Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Euh meiden.............**echo, echo**
    Waar is iedereen?
    Allemaal een drukke dag en avond? Vast wel ;)

Hier ook net pas in mijn relax-op-de-bank-kloffie, met een kop thee voor mijn neus. Was erg gezellig met zuslief en mijn moeder vandaag. De IKEA in eindhoven hebben we leeggekocht ;)
    Weer wat verwent door mijn zus (voor de beeb) en mezelf verwent. Ook mijn moeder is los gegaan met de aankoop op de kinderafdeling met spulletjes voor de beeb dadelijk. Mijn ouders gaan namelijk 1 vaste dag per week oppassen. Mijn moeder wil het dan wel graag op orde en gezellig thuis hebben.
    Was i.i.g. erg leuk. Nu op en met de beentjes omhoog.

Jullie een goede dag gehad? Hopelijk rustig en zonder al te gekke dingen. :) Doeg doeg

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Het is inderdaad erg rustig hier de laatste tijd;)

Vandaag is de eerste echte oktoberkindje geboren!!!! Ik begin 'm nu wel te knijpen hoor:$

Thee heeft nog niet geholpen haha Nog geen weeenstorm te bekennen:D Ik had niet anders verwacht...
    Maare...vind wel dat mijn lichaam op een of andere manier aan hte veranderen is...qua vorm van mijn (.)(.) en ik verlies veel vocht:)
    Nouja...we zien het wel weer...
    Ik ga nu lekker slapen....truste:)

3. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaag,

Even een ego berichtje maar maak me ietsiepietsie zorgen.
    Ik ben volgens mij vanochtend de slijmprop verloren, volgens de VK is dat geen enkel probleem.
    Nu heb ik alleen de hele dag al zoveel waterige afscheiding dat ik echt al 2 x een maandverbandje heb moeten verwisselen, is dat normaal? Het zal toch geen lekkend vruchtwater zijn? :(:(

X ciara

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou ik heb ook veel vocht maar dat is geen vruchtwater.
    Tjee...maar wat spannend. Een slijmprop verliezen wil niks zeggen he...dat kan zelfs weken voor de bevalling gebeuren.

5. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ging je propje er in een keer uit???? het moet echt heel groot zijn...zo groot als je vuist.

6. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, was niet zo groot als een vuist maar wel echt heel dik doorzichtig slijm, iet sgroter dan een euri. Ik weet dat dat idd al weken van tyer voren kan gebeuren, maar maak me een beetje zorgen over de hoeveelheid waterige afscheiding. Had echt een kletsnatte onderbroek door mn maandverband heen, het stroomt er in beetjes uit dus niet in een keer een plens of zo :).

Ik wil ook helemaal niet dat ze al komt....ik wil eerst nog heel erg genieten van mn verlof :D dat over 1 weekje begint!!!

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    vang het op in een glas! het heeft een roze of ananassap kleur...
    Als dat zo is dan is het vruchtwater. Ruikt ook zoetig..

8. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Njaah, tis wel kleurloos. Maar zoooo veel. Heb in een uur tijd al 3 x van maandverband moeten wisselen.
    Nou...eerst maar eens slapen...dan zien we morgen wel weer verder.....het zal wel niets zijn maar ben er niet helemaal gerust op.

Trusten XXX

9. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmmm, toch niet kleurloos maar idd ananas. Heb net toch maar de VK gebeld en die vermoed helaas ook dat het vruchtwater is, ze komt er zo aan......hoop zo dat het goed zit!!!!!!!!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciara, EN??????

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ciara, meid wat ben je toch allemaal aan het doen??
    Wat een berichten.............ben helemaal verbaasd joh.....
    Laatste berichtje om +/- 02.00u.
    Wat Suus ook al schreef; en? Hoe is 't nu?
    liefs

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: hoe is het meid? Je maakt het wel erg spannend hoor! Ik hoop toch echt dat je kleine meid nog even blijft zitten, zodat je nog van je verlof kunt genieten......

Liefs

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lieve meisjes.....

vanochtend kreeg ik zojuist bericht van ciara dat zij vannacht is opgenomen in het ziekenhuis. Haar voorgevoel bleek waar te zijn en het was inderdaad vruchtwater. Kindje maakt het gelukkig goed! Als beebje niet vanzelf komt, wordt ciara as. donderdag ingeleid!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk is het beter dat het kindje zo lang mogelijk in haar buik blijft dus we hopen het laatste want dan is ze 34 weken.
    Gelukkig kan ze lachen....ze wil dat ik snel ga bevallen zodat we gezellig samen in een kamer kunnen liggen...nu ligt ze tussen vreemde mensen.
    Vind het heel sneu voor haar dat ze niet van haar verlof kon genieten en dat alles zo plotseling is gegaan....niets voorbereid enzo....
    Ik ga wacht even haar smsje af want ik mag bij haar op bezoek komen:)

Jullie horen nog van mij! Ik ben nog even helemaal van streek.

Liefs

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciara, je leest dit dus niet meer totdat je terugbent uit het zkh maar ik wil je toch heel sterkte wensen! Lelie houdt ons vast goed op de hoogte :)

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Heel veel sterkte, meid. Zou idd gezellig zijn als Lelie en jij ong tegelijk bevallen en bij elkaar liggen:)

Lelie: doe je haar de groetjes?

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ja natuurlijk:)

vind het echt sneu...ligt ze daar in haar uppie..

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jee Ciara, toch.............jullie meisje is al bijna op komst!
    Wordt gewoon super emo van bovenstaande berichtjes.....
    Wat ontzettend spannend!
    Steek zeker de komende dagen een extra kaarsje op voor jullie drietjes. Moet gewoon goed komen, denk aan je!
    liefs

Lelie, super fijn dat je ons op de hoogte houdt! Doe je ze de groetjes en liefs van ons?

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ps; is het misschien een idee om een soort van Buddy-systeem op te zetten? Dames die gekoppeld zitten aan elkaar om zo de spannende dagen door te komen en bevallings- en geboorteberichtjes door te kunnen geven hier op ons topic?
    Misschien wat om over na te denken?
    "t is maar een ideetje..........

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik heb het nr van Lelie, en zij die van mij dus ik zou haar kunnen sms-en, mocht het zover zijn... Denk alleen dat ze dan erg druk is met dr eigen kleine meid :) Wist best buddy-en met iemand anders hoor! Is nl wel een slim plan :)

Oh ja Lelie, een vriendinnetje van mij is verpleegkundige op de neonatologie afdeling van Ciara's zkh. Ze is heel erg lief en leuk, en ook zelf zwanger trouwens (nu 22 wkn ofzo?). Ze is klein, blond en dr naam begint met een M.

Trouwens, wat komt het dichtbij ineens zeg nu. Ciara is maar 5 dgn verder dan ik!!!

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser: is een goed idee om een buddy-systeem op te zetten. Kunnen we elkaar goed op de hoogte houden.

Ik duik op de bank, voel me helemaal niet lekker (keelontsteking, beetje koortsig), hoop dat ik me morgen weer wat beter voel....

Deel Deze Pagina