje. Bevalt het?

Ciara, een roze hertje op de muur. Wat creabea. Foto foto foto, maar dat zal pas over een paar weken zijn denk ik? Dat je het gaat doen bedoel ik? Lijkt me heel geweldig.

Gisteren konden we de kinderwagen ophalen.
    Quinny Buzz 4 Greystone (donkerpaars met rood).
    Helemaal geweldig.
    Proefgereden in de huiskamer.
    Vriendlief ging alles erop zetten en er weer afhalen.
    Is een uur aan het rommelen en glimlachen geweest.
    Kat wou er ook in, maar dat mag natuurlijk niet.
    Was daarom boos op ons ;)

Groetjes van Sooner

2. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha Sooner, als het aan mij ligt krijgt je mannetje een flinke salarisverhoging!!! Ben nu een arm maar gelukkig mens. Heb jullie wagen gegoogelt, mooi hoor!
    Onze kat blijft keurig uit de wagen en wieg maar ligt wel voortdurend op mijn dikke buik.....heel grappig alsof ie op in een trampoline klimt zo voorzichtig nestelt ie zich. Ik denk dat Kat en beebje strx de allerbeste vriendjes zijn. Hij heeft haar tenslotte maanden warm gehouden.

Ik heb een mooie leren tas van Fred de la B gekocht, parfum, Rituals doucheschuim en een jurkje voor zowel nu als na de bevalling. He, shoppen doet een mens goed :D.

@lelie/Suus/Sooner: Wil ook weten wat jullie hebben aangeschaft!!!!! :p

@Suus: Succes bij de VK!! Hou ons op de hoogte!

@Enise: ben je verschrikkelijk aan het genieten van je eerste verlofdag?

@Nightelf: Wat ben jij aan t doen vandaag?

Hahaha, ik word idd helemaal crea bea in de babykamer. Alles past zo ongeveer tot op de cm, liep gisteren al keihard met mn buik in de punt van de commode. :(. Half oktober zal ik fotootjes plaatsen maar let wel...ik moet dus 3 kids herbergen op 8 m2 ;) dus heel ruimtelijk wordt t niet, tis passen en meten vandaar dat ik me maar op de muur moet uitleven :).

Zo.....ik ga na dit shopavontuur ff bijkomen op de bank met de dvd. Mn lief komt vanavond een beetje op tijd thuis en we gaan gezellig met wat vrienden borrelen (ik limo uiteraard), leuk....heb er zin in!!!

Doeiiiiiii x Ciara

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh jij lekker borrelen met je kerel, terwijl mijn vriend tot 22.00 uur al die koopzieke vrouwen zoals ons te vriend moet houden.
    En dan morgen weer vanaf 8.00 uur.

Ik heb eigenlijk heel weinig gekocht; de W&P lamp, Bjorn Borgs in div kleuren (niet voor mij helaas) en nougat.
    Moet ook eerlijk bekennen dat we helemaal platzak zijn.
    Vrijdag heb ik een nw auto gekocht; vijfdeurs ipv van onze driedeurs Clio. AL HET GELD IS OP!!!
    Maar wel een heel nuttige investering dus.

Ow maar wat waren er leuke jurkjes he? Ik vond al die gebreide jurkjes zooooo leuk.
    En die rituals, hebben hebben hebben hebben (ik word gek)
    Was het een gekkenhuis?

Over je kat trouwens; wat lief dat ie voorzichtig op je buik klimt.
    Zou ie denken dat zijn baasje een volgevreten dik vet mens (wilde eigenlijk wijf schrijven, maar dat klonk helemaal zo hard) is geworden ;)
    Soms kijken peuters zo naar mijn buik en dan wil ik 'm bijna intrekken.
    En de mama maar zeggen; daar zit een baby in.
    En die kinderen maar denken; dat mens heeft veels te veel gegeten.
    Maar die kat van mij durft er dus niet meer op te klimmen he!! Ze heeft het nog een keertje gedaan toen ik op mijn rug in bed lag. Maar je merkte gewoon dat ze het niets vond.
    Het wiebelde ook wel heel erg hoor, haha.
    Ik durf echt te zweren dat ze weet dat er iets aan de hand is.
    Ze kijkt me af en toe zo raar aan.
    En die twee (beeb en kat) reageren ook echt op elkaar.
    Zonder dat ze elkaar aanraken.
    (the twilight zone, tieduu tieduu tieduu)

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    SO HEE:$ Wat een gekkehuis!!!!:$

Tis niks voor mij van dit zulk dagen hihi
    Was echt mega druk en ik kan er niet tegen als mensen zo hebberig doen. Echt, je zag mensen met hun boekjes, voordringen etc.
    Hoezo koopkracht omlaag;)

Ik wilde er zo snel mogelijk weg. Ik had alleen een cadeautje nodig voor het zoontje van een vriendin van me.
    Moet wel toegeven dat het wel lekker goedkoop is allemaal maare...die drukte...poehoe

ciara,

wow een nieuwe tas. Die waren ook allemaal afgeprijsd;)
    Dan maar een andere keer een kop koffie he:D

Sooner,

leuk he proefrijden met de kinderwagen. Ik kon er in het begin ook niet van afblijven...ik rolde met de wagen tig rondjes door de tuin.

Pfffff ik ga ook effies op de bank hangen..

Oja, ik was vanochtend bij de acupunturiste en zij heeft mij frambozenbladthee aangeraden voor het 'goed' voorbereiden van mijn baarmoeder. Het kan weeen opwekken maargoed...dat KAN. Ach ja, ik heb het gekocht bij de natuurwinkel en ze vinden het ook helemaal normaal. Ik mag er zelfs nu mee beginnen. Ben benieuwd.
    Kan absoluut geen kwaad...het is tenslotte een natuurprodukt en geen medicijn.

tjuuuuus

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    He meiden,

Hier terug van zowel de vk als de Bij. Eerst het belangrijkst natuurlijk: wat heb ik bij de Bij gekocht...... hahahaha Nee hoor, eerst het verhaal van de vk :)

Controle was prima. Bloeddruk was ze weer zeer tevreden over (verrassend......): 100 boven 60. Blijft niet veel maar gelukkig heb ik er veel minder last van dan in het begin. Ook de uitslag van de echo gegeven van gisteren en toen vroeg ze naar de groei. Dus ik zei dat ik daar wel om had gevraagd maar omdat het niet in die brief stond van hun, dat ze het niet hadden gedaan. Volgens mij vond de vk dat ook een beetje jammer. Heb nu dus geen idee hoe groot/klein/zwaar/licht de kleine is... Ze vond mn baarmoeder een normale grootte hebben dus ze schat een gemiddelde baby: ca 3400 gram. Uiteraard lag de kleine nog steeds in stuit, alleen gisteren met de rug aan mn linkerkant, en nu met de rug aan de rechterkant. Had al wel kleine pijnscheutjes gevoeld vannacht... Nu over 2 wkn terug en dan over 3 wkn een liggingsecho. Ligt ze dan nog in stuit, word ik doorgestuurd naar de gyn die dan met me gaat overleggen over evt draaipogingen, keizersnede etc. etc. Ik was nu al duidelijk uiteraard: geen draaipoging voor mij dus dan maar een keizersnede. Ik had wel de 'beste' stuitligging, gewoon dubbelgevouwen.

Dan de Bij... Wat een gekkenhuis!!! Hebben er soms mensen vrij genomen vanwege de DDD-dagen?! In ieder geval zijn wij redelijk geslaagd: mn mannetje heeft BB-boxers gekocht en voor de kleine beeb hebben we een spijkerrokje van Lief gekocht (maat 62, 50/56 leek echt bizar klein nl), de sprekende Pip, de eetset van W&P en de loopfiets van W&P. Die laatste krijgen we van mn ouders. Van mn schoonouders krijgen we dan het RVS-bestek van W&P en het juwelendoosje; daar gaan dan voorlopig de haarspeldjes e.d. in (die we allemaal al van mijn ouders hebben gehad). Oh en voor een vriendinnetje van me Rituals-geurstaven, die had ik toen toevallig aan de tel nl.
    Morgen gaat manlief weer en zaterdag gaan we weer samen :) Oh trouwens ladies, zaterdag is er een kilo bonbons in de aanbieding!!! Jammie :D
    Zoals jullie zien, nix voor mezelf gekocht dus maar dat had ik gisteravond al gedaan: allemaal kleren online besteld van Banana Moon, helemaal mijn merk! Komt over uit Frankrijk want hier in NL verkopen ze dat niet...

Sooner, je moet gewoon vaak oefenen met dat puffen (ik doe het nooit moet ik eerlijk bekennen). Klopt nl dat je een gevoel van hyperventileren krijgt omdat je het niet gewend bent. Gelukkig heb je nog wel even de tijd om dat te doen.
    Wat stoer dat jullie een nieuwe auto hebben gekocht! Veel handiger een 5-deurs toch? Zeker met het oog op.......???
    Heb trouwens medelijden met je kerel want het is een verschrikking in de Bij, tenminste wel hier in Amstelveen.

Ciara, jij ook al klaar en geshopt! Je was er ook wel erg vroeg bij maar nu heb je nog wat aan je dag. Vanmiddag ga je dus lekker relaxen en dan vanavond gezellig borrelen, leuk hoor! Enne, ik vind het knap om 3 kids te herbergen op 8m2. Ben erg benieuwd hoe crea je dat hebt opgelost.
    En die katten........alleen die kleine kat ligt wel ns op mn buik, die grote niet maar dat heeft ie ook nooit gedaan! De hond vindt m ook wel lekker om zn kop op neer te leggen :)

Hee meiden, ik ga maar ns lekker relaxen en onderuit op de bank. We hebben net ook al voor 5 dgn boodschappen gedaan dus de rest van de middag nix in de planning!! Vanavond moet ik alleen weer coachen bij volleybal maar dat is van 19.00 uur tot 21.00 uur dus het wordt geen latertje, gelukkig...

Tot later!!

Liefs Suus

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:

Afspraken bij gyn of vk

01-10-09: Nightelf controle gyn
    05-10-09: Sooner controle vk
    05-10-09: Lelie controle VK
    12-10-09: Esser controle vk
    13-10-09: Caruli controle gyn
    13-10-09: Caruli vp
    15-10-09: Suus controle vk
    21-10-09: Suus liggingsecho
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    You go Suus, wat heb je veel gekocht zeg. Wow.
    Bij die W&P tafel kon ik me maar amper inhouden zeg.
    Vooral dat loopfietsje, die vond ik echt geweldig. Heb je de roze gekocht?

Oh ja Nightelf, Bijenkorf.nl heeft ook alles hoor.
    Dus als je jaloers wordt op ons, dan kun je ook gewoon je slag slaan hoor ;)

Fijn dat je controle verder helemaal goed was. Lastig van die stuit, maar je hebt gelukkig nog een paar weekjes. Dat scheelt.
    Spannend wel.

Enne waterlelie, stel je krijgt er wel weeen van, dan is dat toch niet echt erg. Je bent toch al ver genoeg heen?
    Het klinkt trouwens als lekkere thee.
    Ik drink sinds ik hg heb geen thee meer trouwens. Mis het wel.
    Maar alles in januari inhalen (heeeeeeeeeeel veeeel chocola, heeeel veeeeeel thee en heeeeel veeeeel thais en indiaas eten).
    Lekker op de bank hangen dan maar he?! Want ik kan me voorstellen dat die DDD echt te erg is.

Ik heb nu al medelijden met die arme man van mij.

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner, die man van jou is gebroken vanavond!!! Geloof mij maar; die is geen cent waard ;)

En tuuuuuuuuuurlijk hebben we het roze loopfietsje gekocht. Is nog veel te vroeg natuurlijk maar het staat al zo leuk en fleurig in dr kamer!! Wij hebben, itt Ciara, ruimte zat nl.

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ja precies, stel dat er weeen van komen is het alleen maar relaxt:D
    ach..het is heel mild hoor dus het kan echt geen kwaad..heb het ook al gegoogled.
    met bijv. laxeerthee moet je uitkijken:p daar ga je binnen 2 uur al van naar de wc:D

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Haha, dan zit je niet op de bank, maar de hele middag op de plee. Moet er niet aan denken, haha.

Oh Suus, jaloers, het is zo'n gaaf ding. Ik vroeg gisteren ook al aan mijn vriendje, wanneer kan ze daar dan op.
    Maar ik heb al mooi bedacht dat die op het verlanglijstje komt. En ook het eetsetje.
    Geweldig.

11. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    AAAAAARGHHHH, ik heb net de laatste aflevering van Private Practice op de HD gezien!!! Wat spannend....ik wil NU weten hoe het afloopt!!! had niemand mij kunnen waarschuwen??? Wat een gruwelijke aflevering voor hoogzwangeren. Will the baby survive or not???? (tiedu tiedu tiedu...spanningsmuziekje)

Jaaah dames, het was erg he in de Bijenkorf :D!!! Maar zoooooo Suus, jij hebt goed geshopt :D!! De hele baby uitzet compleet!! Lief he als kleine poes zo lekker op je buik ligt.
    Ik blijf voor je hopen dat beebje nog gaat draaien. Instrueer poesje even dat die dat beebje ff influisterd.

@Lelie: Klinkt best lekker die thee! Doe ik vlg keer een kopje mee! Maar nog niet bevallen hoor!!!! Ik wil nog ff wat gezelligd doen tijdens mn verlof..dus nog even volhouden :D

@Sooner : jij krijgt vanavond ene uitgeteld mannetje thuis ben ik bang. Meer een uitgeput bijtje ipv stoere hip hopper ;). Wat fijn dat jullie een nieuwe auto hebben, da's toch leuker dan een lekker luchtje en tjaa dan is het geld echt op. Wij krijgen vlg maand een nieuwe lease uit de pool, een 407 station dus die is ruim genoeg voor ons allemaal.

@All: Ik heb een leuke site ontdekt, vooral voor diegene die een 2e krijgen of wiens geld op is en die het e.e.a. moeten oppimpen www.drivingmissisis.nl. Ik vind de polkadothoezen voor de maxicosi erg leuk!!!

Doeiii, ik ga op jacht naar Private Practice Seizoen 3

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hmmmm thee is idd erg lekker:p

ik voel het nu al rommelen in mijn buik..................................hihihi nee hoor;)

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey meiden, jeetje wat hebben jullie geshopt zeg. Is echt wel balen dat hier in de buurt geen Bijenkorf zit (maar goed, moeten nu even op de centjes letten, omdat mannetje zonder werk zit natuurlijk).

Suus: dat loopfietsje is echt gaaf, staat bij ons op het verlanglijstje voor kerst:)
    Hopelijk draait je meisje nog en mag je gewoon bevallen.

Sooner: heerlijk, een nieuwe auto. 5-deurs is echt een stuk makkelijker. Ik heb een 3-deurs, maar is wel even flink oefenen om de maxicosi er makkelijk in te krijgen.
    Wat zal je mannetje vanavond uitgeput zijn van al die dwaze dames!

Ciara: knap dat het je gelukt is om voor 3 kids alles op 8 m2 te krijgen. Was vast een leuke puzzel:D

Lelie: klinkt lekker die thee, beter als de mijne, ik moet aan de brandnetelthee (helpt tegen vocht volgens de gyn), geen idee of dat te drinken is.....

Hier is mn mams net weer naar huis gegaan, heeft alle ramen beneden gewassen, de gordijnen zijn uitgewassen, dus het ruikt heerlijk fris op de benedenverdieping. Ze is ook gezellig meegeweest naar de gyn, want mn man moest op een gesprek bij een of ander bureau.
    Ben in 2 weken tijd een kilo afgevallen:) Zit dus nu op 18 kilo erbij. Bloeddruk ook nog steeds netjes, 140/70. Ze ligt ook nog steeds met haar hoofdje naar beneden, maar is nog niet helemaal ingedaald.
    Hoef ook pas over 2 weken weer te komen.

Oja, heb gisteravond volgens mij voorweeen gehad, raar getrek onderin mn buik en redelijk regelmatig, maar was na een uur weer over.......

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant

Uitgerekende datum
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:

Afspraken bij gyn of vk

05-10-09: Sooner controle vk
    05-10-09: Lelie controle VK
    12-10-09: Esser controle vk
    13-10-09: Caruli controle gyn
    13-10-09: Caruli vp
    15-10-09: Suus controle vk
    15-10-09: Nightelf controle gyn
    21-10-09: Suus liggingsecho
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, hoezo pas over 2 wkn? Op een gegeven moment is dat toch elke week? Dacht dat dat zo rond jouw aantal weken was!
    Wel fijn dat de APK weer goed was.

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oeh nightelf, dacht je even dat het zover was?

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: vanaf 37 weken is het elke week.

Sooner: nee hoor, dacht echt nog niet dat het al begonnen was:D

Gaan ff boodschappen doen!

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Haha okee nightelf. Ik kan me zo niets voorstellen bij de periode waar jij, lelie en danjo nu in zitten.
    Dat is nog zo ver weg, maar stiekem zit ik ook al op 29 weken.
    Ben je nou niet de hele dag aan het denken, is dit een wee, of dit? En oh voelde ik nou net mijn vliezen breken.
    Haha, zal wel ontzettend dom van mij zijn :):)

Waar is iedereen trouwens? :(
    Er is geen bal op tv, dus daar kan het niet aan liggen :p

Oh ja, jullie zullen het niet geloven maar ik ga weer een weekendje weg. Dus jullie moeten me weer een paar daagjes missen :D
    Mijn ouders komen me halen, ze hebben met mijn oom en tante een huisje voor een week.
    Mijn lief is alleen maar aan het werk, echt tot 's avonds laat en blijft ook nog een nacht weg.
    En ik heb zulke erge nachtmerries :$:$:$ waar ik soms huilend uit kom. Dus durf niet zo goed alleen te zijn (heb ik echt nog nooit in mijn leven gehad, heel suf) :)
    Dus ga ik lekker een weekendje weer verwend worden.
    Voel me net weer 12 soms.
    Terwijl ik zelf mama word. Wat is het leven toch wonderlijk ;)

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou, zo te lezen heeft de Bij een hele hoop mensen (en een aantal dames hier ;) ) gek genoeg gemaakt met alle koopjes, chaos en drukte! Geweldig toch hoe Nederland (mierenland) ff op z'n kop gezet kan worden, hahahah.
    Aardig wat meiden hier lekker geshopt; goed voor jullie! En de beebs natuurlijk................ ;)

Sooner, bij jou ouders klinkt het idd als verwennerij zeg! Hebben ze nog 'n plekkie extra vrij voor 'n zwangere?
    Wil me gerust als vrijwilliger opgeven hoor..... Veel plezier alvast, geniet er van!

Nightelf, ikke is jaloers............komt jullie mam hier ook even de boel doen? Hihihi, is idd erg lekker zo'n fris huis.

Lelie, dus de frambozenthee smaakt goed? Zal dat eens in gedachten houden. Ben wel van de thee-leut en het klinkt wel erg lekker.

Hier drukke werkdag gehad maar wel lekker bezig geweest. De dag vloog voorbij. (Nu dus nog 8 werkdagen te gaan!) Na het werk bij mijn ouders een hapje gegeten, dus er werd luxe voor ons gezorgd.
    Weekend is ook begonnen en start morgen helemaal gezellig. Ga samen met mijn moeder en zusje naar de IKEA. Heb d'r helemaal zin in :)
    Nu kruip ik zo maar eens ons bedje in..............beetje op nu.
    Tot klets meiden.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant

Uitgerekende datum