ja ik zal suus zeker smsn als het zover is! mijn borsten stonden vannacht in de fik! en mijn buik en onderrug zeurt... Ik hoop voor mezelf dat het snel door gaat zetten! het komt nu voor iedereen erg dichtbij he. jeetje, ciara is volgende week al mama
Ja ongelooflijk idee he!! Ik was vanmorgen trouwens al om 9uur startklaar bij de Bij; wat een drukte!!! Heb wel de Paul Frank pyjama gescoord en een kilo bonbons Was erheen op de fiets, dus ook weer terug op de fiets, nou tjonge, mn onderbuik was hard en pijnlijk! Liep als een oud wijf gewoon!! Rest vd dag geen plannen gelukkig dus we gaan strax een filmpje kijken op de bank. Vanavond maar op visite bij vrienden van mn mannetje. Die hebben me nog niet gezien sinds ik zo dik ben (laatste keer was op onze bruiloft en toen was ik pas 10 wkn, hahaha). Voor degenen met MSN, heb de nieuwe versie geinstalleerd maar die doet het dus niet hier. Iemand dezelfde problemen??
Ciara, ik hoop dat alles goed blijft gaan. Pff ik schrok wel even. Volgende week ben je mama!! En ik hoop ook voor je dat Lelie snel naast je komt liggen Je leest dit nu natuurlijk niet, maar dan moet lelie het maar even doorbriefen... Lelie, nou je weet het, bevallen!!! Je moet Ciara gezelschap houden hihi Maar zo te lezen duurt het misschien ook niet lang meer....Oh wat spannend hier nu! Suus, ja alles gaat nu steeds minder hè Jammer dat je je hele zwangerschap niet gewoon alles kunt blijven doen..maar zo werkt het helaas niet. Dus lekkere bonbons gehaal, niet allemaal tegelijk opeten hè? Veel plezier vanavond! Oh ja en die vrienden zullen nu wel schrikken van je buik....hihi De nieuwe msn heb ik nog niet. Zal eens proberen... Sooner, jij hebt het goed voorelkaar! Moet ook Geniet lekker van het weekend, je hebt het verdiend!!! Nightelf, beterschap meid! Mijn vriend begint ook verkouden te worden, ik hoop niet dat hij mij aansteekt... Laat je maar lekker verwennen door je mannetje!! Sorry ben de rest vergeten, ben toch wel wat geschrokkken van het berichtje over Ciara Hier is verder alles goed. Vanavond bbq-en....Dit doen we elk jaar met onze vriendenploeg, maar het werdt steeds uitgesteld. Gelukkig doen we het binnen en er is een houtkachel aanwezig, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel zin in. Het is hier echt herfstweer en dan gaan wij bbq-en vanavond...Ach ja zal vast wel gezellig worden. Buddy systeem is idd wel makkelijk. Ik ben één van de laatsten die moet bevallen, dus ben beschikbaar Zo, zal nu even met de hond uit. Die ligt hier mij steeds aan te kijken. En die droopy eyes kan ik moeilijk weerstaan. Fijn weekend allemaal!
Jewel: zullen wij buddy worden? Veel plezier met de hond en ook met de BBQ natuurlijk! Het is hier ook echt herfstweer, zet denk ik straks de verwarming ook maar aan....
Ik ben over een half uurtje bij ciara. Ik zal van jullie allemaal de knuffels doorgeven Gelukkig is haar vriend bij haar in het ziekenhuis die goed voor haar zorgt.. xxx
Ja, hoe moet dat nu met dr vriend en zn werk helemaal in het Zuiden?? Ik mag hopen dat hij nu in deze tijd in de regio blijft?? Jewel, mn zus vertelde dat je van die bonbons maar eentje per dag moet nemen anders word je misselijk, hahaha! Voorlopig heb ik er nog 0 gegeten. Manlief en ik hebben allebei geslapen op de bank, denk zeker 2 uur ofzo! HEERLIJK!!! Het is denk ik bij iedereen herfstig weer he?! Wat een wind zeg...en dan ga jij vanavond bbq-en Jewel! Wat een vreemd idee als je naar buiten kijkt (ook al doe je het binnen). Nightelf, hier staat ook sinds gisteren de kachel aan hoor! Zelfs manlief had het koud en dat zegt wel wat. Ik loop heerlijk rond in mn Paul Frank lange pyjamabroek en lig dan op de bank onder mn Blond-dekentje. Hoe lekker kan je het hebben... Nu ik er zo over nadenk trouwens, ik wil ook bevallen!!! Niet nu al want het is nog wel erg vroeg natuurlijk maar gewoon, dat ik wat verder was en dat het zou mogen. Ben zo benieuwd naar ons kleine meisje!!! Ik ga maar weer richting de bank Lelie, ben benieuwd naar je verhalen over Ciara!
He meiden, Kom nog even zwaaien. Gaan er zo van tussen naar vrienden van ons voor 'n hapje eten en gezellig buurten vanavond! Zal aan Ciara denken en Lelie, kom later vanavond als we thuiskomen toch nog even spieken of je nieuws hebt doeg doeg
Hoi hier ben ik weer!!!!! ciara...kan gelukkig wel op zp onze berichten lezen maar niet typen..maargoed dat terzijde.. Het gaat goed met haar. Ze klinkt heel positief en wordt keurig voor haar gezorgd. Ze moet zo min mogelijk bewegen dus alleen lopen als ze naar de wc moet. Wat ik niet wist is dat er langzaam weer nieuw vruchtwater wordt aangemaakt als ze lang blijft liggen. Dus wie weet houdt de baby het wel vol in haar buikie. Ze heeft geen last van weeen oid en de baby beweegt goed! Het is nu gewoon afwachten geblazen en hopen dat de beeb lang blijft zitten. We hadden het er over dat ik ook gauw moet bevallen...er is tenslotte nog een plekkie vrij op haar kamer haha Wat zou dat een giller zijn. Ben blij dat ik haar even heb gezien....zijn we iig allemaal gerustgesteld Heb het wel met haar te doen hoor...een dag of 2 daar liggen is okee....maar waarschijnlijk worden dat wel 2 weken!! Lijkt me vreselijk saai en moeilijk. Je wilt dan zo graag lekker thuis zitten en keutelen in je eigen huis. Je zit daar gewoon echt gevangen op een gegeven moment. Nu is haar vriend bij haar. had allemaal lekkere dingetjes en wat babykleertjes meegenomen, echt schattig. Die heeft het idd lastig qua werk. Moet maandag van alles regelen etc. Maargoed, de gezondheid van de kleine en de aanstaande moeder gaat voor!!! Ik ga koken. Ik ben er later weer.
Gelukkig dat het goed met haar en de kleine gaat! Ik kan me voorstellen dat als je daar lang moet liggen, je je stierlijk gaat vervelen... Ik begrijp dus dat ze donderdag niet per se ingeleid gaat worden als ze geen weeenactiviteit heeft?? Heeft ze teveel gedaan de laatste tijd waardoor nu dat vruchtwater al is gaan lekken??? Nou ik vind het maar spannend allemaal, en dan overkomt het je niet eens zelf! Kun je nagaan hoe Ciara zich moet voelen...
Gelukkig dat het goed met Ciara en de kleine gaat! Moest toch snel even spieken hoor. Ciara meid, laat je verwennen door het personeel daar, en echt blijven liggen hè Het zou leuk zijn als Lelie je komt vergezellen, is voor jou ook wat gezelliger... 2 weken zullen zo lang duren, maar wij gaan je wel vermaken met allemaal berichtjes Nightelf, ja is goed, worden wij buddy's gezellig! Nou meiden, ga nu bbq...haha wordt wel gezellig, de bbq aan en de houtkachel aan. Ach ja is weer eens wat anders
he meiden, ik kan vanuit mijn mobiel heel moeilijk op ZP reageren maar lees wel jullie berichten. Dank voor al t liefs en steun, voelt als een warm bad. Was ook super leuk & lief dat Lelie langs kwam, ik hoop dat ze gauw naast me komt liggen . Ik zal jullie tot dan via haar blijven informeren. Voel me op zich prima, dinsdag hoor ik of ze me donderdag gaan inleiden of dat ze nog ff mag blijven zitten. Misschien wordt ze wel (net als ik vroeger) vannacht geboren met volle maan! Heel veel liefs Ciara x
Ik hoop dat je vannacht beter kan slapen...lang leve de oordoppen Ik heb al 3 theetjes op dus die moeten nu echt zn werk doen! Nog veel plezier met je dvd Liefs!
ben je effe niet aan het lezen en dan gebeuren er ineens allemaal spannende dingen..jeetje ciara jij zal wel geschrokken zijn.. gelukkig lig je nu goed en word je goed in de gaten gehouden en verzorgd. ik hoop dat ze nog even blijft zitten en is dat niet het geval dan hoop ik dat je een voorspoedige bevalling zal hebben...heel heel veel sterkte de komende dagen en ik zal wat vaker proberen te lezen hier......succes!!
goedemorgen meiden, nou t was weer een kort nachtje, er ligt een zaagmachine naast me waar geen doppen tegen bestand zijn . Om 5 u kreeg om prik voor de longentjes en daarna was ik klaarwakker. Ben toen maar bij de beebjes gaan kijken, zooo lief! Ik kan me er nog helemaal niets bij voorstellen dat ik misschien vlg week ook zo'n kleintje heb. Vanochtend konden ze bij de CTG-scan t hartje niet vinden, ze was wel 15 min verstoppertje aan t spelen, dat was ff schrikken maar uiteindelijk alles helemaal prima dus ik heb goede hoop. Ben ff beetje ego met mijn updates maar hoop uiteraard dat met jullie ook alles heel goed gaat. X ciara
jeetje kom ik een paar dagen niet en gebeurd er van alles ciara: doe het rustig aan en hopelijk mag je meissie nog even blijven zitten zolang je blijft liggen en vruchtwater aanmaakt kun je het nog even rekken. heel veel sterkte met wachten!
Vervelend dat er zo'n snurkerd naast je ligt, Ciara. En dat terwijl je je rust nu toch echt wel nodig hebt. Gelukkig gaat eht met de kleine ook nog steeds goed.
Tjee Ciara, niet echt prettig nee zo'n zaagmachine naast je. Hopelijk heb je dat nu niet iedere nacht.......... En al die beebjes, voor jullie is alles nu zo in een sneltreinvaart gekomen dat ik me kan voorstellen dat het heel vreemd moet zijn met de gedachte dat het voor jullie ook bijna zo ver is. Geef jezelf goede rust hoor! @alle meiden, hoe is het verder hier? Genieten van het weekend? Of nog een te drukke planning? Hier nog even relaxen en vanmiddag/vanavond naar een verjaardag. Verder is het rustig. Fijne zondag nog! knuf