Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ach lieve Klingel,

Snif....

Wat een lieverd ben je dat je ondanks je eigen slechte nieuws zulke lieve woorden kunt zeggen voor ons.

Ik hoop dat de MK snel mag komen (raar om dat te zeggen) en dat je weer verder mag met een volgende poging!

Liefs

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Klingel: meid, wat een ongelooflijk lieve woorden. Ik hoop dat je je snel weer bij ons aan mag sluiten.....
    Dikke digiknuffel!

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik las net een krabbel van Sooner dat er nog een baby is :)

Wat leuk Lelie, GEFELICITEERD...

Hier gaat alles goed, voel lekker onze baby bewegen.
    mijn buik is al goed gegroeid, maar heb wel last van mijn rug :(

4. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Klingel, veel sterkte meid! :(

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Oh...lieve Klingel... wat ben je toch een schat...hier toch nog al die lieve woorden voor de rest terwijl je je zóóóó kl*te voelt!!
    Hopelijk kun je dit alles snel een plekje geven en kom je gauw weer terug hier!! We houden contact via het Meppeltopic he Meid.....ook al ben je nu overgestapt naar Wirdum icm Dusseldorf!! Dikke mega knuffel voor jou en je hummie!!

Liefs Majo

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Na een avondje bankhangen kom ik eindelijk even wat schrijven. Wat is er veel geschreven zeg vandaag!! Helaas een slecht bericht van Klingel, daarentegen een positief bericht van Confidence (je doet je naam eer aan ;)). Zo zie je maar hoe dubbel het kan zijn allemaal...

Ik ben denk ik alles al vergeten maar ga mn geheugen even aan het werk zetten.

@ Sooner: wat fijn dat jij nog bij de werkenden zit! Zou idd wel erg vervelend zijn als je na een tijd van ziekteverlof en zwangerschapsverlof dan ook nog zou moeten solliciteren. Het is lullig voor die andere 2 medewerkers van het bedrijf maar ja, in deze tijden moet je toch echt aan jezelf denken. Dussssss, hartstikke fijn dat jij nog mag blijven!!

@Nightelf, wat vreemd dat jullie nog nix hebben gehoord tav de sollicitatie van je man! Misschien anders volgende wk eens bellen of kom je dan desperate over ofzo? Geen idee hoe dat werkt!
    Ik heb helaas geen tips voor de ischias en BI dus tja, dan maar doen wat de gyn zegt he... Nu is het idd een voordeel dat je mannetje nog thuis is ;)

@Majo, lastig want zo te horen ben je een sauna-freak!!! Anders misschien voorstellen om ergens een beauty-behandeling te laten doen? Of voetmassages als dat mag trouwens?? Schijnt dat je op een bepaalde plek de baarmoeder kan aansporen tot weeen dus dat is wellicht niet helemaal veilig voor je. Heb je al gekeken/gebeld of je eerder terecht kan/mag voor je echo?

Confidence, nu dus echt niet meer testen he!!! En een kloppend hartje, wat heerlijk!! Mooi he zo'n knipperlichtje, vind je niet?! Ik begrijp dat je ondanks dat je wel wat gerust gesteld bent, je toch nog ergens zorgen maakt. Geloof me.......dat blijft de hele zwangerschap in je achterhoofd, tenminste...dat heb ik (weet niet of dat bij de rest ook zo is).

Kleintje, begrijp dat je aan het promoveren bent ofzo? Wat doe je dan?

Zoe, wat fijn dat je nu ook wat meer komt meekletsen hier!! Met de 'nieuwtjes' erbij voel je je vast meer op je gemak ;) Weet verder niet meer wat je allemaal geschreven hebt, sorry :(

Esser, mooi dat de groeiecho goed was!! Iets voorlopen op groei is toch niet zo erg?! Liever dat dan andersom lijkt me?? Toch weer fijn dat het weer even gecheckt is! Dit lees je vast pas na je weekendje weg dus ik hoop dat je een fijne tijd hebt gehad.

Danjo, bij jou houdt het ook niet op he........ Die kleine mag zich nu wel ns laten zien!! Totaal geen weeenactviteit dus?? Balen dat ze je dan ook niet echt willen inleiden. Moest je je nu weer na het weekend melden??

Klingel, ik vind het echt super lief dat je nog zulke woorden kan schrijven voor ons terwijl jullie vandaag zulk nieuws hebben moeten horen. Nogmaals, ik had het jullie ook zo gegund en ik hoop je binnenkort toch weer te mogen begroeten hier met wederom positief (en die keer blijvend) baby-nieuws.

Bright, jij bent zeker ook aan het aftellen inmiddels? ;)

Hier vandaag gewerkt. Volgens mij dacht iemand dat ik al verlof had maar nee hoor, nog 2 dgn werken (ma en di) en dan kan ik ook eindelijk genieten van echte rust. Ben er ook echt wel aan toe want heb toch wel weinig vakantie opgenomen dit jaar en het is een zeer hectisch jaar geweest. Heb 1 week wintersport opgenomen in de 1e wk van januari en ben toen bijna de hele week in het appartement gebleven omdat ik toen griep had. Dag vakantie dus! Daarna gewerkt, ook tijdens de ICSI-behandeling. Alleen vrijgenomen op de dag van de punctie (uiteraard) en een paar uur vanwege de tp, verder doorgewerkt. Daarnaast ook blijven sporten, zeker 3 a 4x pw. Tussendoor nog onze bruiloft geregeld en in mei getrouwd, wel gewoon door blijven werken natuurlijk. Dat ook in de beginperiode van de zwangerschap dus tijdens de moeheid, misselijkheid etc. etc. geen dag en uur gemist. In juni nog mn kat moeten laten inslapen na een enorm hectische week met 2 dierenartsbezoeken per dag! Mn vader's afwezigheid wegens vakantie (in totaal 2x 5 weken!!) moeten opvangen op het werk. Zelf toen maar 2 wkn vrij genomen, waarvan 10 dgn op Gran Canaria doorgebracht en nu dus doorwerken tot 35wkn zwangerschap. Nou, ik mag wel ff met mn beentjes omhoog dacht ik zo ;) Mocht het dan nog een ks worden dan wordt die vaak gepland in week 38/39 dus heb dan maar 3 tot 4 wkn de tijd om me erop voor te bereiden. Jullie begrijpen: ik tel af tot dinsdagavond :D

Verder baalde ik vanmorgen als een giga-stekker! Ik slaap al niet zo heel vast meer als ik eenmaal 's nachts naar de plee ben geweest en toen moest ik ook nog een half uur eerder beginnen omdat ik iemand nog echt wilde helpen voor ik met verlof ga. Kom ik dus in de praktijk, is ze dr niet!! Echt joh, ik heb lopen schelden!! Ze had verdorie een afspraak van een uur!!! Geprobeerd te bellen, nam niet op... Toen maar mailtje gestuurd, heeft ze dus vanavond op gereageerd met duizend maal excuus want het stond niet in dr agenda (hoe stom kan je zijn). Nou de rekening gaat er gewoon uit voor mijn verloren uur! Punt is nu wel dat ik haar, in mn al drukke agenda voor ma en di, moet inplannen dus ik kan echt haar nek omdraaien! En dat terwijl ik enorm mn nek voor haar uitsteek omdat ze enorm bang is voor de tandarts en dan krijg je dit! Voelt een beetje aan als stank voor dank............

Nou, wij gaan hier maar ns ons hondje uitlaten en dan richting bed. Morgen heeft manlief weer 24-uur dienst dus zit alleen tot zondagochtend, lekker gezellig :( Morgenmiddag ga ik lekker langs Lelie in het zkh en hopelijk zie ik Ciara ook meteen met de kleine Lara dus dat wordt wel gezellig! Daarna nog coachen bij volleybal en dan ben ik denk ik wel weer uitgeblust :) Zondag weer bij hockey kijken en een bardienst draaien en dan is het weekend alweer om!!! Is het wel weer sneller woensdag en weten we hoe de kleine ligt. Heb helaas wel 's avonds wat meer ongi-krampjes dus vrees dat ze indaalt met het kontje omlaag......... Nou, we merken t wel!!

Meiden, tot morgen allemaal!! En voor wie ik vergeten ben, sorry sorry sorry!!!

Liefs Suus

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: nog 2 dagen werken! Kan me vooorstellen dat je er ook echt aan toe bent, heftig jaartje zo.
    Doe je zo je best voor een patient, komt ze niet opdagen!!! Dan kun je ze toch.....
    Wij vinden het ook vreemd dat we nog niets gehoord hebben van dat gesprek. Misschien is die personeelsfunctionaris ook wel ziek, er gaat per slot van rekening griep rond. Als ie maandagmiddag nog iets heeft gehoord, dan gaat ie zelf bellen.

Doe je Lellie vanmiddag de groetjes (en Ciara ook als je haar ziet)? Veel plezier!

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi hoi,

@Susan,
    Jeetje, het wordt echt tijd voor de beentjes omhoog meid. Heb je wel verdiend na zo'n hectisch jaar. En balen van die patiënt van je, hoe kun je dat nou vergeten, pffff.

Jep het aftellen is begonnen, haha. Kan niet wachten om ook een knipperlichtje te zien (of twee ;) )

@Nightelf,
    Hopelijk krijgen jullie snel iets te horen over de sollicitatie van je man. Zou toch wel erg fijn zijn, raar dat ze er zo lang over doen.

@ Sooner,
    Pfff, meid wat een opluchting dat je nog bij de werkenden zit! Scheelt heel wat kopzorgen.

@Majo,
    Hoe wordt dat met die banner van je!!! ;)
    Die site waar ik hem vandaan heb heeft hele mooien.

@Esser,
    Yay voor een mooie groeiecho!!!

@allen,
    Het is hier weer heerlijk weer!! Mijn eerste vakantieweek zit erop, nog maar 5 dagen tot onze eerste echo ;) Heb er zo'n zin in!! Wil zo graag weten hoe het zit.
    Heb vannacht (en afgelopen nacht) gedroomd over een zoontje. Nu ben ik helemaal hyper!! haha.

Liefs

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Susan idd maandag weer melden zit te wachten op 1 cm ontsluiting die niet wil komen want pas bij 2 cm kunnen ze er goed bij.

Vandaag 40 weken zwanger

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Klingel wil je nogmaals een dikke knuf geven en als je eens wilt praten je weet me te vinden weet een beetje hoe je je voelt meid zelf ook 3 mks gehad

11. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Klingel, wat fijn dat je nog even langs kwam. Hopelijk komt het allemaal snel los en kan je voor de volgende ronde gaan. En ik hoop dat je snel weer terug bent!

Susan, Ben aan het afstuderen. Heb je even een pbtje gestuurd over mijn studie. Wil nog een beetje anoniem blijven... En wat en hectiek, neem je rust maar lekker, nog maar 2 dagen :)

Gisteren zijn we naar een vriendin (ze is al in de 40 en 3 kids) van mij geweest die de zolder heeft opgeruimd en nog baby spullen tegen kwam. We hebben nog een wipstoeltje en een badje met standaard gekregen! kunnen we goed gebruiken. En wat het kamertje betreft, ik ga zeker mijn zin door drijven moet daar toch elke dag tegenaan kijken. En vind het ook zo vaag he, toen wij onze eigen slaapkamer vernieuwden (was 1000 euro nu veel geld voor ons) toen kraaide er geen kip. EN nu moet in eens iedereen zich overal mee bemoeien, zucht. Sorry, maar ben daar redelijk gefrustreerd over........

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Danjo: jeetje, 40 weken zwanger al.....Het wordt tijd dat de kleinen meid eruit komt!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Klingel, neee....wat ongeloofelijk erg meid :( Heel veel sterkte de komende tijd, en hopelijk zien we je hier weer snel! *knuff*

Suus, sorry, ik was degene die dacht dat je al verlof had....tja dementie hè ;) Maar nog 2 daagjes en dan echt verlof, dat heb jij echt verdiend ja! Wat een kl*te wijf zeg (sorry voor mijn woorden) maar zoiets vergeet je toch niet?? Goed laat haar maar wel mooi betalen :D
    Doe je de groetjes van ons aan Lelie en Ciara? En aan de meisjes natuurlijk :)

Sooner, fijn dat je je baan nog hebt, was idd erg sneu geweest. Maar voor je collega's is het natuurlijk ook niet leuk....

Nightelf, vaag dat je man nog niets gehoord heeft....Ik zou maandag ook even bellen. Het kan idd dat diegene de griep heeft, er zijn hier ook veel zieken.

Danjo, nog steeds niks....pff en 40 weken nu....Hoop dat het snel gebeurt meid!

Kleintje, haha ja zodra er kinderen in het spel zijn is iedereen meteen alert en moeten ze zich overal mee bemoeien ;) Wen er maar aan....Ik vind het soms ook nog wel frusterend hoor....Mede door de hormonen heeft vooral mijn schoonmoeder ,en eigen moeder ook wel, vaak eens een sneer van mij gekregen (schaam, schaam)

Bright, ja de weken naar de echo duren altijd zo lang hè? Ik vond het ook zo spannend!! En nu heb je ook nog vakantie...nog wat leuke dingen ingepland om de tijd te verdrijven? :)

Confidence, hoe is het nu meid? Kun je nu al wat meer genieten? De onzekerheid blijft altijd wel een beetje vind ik, maar de eerste weken het ergst. Maar je moet het ook een beetje loslaten, klinkt heel makkelijk, maar is het natuurlijk niet ;) En als je vragen hebt, wij zijn hier hè!!

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    jewel, Ik probeer altijd beleeft te blijven. Tegen mijn eigen moeder zeg ik gewoon dat ik iets niet wil. Maar die dringt ook niks op. Ik ben zo opgevoed dat ik zelf mijn zaakjes regel en als ik hulp nodig heb dan moet ik er om vragen. Bij mijn vriend is het andersom. En dan regeld hij alles met zijn moeder en krijg ik later weer te horen van hem. Voor hem ook lastig. Maar nu heeft zijn moeder in de gaten dat ze het beter direct aan mij kan vragen.
    Straks lekker naar de praxis, schilder spullen halen en een gordijnrail en wat andere klus spullen voor de babykamer.

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Het is voor beide partijen natuurlijk ook iets heel moois hè! En fijn dat je s-moeder het je nu direct vraagt, scheel idd een hoop gedoe ;)
    Veel plezier in de praxis, echt leuk is het om van alles uit te zoeken! Heb je al een idee van hoe de kinderkamer wordt?

16. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    We gaan alles wit maken. Witte meubels, witte gordijnen en witte muren. En waarschijnljk de luxaflex limoen groen en alle assesoirses ook limoen groen.

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nou inderdaad, wat een pestwijf Susan. Lekker makkelijk, stond niet in mijn agenda. Wat lief dat je het volgende week toch nog doet voor dat mens.

Jewel, ga je nog wat leuks doen dit weekend?
    Ik ga vooral bank hangen vrees ik. Vandaag heb ik geen plannen. Heb babykleertjes gestreken en nu de altijd-weer-aanwezige-administratie.
    En morgen is mijn vriend eindelijk weer 'ns vrij, maar dan weet ik zeker dat ik 'm niet het huis uit/van de bank af krijg.
    Nou ja, zo lang het zulk mooi weer blijft, kan het me ook niet zoveel schelen.

@Confidence, ja hoor die onzekerheid blijft t/m de bevalling bij mij. Ik haal me elke keer wel een nieuw waan-idee in mijn hoofd.
    Maar in het begin maakte ik me wel meer zorgen dan nu hoor.

@Kleintje, ik heb dat soms ook een beetje. Wij zitten ook niet zo ruim, maar ik neem wel alles aan. Maar soms heb ik daar wel een beetje spijt van.
    En mijn s-moeder en eigen moeder geven iets te veel dingen mee van vroeger. Vind ik wel onwijs lief, maar ik kan niet overal wat mee.
    Ik bewaar het netjes en straks geef ik het gewoon terug als het niet past in de kamer.

Waar ik meer last van heb is dat ik me soms opgelaten voel. Ik krijg zo veel en dan weet ik niet of ik dan een cadeautje moet geven. Of aanbieden dat ik er iets voor betaal.
    Van de zus van een vriendin heb ik een hele zak kleertjes gekregen die ze niet langer wilde bewaren, bijvoorbeeld.
    Maar ja, als ik iedereen kadobonnen, bloemen o.i.d. ga geven, ben ik ook snel blut...

Haha, wat een luxeprobleem he!

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, klinkt leuk zeg hoe de kinderkamer wordt! Willen jullie ook weten wat het wordt?

Sooner, nee geen wilde planenn vandaag. Vanmiddag even bij het voetballen van vriendlief kijken en vanavond komen mij broer en schoonzus + kleine op visite:) En voor morgen hebben we nog niks. Misschien even naar het bos of strand met de hond, maar dat hangt ook van het weer af.
    Moeilijk is dat hè om nee te zeggen. Nou vind ik jou oplossing wel een hele goede. En er zal vast wel een tijd komen wanneer je iets terug kan doen voor ze. Dan laat je ze een keer oppassen op de kleine ;) (en dan jullie een heerlijk avondje uit :))

Nou ik zal nog even met de hond uit en dan richting voetbalveld. Fijn weekend allemaal!!

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sooner, ach we zien wel hoe het loopt. Ik probeer subtiel te blijven en het zal er wel bij horen.

Jewel, Na veel wikken en wegen zijn mijn vriend en ik er uit. Ik mag het weten en mijn vriend wil het niet weten. Wel mag ik het aan niemand vertellen :S. Aangezien we alles neutraal houden en we nu ook uit de namen zijn maakt het niet zo veel uit of ik weet wat het wordt. Maar moet natuurlijk wel mijn mond kunnen houden.

20. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nou kleintje, dat lijkt me heel lastig.
    Ik zou het er direct uitflappen volgens mij.
    We hebben jongetjes nodig, dat heb je wel gezien aan het lijstje he? haha.

Deel Deze Pagina