@Esser, Pfff, yay voor het valse alarm. Toch raar hoor dat je dan zoveel afscheiding hebt. Morgen maar weer verder horen. @Jewel, Klinkt goed een andere auto Wanneer krijg je hem? @Susan, Is het al verlof time of ben je nog op je werk? @allen, Afscheiding van de Utrogestan is zo goed als wit!!! Wooohoooo, ben weer een stuk geruster. Ga niet meer zo hard persen op de WC . Alweer bijna een dag voorbij, morgen nog en dan zien we als het goed is onze Eski en/of Mo. Liefs
Hey Melek, gaat ie goed? Esser, wat fijn dat het vals alarm is. Pfff, ik zat echt een beetje met zenuwen. Had natuurlijk ook best ff kunnen sms-en net als Suus. Nou ja, je hebt je gelukkig al gemeld. Ik ben benieuwd of je dan eerder naar het zkh moet, ik hoop voor je van niet, want wat moet je daar al die tijd doen? Ciara, dikke knuffel en groetjes terug. Veel plezier bij Lara. Bright, wat fijn dat je een goede dag had vandaag. Nog ff en je kunt lekker zwaaien. Suus, ik hoop dat je inmiddels lekker thuis bent en dat er een enorme druk van je schouders valt. Misschien dat je morgen wel de hele dag slaapt, wie weet...
Esser: gelukkig, loos alarm! Raar dat je dan zoveel afscheiding hebt...hier is het ook wel wat meer (vooral wateriger, maar dus niet zoveel als bij jou). Morgen dus weer contact met de vk. Toevallig, tegen mij zeiden ze ook dat de kleine ws veel eerder zou komen (ook veel vruchtwater en tengere bouw), maar ik loop er nog steeds Bright: gelukkig geen bloed- of bruinverlies vandaag. Donderdag eieieieindelijk je echo. Spannend of het er 1 of 2 zijn! Susan: joepie, eindelijk verlof! Geniet er maar lekker van (lukt vast wel ). Jewel: klinkt goed, die andere auto. Is idd wel fijn als je zelf ook een auto thuis hebt. Je weet tenslotte maar nooit of je onverwachts weg moet. Verder weet ik het echt niet meer..... Hier een rustig dagje op de bank gehad, wordt je alleen wel ontzettend gaar van......
Sooner, gaat goed meid hoe is het met jouw? Ik voel de baby flink bewegen dus super blij en donderdag gaan we naar het hartje luisteren want dan moet ik weer naar mijn VK. Maar ben nu echt verbaasd, heb net gelezen dat er een tweeling is geboren met 22 weken, en ze zijn super gezond en kunnen al goed adem halen... dit heb ik gelezen bij een ander forum site... Ik ben echt super blij voor de moeder natuurlijk maar kan het haas niet geloven... wonderen zijn de wereld niet uit... Het zijn 2 meisjes van 500 gram jeetjee... moest het effe kwijt
Met mij gaat het elke dag anders, nu heb ik enorme maagpijn. Baal er enorm van. Tsss wat een verhaal zeg van die tweeling. Ongelooflijk. Er zijn inderdaad echt wonderen. Wat heerlijk dat gerommel in je buik he? Ik heb een echt 'heksje' dat mij graag 's nachts wakker houdt. Ik ben dol op haar, nu al.
hahahahaha heksje ik heb een voetballer wel mooi inderdaad... ik ben nu ook al smoorverliefd op mijn jongetje...
Esser, gelukkig dat het 'vals alarm' was maar je schrikt wel enorm he! Hoop niet dat je wkn voor de uitgerekende datum moet worden opgenomen in het zkh. Dat moest mijn moeder toen ze van mij zwanger was en die verveelde zich echt dood! Ook zo'n druk baasje altijd dus de verpleging moest haar vermaken met poker, canasta etc. etc. (zij vonden het niet erg hoor maar mn moeder juist een 'tof wijf', hahahaha) Maar goed, om terug te gaan naar jou, hopelijk komt het niet zover! Melek, wat een verhaal zeg over die tweeling!! Vaak laten ze die wel geboren worden alleen grijpen ze niet medisch in als het niet goed gaat (dat doen ze pas vanaf 26 wkn). Kennelijk doen ze het zelfstandig dus gewoon goed! Maar ja, je weet natuurlijk nooit wat de consequenties zijn voor later he........ Oh en Linda, no worries, dit gaat jou dus NIET overkomen! Bright, wat fijn dat je vandaag alleen Utrogestan-afscheiding hebt! Hoe lang moet je ze nog inbrengen eigenlijk?? Enne, nog 2 nachtjes slapen en dan heb je meer duidelijkheid!!! Hoe laat heb je de echo?? Nightelf, nog steeds geen gerommel bij jou? Ben toch wel benieuwd wanneer de kleine meid zich nou aankondigt. Van Danjo ook nog geen nieuws dus dat schiet ook niet op daar!! Hier eindelijk verlof ja! Moet wel zeggen: het voelt nog niet zo! Heb natuurlijk vandaag gewoon gewerkt en morgen en overmorgen ben ik natuurlijk altijd vrij. Denk dat het pas zondag tot me doordringt als ik maandag niet hoef te werken (t is wel ns vaker gebeurd dat ik op vrijdag niet werk nl). Ben wel een beetje bang dat ik me rot ga vervelen thuis! Sooner, Esser, Nightelf, Enise, Jewel: hebben jullie MSN??????? Please!!!!!!!!! Had nog een meevallertje op het werk vandaag trouwens! Normaal krijg ik elke week geld uitbetaald van mijn factoringsbedrijf (bedrijf die de rekeningen voor ons regelt) en dat is dan 8 wkn nadat ik het heb ingediend. Nu heeft mijn vader het zo geregeld dat dat vanaf begin oktober zou gebeuren na 2 wkn. Wat hebben ze nu gedaan........ 6 ingediende declaraties in 1x uitbetaald aan mij!!!! Ik zal niet het bedrag noemen want vrees dat jullie dan vinden dat tandartsen achterlijk veel verdienen...maar maakte me zorgen over hoe ik mn verlof door moest komen zonder 'salaris' maar dat zit nu wel snor!! Kan zelfs 10% van de hypotheek aflossen van de praktijk, wat ik elk jaar doe, dus ben echt super blij! Daarnaast krijg ik van mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering elke maand geld en van het UWV ivm de Z&Z-uitkering. Ik denk dat ik het de komende 3 mnd wel volhoud dus, zeker omdat ik allerlei grote uitgaven (op die 10% hypotheek na dan) al heb betaald! Nou joh, het is echt een opluchting!!! Mn vader riep trouwens de hele middag wat ik ga doen gedurende mijn vakantie van 3.5 mnd, hahahaha. Zei al dat het over 4 wkn en de tijd erna geen vakantie zal zijn! En tot die tijd, geen idee wat ik ga/kan/moet doen! Oh ja Esser, bij mij loopt de afscheiding er soms ook zo uit hoor!! Dan voelt het echt alsof je in je broek plast!! Heel vies gevoel is dat trouwens. Meiden, ik ga bankhangen. Vanavond laatste aflevering van het seizoen van Desperate Housewives!!! Wat moet ik dan kijken op dinsdagavond?! Samantha Who komt wel weer terug maar dat duurt maar 30 min en Floor Faber lijkt me eigenlijk nix........... Wat een problemen kan je hebben Hee ladies, tot later!! Liefs Suus
Zwaai zwaai, @Sooner, Hoop dat je snel een dag hebt zonder pijn e.d. meid. Nu weer maagpijn... Helpt een hittepitzak niet?? @Susan, YAY VOOR VERLOF!!!!! En wat fijn dat je je in ieder geval geen zorgen hoeft te maken over centjes. Ga er lekker van genieten meid. Ik moet de Utrogestan samen met Progynova gebruiken tot 12 weken zwangerschap. Dan maakt de placenta zelf het hormoon aan en mag ik ermee stoppen. Althans zo heb ik het begrepen, zal het donderdag wel horen. @Nightelf, Wat heb je dan de hele dag gedaan op de bank? @Melek, Wonderbaarlijk zeg dat verhaal over die tweeling, jeetje. Liefs
@Lelie: Wat héérlijk dat jullie nu met z'n drietjes thuis zijn!! En nu maar lekker van elkaar genieten!! @Suus: Hoera!! Verlof!! Geen vervelende patienten meer dus. Zal eens kijken naar de johnson en johnson groen. @Nightelf: Volgens mij kunnen ze je op je werk nooit verplichten een griepspuit te nemen hoor!! Bij ons in elk geval niet. Krijg altijd opriep ivm asmatische bronchitus, maar heb 'm nog nooit gehaald. Zijn zoveel griepvarianten....denk altijd...dan krijg je wel weer een andere variant. Ik slaap idd ook heel slecht ja....door de misselijkheid, maar ook door....tsja....waardoor eigenlijk... @Jewel: Gelukkig dat je buikpijn weer weg is. Missdhien idd wel bandenpijn geweest?! Fijn straks een 2e auto!! @Bright: Hoera!! Je bruinverlies ook weer helemaal weg. Maar toch vind ik het raar dat je niet 2 dgn eerder voor de echo mocht komen!! En jij moet tot de 12 weken de utrogestan en provera gebruken? Tjee...wat lang zeg!! Is dat doordat het een cryo is ofzo? @Sooner: Tjee...jij nu nog steeds metaalsmaak dus. Hoop eerlijk gezegd niet dat ik jou dan achterna ga!! Bedankt voor de tip van het mondwater, zal 't proberen....alhoewel ik al misselijk wordt als ik er aan denk. Maakt ook niet uit wat ik eet, zoet,zout,pittig, alles is vies en heeft dezelfde vieze nasmaak....bah!! @Esser: Poehhhh....gelukkig dat het vals alarm was bij jou!! Wat zul je geschrokken zijn!! @Caruli: Jullie dus druk in een verbouwing. Tjee....wat zul jij zin hebben om straks dan eindelijk de babykamer aan te pakken zeg!! @Melek: Tjee...wat een verhaal van die tweeling....gelukkig lijkt dan alles (voor nu) goed....maar dat gun je toch ok niemand zó vroeg!! Ik ga hier onze 2 logeerhonden nog even gauw uitlaten (2 huskey's van een vriendin), zie het eigenlijk niet zitten, hele tijd braakneigingen en wilde naar bed. Belt manlief net van de korfbal....is door z'n enkel gegaan, wordt zo naar huis gebracht.... of ik dus toch de honden uit wil laten nog. Ppfff.....zal wel moeten. Hopelijk valt 't mee met z'n enkel....voor hem én voor mij, haha.
Bright heel veel succes vandaag, ik denk aan je Enise, ik las helemaal aan het begin van dit topic dat jij ook bloed hebt gehad aan het begin van jou zwangerschap, klopt dat? Ik had namelijk gister bij het afvegen ook weer wat bloed Potverdorie, was ik net weer een paar dagen na de echo heel positief en dat haalt me zo neer Ik weet dat het niks hoeft te zeggen en dat het hartje van ons kleintje klopte, maar zo is het niet leuk hoor Nog 6 dagen voor de volgende echo.....
Confidence: als je het niet vertrouwt, gewoon bellen. Misschien kunnen ze nog ff met de echo kijken. Ik heb trouwens van week 6 t/m 8 steeds roze afscheiding gehad en heel af en toe wat roodverlies, bleek niets bijzonders te zijn. Susan: eieieieieindelijk verlof Geneit ervan. Het duurt idd even voor je dat beseft. Bij mij was het natuurlijk heel abrupt gegaan dat ik moest stoppen met werken, maar idd zondagavond besefte ik pas echt dat ik op maandag niet aan de bak hoefde. Wij kijken op dindsag altijd naar NCIS en Flashpoint, zijn ook erg leuke series. Heerlijk dat je zo'n financiële meevaller hebt gehad, no worries dus tijdens je verlof! Het rommelt hier steeds 's avonds en 's nachts, maar het zet niet door. Heb zelf ook het gevoel dat ze zichzelf nog lang niet aandient..... Bright: wat ik zoal doe als ik op de bank hang, euh lezen (lang leve de bieb), beetje tv kijken, playstationnen, Nintendo-en, met mn vriendin bellen (heeft ook zwagnerschapsverlof) en dan af en toe naar boven sjouwen, kijken of hier iemand rondhangt. Eigenlijk vreet ik de hele dag niks uit dus Gelukkig heb je geen bruine afscheiding meer gehad. Voel je je nu ook wat meer gerustgesteld? Majo: ik dacht ook al dat ze het niet kunnen verplichten om die griepspuit te halen. Denk dat ik het ook niet doe.
meiden wat kletsen jullie veel ik kan dat niet bijhouden hoor hahaha. esser dat is schikken meid rustig aan doen hoor. Suus lekker genieten van je verlof. Bright suc6 vandaag. hier gisteren weer een stuk van de slijmprop kwijt maar het wil maar niet doorzetten tja nu al eigenwijs doe je niks aan.
Bloedverlies enise heeft idd ook bloedverlies gehad aan het begin ik vanaf 8 weken en dan belde ik gewoon op voor een echo. Hoop dat het gewoon allemaal goed zit want ik weet dat de schik er goed in zit dan
confidence: jee meid, hoop dat het bloedverlies niks ernstigs is en je over 6 dagen weer een mooie echo krijgt. majo: wanneer heb jij je eerste echo? ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn
Hee Confidence, keep the faith he! Het is heel normaal volgens mij, als het maar niet te veel is. Want je baarmoeder groeit en dan komen bloedvaatjes enzo onder druk te staan. Maar hoe dan ook, als je het niet vertrouwt, dan moet je altijd bellen! Majo, korfbalde jij ook? Nightelf en Danjo, ik vind het elke ochtend spannend om de compie aan te doen. Nog steeds niets dus. Mmmm, maar komt vanzelf!! Suus, wat heerlijk dat je eindelijk verlof hebt, en gelukkig ook iets ruimer in de portemonnee. Ik heb volgens mij wel MSN, maar geen idee hoe het ook al weer werkt, ik zal mijn vriendje 'ns vragen deze week o.k. Op uitzendinggemist.nl en rtlgemist.nl enzo kun je ook nog lekker veel series kijken als je je te erg verveelt. Caruli, hoe voel je je vandaag? Al iets minder last?
hier gaat het redelijk denk dat ik nu de griep ga krijgen... hij heerst al heel erg hier op school enzo. en steeds als ik moet hoesten doen mijn banden zo'n pijn vanmiddag om 1u casey naar een kinderfeestje brengen. hopelijk gaat het stuk lopen een beetje.
Maar dan betekent dat dat je zelf die middag even alleen thuis bent? Misschien even hete douche of bad? En stomen? Misschien helpt dat. Of ga je je dan gelijk een slag in de rondte werken in het huishouden? Misschien beter van niet dan he?
Esser, gelukkig vals alarm meid! Ik hoop niet dat je weken in het zkh moet liggen straks. Je hebt nu toch ook bijna verlof of niet? Dan kun je echt rustig aan doen Suus, jippie verlof!!! En fijn dat je je financieel geen zorgen meer hoeft te maken! Scheelt ook weer stress Mijn msn adres kun je volgens mij wel vinden op mijn hyves. Al ben ik niet zo hele vaak online hoor. Maar ik zal mijn best doen voor jou Was DH gister nog leuk? Heb het gemist En Floor Faber lijkt mij ook niet zo leuk (vind Georgina zo'n huppelk*t) maar wie weet valt het mee Bright, gelukkig geen bloed meer!! Toch wel handig die progesteron Morgen dan eindelijk de echo! Laat je het ons ook zo snel mogelijk weten?? hihi hoezo nieuwsgierig.... Confidence, vervelend dat je nu weer bloedverlies hebt. Gewoon even bellen hoor! Ik heb zelf nooit bloedverlies gehad, maar heel veel anderen wel en dat is ook allemaal goedgekomen! Probeer daar ook aan te denken hè! Heb je ook krampen erbij? Nightelf, dus het rommelt maar door.....En klinkt wel super relaxt die dagen van jou.Al mag de kleine nu ook wel komen, kun je even je zinnen verzetten hihi Ik moet ook maar lid worden van de bieb. Heb ook al mijn boeken al zovaak gelezen. En ik moet 's avonds altijd even lezen voor het slapengaan, dus vanavond maar eens kijken wel boek ik weer eens zal gaan lezen..... Caruli, jakkes meid, ik hoop dat je niet de griep krijgt. Vanmiddag maar even op de bank als Casey weg is Majo, vervelend van je vent! En dan moet je ook nog beroerd en wel de honden uitlaten! Al kan je onderweg wel even stiekem overgeven Melek, fijn dat het zo goed gaat met jou en je voetballertje!! En idd wat een verhaal van die tweeling zeg! Gelukkig is alles goed met ze. Sooner, gelukkig ligt de placenta goed!! Al zat je daar ook niet echt overin toch? Hoe gaat het verder met je? Danjo, goh meid van wie heeft jullie kleine die eigenwijsheid?? pff snap dat je wel genoeg van het wachten hebt. Sterkte nog met de echte laatste loodjes!! Ik zit hier nu al vanaf 7.30 op de Babydump te wachten....Een vriendin heeft haar spullen vorige week gekregen en daar stonden ze om half 8 al op de stoep! Maar hier dus helaas niet hè. Zonet snel even met de hond een rondje gefietst, pff ben nu nog moe, het waait hier keihard en het is echt koud! Maar gelukkg zijn ze ondertussen niet geweest. Ze kunnen tot 18.00 komen, dus dan zal dat wel om 17.55 zijn. Ach ja één voordeel, huis is alweer schoon