Danjo, het lijkt me idd zwaar vermoeiend hoor! Kunnen ze niet gewoon je vliezen breken en wee-opwekkers geven via een infuus? Nog steeds geen lelie-nieuws dus verwacht eigenlijk dat het eerstvolgende smsje van haar babynieuws is!! Hier gaat het mwoah mwoah trouwens. Ben erg moe, heb het warm en een vrij harde buik. Wil eigenlijk even een tukje doen maar moet nog boodschappen doen, was wegvouwen en opruimen, naar de bank --> word nog vermoeider bij de gedachte daaraan! En ik heb mn huis niet voor mezelf tot half 3 want tot dan zijn de schoonmakers nog bezig! Daarna moet mn hondje er weer uit en zo blijven we bezig. Pffffffff. Ben echt kapot!! Tijd voor verlof.......... Wie wil eigenlijk mijn buddy zijn? Ik denk nl dat, als het zover is, Lelie te druk is met haar kleine meid om jullie goed op de hoogte te houden. Denk dat het handig is om iemand te hebben dan die nog niet uitgerekend is. Wie 'offert' zich op?? Liefs Suus
Hier Suus, ik denk dat ik best jou buddy kan zijn hoor! Wij zitten zo'n 5 a 6 weken van elkaar? Ben d'r graag voor je laat maar weten. Sooner en ik zijn ook elkaars buddy maar zijn ook nog wel op zoek naar een 3e (schaduw) buddy omdat wij samen natuurlijk wel veel dichter op elkaar zitten met de zwangerschap. Dus als er nog iemand is die ons daar mee kan helpen? ps Suus, let op jezelf meid! Kan een van die klusjes nog niet heel eventjes op zich laten wachten? liefs
Yeah, mn 1e oproep en meteen raak! Thanx buddy Esser! Ik zal je een pbtje met mn mobiele nr en dan moet je me die van jou ff doorgeven. Houd ik je op de hoogte als ze mn buik opensnijden hehehehe Enne, die boodschappen zijn echt nodig want we hebben geen eten voor vanavond en dan kan ik net zo goed meteen naar de bank want die zit er naast. Ga denk ik ook ff wat te snacken halen bij de MacDo Jammie!! Was zou kunnen wachten maar het is niet veel en ik doe alleen mn eigen dingen. Manlief mag die van hem doen; die kleedt zich tig keer om op 1 dag
Oh trouwens, ik wil best back-up buddy zijn hoor! Maar weet natuurlijk niet hoe ik zelf dan zit met de tijd enzo... Heb nu natuurlijk alle tijd om te internetten maar dan zit ik met de kleine meid Denk er maar over na; ga ik nu toch maar ns die boodschapjes doen. (heb vooral honger hoor, daarom ga ik toch maar en die MacDo klinkt echt aanlokkelijk!)
Mijn mobiele nummer is retour gegaan Suus En ja, als je het zo weer schrijft, dan klinkt het wel te doen. Maar nog steeds; let op jezelf! Ga hier maar eens uitgebreid douchen e.d. Enorm veel zin in.... Nu kan het nog, in de namiddag en vanavond staat er nog van alles op de planning. Doeg!
Waaaaaaaaaaahhhhhhhh klets klets klets, had ik gisteravond zo mooi op iedereen gereageerd, kan ik weer beginnen Gelukkig helpt WORD mij overal doorheen, haha. @Susan, Hoop geen bloedverlies te krijgen, vond een verkleurd vlekje al erg, haha. Naar dat je zo moe bent meis, hopelijk voel je je snel wat fitter. @Majo, Hey jij!! Gezellig dat je er ook bij bent!! Ik vind 9 weken inderdaad ook laat, misschien toch even bellen @Klingel, Ik vind het inderdaad soms ook wel moeilijk om te geloven. Maar 95% van de dag ben ik lekker positief. Wordt lastiger als ik wat meer kramp krijg of mijn kwaaltjes ineens minder zijn, haha. @Danjo, Meis wat vervelend dat het zo lang duurt en helemaal omdat je je slaap ook nog niet krijgt. Duim voor je dat het snel gaat gebeuren. @Nightelf, Drenthie!! Dan woon je niet ver bij mij vandaan. Ik in een dorpje tussen Emmen en Duitse grens. Vervelend dat je zon last hebt van je bekken. Hopelijk kan de gyn er morgen iets over zeggen. @Sooner, Heb jij dan nu nog steeds last van misselijkheid? Gaat dat niet meer weg met wat jij hebt? @Jewel, Vind het zo raar om nu al een foto erop te zetten, haha. Wacht wel even tot na de echo. Fijn dat de Rennie helpt meis. @Esser, Yay voor nog 5 keer werken @allen, Hier alles goed. Het is heerlijk weer en ik geniet van vandaag!! Kan niet wachten totdat het volgende week donderdag is!!!
Bright, om alvast voor Sooner te spreken, ze heeft last van extreme zwangerschapsmisselijkheid. Is ook opgenomen geweest in het ziekenhuis daarvoor in de beginperiode maar hier heeft ze al de gehele zwangerschap last van en dat zal ook zo blijven. Waar jullie dus op zit te hopen (het krijgen van misselijkheid want dat is een goed teken), wil zij er juist een keer vanaf zijn. Zo zie je maar hoe raar het kan gaan/zijn allemaal Hier trouwens weer terug van de boodschappen, bank en MacDo. Uiteraard eerst mezelf verwend met voedsel Nu nog even de hond uitlaten en dan laat ik de was even zitten. Ga dan lekker op de bank liggen of alvast de enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes. Denk eigenlijk het eerste want dat klinkt veeeeeeeeeeeeel beter! Oh ja, eindelijk sms terug van Lelie. Ze had nog niet geantwoord want ze heeft non-stop visite dus druk druk druk! Vannacht moest ze 7x (!!!) naar de wc en het was koud dus dat was niet zo fijn. Vanmorgen weer een pilletje gekregen maar die doet weinig dus om 15.00 uur krijgt ze er weer 1. Ciara is nog bij dr langsgeweest; die ziet er goed uit en met Lara gaat t ook beter. Als er meer nieuws is, horen jullie t direct!! Liefs Suus
Nog geen babynieuws van Lelie dus. Hoop dat het pilletje nu toch echt wel gaat werken. Als je er zo de hele tijd op moet wachten..... Danjo: balen dat ze je nog niet konden inleiden, misschien doet deze 2e veter zn werk en lukt het nu toch wel heel snel. Ik duim voor je! Bright: dan wonen we echt heel dicht bij elkaar (ik woon in Veenoord). Grappig! Ben je dan niet in het Scheper onder behandeling geweest? Voor de IVF/ICSI kan dat natuurlijk niet, dan moet je Zwolle of Groningen, denk ik... Esser: heb je later vanmiddag de echo? Suus: hoe was het bij de Mac?
Nightelf, voelde jij je kleine indalen?? Ik heb al de hele dag last van mn onderkant, een soort van constante druk neerwaarts. Elke keer ook het gevoel dat ik moet plassen dus al een paar keer (zonder plasresultaat) op de wc gezeten. Lopen is dus ook niet fijn en ik probeer dus zo weinig mogelijk te lopen! Hondje uitlaten was net ook echt crisis dus helaas, ik heb het bij 10min gehouden. Manlief moet de rest maar doen............... De Mac was trouwens heeeeeeeeeerlijk!!!
Nou, Lelie laat mooi op zich wachten dus Wij blijven hier gekluisterd aan 't topic... Nightelf, nee heb komende vrijdagochtend de echo. Eventjes wachten nog
Zo zo wat een geklets weer hier Maar Lelie dus nog niks....zit hier zelf ook gewoon in spanning. Danjo, ik hoop dat het voor jou nu snel mag gebeuren! De tweede veter moet z'n best maar even doen Esser, ik wil wel back up buddy van jullie zijn hoor De kans dat wij alledrie tegelijk bevallen is wel heel erg klein Suus, soms vermoeiend hè om de hond dan ook nog uit te laten Vriendlief doet het 'smiddags en 's avonds dan ook altijd! Mooi dat de Mac lekker was, hmmm heb ik ook wel zin in. Helaas moet ik daar dan eerst een halfuur voor rijden, dus dan toch maar een appeltje Oma is net weer weg. En het gaat helemaal goedkomen! Gelukkig heb ik vrij hippe oma dus we zaten mooi op 1lijn m.b.t. de aankleding. Nu nog een leuke stof vinden en dan kan ze beginnen! Ik heb wat foto's van het kale wiegje gemaakt. Ik zet ze ook wel even in mijn album.
@Susan, Thanx voor de uitleg. @Sooner, Och meis, kan me voorstellen dat je van je misselijkheid af wilt. En wij (nieuwtjes) zitten maar uit te zien naar misselijkheid. Dubbel hoor. @Nightelf, Ben nooit bij het scheperziekenhuis geweest voor onze kinderwens. Ben naar het Refaja gegaan. Het scheperziekenhuis is de reden dat ik verklevingen heb en de KNO arts daar heeft het ook een keer bij mij verprutst. Dus ik heb geen vertrouwen in hen. @Loesie, Wat een leuke wieg!!! Liefs
Esser: ik dacht toch echt gelezen te hebben dat je vandaag een echo had, ach ja, zwangerschapsdementie..... Jewel: Mooie wieg, wordt vast erg mooi met bekleding. Weet je al welke kleur het wordt? Is dat het kleurtje op de muur in de babykamer, vind het erg mooi! Suus: ik heb niets van het indalen gevoeld, maar een vriendin van me had ongeveer dezelfde 'klachten' rond de periode dat haar zoontje was ingedaald. Bright: dan kan ik me voorstellen dat je idd naar een ander ziekenhuis gaat. Ik heb er juist wel goede ervaringen, ik werk er ook en dat bevalt me ook goed. Volgens mij is er wat zulke dingen betreft in elk ziekenhuis wel weer wat, het is gewoon erg belangrijk dat je je goed voelt bij de arts waar je onder behandeling bent.
Nightelf, Ja dat is ook zo. De eerste keer dat ik naar het Refaja ging had ik gelijk een goed gevoel bij mijn gyn. Drie weken later lag ik op de ok, twee maanden later intake bij de FA in het UMCG. Kan snel gaan Liefs
Bright: dat ging idd erg snel. Bij mij was het probleem dat de huisarts me niet door wilde sturen, pas na een dik jaar pilstop zonder cyclus (8-16 weken tot ik weer eens een keer ongi werd) mocht ik eindelijk naar de gyn. In de periode dat ik op de wachtlijst stond voor de fa (was maar 4 weken) nog een spoedlaparoscopie gehad, hebben ze ook direct naar de doorgankelijk van mn eileiders gekeken en ben daarna ook vrij snel met OI begonnen. Ik vond dit ook allemaal wel goed geregeld en lekker snel.
Hey hallo, wat een gezelligheid. Ik heb globaal bijgelezen! Lief Suus dat je het vast ff uitgelegd had! Ik had het niet beter kunnen verwoorden! Maar Bright, de dag na de bevalling schijnt het weg te zijn hoor. Dus ik kan nu lekker gaan aftellen. Oh Susan, ik zat me helemaal te verheugen op macdonalds toen je erover schreef. Komt ook op m'n kraamweek verlanglijstje. (tot nu toe; kip tandoori (maar misschien niet zo slim voor de borstvoeding, chocolade, patat met veel mayo en met kaassoufflé en nu dus toegevoegd; een dikke big mac). Heb jij dus ook zo'n model-man, die zich steeds verkleed? Hier nog zo eentje. Is dol op kleding en blijft combineren. Een metro-man. Jewel, ja het is echt bijna hetzelfde wiegje zeg! Net of ik die van mezelf zie!!! Lief hoor. Nightelf en Bright, jullie wonen dus bijelkaar in de achtertuin, grappig hoor! Ik ben ook een Drent van oorsprong Bright. Maar dan echt hartje Drenthe. Dus van het zand. En jij komt uit de klei. Danjo, ik hoop dat je vannacht iets meer slaap krijgt. En Lelie, ik hoop dat jij vandaag je meisje krijgt! Ciara, knuffelze en kangaroo-ze he!! Kusje voor Lara! Hey Esser, nu hebben we al twee schaduw-buddies. Goed gedaan hoor!
Oh ja wil ook nog ff ego-berichtje plaatsen; -3 vriendinnetjes hebben vandaag mijn hele huis gepoetst. Heel erg lief. Vond het erg dat ik het zelf niet kon, maar ja.. -heb nu ook kast, commode, box, maxi-cosi, ben helemaal blij. Kamertje begint er op te lijken. -maandag a.s. naar de echo voor de controle op de ligging van de placenta. Natuurlijk wil ik een natuurlijke bevalling, maar stiekem denk ik ook, als het een ks wordt, dan weet ik tenminste wanneer en dan laten ze me niet rondlopen tot de 40e week..... erg he dat ik zo denk... maar ik wil zo graag ETEN!!!
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum: 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet.... 28-03-10: Zoe: ??-??-10: Confidence: 11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies?? 15-06-10: Bright: kan het nog niet weten 20-06-10: Klingel: 1 of 2 ?! Afspraken bij gyn of vk: 15-10-09: Suus controle vk 15-10-09: Nightelf controle gyn 15-10-09: Caruli suikertest 16-10-09: Esser groei-echo 19-10-09: Confidence 1e echo, Klingel 1e echo kliniek, Sooner echo ligging placenta 20-10-09: Caruli tussencontrole vk 21-10-09: Suus liggingsecho 21-10-09: Lelie controle VK vandaag uitgerekend 22-10-09: Bright 1e echo 26-10-09: Sooner controle vk 27-10-09: Jewel controle vk 27-10-09: Caruli groeiecho 27-10-09: Caruli controle gyn 29-10-09: Klingel 1e echo zh 02-11-09: Esser controle vk 06-11-09: Majo 1e echo 09-11-09: Jewel intake kraamzorg 13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo Bevallen: 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara