Enise: hoe bevalt je verlof? Lelie: hoe was het in het ziekenhuis? Jewel: ik laat me niet meer voor de bevalling inenten hoor. Vind het ook wel een beetje eng, maar ws 'moet'het voor mn werk. Fijne avond verder allemaal!!
Hoi lieve meisjes Pfff dat was me een middagje wel. Eerst even langs huis toen samen met mannetje naar het zkh gefietst(kutweer!) Bij de lift kwam ik ciara man tegen. Die zei dat alles goed was en dat we wel even mochten kijken. Maar eerst was ik aan de beurt. Wij werden in een van de verloskamers gebracht. Toen moest ik op zo'n bevallingbed liggen en werden er allerlei meetdingen aan gebracht. Eentje voor de hartslag en de andere voor harde buiken. Je zal het maar net zien...toen liet zij zich wel van haar horen hoor Ik heb daar wel ruim een uur gelegen en de hartslag was goed maar ik had wel veel harde buiken...tja, dat heb ik al heel lang en ook nog ongiepijn enzo. Ik heb dat wel gemeld dat ik er al meer dan 3 weken last van heb Er is nu dus flink aan het rommelen. De arts zei ook dat het desnoods vanavond kan gebeuren haha Maargoed, Voor de zekerheid is er een inwendigonderzoek verricht en alles voelde keurig uit. Baarmoedermond is al aan het verweken maar nog geen ontsluiting. Ook kregen we als afsluiter een echo!!!!! Vet joh!!! Beebje is groter geworden hehehe Ze konden prachtig zien dat ons meisje vast zit in het bekken...JOEHOE Best snel gegaan..wat binnen 2 weken is zij ingedaald en vast komen te zitten Ben heel erg happy dat ze ons beebje goed hebben gecheckt! Bloeddruk was overigens net goed dus een bloedafname was niet nodig. Wel moet ik as. donderdag terugkomen voor een nieuwe meting. Nou poeh poeh....EN NU CIARA Toen we klaar waren kwamen we weer ciara man tegen haha We mochten doorlopen en toen zag ik een hele vrolijke en stralende ciara!!!!! Wat is ze wakker hahaha Echt een trotse mama van een heel mooi meiske! Ze heeft mij wat foto's laten zien en ja....het is een heel lief mooi klein meisje Bevalling ging erg vlot, het heeft maar 3 kwartier geduurd. Ze heeft mij verzekerd dat ik me niet druk hoef te maken over de pijn enzo Hmmmm we'll see. Ciara blijft zeker nog een week in het zkh en baby Lara tot ze 36 weken is. Zo gek...eerst zaterdag nog niks aan de hand en nu is ze mama. En ook stom toevallig dat ik vandaag naar het zkh moest voor een controle. Ik heb er de hele tijd vanaf de zijlijn bijgestaan en meegemaakt. Zo apart. Oja...en tegenover haar bed lag een meisje die ik ken vd yoga is 2 oktober bevallen van een dochter. Nou ja zeg Wat is de wereld toch klein he. Ik heb in 5 minuten 2 trotse mama's gezien. Ik heb serieus een gekke middag gehad! Moet dit zeker eff verwerken...
Ciara en ciaraman gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lara hopelijk sterkt ze snel aan en mag ze met jullie mee naar huis
Lelie: gelukkig was alles goed met de kleine! Hopelijk ben jij nu ook snel aan de buurt en kun je Ciara nog gezelschap houden. Ciara: wat een ongelooflijk snelle bevalling (nouja, eerder lancering ).
Caira gefeliciteerd meid! Ben superblij voor haar dat het allemaal goed gaat met haar en de kleine... Liefs Melek
Voor Ciara super fijn dat het haar zo goed gaat! Mooi! En dan ook zo'n mooi klein meisje, geweldig! Lelie, ook voor jou een hele opluchting. Alles weer helemaal in orde, super! Kan me voorstellen dat dit wel een hele gekke dag is geweest. Hopelijk heb je wat rust terug kunnen vinden en slaap je vanavond goed. Nou nog meer dames met plotseling beeb nieuws? Hier is mijn schoonvader opgenomen en zijn we de rest van de dag alleen maar daar mee bezig geweest. Ook vanavond weer op bezoek geweest en pas daar voelde we hoe moe en op we van alles waren........ Morgen heeft hij wat meer onderzoeken en horen we waarschijnlijk hoe en wat verder. Beeb en buik zijn er voor vandaag ook helemaal klaar mee, voelt echt beurs aan. Zo dadelijk mooi ons bedje in! Meiden, tot morgen. liefs
Lelie, gelukkig was alles goed met de kleine meid en wat fijn dat ze je donderdag nog even extra gaan checken. En een extra echo is altijd leuk he!!! Was zeker een gekke dag voor jou met Ciara en het yoga-vrouwtje. Nu maar goed uitrusten want het zou zo maar ns snel kunnen gebeuren bij jou en dan is het over en uit met de rust! Ciara, meid, rustig aan. Laat je maar even goed verwennen in het zkh. Sooner, een goede apk bij de vk las ik? Hoe was jullie partneravond op de pufclub?? Esser, wat vervelend van je schoonvader! Het blijft om jullie heen rommelen met de gezondheid van de familie zeg. Hopelijk komt het met je schoonvader allemaal in orde. Hier net terug van de partneravond bij de pufclub. Manlief vond dat ik werkelijk NIX teveel had gezegd over de vrouwen. Gelukkig waren de leukste er ook dus dat scheelde wel. Sommige mannen waren wel erg komisch (eentje maakte zelfs het grapje dat hij op zn hondjes zn vrouw heeft bezwangerd........) dus dat was wel prettig. Manlief vond er weinig aan want we hadden al veel/alles gehoord op de info-avonden. Die grootste zeikerd van de vrouwen had trouens ook de irritantste man. Hoe verrassend............... Nu gelukkig weer thuis dus ga ff lekker bij mn mannetje op de bank zitten. Morgenochtend vroeg de deur uit want moet langs de huisarts om mn potjes urine af te geven. Ben benieuwd wat de uitslag daarvan zal zijn trouwens. Hee meiden, tot later!!!! Liefs Suus
Ja ja suus, op elk potje past een dekseltje he In mijn groep zitter er ook een paar die gek zijn haha Ik heb mijn laatste les voor vanavond afgezegd. Vind het ook niet zo erg...vond er toch niet zo veel aan. Hebben jullie over een aantal maanden ook een terugkomdag met de meiden van de yoga??? Ik heb die in januari...ben benieuwd hoe dan alle kindjes er uit zien Nou, lieve meisjes...slaap lekker voor straks Enne esser...ik vind het heel sneu voor je van je schoonpaps! Ik hoop dat ze niks geks zullen vinden Wat een stress moet het voor je zijn...
he ciara, niet alleen maar eff spieken hier he Ik zie dat je online bent! was je avondeten lekker???? zag er zo raar uit hihi
He meiden, rustig hier vandaag zeg! Volgens mij lag ZP er ook even uit vanmorgen maar dan nog, vanmiddag nix gepost hier!! Wat is iedereen aan het doen?! Van Ciara weten we het iig Ciara, heeft ene Mandy nog voor jullie meisje gezorgd vandaag? Vanmorgen moest ik dus urine inleveren bij de huisarts maar geen blaasontsteking hoor! Was keurig schoon zei de assistente. Daarna moest ik dus van hun de vk bellen en die zei dat die kleine wellicht aan het indalen is (wat die druk geeft op mn onderkant --> lees blaas en bekken). Ook heb ik zondag overdag teveel gedaan waardoor ik zondagavond zo'n last had. Moet dus minder doen............ dat wordt wat!! Mn moeder vond ook dat mn buik al een stuk gezakt is dus die denkt dat die kleine zich eerder zal aandienen dan 40 wkn! Hmm, maar ns kijken wanneer ze die evt ks willen inplannen dan want als die kleine nu al indaalt, met de kont naar beneden, draait het natuurlijk nooit meer!! Nou, afwachten dan maar en in de tussentijd lekker mn tijd doorkomen op werk, hehehehe. Ik ga maar ns afronden hier want ik ga zo met manlief naar Prenatal. Onze reiswieg is nl gemaakt (de drukkers waren er in de fabriek verkeerd opgezet) en die is klaar! Dan is alles in kannen en kruiken en hoeven we alleen nog de klossen en het vluchtkoffertje te regelen. Laat de beeb maar komen! Liefs Suus
Susan: gelukkig, geen blaasontsteking! Bij mij was de kleine ook al zo vroeg aan het indalen (heb mn buik nu voor mn gevoel echt op schoot liggen als ik zit), maar volgens de gyn is dat jammergenoeg geen garantie dat ze ook eerder komt. Voor jou is het wel vervelend, want volgens mij wordt de kans dat ze nu nog draait wel steeds kleiner! Grappig dat je man die dames van de gym ook vervelend vind en idd, soort zoekt soort Esser: hoe is eht met je schoonvader? ZP lag er vanmorgen idd uit, spiekte net nog ff en kon er gelukkig weer op. Duimen jullie morgen voor mn mannetje, dan heeft ie zn sollicitatiegesprek (wel grappig, ik ben zenuwachtig en hij niet). Nou ja, we zien wel! Liefs!
Nightelf, ik duim voor een succesvol sollicitatiegesprek van je mannetje morgen! Hier vanavond menstruatiekrampjes gehad en zeurderig gevoel in de onderbuik. Volgens (kramp)deskundige () Lelie, is dat wrs indalen maar kan ons meisje nog draaien. Ik heb zelf weinig hoop maar goed, we wachten gewoon af! Oh ja Nightelf, volgens mn moeder komt de kleine wel wat eerder nu ze wellicht al aan het indalen is maar goed, die baseert het eigenlijk nergens op hoor, hahaha!! Wij gaan nu slapen. Gelukkig morgen en overmorgen vrij. Denk dat de vk daar ook erg blij mee is.
Hier al de hele nacht last van ongiekrampen Ik word hier zo ontzettend naar van...bijna misselijk, bah! Mijn buik is ook erg gespannen...als dit zo door blijft gaan tot...... pfffff dat hou ik niet vol hoor Nightelf, is voor jou natuurlijk ook supertje spannend Hoe laat heeft ie 'm of is hij al geweest??? Ik wens hem heel veel sterkte... Ik hoop dat je met goed nieuws komt!!!! esser, hoe gaat het met je schoonpapsie? Zijn ze erachter gekomen wat hij heeft? Dikke knuff! Suus, lekker geslapen? Geniet van je vrije dagen!!!!! Ik spreek je vast wel op msn Laatste update van ciara gisteren: Lara heeft een extra slangetje via de navelstreng gekregen omdat ze niet goed eet. Nu maar hopen dat ze wat aansterkt! Big hugg voor jou ciara..
Nightelf, succes voor je mannetje vandaag! Dat het maar een fijn gesprek mag zijn met een goed resultaat. Hoe voel jij je verder? Suus, mooi geen blaasontsteking! Weer een euvel uit de wereld geholpen. Wel gek dat je last hebt van die krampjes allemaal. Had de vk daar nu eerder al wat over gezegd? Is het erg vervelend of is het gewoon aanwezig en valt het je op? Geniet trouwens lekker van je 2 vrije dagen! Ciara, kersverse mama.............. hoe is het met je? Spiek je hier tussendoor nog mooi mee? Hoop zo dat het jullie en Lara allemaal goed afgaat. Wat een wondertje.......... @meisjes, hoe is het hier verder met jullie? Gister lag ZWP er wel heel veel uit he? Kon gisteravond er niet op. Nu gelukkig wel. Bij jullie alles rustig? Hier goed nieuws; mijn man is zijn vader op aan het halen! Ontslagen uit het ZH en ze hebben niets kunnen vinden. Helemaal gezond. En wat het nu geweest is? Ze hebben geen idee. Later nog controles maar nu verder niets. Wij zijn wel opgelucht. Hier gister nog gesprek met mijn manager gehad. Alles is nu helemaal definitief; blijf de 2 vaste dagen werken en dinsdag 3 november is mijn allerlaatste dag! Collega's gaven al aan dat we daar een gezellig dagje van gaan maken. Nu is het echt aftellen........ Heerlijk idee liefs
lelie: gefeliciteerd met je 38 weken, hopelijk komt je kleintje nu snel esser: wat goed dat je schoonvader weer naar huis mag, hopelijk kunnen ze alsnog vinden wat het is geweest
Hahaha, nu kruisen wij elkaar net Lelie Wat naar dat je je zo vervelend voelt! bah! Hoop zeker voor je dat dit niet zo iedere dag/nacht gaat tot aan je bevalling........pfffff, dan wordt 't wel pittig...... Maar, vandaag wel 38 weken idd, mooi! Nou, en Caruli ook! Hoe is het met je? Rustig z'n gangetje? Of druk in de weer met Casey? Oh, hopelijk helpt het Lara om met deze extra voeding/ondersteuning lekker door te groeien en aan te sterken. Knuf jullie kan top!
esser: hier gaat het redelijk veel last van mijn bekken en banden... druk met werklui hier in huis zal blij zijn als de verbouwing klaar is hopelijk over 4 weken.. zo casey uit school halen, hopelijk wil ze afspreken met een vriendinnetje dan heeft ze ook wat te doen vanmiddag kan anders ook geen kant met haar op met mijn buik
Jeetje...nog 4 weken werklui in je huis dat is lang! Snap dan wel dat je meisje bij een vriendinnetje wilt spelen. Is ook misschien veiliger ipv in de stof zitten...of valt dat wel mee? Hee morgen ben je 30 weken!!! WoW