Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik zou het ook niet voor me kunnen houden :D

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik ook echt niet, ben een te grote flapuit, haha. Maar petje af als jij het wel kunt Kleintje.

Knuffel van Klingel aan jullie allemaal. Ze vindt het nog te moeilijk om hier te posten en ze wilde geen negatieve vibes uitstralen.

Liefs

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Joehoe ik kwam ook eindelijk weer eens langs! Ben erg moe maar verder gaat alles goed! Wel bruine afscheiding gehad 2 weken geleden, ik schrok me kapot, mocht komen voor een echo maar alles was goed. Tel nu wel de dagen weer af tot de volgende echo pppfff het blijft spannend he?

4. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Lieve meiden,

Ben te druk om op iedereen te reageren. Het is geen desinteresse maar de klok die maar 24 uur heeft. Ik hoop dat het heel goed met jullie allemaal gaat.

@Suus: bedankt voor je ontzettend lieve kaartje. We zijn elkaar net misgelopen. Ik hoop dat jij ontzettend gaat genieten van je welverdiende rust en verlof. En ik wens je net zo'n makkelijke bevalling als ik had toe (maar dan wel met 39 weken ;)

Ik heb vandaag weer 8 uur in het ZH gespendeerd, lekker bij ons meisje. Het gaat iedere dag beter met haar. Ze is gepromoveerd naar de warmtewieg en morgen mag haar infuusje eruit. Verder heb ik Lelie ook nog ff opgezocht. Ze heeft een wolk van een dochter (die ik natuurlijk op de couv al gezien had). Lelie had een beetje last van de bekende kraamdag 3 en last van de wond maar het gaat n.o. goed en ze hebben echt een prachtig meisje.

Dikke kus voor jullie allemaal!

X Ciara

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: fijn om te horen dat het zo goed gaat! Op naar de volgende promotie voor de kleine meid.

Linda: super dat het zo goed gaat!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    klingel: heel veel sterkte meid!
    het is gewoon kl*te dat het zo moet gaan
    hoop echt dat je snel weer terug komt, en dat het dan wel goed zit.
    een hele dikke knuffel!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ciara fijn dat het zo goed gaat met Lara meid super

Hier is het officieel ben een dag overtijd

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Tjsa Danjo, ik had gehoopt op een ander bericht, maar het zal nu heus wel snel komen!

@Linda, oh schrikken, maar gelukkig is alles goed. Enne je weet nog niet of het jongetjes/meisjes zijn?

@Bright, als je klingel weer 'spreekt' doe je haar de groetjes dan van mij?

@Ciara, wat fijn dat je even een berichtje achterliet. Niet erg hoor dat je niet alles had gelezen. Vind het fijn om wat te horen van je en als er iets met ons is, dan hoor je dat vanzelf wel!
    Geef je lelie een digiknuf door als je haar ziet!

@Nightelf, jij zit lekker in je 39e week! Gaan met die banaan!

@Suus, nog even morgen en dinsdag en dan kun je daarna de hele dag achter de computer net als ons ;)

@all, fijne zondagavond nog!!

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, even ego... Ik ga nu richting zkh omdat ik al de hele dag de kleine niet heb gevoeld. Zal dus wel een tijd aan CTG moeten, bloed prikken, bloeddruk meten, urine en wellicht een echo. VK is wel net geweest hier, toen had de kleine wel de hik maar ja, verder hele dag niet gevoeld, dus daarom toch maar insturen... Ze denkt dat het wel meevalt maar ja, ik maak(te) me toch wel zorgen. Heb er zelfs wat traantjes om gelaten. :( Dit is dus die onzekerheid die ik eerder bedoelde, die je als mmm-er blijft houden.

Maar goed, we gaan nu! Breng jullie later op de hoogte!

Liefs Suus

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Succes, meid!
    Die onzekerheid klinkt erg bekend, zou blij zijn als de kleine er gezond en wel uit is....

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Suus: Ohhh...gets...Meid...hopelijk is alles goed en kun je over 2 dgn lekke rgenieten van je verlof!! Laat je gauw wat weten? Dikke knuffel!!

@Sooner: Fijn dat jij in elk geval je baan dus toch nog hebt!! Gefeliciteerd!!

@Bright: Aftellen naar je echo....schiet al mooi op he!!

@Danjo: De 40 weken alweer gepasseerd. Ben benieuwd naar morgen....er 'rommelt' verder nog niks?

@Kleintje: Pfff.....lijkt me lastig zo'n schoonfamilie, hoe goed bedoelt misschien ook. Ben er zelf ook wel wat makkelijker in. Ik zeg het maar gewoon als ik iets wel/niet wil/mooi vindt. En dat klinkt leuk, het babykamertje. Wit + Limegroen. Mooi hoor!! En denk je écht dat je het voor je kan houden als jij wel weet wat het wordt en je vriend niet? Ik zou dat niet kunnen...zou dan gelijk allerlei kleertjes gaan kopen en dan ziet hij het daar aan.

@Linda: Jakkie...das schrikken...bruinverlies...maar gelukkig was dus alles goed!!

@Ciara: Fijn dat het zo goed gaat met je dochtertje en gelukkig ook met Lelie!! Geniet ervan. Hopelijk moge jullie allemaal gauw naar huis!! Gaat het goed met de borstvoeding trouwens?

@Nightelf: Jij ook nog maar 13 dgn....tjee...wat spannend!!

Probleem voor mij van dagje weg met vriendinnen voor morgen is opgelost. Eén moest plots werken, ander smste vanmorgen dat ze ziek was. Vervolgens belt er collega van mij of ik ook kan werken... moet alleen voor donderdag nog wat verzinnen...
    Hier sinds 4 dgn érg beroerd. Dag en nacht misselijk. Als ik slaap is het goed, maar als ik wakker wordt en me omdraai is het mis. Kan alles nog wel binnenhouden maar loop regelmatig te kokhalzen. Manlief zegt steeds...gooi het er dan uit....maar hoe graag ik het ook zou willen in de hoop dat het oplucht...ben bang dat er dan geen eind meer aan komt en ik blijf spugen... dus zucht ik het maar weer weg..... hoop niet dat dit hele tijd zo blijft...maar goed....weet waar het voor is en heb dat er graag voor over!!

Oh....Suus...waar blijf je nou?? Alles is toch wel goed??!! Wordt er zenuwachtig van......

Lfs Majo

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden!!!

@Susan,
    Och meis wat een schrik, hopelijk is alles goed en kun je weer met een gerust hart naar huis.

@Linda,
    Fijn dat het bruinverlies is opgehouden meid!! Op naar de volgende echo!!

@Ciara,
    Wat heerlijk om te horen dat het met Lara steeds beter gaat.

@Danjo,
    Een dag overtijd... hopelijk komen er niet meer dagen bij meid.

@Majo,
    Balen dat je zo misselijk bent meid. Misschien heeft Majoman wel gelijk dat je het eruit moet gooien. Maar dat weet je zelf natuurlijk het beste. Hoop dat het snel beter gaat.

@allen,
    Weer een dag voorbij. Heb sinds gisteren al wat lichte ongikramp gevoel, met name aan de rechterkant. Ook aan die kant meer rugpijn. Natuurlijk komt bij mij dan gelijk dat idee van een BBZ naar boven, maar dan had ik vast ook andere dingen moeten voelen of bloedverlies moeten hebben. Geen van beiden, zal blij zijn als het donderdag is ;).
    Verder gaan mijn borsten met de dag meer pijn doen, phoei...

Ach nou ja, alles voor een goed doel!!! En ik ben gewoon 95% van de dag lekker positief dus wat dat betreft ben ik blij, haha.

Liefs

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, daar ben ik weer! Het was echt een bliksem bezoek! Het CTG-apparaat ging om mn buik (voor een hartfilmpje) en ja hoor, meteen beweging, en HOE!!! Mn buik ging zelfs lekker heen en weer... Ik dacht toen echt: doe dat dan thuis!! Wel fijn om deze zekerheid toch weer te hebben. CTG ging er dus ook weer na 15min af omdat ie hartstikke mooi en goed was. Nog wel even een echo gehad (ook een snelle) en ja hoor, kleine lag nog steeds in stuit. Billen nog niet gezakt dus in theorie kan ze nog uit zichzelf draaien maar na mijn verhaal (al de hele tijd in stuit en mn hartvormige baarmoeder) verwacht de arts-assistent ook niet dat ze nog draait. Toen opperde ze nog even kort een draaipoging maar ik onderbrak haar vrij snel door te zeggen dat ik dat echt niet wil. Keizersnede's worden altijd ingepland in de 39e week dus dat houdt voor mij in de week van 16 november. Gek idee want dat is al over 1 maand!!! Echt typisch hoor. Nu nog woensdag mn liggingsecho bij de vk en dan zal ik worden doorgestuurd naar het zkh voor de verdere planning van de ks. Ook gesprek met de anaesthesist enzo...en dan hopen dat er geen weeen komen voor de geplande ks. Dat blijft dan nog afwachten natuurlijk.

Majo, die misselijkheid...ik gaf er ook niet echt aan toe eigenlijk dus ik herken je 'probleem'. Als je dan eenmaal aan het spugen bent, raak je (ik althans) zo over je toeren dat je alleen maar meer gaat spugen. Tenminste, dat idee had ik altijd.......... Wel is het 'prettig' teken (zeg ik heel voorzichtig voordat Sooner me op mn vingers tikt ;)).

Bright, die vrouw heeft jou wel lekker 'angstig' gemaakt met de term BBZ... Gelukkig is het redelijk snel donderdag. Werk je ook deze week? Ik merk dat de tijd dan toch altijd wat sneller gaat nl..........
    Enne die zere boobies, geheel herkenbaar! In het begin van de zwangerschap ook megalast van. Nu niet meer trouwens....of het is al gewenning ;) Ik ben er toen ook een paar keer wakker van geworden, van al die spanning en druk erop. Heb jij dat ook al?

Ciara, fijn dat je mn kaartje hebt gehad! Wel jammer dat we elkaar net gemist hebben maar ja, t is niet anders. Heb al met Lelie afgesproken dat we maar een keertje in december ergens moeten daten, met beebjes, als we weer allemaal op de been zijn. :)

Danjo, 1 dag overtijd, balen joh! Helemaal omdat dat veteren ook niet geholpen heeft. Misschien wat meer ananas tot je nemen en heeeeeeeeeel veel sex? ;) (alsof je daar nu op zit te wachten...) Ik hoop voor dat de kleine zich deze week aankondigt want je krijgt er nu wel een punthoofd van he, inmiddels!

Nightelf, hoe sta jij ervoor? Jij kan ook elk moment bevallen, ook al gaan jullie er vanuit dat ze nog even blijft zitten........... Vluchtkoffertje staat allang klaar denk ik?

Oh ja trouwens, heb de arts-assistent nog even laten voelen aan mn buik tav groei. Ze schatte onze kleine meid nu rond de 2500/2600 gram en verwacht dat ze bij de geboorte rond de 3200 gram zal zijn. Mooi gemiddeld dus :) Woensdag nog maar ns vragen bij de liggings-/groeiecho.

Mannetje is nu lekker aan het koken voor ons want daar waren we niet aan toe gekomen en dan ga ik lekker liggen op de bank.
    Trouwens, heeft er iemand nog meer enorme last van aambeien? Ik word er echt gek van! Doet ook echt retepijn (leuke woordspeling ;)). De normale zalf helpt ook niet, tenminste niet op lange termijn. Morgen ga ik dus weer bellen met de vk dat ik een recept wil voor een agressiever medicijn. Het liefst stop ik nl een ijsblokje tussen mn spleet om die trosjes te bevriezen........ Sorry voor het vieze praatje maar ja, we delen toch al zoveel met elkaar.

Hee meiden, ik ga op de bank ploffen en spreek jullie later!!

Liefs Suus

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Susan fijn dat alles goed was meid je zult merken dat er meerdere dagen komen dat je kleintje zich weinig meld maar bij onzekerheid gewoon bellen.

geloof me sex hebben we nog en helpt niet hoor en al die praatjes ananas,olie,bitterlemon etc etc geloof ik echt niet in haha. als een veter met hormonen al niet helpt helpt dat helemaal niet.

morgen weer na het zh dus laat zo snel mogelijk wat weten

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: Gelukkig was alles goed met de kleine! Echt typisch dat ze daar ineens een feestje begint te bouwen in je bui en zich thuis gedeisd houdt. Hoezo eigenwijsje :D
    Jammergenoeg dus nog wel in stuit....ik geef je zelf weinig kans dat het nog verandert, maar hoop het wel voor je.
    Hier gelukkig geen last van aambeien. Weet wel dat je via de huisarts een zalfje kunt krijgen met lidocaine erin, wat wel goed schijnt te helpen (vriendin van me had het nl ook tijdens de zwangerschap).
    Hier staat het vluchtkoffertje idd al een tijdje klaar, hoewel er steeds weer wat bij in gestopt wordt (dextro, mueslirepen, je weet maar nooit he ;)).

Majo: vervelend dat je zo misselijk bent. Misschien dat eruit gooien toch oplucht......bij mij was er steeds geen houden aan, kon soms op mn werk amper de wasbak ofzo halen :) (echt lullig als je net met een patient bezig bent).

Bright: die krampjes kunnen ook van de groei van je baarmoeder komen of het oprekken van je banden. Kan me voorstellen dat je uitziet naar donderdag....

Meiden, ik duik mn bedje in, zit er eigenlijk helemaal door en hoop vannacht eindelijk eens een fatsoenlijke hoeveelheid slaap te pakken.

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Succes morgen, Danjo!

17. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Goedemorgen dames,

ik ga eens heel hard mijn best doen om op iedereen te reageren

@Kleintje, ik zou eerlijk gezegd ook mijn zin doordrijven met een babykamer
    Jullie moeten het leuk en mooi en vooral praktisch vinden
    Dan maar even boze gezichten, maar het is JULLIE keus

@Jewel, was je in het weekend nog naar het strand geweest? wij vindne het ook zo heerlijk op het strand, maar wonen helaas te ver weg, dus boeken we gewoon regelmatig weekendjes richting zee
    daar kom je pas echt lekker tot rust, vind ik

@Sooner, wat vreselijk dat jij je hele zwangerschap misselijk blijft
    ik had nog nooit van dat Hyperemesis Gravidarum gehoord
    Zo zie je maar dat je zelfs na een hele lange weg in de MMM je zelfs in de zwangerschap nog een zware weg te gaan kunt hebben

@Bright, hoe voel jij je nu? al meer last van kwaaltjes? bij begon het rond de 5,5 week, maar is nu alweer duidelijk minder
    maar.... de arts zei dat dat niks zegt, dus geniet ik maar zoveel mogelijk;)

@linda, leuk dat je hier ook bent of beter gezegd dat jullie hier ook zijn
    ik vind tweeling zwangerschappen toch altijd zo speciaal

@Ciara, fijn dat jullie meisje het zo goed doet
    Maar wat ene energie moet jij hebben om steeds naar het ZH te gaan, en daarbij het gewone leven thuis wat gewoon doorgaat 9 boodschappen, poetsen)
    Zo kun je niet echt genieten van je kraamverlof
    Is daar geen regeling voor als je kindje i het ZH heeft gelegen dat je ook langer verlof hebt?
    En ik weet eigenlijk niet wat er precies gebeurd is, maar waarom was jullie meisje zo vroeg geboren?

@Caruli, ik heb hier op het forum ooit wel eens verhalen van jou gelezen en was flink onder de indruk
    wat fijn te lezen dat hte nu zo goed gata deze zwangerschap
    hoe vind je dochterje het, dat ze grote zus wordt?

@Danjo, hoe is het nu met je? is er al wat meer op gang gekomen?

@Susan, dat was wel ff schrikken dan, maar fijn dat alles goed is met de kleine. hopelijk weet je binnenkort meer over de planning van de KS.

@Majo, zie je dat sommige dingen zich vanzelf oplossen
    en je kunt immers zelf ook "opeens" griep hebben
    Heb je nog niemand verteld van je vriendinnen dat je zwanger bent?
    Hoever ben je nou? want die klachten die jij hebt had ik ook rond 5,5 a 6 weken, maar is nu alweer stuken minder

@Nightelf, wat vervelend da je zo slecht slaapt
    zo kom je niet echt opgeladen overdag
    zit je buik je dan zo erg in de weg?

Ik weet niet of ik nu iedereen gehad heb, sorry als ik iemand vergeten heb, dat is niet bewust
    het zijn er ook zoveel haha

Hier gaat het inmiddels wat beter
    Steeds als ik onzeker wordt over mijn kwaaltjes dan denk ik maar weer aan de woorden van de gyn
    Ik overtuig mezelf dan ervan dat het allemaal wel goed zit
    maar de angst blijft het regelmatig winnen van het verstand haha
    De misselijkheid is beduidend vele malen minder dan de week ervoor, maar heeft nu plaats gemaakt voor enorme honger
    gister had ik trek op het werk
    ik eerst de droge koekjes die ik standaard bij me heb opgegeten, daarna bonbons, toen nog trek en een plakje kaas gegeten en toen was ik misselijk, gek he?
    Ook veel last van opboeren
    borsten zijn gevoelig, en manlief vind dat grappig
    want als mijn tepels al niet stijf zijn, dan aait hij er 1 keer overheen en dan hop daar zijn ze weer :D
    Ik mag nu de 27e naar mijn eigen gyn, dus niet meer bij de IVF
    dus nog maar 8 dagen, die red ik ook nog wel
    De gyn bij de IVF had het nog over prenatale screening enz ( IVM PGD verhaal) maar gaf eerlijk aan dat ze liever met haar handen en naalden van deze zwangerschap afbleef, we hadden al genoeg meegemaakt
    dus voor nu voor ons gene verdere screening
    gewoon echo`s goed in de gaten houden en als er iets afwijkends gevonden wordt kunnen we altijd nog anders beslissen

18. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum

17-10-09: Danjo: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: 2 kleintjes
    27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet....
    28-03-10: Zoe:
    04-06-10: Confidence:
    11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies??
    15-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)

Afspraken bij gyn of vk
    19-10-09: Sooner echo ligging placenta
    20-10-09: Caruli tussencontrole vk
    21-10-09: Suus liggingsecho
    22-10-09: Bright 1e echo
    23-10-09: Nightelf controle gyn
    26-10-09: Sooner controle vk
    26-10-09: Suus controle vk
    27-10-09: Jewel controle vk
    27-10-09: Caruli groeiecho
    27-10-09: Caruli controle gyn
    27-10-10: Confidence echo en gyn
    02-11-09: Esser controle vk
    06-11-09: Majo 1e echo
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg
    13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)

Lijst weer even aangepast ;)

19. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Opes, ik zie net met het bekijken van de lijst dat ik ene paar dames ben vergeten, sorry dames, ik zal mij leven beteren hihi
    volgende keer zijn jullie aan de beurt

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou meiden ben weer terug mn blioeddruk was 150 om 95 maar daar maakte ze zich niet zon zorgen om. ik had 1 plusje in mn urine dus dat was ook goed. Verder nog steeds 1 cm ontsluiting en ze heeft gestript dus we wachten het af. vrijdag weer komen als ik niet ga bevallen het kan gewoon elk moment gebeuren maar ja we wachten vrijdag weer af.

Deel Deze Pagina