confidence: ja hier zit de spanning er nog steeds in hoor ik had gedacht na de 26 weken grens rustiger te zijn maar helaas ik zal pas rust hebben als ons ventje gezond en wel geboren is casey vind het ook heel leuk en spannend ze hoopt dat dit broertje wel blijft leven zegt ze steeds. ze zit er echt al op te wachten net als ons ik ben super blij voor je dat het goed gaat. ik zou idd ook niet te veel laten prutsen hoor. hopelijk krijgen jullie over 7 maanden een gezond beebje. danjo: spannend hoor, hopelijk helpt het strippen een beetje
@confidence: het stelt je waarschijnlijk gerust want wat je schrijft herken ik nog precies van de eerste weken, ik had ook zo'n honger en die tepels iieehh, mijn borsten doen nog steeds zeer trouwens. Ik boerde ook zoveel niet normaal, de ECHTE misselijkheid kwam pas later maar ik dek als ik 1 kindje had gehad dat ik er dan niet zo'n last van gehad zou hebben want het was rond week 10/11 best erg maar verder valt het mee alleen het is nog steeds niet helemaal weg. Wij hebben trouwens ook geen screenings gedaan. Meiden ik dacht het zaterdagochtend voor het eerst te voelen maar wist het niet zeker maar ik denk dat ik de kleintjes voel. Eerst vooral rechts maar nu ook links dus ik denk dat ik beide voel het is nog vooral een kriebelend en proppend gevoel. Dacht eerst mijn darmen maar dat is volgens mij toch anders.
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 2 kleintjes 27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet.... 28-03-10: Zoe: 04-06-10: Confidence: 11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies?? 15-06-10: Bright: kan het nog niet weten Afspraken bij gyn of vk 19-10-09: Sooner echo ligging placenta 20-10-09: Caruli tussencontrole vk 21-10-09: Suus liggingsecho 22-10-09: Bright 1e echo 23-10-09: Nightelf controle gyn 26-10-09: Sooner controle vk 26-10-09: Suus controle vk 27-10-09: Jewel controle vk 27-10-09: Caruli groeiecho 27-10-09: Caruli controle gyn 27-10-09: Confidence echo en gyn 30-10-09: Linda echo en Gyn 02-11-09: Esser controle vk 06-11-09: Majo 1e echo 09-11-09: Jewel intake kraamzorg 11-11-09: Linda 20 weken echo 13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
Suus, wat hebben jullie toch ook een eigenwijs meisje zeg! hihi, gelukkig dat alles goed is. En ik denk ook niet dat ze nog draait, al hoop ik het nog wel voor je. En over een maandje is het dan al zover, echt gek! Hier nog geen last van aambeien, al lijkt het mij ook verschrikkelijk. Het hoort er allemaal bij zeggen ze, maar ik vind eigenlijk dat we al genoeg doorgemaakt hebben en dan mogen we als we zwanger zijn toch ook wel op een best zijn toch? Dus geen last van aambeien, pukkels, striae e.d. Nee gewoon een stralende vrouw met dikke buik, die alles aankan! *zucht* was het maar echt zo... Danjo, nu hoop ik voor je dat het deze week nou echt gebeurt!! Kan het dan nog zo lang duren voordat je bevalt als je gestript bent? Ik dacht altijd dat het dan vrij snel ging als de vk dat eenmaal had gedaan. Succes iig met de echte laatste loodjes!! Confidence, fijn dat het ietsje beter met je gaat. Al blijft het natuurlijk spannend. Maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is! En hier kun je alles kwijt! Wij zijn niet meer naar het strand geweest. Wij moeten ook ong 3 kwartier rijden, dus heel vaak doen we het niet, maar als het echt mooi weer is dan wel eens. Majo, vervelend dat je constant misselijk bent. Ik kan je helaas geen tips geven, want ik had er geen last van. Ik hoop voor je dat het niet erger wordt! Dus je probleem is opgelost. Zulke dingen loop je anders nooit tegenaan, maar als je zwanger bent dan komt het altijd tegelijk. Ik had toen in die periode allemaal feesten, en toen hadden de meesten het vrij snel door omdat ik aan de fris zat. Het blijft dan moeilijk om een goed 'smoesje' te verzinne'n Bright, dat zijn je banden die je voelt. Ik had daar in het begin ook last van en je zal het ook wel vaker voelen. Volgens mij als je een BBZ zou hebben dan heb je ook veel meer pijn. Trouwens, als je er bij nadenkt kan het toch bijna niet een BBZ zijn? De embryo's worden ín de baarmoeder geplaatst, dan kunnen ze toch niet ineens in de eileider/eierstok (ik weet niet precies waar ze zitten met een bbz) gaan zitten toch? Of heb ik het nou helemaal mis Linda, pff dat is idd even schrikken geweest. Maar gelukkig is alles goed met jullie ukkies!! En wat je voelt kunnen idd de kleintjes zijn. Ik twijfelde eerst ook of het de darmen waren, maar je voelt het verschil wel. Het is een heel speciaal gevoel hè? Wacht maar tot je buik ook gaat bewegen Kleintje, ik zou het heel knap van je vinden als je het voor je kon houden! Ik zou het niet kunnen. Je hebt nog even bedenktijd Sooner, en heb je de echo al gehad? Ligt de placenta goed? En hoe was jullie weekend? Ciara, fijn om weer wat van je te horen. En je hoeft niet op ons allemaal te reageren hoor. Wij zijn al blij dat het met jullie steeds beter gaat! Wij zijn nu maar even bijzaak Ik ben blij om te horen dat Lara het steeds beter doet! Hebben ze ook al een idee wanneer ze eventueel naar huis mag? Groetjes aan Lelie en haar (wolk) van een dochter als je haar weer ziet! Hier is alles goed. Alleen ben ik gister wat te optimistisch geweest. Het was mooi weer dus we besloten een leuke wandelroute te lopen met de hond. Op internet een leuke gevonden, en niet te lang ong 4 km. Maar daar aangekomen was de route niet 4 maar 6 km lang. Ik voelde me goed en het was mooi weer dus dacht ik dat lukt me wel. Nou, dat viel me toch ietsje tegen.....de laatste km kon ik nog net lopen. Mijn bekken en mijn onderbuik waren al helemaal stijf, pff wat was ik blij dat ik weer in de auto zat. En de hele avond kon ik ook niks meer, zo stijf! Dat doe ik dus ook niet weer! haha ik heb mijn lesje wel geleerd! Dus vandaag lekker rustig aan.
Danjo: schiet ook niet op zeg zo. Vrijdag dus pas weer komen, ik hoop echt dat het voor die tijd al flink heeft doorgezet.... Linda: dat zijn vast je beebjes die je voelt! Confidence: mn buik zit niet echt in de weg (is wel dik hoor), maar ik heb BI en ischias, waardoor ik niet lang in een houding kan liggen, met als gevolg te weinig slaap Je kwaaltjes klinken erg bekend! Vooral die honger en misselijkheid. Hier werd mn man net gebeld dat ie jammergenoeg niet op 2e gesprek hoeft. Er wordt maar 1 persoon uitgenodigd (met meer ervaring), maar mocht dit gesprek niet goed lopen dan is hij de volgende. Nog ff afwachten dus.
jewel strippen hoeft niet te werken helaas vaak als het zou werken is dat binnen 24 uur. nightself das balen meid
Jewel: onze berichten kruisten elkaar net Vandaag zeker een rustdagje ingelast na die lange wandeling van gisteren?
Nightelf, balen zeg voor je man! Dus weer in onzekerheid. Hopelijk loopt het gesprek met die andere niet goed (wat gemeen ) en kan jouw vent laten zien dat hij de beste is Danjo, dan hoop ik dat het bij jou binnen 24 uur gebeurt!!!
Jewel: er lopen nog meer sollicitaties waar de sluitingsdatum vorige week of deze week is. Benieuwd of ie daar dan nog wat van hoort.....
Hahah we kruisen elkaar steeds Maar vandaag idd even rustig aan. Heb de hond uitgelaten en het hele huis gezogen, maar nu ben ik alweer kapot. Ik moet nu echt rustig aan doen en er een beetje rekening mee houden dat ik niet meer alles kan Al is dat soms heel moeilijk...... Hopelijk hoort hij dan nog wat van die andere sollicitaties!
Hoi hoi, @Linda, Meid wat leuk dat je ze voelt!! Wat moet dat een bijzonder gevoel zijn!! @Jewel, Weer een lesje geleerd inderdaad, helaas dus niet meer zo ver wandelen. Over mogelijke BBZ: De emryo-tjes kunnen gaan dwalen en richting de eileiders gaan omdat ze met enige druk worden teruggeplaatst. Ik ga er niet vanuit, want ik zag op de echo toch echt ze in de baarmoeder zitten, maar ja. Je geest doet soms rare dingen @Suus, wat een narigheid van die aambeien meid. Hopelijk krijg je iets agressievers om je te helpen. @Danjo, Dus ook het strippen kan er niet met zekerheid voor zorgen dat je binnen 24 uur bevalt. Nou meid, hoop toch dat het voor vrijdag gebeurd hoor. @Nightelf, Wat jammer dat je man niet uitgenodigd is voor een tweede gesprek. Nog steeds afwachten dus, hopelijk wordt die ander het niet @allen, Hier gaat het goed. Ongigevoel is iets minder dan gisteren en heb nu ook aan de andere kant wat steekjes. Denk dus dat het idee van de BBZ zo langzamerhand mijn hoofd verlaat, wooooooooohoooooooo. Nog 2,5 dag tot de echo!!! liefs
Suus, na vandaag nog een dagje werken! Joehoe! Heerlijk joh............ Wel mega irri dat je last hebt van aambeien :x Hopelijk kan de HA een betere medicatie voorschrijven. Ciara, jullie meid dus nog steeds met stapjes vooruit Wat een dapper meiske toch. Geniet ze!! Lelie, hoe is het met jullie wolkje? Ook heerlijk aan het genieten? Klingel, meis toch............ Wat een ontzettend triest bericht...........Dit doet zo'n zeer om het te lezen, laat staan hoe ontzettend hard voor jullie samen. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Jewel, das idd een aardige wandeling die je gemaakt hebt. Mega gezond en heerlijk natuurlijk maar dat zou ik idd ook echt niet meer volhouden hoor. Danjo, je geduld wordt erg op de proef gesteld..........Dikke knuf jou kant op! Nightelf, balen meid dat het 2e gesprek niet zo mocht zijn. Hopelijk op een ander moment betere kansen! Sooner, hoe is ie meid? New girls; alles okay? Nog steeds aan het zweven? Of last van erge kwaaltjes? Hier terug van het weekendje, en het was heerlijk! Mooi weer gehad en niet veel gedaan als sauna, jacuzzi, maskertjes, lezen, kletsen etc etc. Lekker relaxen dus....... Vandaag nog fijn thuis en dan morgen beginnen aan de 4e laatste werkdag. Oh, vandaag --> 30 weken! liefs
Even ego meiden, Heb net bloed verloren Was na het persen, dus hoop dat het gewoon een bloedvaatje is, maar heb er wel ongi gevoel bij. Dat had ik al vanaf gisteravond. Heb het UMCG al gebeld, die geven aan dat zolang het niet meer wordt dat ik me dan nog geen zorgen hoef te maken. Dit doe ik natuurlijk wel. Ben zo bang dat het mis gaat..... Pffffff Liefs
He bah Bright, wat schrikken! Zo lang je krampjes e.d. niet erger en sterker worden plus het bloedverlies wordt niet dermate erger, dan hoeft het helemaal niets te betekenen. Je baarmoedermond is nu vele malen gevoeliger en veel beter doorbloed als normaal en kan dus sneller wat bloedverlies met zich mee brengen. Luister naar je lichaam en verwissel regelmatig van b.v. een inlegkruisje. Zo kun je voor jezelf enigzins in de gaten houden wanneer en hoeveel verlies je nu daadwerkelijk hebt. Dikke knuf toch je kant op, en houd moed!
Bright, inderdaad houd te moed er in. Ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap ook heel veel ongi krampen gehad. Maar dat kwam door de baarmoeder die aan het rekken was. Had geen bloed verlies gehad dus dat maakt het wat spannender bij jou. Je moet je niet te druk maken want dat werkt ook weer averechts. Waarschijnlijk gewoon die 2,5 dag wachten en dan een goede echo!!
Oh bright getsie wat voel je je nu vreselijk, gelukkig zijn er vele goed verhalen dus hou daar ana vast maar een rsutig gevoel geeft het gewoon niet, bah!!! ik zie gelukkig dat je donderdag mag komen, hou vol meid!
Thanx meiden, jullie zijn lieverds. Mams is net weg, die heeft even thee met me gedronken en hubby is net thuis van zijn werk. Heb nog geen rood weer verloren vanaf net. Denk dat het misschien een bloedvaatje was die geknapt is door het persen op de WC . Met het inbrengen van de Utrogestan geen helderrood, maar beetje bruin. Brrr, wat een spanning. Liefs
Hey lieve meiden, Hoe gaat het met jullie? Las net over Klingel, meid veel sterkte! Gun dit echt niemand, hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. @Bright, hoop dat het blijft zitten en door het persen kwam. Toch maar even voorzichtig zijn he? Blijf positief! @Esser, gefeliciteerd met je 30 weken! Gaat ook hard bij jou zeg @Danjo, wil je kleine nog niet komen? Ze houdt de spanning er echt in he? Hoop dat bij de nieuwe meiden de kwaaltjes snel verdwijnen en jullie lekker van de zwangerschap kunnen genieten.. Met mij gaat het prima, behalve nog steeds last van mijn bekken. Maar doe alsof dat niet aanwezig is en geniet nog van mijn laatste weken/dagen Vandaag bij de VK geweest en alles was prima.. Meiden, heb jullie lang laten wachten, maar heb foto's in mijn album gezet van de babykamer.. Sorry dat ik niet op iedereen heb kunnen reageren, moet helaas weer snel afsluiten we zijn uitgenodigd voor het avondeten. Spreek jullie snel!!!