Susan, heb een gewone lengte hoor (1.78) dus dat valt mee, wel ben ik een fanatikeling en snel. Snellste van het team.....!!!! Denk dat ik het op dit moment ook niet mag doen van de gyn,. sporten...., ivm dat hij nog steeds vindt dat mijn hcg niet erg snel genoeg stijgt. Moet het dus ook sinds afgelopen donderdag rustig aan, en dat valt voor mij niet mee. Ben geen stil zitter dus dat is wel vervelend maar goed wat moet dat moet! Hier vandaag heerlijk weer gehad, hebben zelfs buiten gezeten en het was ongv. 19 graden!!! Liefs
Strax komen er foto's van echo's bij Esser!! Zo te horen ben ik de enige die nog 'echt' sport (contactsporten bedoel ik dan) Het mag natuurlijk ook gewoon dus daarom doe ik het nog (en ik ben verslaafd). Ik doe wel zeker rustig aan hoor want conditioneel red ik het sowieso niet helemaal Vandaag trouwens ook weer nix gedaan (prenatal en hockeywedstrijd van mnalief gekeken) en wel weer extreem moe dus weer heerlijk geslapen op de bank Hoop dat de energieke periode er binnenkort aankomt... Gelukkig valt de misselijkheid me reuze mee! Esser, de klachten komen vaak rond week 6. Stef, manlief heeft het gisteren overleefd en was niet eens echt bezopen!! Ik was hartstikke blij, snappen jullie wel denk ik......... Ik ga ff Miljoenenjacht kijken, altijd leuk, ook al hebben we geen lot hoor, hahaha.
Hey meiden, Hoe is het hier? Tijdje niet geweest en er is weer volop geschreven Wat sporten betreft, ik heb bijna een jaar lang gezwommen, toen ben ik gestopt en daarna ben ik zwanger geraakt en niet meer begonnen.. Wij hebben van het weekend een bugaboo gekocht bij Prenatal. Grijs met rood, erg blij Enn ladies, vandaag ben ik precies 12 weken hihi Ik wil het graag aan werk vertellen dat ik zwanger ben, maar heb er een beetje moeite mee haha.. denk dat ik het een goede collega laat vertellen aan iedereen.
Oow meiden mag ik er ook bij? Ik heb net positief getest (sensitest en clearblu, geen digitale)! Ben zwanegr!! Even en vraagje, ik ben nog erg onzeker (zal voorlopig ook wel zo blijven), Want ik heb woe 15 april 10.000 IE Pregnyl gespoten. Is nu dus 12 dagen geleden. Is het dan uit mijn lijf? Of heb ik een vals posi test? Help Liefs Nikkie
Hey Nikkie, Van harte gefeliciteerd meid!! Natuurlijk mag je erbij, gezellig en welkom Ik mocht altijd na 12 dagen testen, dus denk dat jij helemaal niet vals getest hebt.. Wanneer werd je de afgelopen maanden altijd ongesteld? Ik gelijk al na 11 en 10 dagen. En bij de 3e keer dus helemaal niet, dus toen het uitbleef kreeg ik hoop omdat ik altijd heel vroeg na de iui ongi werd.
Daag Meiden, Heb een druk weekend gehad en er zijn direct weer 2 pagina's (over sporten!) bijgeschreven. Ik fiets iedere dag naar mijn werk heen en terug (3 kwartier) en dat is mijn sport . Ik zou meer moeten doen maar zolang ik nog onder de 60 kilo blijf heb ik er vrede mee. Bovendien ben ik nog steeds helemaal uitgeteld, wanneer vangt nou eindelijk die energieke periode aan? @Nikkie: Van harte gefeliciteerd!! Bij mij was de pregnyl na 9 dagen uit mijn lichaam. 9 dagen na TP (ICSI) had ik aantoonbaar HCG van de zwangerschap in mn bloed. Wanneer moet je naar het ZH voor de bloedtest? @Enise: Van harte met je 12 weken! Weer een mijlpaal gehaald . Wat leuk dat je de Bugaboo hebt gekocht! Ik twijfel nog tussen de Maxi Cosi Mura en de Bugaboo maar ik heb nog tot september om me druk te maken. @Stef: Hoe is het met jou? Vandaag moet je weer bloed prikken om de stijging te meten, of krijg je weer een echo? Hou ons op de hoogte, we duimen voor je mee. @petske: Heb je al nieuws? Er waren hier heleboel meiden met wat bruinverlies die inmiddels allemaal blakend zwanger zijn. Het gaat vast goedkomen!!! @Suus: Wat fijn dat je mannetje niet helemaal in de olie thuis kwam. Hoe was jou vrijgezelle dag eigenlijk? Heb ik nergens iets over gelezen. @Esser: Fijn he die positesten Geeft je toch iedere keer weer die extra bevestiging. @Lelie: Wat vervelend voor je dat je een off-periode had. Gelukkig dat je je nu weer iets beter voelt. Wat ontzettend gaaf dat je het hartje al kan horen. Met hoeveel weken kan dat? Ik heb vanochtend bloed laten prikken voor de combinatietest. 8 mei moet ik naar het echocentrum voor de nekplooimeting en dan krijg ik direct de uitslag. Vind het best een beetje eng....heb je er zoveel moeite voor moeten doen en dan wil je natuurlijk ook dat alles goed is. Verder alles z'n gangetje hier. Ben helaas nog erg moe (en erg druk!) en merk dat ik soms een beetje irreëel emotioneel ben, zullen de hormoontjes wel zijn . Alle andere meiden die ik vergeten ben, excuus! Ik hoop dat het goed gaat met iedereen! x Ciara
Jee Pekske, heb je veel bruinverlies dan? Hoop zooooo dat het gewoon niets met het vruchtje te maken heeft en die lekker aan 't doorgroeien is. liefs
@Ciara, nou dan heb je genoeg tijd om er over na te denken En spannend die uitslagen. Wij hebben toch besloten om niet die onderzoeken te laten doen.. waren ook erg aan het twijfelen.. @Pekske, heb je alleen last van bruinverlies of ook rood? Zolang het bruin is kan het geen kwaad en ik heb zelf een week rood bloedverlies gehad en daarna nog een paar dagen bruinverlies.. en je ziet dat het nog goed gaat.
het is alleen bruin verlies en niet zo heel veel..begin menstruatie zeg maar zoiets....dus het zal wel met een innesteling te maken hebben..deze week nesteld het vruchtjes zich dieper in en kan er bloedverlies op treden staat in mijn 9 maanden dagboek..dus daar hoop ik danmaar op. stef..hoe is het gegaan??? ben erg benieuwd..........
Helaas:'( Geen hartaktie meer!!! Nu is het wachten dat het lichaam het zelf afbreekt!!! Heb daarna meteen met het ziekenhuis in Lwd. gebeld en mocht om 14uur op de poli komen, wou één zecond opinion ivm met vorige keer. Maar ook die bevestigen dat er geen hartaktie meer is en het is voor 8 wk 6 dgn ook veel en veel te klein. |s Helaas heeft het voor ons dus niet mogen baten:'( nou maar hopen dat het gauw doorbreekt zodat we de maand ernaar weer verder mogen Één ding is wel positief, we weten nu dat het kan en mogelijk is zo ver als nu zijn we nog nooit geweest in deze bijna 4 jaar!!! en hopen dat volgende ronde voor ons meer in petto heeft en dat we dan ooit één mogen krijgen!!! Ben niet echt verdrietig en dat vindt ik best wel raar, maar mss moet dat nog komen! Ben nu alleen ontzettend boos op alles. Jullie zijn lief en ben ook erg blij dat ik op deze manier mijn verhaal kwijt kan! bedankt ervoor meiden
ow stef bah wat ellendig...ik had zulke goeie hoop voor jullie... ik hoop dat je snel uit deze molen bent en dat je lichaam het allemaal netjes oplost.. mocht je kiezen voor een curretage of zelf doen?? mij lijkt dat zo vreselijk om te wachten tot het vanzelf komt... heel veel sterkte meid...ik denk aan je
Ach jee Stef, wat ontzettend verdrietig voor je. Ik was er al een beetje bang voor ivm je lage HCG waarde maar wat een verschrikkelijke emotionele achtbaan moet dit voor je zijn. Ontzettend moedig en stoer dat je het van de positieve kant bekijkt! En meid, zo is het maar net, ook ik ben na mn 1e ICSI miskraam nu hopelijk wel goed zwanger. Je lichaam heeft maar mooi bewezen dat het zwanger kan worden. Hopelijk houdt je kleintje via een verse ICSI poging zich beter vast. Heb je al een besluit genomen over curretage of wacht je tot het zelf los komt? Ik wil je iig heel erg veel sterkte wensen! X Ciara
Oh Stef, vreselijk nieuws! Ik heb verder even geen woorden! Sterkte met het verwerken hiervan... Liefs Houda
Stef, wat vreselijk! Dus toch nog een slechte afloop... Ik wens jullie veel sterkte toe. Dikke kunffel voor jou en je man.
Bedankt allemal, raar genoeg ik ben er niet verdrietig onder. Ik baal enorm maar weet dat het kan en 2010 wordt ons jaar!!!! Ciara, we hebben nog 3 cryo's in Düsseldorf dus het wordt geen verse Icsi. Nu hopen dat het gauw doorbreekt en dan de maand erop erheen, we houden moed!!!
Ow Stef, ik word hier echt verdrietig van Sterkte meis en ik wens je heel veel kracht toe. Dikke knuffel
hallo allemaal, ben net toch even naar de afd geweest en ze hebben een echo gemaakt. ze zagen dat het bloedverlies uit de bm kwam maar dat dat niks wilde zeggen. het hartje klopte stevig en het was precies zo groot als het moest zijn... ben wel een beetje gerustgesteld nu... ze zeggen als je een goeie hartaktie hebt dat je dan nog maar 2 % kans hebt dat het misgaat.. dus ik ga weer proberen te genieten en mezelf niet gek te maken... ik heb maandag gewoon de 2de echo... pffffffffff opluchting