Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    :(owwwwww klingel wat erg..
    heel veel sterkte.....

2. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    He Klingel, wat vreselijk voor je! Wat een naar bericht. Ik snap dat je nu overstuur bent.

Probeer troost en afleiding te zoeken en je koppie op te houden!
    Ik leef met je mee.

Stitchie

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Lieve Klingel,

Wat een onzettende teleurstelling.

Dikke digiknuffel aan jou en Klingelman.

Liefs

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Oh nee toch!!! Klingel!! Wát erg!! Het was jullie zo gegunt!! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen!! Zijn geen woorden voor!! Een hele DIKKE digiknuffel van mij voor jou!! Kl*tezooi!!!

Lfs Majo

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Klingel, wat verschrikkelijk..... het was jullie inderdaad gegund. Hopelijk duurt het allemaal niet te lang en kunnen jullie snel verder. Ik leef met je mee en een dikke knuffel

Jewel, Ik ga ons kamertje ook door drukken. We hebben van mijn moeder ook geld gekregen voor het kamertje dus dat wil ik dan ook wel gaan gebruiken.

6. Iwish

Iwish Niet meer actief

Lieve Klingel,

Kom normaal nooit in dit topic, maar gluur hier nu af en toe even door mijn vriedinnetje Bright, en zag je berichtje. Wat een waardeloos nieuws. Ken je helemaal niet, maar kan me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen. Het raakte me gewoon en wilde je graag veel sterkte wensen de komende tijd. Zet 'em op meid, al heb je daar nu even helemaal niks aan.

Liefs,
    Iwish

7. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Oneeeeeee Klingel, dat meen je niet
    dit is toch oneerlijk?
    ben je eindelijk zover in het hele proces, wordt het je afgenomen

hele dikke knuffel voor jou, vele sterkte

De rest, bedankt voor jullie medeleven naar mij toe, echt lief

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Klingel heel veel sterkte meis

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Confidende: Wat een goed nieuws voor jou Meid!! Gelukkig maar....en hoe moeilijk ook...probeer er toch van te genieten. Je schiet er niks mee op om dat niet te doen...

@Stitchie: Welkom hier...jij bent ook al een moi eind op weg zie ik.

@Bright: Je vroeg wat voor werk ik doe....ik ben verpleegkundige en tevens op het moment ivm geen leidinggevende, waarnemend leidingevende op een neurologie/longafdeling v/e ziekenhuis. Vandaar dat ik het zo druk had eergisteren.

@Jewel: Lastig he...zwangerschapsdementie. Ga ik vast ook krijgen....gebruik nu al vaak een briefje waar ik korte aantekeningen op maak omdat het er zoveel zijn wat je moet onthouden;)

@Nightelf: Kom zelfs heel af en toe in Veenoord. Haal er onderweg naar m'n schoonzus en zwager wel eens wat bij de Coop supermarkt :) Doe jij maar lekker rustig aan met al die gekkigheid.... en begrijp dat je man z'n baan heeft verloren? Kl*te zeg in deze tijd. Hopelijk heeft ie gauw een nieuwe baan!!

@Enise: Hahaha...kan me voorstellen dat je het allemaal even niet weet nu...zijn idd in een week veel nieuwelingen (waaronder ikzelf) bijgekomen hier. Jij bent trouwens ook al een mooi eind op weg!!

@Esser: Fijn dat je zo'n goeie groeiecho had. En nu lekker een weekendje weg. Ben benieuwd of je die Jaccuzi buiten in de tuin wel zo lekker vindt. Hopelijk heb je redelijk goed weer. Wij hadden een keer in Februari in Friesland een huisje met vrienden met Jaccuzi in de tuin....dachten toen ook....héérlijk... maar je moet er eerst nog heen door de kou en vervolgens vriest je hoofd er bijna af omdat die boven het water uitkomt ;)

@Kleintje: Weten je studiegenoten dan niet dat je zwanger bent? Hopelijk krijg je maandag je scriptie met een dikke voldoende terug en hoef je er niet teveel aan te veranderen!!

@Sooner: Hopelijk ben je niet gebeld en mag je dus gewoon je baan behouden!! Super dat het bedrijf over is genomen...kun je nagaan hoeveel ontslagen dat scheelt... Blijf je trouwens na je bevalling ook hoofdkostwinner? Of ga je dan minder werken? Wij zijn nu beiden kostwinner, werken bijna evenveel...maar even zien hoe we het straks gaan verdelen (mocht het zover komen) en wat de mogelijkheden op het werk ook nog eens zijn....

@Danjo: 1cm ontsluiting dus al een tijdje... wat zul jij moe zijn van het wachten zeg...hoop voor jou dat het gauw doorzet en je gauw mag gaan bevallen. Enne....aub een ooiere bevalling dan de vorige 2 hier....want als het allemaal zo gaat.... doe mij dan toch maar een geplande keizersnee ;) Lijkt me sowieso een regelrechte ramp om te moeten bevallen...maar ja....je zal wel moeten.... Mooie buikfoto's had je trouwens!!

Hier dacht ik gisteren nog dat de moeheid en misselijkheid door de drukte op m'n werk en weinig slaap kwamen..weet nu dat dit w.s. bij de zwangerschap hoort... Ook vandaag de hele dag misselijk en last van zuur...blèghhh. Zelfs vannacht als ik wakker werd en ik me om draaide was ik hondsberoert.....dat beloofd dus nog wat. Probeer geregeld wat te eten...dan is het ook even weg, om vervolgens na een half uurtje ofzo weer terug te komen.

Fijn weekend alvast allemaal!!

Toedels!! Majo

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @All: Oh ja.... nog even wat... wie heeft er nog 2 leuke ideeen voor een dagje weg met een vriendin?

Heb maandag met een zwangere vriendin afgesproken en zouden wat leuks gaan doen.....wil ze naar de sauna.....zij mag nu ondertussen weer, maar ik nu dus niet. Zij weet (nog) niet dat ik zwanger ben. Heb gezegd....gaan altijd naar de sauna...nu even wat anders...maar ja...niet geloofwaardig want ze had notabene 2 gratis kaartjes!! HELPPPP hoe redt ik me hier uit? Willen iets gaan doen in de buurt van Zwolle....maar mag ook zuidelijker (rond Harderwijk waar zij woont) en anders meer naar het noorden waar ik woon...

En met beste vriendinnetje volgende week vrijdag afgesproken. Ook zij wilde naar de sauna en ook bij haar gezegd...doen we altijd al.... Iemand voor dat dagje weg nog een leuk idee in de omgeving van Utrecht? Dat is namelijk ongeveer het midden van waar wij allebei wonen.

Ik kan zelf even niks leuks/origineels bedenken,

Thanx, gr. Majo

11. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, Omdat ik nu aan het afstuderen ben zie ik heel veel van mijn studiegenoten niet zo veel meer. Daarnaast zit ik op een studie met maar 10% vrouwen......en die mannen die hier zitten snappen het toch niet, hahaha. Op de afdeling waar ik afstudeer (ook op de universiteit) daar weet wel iedereen het. En zo langzamer hand zal het toch ook wel rond geroddeld zijn :p

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even alleen een berichtje voor Klingel (reageer later wel op de rest): Meid, ontzettend veel sterkte in de komende periode. Ik begrijp dat je compleet overstuur bent; het was jullie ook enorm gegund natuurlijk. Neem er alle tijd voor die jullie nodig hebben en ook ik geef jullie een enorme knuffel.
    Je hebt er nu helemaal nix aan maar bedenk dat je wel (ook al was het maar even) zwanger bent geweest dus het kan wel! Probeer hoop en moed te houden maar voor nu, denk aan jezelf en neem de tijd om deze klap te verwerken.

Liefs Suus

13. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Lieve klingel en man,
    Wat een verdriet zeg, en zo oneerlijk...ik wens je heel veel sterkte toe. Wou dat ik iets zinnigs kon zeggen als troost, maar ik kan echt niet verzinnen, heel veel sterkte!!!

XX

14. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Van mij ook even een berichtje alleen voor Klingel. De rest komt dan later.
    Lieve Klingel en Klingel-man, ik vind het zo rot voor jullie.
    Ik vond het gelijk zo gezellig met je Klingel. Ik zou graag even langs komen voor een echte hug, maar bij deze wel een dikke digi-knuf.
    Ik hoop dat je je heel snel weer hier kunt komen melden.
    Maar tot die tijd wens ik je veel sterkte en ik hoop dat je straks weer vol goede moed kunt doorzetten.
    Het is zoals je zegt; jullie kunnen het, je lichaam kent nu het kunstje, dus de volgende keer is het goed raak!!
    Heel veel knuffels van Sooner

15. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jeetje wat praten jullie veel....Ik wil echt op iedereen reageren, maar ik kan het echt niet allemaal onthouden... Niets persoonlijk hoor als ik iemand vergeet....

Confi@ wat fijn meid wat een mooie bevestiging. En zoals iedereen zegt, probeer te genieten. Geloof me het blijft spannend, maar aan al die zenuwen helpen echt niet...

Danjo@ Wat wordt je geduld getest, ik hoop echt dat jullie kleintje niet lang meer op zich laat wachten. Waarschijnlijk is het in je buik super lekker....

Esser@ jij had toch de echo gehad? Fijn zeg die bevestiging dat alles goed is. Ging je nou ook een weekend weg?? (ik moet echt alles gaan opschrijven volgens mij haal ik alles door elkaar...)
    Geniet iig van het weekend...

Kleintje@ Krijg je maandag je scriptie terug, jeetje wat spannend zeg. Hoop dat alles goed is. En 1 november beginnen met je nieuwe baan toch, super dat je een baan gevonden hebt, hoopt dat het bevalt...

boehoehoehoehoe ik weet nu alles al niet meer...

Dan maar even over mezelf. Ben vanmiddag baantjes wezen zwemmen, ik voel mezelf gewoon groeien. Wat niet erg is, dat hoort erbij, maar een beetje beweging kan volgens mij geen kwaad...
    Even bij een vriendin langs geweest, zij doet haar ledikantje en commode weg. Heeft al 3 kinderen en dat vinden ze genoeg. Zag er leuk en stevig uit. Van een soort steigerhout en lichtgrijs. Het heeft wel een verfje nodig, maar ik denk dat ik het toch ga overnemen...
    Jeetje echt raar om met het kamertje bezig te zijn, wie had dat ooit gedacht...

Meiden ik hou het voor gezien, vanmiddag flink moeten trappen tegen de wind in, nu lekker gestrekt op de bank...

Fijne avond iedereen.

xXX

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh Klingel, wat vreselijk. Heel veel sterkte, het was jullie zo gegund.

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Mayo: klopt idd dat mn man zn baan verloren is. Hij is sinds 1 oktober thuis, maar we zijn hard op zoek en er loopt van alles, dus het komt vast goed.
    o ja, is een high tea misschien een leuk idee (en vooral lekker;))?

Zoe: poeh, jij bent actief geweest zeg. Heerlijk is het om al bezig te zijn met het kamertje!

Kleintje: ik zou wat betreft het kamertje, je eigen zin doordrijven. Je moet er toch een hele poos tegenaan kijken, dus dan kan het maar beter naar zin zijn.

Lelie en Ciara: hoe gaat het met jullie en de meisjes?

Sooner: al wat gehoord van je werk?

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Wilde even Klingels nieuws laten bezinken.

Om 16.00 uur was het pas bekend (belachelijk he nightelf), het zijn twee collega's waarvan ik de logica totaal niet kan begrijpen. Zij zijn het bokje.
    Ik ben dus safe!
    Bedankt voor jullie meeleven allemaal.
    Het leek me echt verschrikkelijk, eerst 3 jaar proberen zwanger te worden, dan eindelijk zwanger maar hartstikke ziek en dan eindelijk vrij van alle zorgen en ziekte in het kraambed en dan moeten solliciteren.

Ik had echt alles goed gelezen van iedereen en wilde op van alles reageren. Maar toen las ik het bericht van Klingel en nu ben ik bijna alles vergeten.

Alleen Confidence wil ik in ieder geval even een dikke zoen geven!
    En Danjo en Nightelf ff een steuntje in de rug!

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Gelukkig dat je er niet bij zit, Sooner (er is vast een flinke last van je schouders gevallen). Idd belachelijk dat je het pas om 16:00 hoorde. Ze wisten dit toch zeker ook wel eerder....om iedereen dan zo belachelijk lang in spanning te laten zitten. Om zulke dingen kan ik toch zo boos worden.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat zijn jullie een ontzettende lieve hartverwarmende meisjes
    jullie kenden mij nog maar zo kort en dan al zulke rake en ware woorden
    ik weet inderdaad DAT we het kunnen, en we weten nu ook de weg (icsi/ivf via wirdum/dusseldorf) dus ik kan alleen maar zeggen:
    I'LL BE BACK!
    hoop (...) dat de MK snel op gang komt zonder gedonder. en dat ik dan meteen weer mag beginnen.

lieve wachtbankMMMeisjes, broed en moeder rustig door, ik ben eventjes een beetje kwijt op t forum denk ik maar ik denk aan jullie en ik kom hier wel weer kijken als de traantjes droog zijn.

veel liefs en nogmaals, fijn&veilig blijven broeden&moederen.
    knuf

Deel Deze Pagina