Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    WAT? WAT? WAT? WAT?...............................

Ciaar, meid, wat is dat nou?
    Ik ben maar een paar daagjes weg en ineens gebeurt er van alles met je.
    Wat goed van je dat je zo adrem was om alarm te slaan.
    Nu wordt er goed voor je gezorgd!
    En je lieve kerel met cadeautjes. Wat een schat.
    Wens 'm maar succes met alles regelen voor z'n werk.
    Tsjonge, wat kan het ineens raar gaan dan.
    Je hoefde nog maar een paar daagjes te werken en je was al helemaal aan het afbouwen op je werk.
    En plannetjes maken voor je verlof.
    Ik hoop dat je je niet te veel gaat vervelen als je het nog een paar weekjes moet/kan rekken.
    Als je kaartjes wilt van ons, moet je even je afdeling en kamernummer pb-en. Dan kan ik het verder pb-en.
    Moet je maar kijken hoor, want misschien vind je ZP volgen al genoeg.
    Heel veel kussen en knuffels van Sooner

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: haha, je hebt idd heel wat gemist! Vanaf nu wordt het gevaarlijk om 1 of meerdere dagen hier niet te spieken met al die dames die binnenkort gaan bevallen:)

Jewel: ik heb je een pb gestuurd met mn mobiele nummer voor het buddy-systeem.

3. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    hai hai, hoe was jullie weekend meiden? Sooner hoe was je familie uitje. Niet misselijk? Ik heb sinds vanmiddag licht bloedverlies en een wat kramp in mn onderrug. T rommelt dus wat helaas, dus duim hard voor me dat de weëen nog niet van start gaan. Fijne zondagavond allemaal! Lekker voor de buis strx naar boer zoekt vrouw kijken x

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ojee Ciara, hopelijk zet het niet door. Hier draaien de duimpjes heel hard voor je!

X!

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Gossie Ciara, zeker draaien mijn duimpjes (en die van mijn vriend) overuren voor jullie.
    Zeg maar tegen je buik dat ie goed moet luisteren naar je.
    Geniet maar lekker van boer zoekt vrouw met een extra kussen in je rug.
    Laat ze je maar flink verwennen!!

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou Ciara, hopen dat jullie meisje toch echt nog even wil blijven zitten hoor! Veel knuffels richting jou!

Sooner, hoe was je weekendje weg? Kunnen relaxen en niet al te misselijk e.d.? Had gedacht dat wij misschien kunnen buddy'en voor elkaar? Of zouden we te dicht op elkaar zitten?
    Nou, kijk maar ;)

Hier net thuis van de verjaardag, weer genoeg kunnen kletsen.
    Nu heerlijk in m'n kloffie op de bank. Heb dat aan 't einde van de dag echt wel nodig, hahaha. ;)
    Bis morgen en liefs

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hmmmm ik had haar al gesmst maar niks van haar gehoord. Ik hoop niet dat ze nu aan het bevallen is:$:$:$ En het is nu ook volle maan!!!!!
    Tering wat een ellende dit zeg:(

8. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jeetje wat ongelooflijk spannend zeg...
    ik hoop ook zo dat het loos alarm is, maar eerlijk gezegt ben ik er wel een beetje bang voor...bloedverlies en rug pijn??? kweet nie...

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou ik ben wel erg benieuwd naar Ciara! Lelie, ik hoop dat ze je vlot smst dat alles goed is...

Volgens mij heb ik hier last van 'indalingsweeen'. Het zijn echt krampjes in mn onderbuik en dan aan de zijkant (iets boven mn liezen zeg maar). Lelie en Nightelf, hebben jullie dat ook zo gevoeld?? Het gekke is wel dat ik op internet lees dat het pas is roond 34/35 wkn bij een 1e kindje maar ik heb het volgens mij nu al! Ook van die steekjes bij mn vagina zeg maar... Echt vreemd. Weten jullie dit?

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi ik heb een sms terug gehad:)

Er is (nog) niks aan de hand. Laten we hopen dat het even zo blijft.

Suus,

ik heb ook al vroeg krampen enzo gehad en vaak steekjes onderin zegmaar. Ik denk maar zo: iedereen is anders....geen zwangerschap is hetzelfde:)
    Misschien wil jullie kindje draaien....en is ze dat aan het proberen. Dat had de mijne nml ook. Achteraf wist ik pas dat het daarvan kwam.

Net lekker gedoucht en wat verhuisdozen volgepakt.
    Morgen controle vk, ben benieuwd welke code ik nu krijg...vorige week was het -2:(

Ik zal ciara wel elke stalken hoor dames!!!! Zo kunnen we haar goed in de gaten houden;)

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, goed dat je Ciara blijft stalken. We zijn allemaal erg nieuwsgierig naar haar en beebjes gezondheid.

Hier zijn de krampjes wel iets afgevlakt al dus dat is wel fijn. Het was af en toe wat vervelend maar op zich wel vol te houden. Nu maar richting bed want ik ben KAPOT!! Heb vandaag 3 hockeywedstrijd gekeken en 1 uur bardienst gedraaid....... Pfff, toch iets teveel van het goede merk ik. Maar ja, het was wel erg gezellig :D

12. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    dag meiden, durf Lelie niet te sms-en ben bang dat ik haar wakker maak anders. Maar t kan helaas heel goed zijn dat t me vandaag niet meer lukt te reageren. Ben al paar uur aan t spoken en lig nu aan t ctg apparaat, er is activiteit meet en VOELBAAR. Ik ben in goede handen hier dus maak me geen zorgen. Zal als t lukt jullie later op de dag via Lelie updaten. X Ciara

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ciara meis wat schikken zeg
    gelukkig ben je in goeie handen. zet hem op en denk aan je
    dikke knuffel

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciara, gelukkig is de kleine voelbaar en meetbaar! In het zkh ben je idd in goede handen en we horen het wel van je!

Hier gaat het iets minder... Voel me niet helemaal top, begon gisteravond natuurlijk al en kwam met moeite uit bed en heb me naar mn werk gesleept (bijna letterlijk). Nu ook last van maagzuur enzo dus het is allemaal bah. Hopelijk geen zeikerds vandaag want dat kan niet echt hebben nu.

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: wat vervelend dat je je zo naar voelt. Ik heb sinds een paar dagen af en toe wat krampen en steken onderin en af en toe rommelt het wat, maar het is verder niet pijnlijk ofzo.
    Succes met werken vandaag!

Ciara: bedoel je dat er weeënactiviteit meet- en voelbaar is? Heel veel sterkte meid!

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ciara, meid toch.................dan ben je echt aan het spoken:
    foei foei, om half 6 berichtjes sturen naar ons! ;) ;)
    Meid, je bent idd in goede handen en wij duimen ons suf hier voor je! Knuf voor jou.

Suus, is gister dan toch wel teveel geweest voor jou en je beeb.
    Krijg je nu de terugslag er van............. Houd je jezelf goed in de gaten? Hoop idd geen zeikerds voor jou vandaag.

Hier vandaag vrij en meteen al een slechte start. Vader van mijn man is vanochtend niet goed geworden, en mijn man zit met zijn moeder in het ZH nu bij de eerste hulp............. :(
    Ik zit hier thuis af te wachten, bah bah.
    liefs

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    BUDDYNIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ciara en ciara man zijn vanochtend om 08.45 uur de trotste ouders geworden van Lara Nadine!!!!!!!! Kindje maakt het goed en weegt 1740 gram. Lara ligt uiteraard in een couveuse maar het gaat gelukkig goed.
    Ze laat morgen wat meer van haar horen.

Lieverd....van harte gefeliciteerd!!! Ik ben echt trots op jou!!! Enne...toch Lara he;)
    Rust maar lekker uit...en we horen wel van jou. Geniet van jullie meisje...
    Oh oh oh wat ben ik blij dat het nog goed is afgelopen meid!!!!
    Ik ben erg benieuwd naar jullie prinsesje:)

take care!!!

Kus!!

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:

Afspraken bij gyn of vk

05-10-09: Sooner controle vk
    05-10-09: Lelie controle VK
    12-10-09: Esser controle vk
    13-10-09: Caruli controle gyn
    13-10-09: Caruli vp
    15-10-09: Suus controle vk
    15-10-09: Nightelf controle gyn
    21-10-09: Suus liggingsecho
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ciara, oeii wat spannend! Misschien ben je intussen al bevallen? Maar je bent idd in goede handen! Zet hem op! Duimpjes draaien hier ook overuren. Knuff!

Esser, wat een naar bericht zeg. Hopenlijk is het niets ernstig....Heb je al ondertussen al wat gehoord?

Suus, bah vervelend dat je je vandaag zo beroerd voelt. Gister toch net iets te veel van het goede geweest. Hopenlijk valt het mee met de zeikerds vandaag. Werkze nog!

Nightelf, heb je ook mijn nr. even ge pb-ed. Komt het altijd goed :) Hoe is het met jou? Nog steeds verkouden?

Sooner, hoe was je weekend? Ben je lekker verwend? Ja je kunt hier nu geen dagen meer wegblijven want er gebeurt zoveel! Verplicht elke dag ZP kijken! :)

Lelie, hoe is met jou meid? Al bij de vk geweest? -2 bedoel je -2 weken?

Hier is alles goed. Alleen vanacht niet echt lekker geslapen, vriendlief heeft wrs een griepje te pakken en hoest en kucht er op los. Maar vanochtend wel aan het werk gegaan...mannen....
    Hopenlijk steekt hij mij niet aan. Tot nu toe geen klachten....*klopt even af*
    Bbq was zaterdag wel gezellig! We hadden het in het hok van vrienden, wat gezellig gemaakt, houtkachteltje aan. Alleen kan ik niet meer een hele avond op een tuinstoel zitten, en helaas was er geen bank aanwezig ;) dus mooi op tijd naar huis gegaan en gister lekker rustig aan gedaan. En nu is het weekend alweer voorbij....

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ciara en man, GEFELICITEERD met jullie meisje!!!!

Wat een mooie naam! Rust maar lekker uit en geniet ervan!
    Ben je toch de eerste die bevalt!

Liefs

Deel Deze Pagina