@Caruli, wat vervelend dat je zo last hebt van maagzuur. Legt je echt lam he? Spannend volgende week weer die onderzoekjes. Blijft toch altijd beetje eng he? Maar ook leuk, weer zwaaien @Majo, tja praat me niet van die metaalsmaak. Toch nog maar weer ff een tip; na het eten direct ff spoelen met een mild mondwater (niet die van tv die ontploft in je mond). Mij bevalt eigen merk Lidl heel goed (groene fles). En een appeltje helpt soms ook bij mij, maar niet altijd. Ik heb tot op de dag van vandaag die metaalsmaak en ik kan me bijna niet meer voorstellen dat eten ooit weer echt lekker gaat smaken. (IK WIL CHOCOLA!!!!!!!!!!). @Jewel, wat stoer dat jij ZP leest op je mobiel... Kost dat geen vermogen? @Nightelf, wat hadden we nou afgesproken? Vannacht had ik toch gezegd?! @Lelie, wat fijn dat je thuis bent. Ik hoop dat je je elke dag weer ietsje beter voelt. En dat je lekker geniet. Je hoeft inderdaad niet alles bij te lezen telkens hoor, je hebt nu wel belangrijker dingen aan je hoofd. Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het je zelf vergaat. Dus vertel, vertel, vertel. Zodra je ff tijd hebt! @Ciara, ik hoop dat jij ook een beetje structuur begint te krijgen in je dagen. En dan maar hopen dat Lara snel met jullie mee naar huis mag. Moet Ciara-man nog lang in het zuiden blijven? En daarna? @Suus, kan je vader donderdag niet per ongeluk de verkeerde kies trekken? Of ben ik nu heel erg naar? ;0) Het is gewoon een pestmens, dus laat gaan. Concentreer je maar op de patienten die wel dankbaar zijn. Tenminste nog 3,5 uur, want dan hoef je heel lang niet meer aan patienten te denken. Wat heerlijk voor je!! @Linda, zouden je kids ook met elkaar spelen? Ik vraag me zo af hoe dat is als een tweeling in de buik zit. Kunnen ze ook van plek wisselen? Domme vragen waarschijnlijk, haha. Maar het intrigeert me enorm. @Bright, hoe gaat ie vandaag? Oh ja Majo je haalt Esser en mij door elkaar. Esser is die mazzelaar die dit weekend in de jacuzzi heeft gezeten. En lekkere dingen heeft gesnoept. En met vriendinnen heeft zitten roddelen. Ik ben die arme meid die het hele weekend heeft rondgehangen in huis, maar gelukkig wel met een heel warme lieve kat in mijn armen (leve mijn schatje).
Hee meiden, Hier is de hoofdpijn over!! Joepie!!! Ben helemaal blij en nu lekker aan het lunchen in mn pauze. Mn dag valt gelukkig erg mee, al merkte ik dat ik steeds minder aardig word, hahaha. Vond ook dat ik weer gelijk had hoor... Iemand die al ruim 2 jr niet is geweest, nu dikke wang, mag ie strax om half 6 meteen komen, en dan loopt ie eigenlijk te piepen dat ie dan niet kan! Tja, heb je nou pijn of niet?! Wel zojuist een cadeautje gehad van een patient van me, echt ontzettend lief! Donker blauwe schoentjes Gisteren ook al bosje bloemen gekregen en strax komt er een heel leuk gezin en die hadden me al een gefeliciteerd-kaartje gestuurd. Kijk er al helemaal naar uit!! Sooner, die mondspoeling die 'ontploft in je mond' is van Listerine. Welke trouwens erg lekker is, is ACT van Johnson en Johnson. Heb je 2 smaken van: mint (groene fles) en kaneel (rode fles). Jewel, jij hebt vannacht echt last gehad van bandenpijn. Weet je nog dat Esser ook zoveel pijn had rondom jouw huidige termijn? Je kindje groeit nu als kool en dat merk je!! Had ook in dezelfde termijn heel veel last van buikpijnen maar dat komt echt door de groei. Mocht je het toch niet vertrouwen, altijd de vk bellen!!! Meiden, ik ga nog ff snel wat dingen doen voordat die leuke mensen komen! Talk to you later!! Liefs Suus
Och Suus, dat is lief, patienten die met kadootjes komen. Zie je, er zijn gelukkig ook nog schatten in de wereld. Beetje kortaf mag best hoor En inderdaad die listerine. Mijn ervaring is dat die nu iets te agressief is, als je misselijk bent. Ik ga die van J&J ook eens proberen. Goeie tip! Succes met de laatste loodjes!
@sooner: ik vraag me ook af of het nu al vechten om het beste plekje is hihi alleen die van mij kunnen elkaar volgens mij niet aanraken omdat ze twee-eiig zijn en een eigen vruchtzak hebben, maar voelen zullen ze elkaar zeker kijken ze elkaar straks aan van: oh was JIJ diegene die steeds met z'n voet tegen m'n rug aanzat!
Hoi meiden, Even ego; Ben net naar huis gekomen in opdracht van de VK. Echt bizar. Vanochtend wat vochtverlies. Teveel, hele onderbroek was nat plus erg drukkend gevoel van onderen. Rustig alles gedaan en toen viel het wel weer mee. Op het werk wel weer wat last en vooral dat zwaar, drukkende gevoel bleef aanwezig. Ook zitten en lopen ging maar moeizaam en voelde raar. Toch maar even de VK gebeld met het telefonisch spreekuur. Zij schrok er wat van en twijfelde erg. Moest i.i.g. meteen naar huis! Het kan verlies van vruchtwater zijn, en dit samen met mijn buik die maar blijft voorlopen op groei en het hebben van (te) veel vruchtwater is de kans groter op een vroegere bevallling. Maar ja, dit is echt toch wel te vroeg hoor meiden! Nu rustig aan doen, alle symptomen in de gaen houden, vocht opvangen middels o.a. kraamverband en heb later nog contact met de VK. Weet niet wat ik er van moet denken hoor meiden............ Moest het ff kwijt......... liefs
jee esser dat is schrikken zeg hopelijk is het afscheiding en geen vruchtwater heb ook veel last van dunne afscheiding dan schrik ik ook weleens doe het maar rustig aan hoor!
oh esser wat erg, kan me voorstellen dat je je mega zorgen maakt, hopelijk mag je langskomen ofzo, is toch nog prettiger, ik duim voor je meis!!!!!
Hey meiden, @Confidence, dank je wel! We krijgen idd een meisje hihi We hebben ons zeker uitgeleefd Die stickers zijn afkomstig van een naamsticker. Boven dat legplankje op de comode, hebben we de naam van onze kleine meid geplakt. En de bloemetjes stickers die we erbij kregen, hebben we verspreid over de hele kamer. @Susan, bij ons weet iedereen dat we een meid krijgen, zelfs iedereen weet welke naam we gaan geven. De kleine is idd ingedaald, dus dat is fijn om te weten. Ik ben ook 11 kilo aangekomen, we lopen dus gelijk. Kreeg gister weer te horen dat ze 6 pond zal zijn rond de 40 weken. Echt knap van je dat je nog aan het werk bent, je gaat zeker 4 weken van te voren met verlof? @Linda, dat is idd fuschia roze.. Wauw, zo'n kleur trouwjurk? Dan ben jij ook zeker gek op die kleur hihi.. echt prachtig!! @Sooner, wat super dat alles goed was en je niet meer voor een ks hoeft. Echt een grote opluchting!! @Waterlelie, meid doe lekker rustig aan en geniet van je kleine!! We horen graag meer van je als je tijd hebt @Nightelf, jaa he? Dat zagen wij later ook. Toen de bloemetjes binnen waren zei ik ook tegen mannetje, alsof we daar ook over hebben nagedacht hihi @Majo, gaat echt hard! Elk moment kan er van alles gebeuren, dus geniet nog van elke dag. Naar he als alles anders smaakt, heb geduld tot de eerste 12 weken voorbij zijn. Daarna zijn de meeste klachten weg @Jewel, jouw kamertje wil ik ook dan wel zien als ie af is Dank je, ik geniet zeker van mijn verlof @Esser, wat schrikken zeg! En dat zo vroeg in je zwangerschap. Hoop ook dat het geen vruchtwater is. Laat je ons weten hoe het gaat? Hier gaat het verder goed. Ga zo even wat liggen, want heb erg last van mijn rug en stuit. Kan niet zo lang zitten helaas.. Mannetje komt zo naar huis van werk, dus misschien dat we zo even nog naar buiten kunnen. Tis ook lekker weer.. maar dan moet ik wel even uitrusten, anders kan ik niet zo veel hihi
Hey meiden, @Majo, Meid wat naar dat je zo misselijk bent. Hopelijk gaat dat gauw weer over. @Esser, Rustig aan doen meid. Wat schrikken zeg. Duim duim duim. @Suus, Goede beslissing van je hoor over die cliënt. Wat denkt ze wel niet zeg, pffff. @Jewel, Ook bij jou dus even schrikken vannacht. Wat kan zwanger zijn soms naar zijn he? Moet je al zoveel doorstaan, heb je ook nog pijn van die banden @Lelie, Wat fijn dat je thuis bent meid. Lekker rustig aan en aansterken. Ben benieuwd naar de foto van jullie kleine meid. @Enise, Heb jij toevallig de babykamer van Bopita,, Manhatten?? Die vindt ik ook zo mooi!!!! @Sooner, Geen KS meer voor jou!! Top meid. @de rest, Weet even niet meer waar ik op moet reageren, sorry @allen, Hier gaat het beter vandaag. Poeh wat een schrik gisteren zeg, ben de hele avond van slag geweest. Loop vandaag vaak naar de wc om even te checken. Alleen minimaal bruinverlies en mijn buik is lang niet zo pijnlijk meer als gisteren. Nog 1,5 dag tot de echo...... Liefs
Ik mag hier helemaal nog niet komen maar ik lees wel regelmatig met jullie mee Ik las nu hoe Bright in de stress zit... Daarom reageer ik toch maar ff hier: lieve meid, ik wil je heel veel sterkte en succes wensen voor over anderhalf dag!!! Ik ga me helemaal suf duimen voor je dat je straks een prachtige echo zult gaan hebben met het liefst 2 kloppende hartjes, al zou misschien eentje ook wel genoeg zijn?? Hoe dan ook, heel veel sterte en succes gewenst!!
Awh Maartje, Wat lief van je, dank je wel!! Hoop dat je heel snel hier ook officieel mag komen Dikke digiknuffel
Esser, jakkes meid, wat dit nou weer is. Goed in de gaten houden idd. En echt rustig aan doen hè! Jij mag nu nog niet bevallen hoor. Komt de vk ook nog langs? Bright, gelukkig heb je nu minder buikpijn en geen echt bloed meer! Misschien is er één emmetje toch niet blijven plakken, of gewoon een adertje dat geknapt is. Donderdag weet je meer! Suus, wat lief dat je cadeautjes en kaartjes krijgt van je patienten. Dan ben je idd een hele lieve tandarts! Sooner, hihi ik heb geen internet op mijn mobiel hoor. Ik bedoelde dat ik wacht op bericht van mijn buddy Nightelf De optie internet op mijn mob heb ik meteen uitgeschakeld, kostte me veel te veel Enise, hihi ons kamertje wordt wat neutraler Maar als het een meisje is, dan zal er vast wel wat in de kleur fuchsia komen Caruli, balen dat je nu zo veel last van maagzuur hebt. Ik heb het soms maar je kan er idd knap beroerd van worden. Gelukkig helpt bij mij dan een Rennie nog wel. Ik krijg het van thee, dus zolang ik daar afblijf valt het nog mee. Hoe gaat het met de verbouwingen bij jullie thuis? Is het eind al in zicht? Linda, hihi wat zal het straks bij jou een drukte in de buik worden zeg. Hopelijk houden ze jou wat heel Kreeg zonet een telefoontje van vriendlief dat de garage van ons eindelijk een auto voor ons heeft gevonden! Een citroen xiara station. We hebben nu een VW transporter, lease, maar die is te duur om privé in te blijven rijden. En met de hond en kind straks is het veel makkelijker een station. De hond zit nu gewoon op de achterbank en dat is straks niet echt handig als de kleine er ook bij zit. En, niet geheel onbelangrijk, heb ik straks ook een auto thuis
jewel: hier gaat het redelijk met de verbouwing begin het echt zat te worden heb al weken werklui over de vloer hopelijk zijn ze allemaal over 2 weken klaar.... ik wil mijn babykamer in gaan ruimen en spullen kopen! maar dat zit er helaas nog niet in, morgen beginnen ze als het goed is met schilderen en maandag komt de vloerbedekking, en dan kan ik hopelijk snel verder. zodra manlief de kamer weer opgebouwd heeft ik begin echt ongedurig te worden, vind het nog zo lang duren allemaal. wil mijn beebje!! maar goed dat zullen jullie wel herkennen denk ik
hahah Caruli, komt mij idd bekend voor. Mijn broer was hier het weekend en die hebben een meisje van 3 maand en het is zo'n schatje! Dan wil ik ook zo graag! Maar we moeten nog even geduld hebben Straks kun je helemaal los in de babykamer als alles klaar is, maar snap wel dat je er schoon genoeg van hebt.
@Maartje, hopelijk kun je je snel bij ons aansluiten. En een fan is altijd leuk! @Esser, ik ben zoo benieuwd hoe het nu met je gaat? Of de vk al is geweest. Of je nog meer vocht bent verloren. Ik hoop dat je straks ff wat laat weten. Ik duim voor je. @Jewel, oh haha, ik dacht al. Maar ja, je hebt natuurlijk buddie-dienst de komende dagen! 24-uurs dienst is dat he @Caruli, afmaken die hap, dan kun jij tenminste gaan genieten @Bright, meid, er is al weer bijna een dag voorbij. Het is al bijna donderdag!!!!
Hee meiden, Nog even vanaf mn werk........want moet nog de administratie afhandelen etc. dus mn verlof is nu echt in zicht!!! (enise, ik stop 5 wkn voor de uitgerekende datum en als het idd een keizersnede wordt, waar we al vanuit gaan, is het ca 4 wkn van tevoren) Miss is mn kleine nu trouwens aan het draaien want het is een dolle boel in mn buik! Esser, jeetje meid, schrikken!! Het zou afscheiding kunnen zijn, wat Caruli idd zegt (heb er ook last van), maar ook vruchtwater! Heb je het opgevangen? Je kan er ook aan ruiken he. Het verschil tussen afscheiding, urine en vruchtwater schijn je te kunnen ruiken nl. Ben ook benieuwd of de vk al is geweest. Ben blij dat ik je 06 heb dus stuur je zo ff n berichtje om te checken hoe t met je gaat. Enise, doe rustig aan met je rug en stuit; die moeten nog langer mee dan vandaag!! Bright, fijn dat je positiever nieuws hebt. Echt gerust ben je natuurlijk niet, dat komt natuurlijk pas donderdag bij een goede echo. Maartje, zie dat jij bezig bent met je 1e IVF dus hopelijk zien we jou over een kleine maand Jewel, fijn dat de auto ook geregeld is. Hier hetzelfde probleem met hond en baby op 1 achterbank. Voorlopig laten we t zo en dan volgend jaar een nieuwe (2e hands) auto, een touring dus die heeft een lange achterbak waar genoeg zooi en de hond in kan. Caruli, verbouwen is leuk als het klaar is, niet als ze nog bezig zijn. Hoe lang duurt het nou nog?? Meiden, ik ga ff snel door, des te eerder ben ik weg hier! Liefs Suus
Oh waterlelie, wat een lief popje zie ik op je hyves staan. Wat een schatje, ik ben helemaal verliefd!
Kwam ff spieken of er al Danjo nieuws was. Moet al weer rennen naar mn meisje maar dikkek kus voor jullie allemaal!! X Ciara
Daar ben ik weer meiden. Gelukkig vals alarm.............zucht...... Lijkt bijna wel of ik een abonnement heb op van die gekke dingen Al die tijd met mega kraamverband rondgelopen. Uiteindelijk weer gesproken met de VK. En nee, het kon echt geen vruchtwater zijn maar puur meer afscheiding. En ook meer dunnere afscheiding e.d. Waarschijnlijk omdat kleine man van ligging/positie wat is verandert en mogelijk richting indalen aan het gaan is. Dit alles maakt dat het van binnen uit veel onrust en al die klachten geeft. Pfff........... Nu morgen weer contact met de VK. Kans bestaat dat ik toch alsnog binnenkort naar het ZH moet omdat ze het toch niet helemaal vertrouwd met de (grote) hoeveelheid aan vruchtwater. Dit in combi met mijn tengere bouw kan dat reden zijn dat kleine man zich sowieso eerder komt melden als de uitgerekende datum. We'll see........... Meiden, ik houd jullie op de hoogte. Thanks voor jullie berichtjes. liefs ps: suus, thanks voor je sms....