Lelie: vervelend dat je het zo zwaar hebt met de borstvoeding. Ik zou mezelf echt niet onnodig kwellen als het zo opbreekt. Je hebt het iig geprobeert. Emma klinkt echt als een voorbeeldig dametje (wat heb je trouwens prachtige foto's van haar op je hyves staan, ze heeft ook echt een meisjeskoppie *zwijmel zwijmel zwijmel*) Als ik dat zo zie wil ik toch ook echt, het liefst NU Kan me voorstellen dat je het zwaar hebt, ten eerste al een bijna volledige bevalling en dan alsnog een ks. Petje af hoe je je erdoorheen hebt geslagen. Is je mannetje nog wel lekker thuis? Confidence: gelukkig loos alarm. Fijn dat ze je even langs lieten komen voor een echo, weet je iig zeker dat het allemaal nog goed is. Doe je het rustig aan? Esser: fijn dat je extra gecheckt wordt door de gyn. Beter een keertje te vaak.... Suus: succes straks met de echo. Ik duim dat je kleintje gedraaid is (wishfull thinking ) Jewel: zijn je spulletjes eral? Welke kinderwagen hebben jullie trouwens uitgezocht? Bright: alvast heel veel succes voor de echo morgen. Laat je even weten hoe het was? Linda: ik ben echt benieuwd naar je buik Hier is het redelijk rustig. Heb alleen een zeurderig, drukkend gevoel onderin. Geen idee wat het is, maar het voelt 'raar'.
Woehaa, wat weer veel nieuws. Ik kan jullie niet bijhouden, aargh. Lelie, maar het is ook een schatje. Ze is zo mooi. Je moet wel megatrots zijn. Zelf ben je natuurlijk ook best een schoonheid. Dus het komt niet van een vreemde. Ik zou bijna adviseren nog even doorzetten met de bv. Het kan van de een op de andere dag ineens wel gaan. Maar als het te gek wordt, ja dan heeft ze de eerste belangrijke voeding binnengekregen. En een goed begin, is het halve werk. Suus, je bent op dit moment voor de echo, ik ben benieuwd. Kleintje, gefeliciteerd met je verjaardag. Een heel fijne avond nog. Groetjes van Sooner
Lelie, vervelend dat het met de borstvoeding niet echt lukt. Hopelijk wordt het nog beter en anders niet te lang doormodderen hè? Je moet wel genieten van je kraamtijd! Zo te lezen heb je meer foto's op je hyves, zal later even spieken Ga maar lekker genieten van je meisje! En hopelijk gaat het herstel van de ks voorspoedig! Liefs! Suus, wij hebben de maxi cosi mura 4. Die hebben jullie ook toch? Wij hebben de kleur adriactic blue. En hij is echt mooi! Er zit wat een bordeaux rode gloed overheen, dus hij is niet helemaal blauw. Ik zal morgen wel even foto's erop zetten! Nightelf, gaat het bij jou nu echt beginnen?? Hoop het voor je!! Maar ben vanavond wel aan het zwemmen, dus even wachten na 9 uur hè Esser, wat fijn dat de vk je toch even doorstuurt naar de gyn. Zo te horen heb je een hele fijne vk! Gelukkig helpt rust wel. Ben benieuwd hoe het vrijdag gaat. Hier dus de spullen uitgepakt! Pfff was nog een heel gedoe om alles inelkaar te zetten, maar het is gelukt! Nog geen rondje door het huis gedaan, maar zal morgen eens proberen Badset is ook zo mooi! Ruikt al helemaal naar zwitsal! (er zaten badschuim en olie van zwitsal bij) Is nog heel onwerkelijk dat wij straks onze kleine daar in badderen! Morgen maak ik foto's van alles. Vanmiddag geen tijd meer voor gehad want schoonouders kwamen de boel ook even bewonderen Nou ik ga mij klaarmaken voor het zwemmen. Heb ik nu echt zin in, even lekker dobberen. Ik ben uitgeput door alle spanningen van het wachten Fijne avond nog allemaal!!
Jewel: lijkt er nog iet op hoor dat het gaat beginnen. Heb alleen dat rare, drukkende gevoel onderin. Wij hebben ook de Mura 4 (Fantasy Green). Veel plezier met zwemmen!
Nou meiden, ben echt net terug! Heel aardige en gezellige echoscopiste Niet geheel verrassend, kleintje ligt nog in exact dezelfde favoriete positie: kontje naar beneden, hoofdje omhoog en beentjes omhoog gestrekt met de voetjes tegen het voorhoofd. Ook zij verwacht niet dat ze nog uit zichzelf draait. Ze zou het doorgeven aan de vk en die zal me morgenmiddag wrs bellen om een en ander met me door te nemen. Weet dus ook niet of het wel 'zin' heeft om maandag de afspraak met haar door te laten gaan want ik moet toch naar het zkh! Weet natuurlijk niet wanneer ik daar terecht kan... Ze heeft ook nog gekeken naar de groei en ons meisje is niet zo groot. Qua groei loopt ze rond de 34 wkn dus 1 weekje achter... Het gewicht van nu is geschat op 2200 gram en daar zal nog een kilo'tje ongeveer bij komen in de komende wkn. Wel zou, vanwege het feit dat we een klein meisje hebben, een draaipoging een serieuze overweging kunnen zijn maar ik zie dat echt niet zitten! Brrrr, het idee alleen al!! Nou, nu maar wachten op de tel van de vk en dan hoor ik wel meer! Lelie, wat vervelend van de borstvoeding maar ja, als het niet gaat, gaat het niet! Je hebt het iig geprobeerd toch? Wat ontzettend goed van Emma dat ze al zolang heeft doorgeslapen vannacht!! Rust je wel een beetje uit thuis? Niet dat je teveel doet ofzo? Hoe bevalt de kraamzorg je? Jewel, ja het is nog wat he, dat in elkaar zetten van zo'n wagen, hahahaha! Dat zeggen ze er dan niet bij in de winkel Ik denk dat ik wel weet welke kleur jij hebt, ook idd erg mooi! (Ik heb dezelfde kleur als Nightelf, fantasy green.) Enne, hier ook een grote fan van Zwitsal hoor!!! Heerlijk vind ik dat ruiken! Ik ga ook kijken of ik ergens die geurbuiltjes kan scoren om in de kledingkast te leggen Hee meiden, ik houd het ff hierbij maar moest jullie toch echt even op de hoogte brengen natuurlijk! Wij gaan lekker eten koken want dat moet ook gebeuren natuurlijk. Liefs Suus
Nightelf, ben benieuwd of je lang last blijft houden van dat 'rare' gevoel. Of......het is juist een teken van...... Sooner, een redelijke dag gehad vandaag? Jewel, klinkt zo leuk al die spullen! Morgen idd wel wat foto's plaatsen he? Veel plezier met rondjes rijden morgen. Suus, wat een 'dubbelgevouwen' meisje hebben jullie toch Nee, dat dametje zal echt niet meer anders gaan liggen. Ben wel benieuwd wanneer je wat van je VK hoort over hoe en wat verder. Oh, die geurbuiltjes van Zwitsal kun je kopen bij de Prenatal. Tenminste, bij een van onze vestigingen in de stad hadden ze ze liggen. Ruikt heerlijk vind ik nu in de kast en commode..... Hier nog een dag rust aanhouden en hopelijk dan vrijdagochtend meer nieuws van de gyn. over hoe en wat. En dat allemaal zo in de weken dat we zoetjes aan kunnen gaan aftellen. Nou, als alles maar goed met de kleine man is dan voelt het wel okay.... Ga verder met kijken van Hello goodbye. Toedoels
Bright: heel veel succes straks met de echo! Hoe laat heb je hem? Hier draaien de duimpjes overuren! Hier is alles nog rustig. Alleen de kleine meid heeft vannacht een feestje gebouwd. Jeetje, wat een druktemakertje
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 2 kleintjes 27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet.... 28-03-10: Zoe: 04-06-10: Confidence: 11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies?? 15-06-10: Bright: kan het nog niet weten Afspraken bij gyn of vk 22-10-09: Bright 1e echo 23-10-09: Nightelf controle gyn 26-10-09: Sooner controle vk 26-10-09: Suus controle vk 27-10-09: Jewel controle vk 27-10-09: Caruli groeiecho 27-10-09: Caruli controle gyn 27-10-09: Confidence echo en gyn 30-10-09: Linda echo en Gyn 02-11-09: Esser controle vk 06-11-09: Majo 1e echo 09-11-09: Jewel intake kraamzorg 11-11-09: Linda 20 weken echo 13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn) Zo, de lijst weer ff opgeduikeld.
Spannend Esser, Suus en Nightelf. Hier is het weer echt ... Ik heb vanochtend hard gehuild. Ik heb nu ook nog een ontsteking in mijn lies (net waar ik het niet kan zien, maar waardoor ik niet kan zitten), waarvan aan die kant ook de klieren aan de voorkant in mijn lies helemaal opgezet zijn. Ik denk een ontstoken haarvat ofzo. De ontsteking is zo groot als een 50ct munt. Gecombineerd met die bacteriele infectie die ik al had en die aambei door het niet kunnen eten en drinken kun je je voorstellen hoe gelukkig ik ben. Ik wil ook niet meer naar de huisarts. Ik ga gewoon niet. Ik wil niet weer met mijn 'billen bloot'. Ik heb koorts, dus neem zo een paracetamol. En ik heb vreselijke maagpijn en slokdarmpijn. Ik wil gewoon niet nog 8 weken zo door. Ben het zo vreselijk zat. Ik ga maar weer in bed liggen (kan toch niet zitten) en heel veel medelijden met mezelf hebben. Ik weet dat de beeb nog minstens 6 weken moet blijven zitten, maar daarna wil ik graag heel snel bevallen. Voel me zo eenzaam en verdrietig. En rot en naar. Nou dat was ff mijn egobericht. Ik meld me vanmiddag nog wel ff of vanavond. Ik hoop dat jullie een leukere dag hebben.
Sooner: ach meid, ik heb nog nooit gehoord dat iemand zo ontzettend veel pech kan hebben tijdens een zwangerschap. Ik hoop dat die laatste weken omvliegen en ze je met 37 of 38 weken inleiden, zo kan het toch ook niet langer. Hier een hele dikke knuffel van mij! *knuffel*
Nightelf, wat een fantastisch idee voor Sooner!! Hee Sooner, waarom geef je dat niet aan?? Je lichaam gaat er zo echt onderdoor hoor... Rondlopen met een ontsteking lijkt me niet echt het beste plan, als ik heel eerlijk ben! Zeker niet met zo'n prachtbeeb in je buik... Is het miss toch niet prettiger om even langs de huisarts te gaan?? Ook al moet je dan ALWEER met de billen bloot?? Nightelf, kennelijk is het leuk party-en in je buik en vindt ze het heerlijk daar! Ben wel erg benieuwd wanneer ze zich nou aandient. 6 november zou wel leuk zijn want dan ben ik jarig Net gebeld voor de vk. Word idd direct doorverwezen naar het zkh dus ik hang nu aan de tel (lekker in de wacht) om een afspraak te maken. Als ik volg wk al terecht kan, laat ik mn afspraak bij de vk maandag vervallen. Is het pas de wk erna, laat ik m gewoon wel doorgaan. Ben benieuwd wat er allemaal gaat komen. Vind het toch wel spannennd worden nu eigenlijk!! Ook nu al een vreemd idee dat ik op een gegeven moment weet op welke dag onze kleine meid er is en wij dus een trotse papa en mama zijn!
Daar ben ik weer! A.s dinsdag gaan we al naar het zkh. Dan wordt er besproken wat de mogelijkheden zijn met de voors en tegens maar ja, we zijn er toch al over uit....... Zkh adviseerde wel om de afspraak bij de vk maandag te laten staan omdat ze niet wist of ze ook de normale controles dinsdag zouden doen (bloeddruk etc. etc.). Spannend allemaal hoor nu ineens! Ook al wist ik dat dit zou gebeuren....... Nog even kort voor Bright, ik duim ontzettend voor jullie vandaag!!! Laat je snel weten of er een mooi knipperlichtje te zien was? Of 2 knipperlichtjes????
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 2 kleintjes 27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet.... 28-03-10: Zoe: 04-06-10: Confidence: 11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies?? 15-06-10: Bright: kan het nog niet weten Afspraken bij gyn of vk 22-10-09: Bright 1e echo 23-10-09: Nightelf controle gyn 26-10-09: Sooner controle vk 26-10-09: Suus controle vk 27-10-09: Jewel controle vk 27-10-09: Caruli groeiecho 27-10-09: Caruli controle gyn 27-10-09: Confidence echo en gyn 27-10-09: Suus bespreken stuitligging gyn 30-10-09: Linda echo en Gyn 02-11-09: Esser controle vk 06-11-09: Majo 1e echo 09-11-09: Jewel intake kraamzorg 11-11-09: Linda 20 weken echo 13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
hey ladies, Ik ben nog steeds gewoon aan het mee lezen. alleen iets te druk om te antwoorden.... Eind volgende week moet de definitieve versie van mijn verslag af zijn :O dus nog veel te doen..... Maar toch wil ik Bright nog even veel succes wensen met haar echo... Komt goed meid!
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 2 kleintjes 27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet.... 28-03-10: Zoe: 04-06-10: Confidence: 11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies?? 15-06-10: Bright: kan het nog niet weten Afspraken bij gyn of vk 22-10-09: Bright 1e echo 23-10-09: Nightelf controle gyn 23-10-09: Esser extra controle gyn 26-10-09: Sooner controle vk 26-10-09: Suus controle vk 27-10-09: Jewel controle vk 27-10-09: Caruli groeiecho 27-10-09: Caruli controle gyn 27-10-09: Confidence echo en gyn 27-10-09: Suus bespreken stuitligging gyn 30-10-09: Linda echo en Gyn 02-11-09: Esser controle vk 06-11-09: Majo 1e echo 09-11-09: Jewel intake kraamzorg 11-11-09: Linda 20 weken echo 13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
Bright; hoop zooooo meid dat je dadelijk met goed nieuws hier komt! Spannend, en de duimen draaien volop............ liefs
Sooner, meid..............wat wordt ik verdrietig en moedeloos als ik je berichtje lees. Laat staan hoe het voor jou allemaal voelt en is..........Wat mega kl*te Kun je idd niet hier het een en ander over bespreken/voorleggen met je vk? (of was 't de gyn?) Zou er denk ik ook reddeloos van worden...... Sowieso veel knuffels jou kant op! Suus, jee............dat wordt zeker spannend nu! A.s. dinsdag al. Ben heel erg benieuwd hoe het gesprek zal zijn en of je al mogelijk met ene datum naar buiten komt. Zou dat kunnen Suus? Nightelf, nog geen kleine spruit? Het is veels te fijn bij jou Ga hier nog maar eens een bammetje pakken en regelmatig spieken op nieuws van Bright. Oh, en vanavond om 20.30u. de zw.yoga. Ben heel nieuwsgierig............ liefs
Esser, was je nog niet begonnen aan zw.yoga?? Vaak begint dat toch al rondom week 24 ofzo?? Weet uit de ervaring van Lelie dat je er tijdens de bevalling nix meer aan hebt, sorry! Geen idee of ik dinsdag al met een datum de deur uitga daar. Verwacht het eigenlijk niet maar we zullen zien! Iemand een leuk idee over een datum?? Ze doen het rondom de 39e wk van de zwangerschap; ik ben 17 nov exact 39 wkn dus ergens rondom die datum... Zat eerst zelf te denken aan vrijdag 13 nov maar dat is wrs te vroeg om de kleine te halen. Vond dat wel grappig eigenlijk. Neem ook aan dat ze een geplande ks alleen doordeweeks doen dus dan komen in aanmerking: 16, 17, 18, 19, 20, 23, 24 nov. Bright, waar blijf je nou??
sooner meid ga toch naar een huisarts...zo`n ontsteking doet zo`n pijn omdat er druk achter die ontsteking zit...ik heb het een keer gehad...ze maken er een gaatje in en de troep kan eruit en je hebt geen last meer ....echtwaar.... blijf er aub niet mee lopen meid..das nie nodig.. en dat maagpijn en misselijk heb ik ook...echt heeeeeeel lastig inderdaad, ik kan ook zo slecht eten enben dus ook maar 5 kilo aangekomen nu.. ik probeer gewoon steeds kleine beetjes te eten en in de gaten te houden waar ik echt heel veel last van krijg als ik het eet... sterkte meid...nog effe vol houden.. susan wat balen zeg dat ze nog in een stuit ligt..ik heb zelf ook besloten dat ik geen draai poging zoudoen... onze meid ligt over het algemeen dwars en dan precies hetzelfde als jou meid...voeten op het voor hoofd.. afgelopen week lag ze half naar beneden met haar koppie du ik hoop dat ze nu zo blijft liggen en mooi naar beneden gaat wijzen met der koppie... verder alle andere meiden successss...ik kan het allemaal niet meer bij houden zo veel als hier geschreven word... caruli in ieder geval sterkte met de verbouwing..ik hoop dat je snel je huisje weer voor jezelf hebt...ik zou dat nu echt niet kunnen hebben hahahhah wil veeeeeel privacy de laatste tijd... groetjes iedereen.
Bright: waar ben je?!?!?! We zijn hier echt allemaal supernieuwsgierig Sooner: hoe is ie, meid? Ben het eigenlijk wel met Pekske en Suus eens dat je misschien maar beter even naar de huisarts kunt gaan. Pekske: het gaat bij jou ook nog niet van een leien dakje zo te lezen..... Esser: is het de eerste keer yoga vanavond? Kleintje: succes met de laatste loodjes van het afstuderen! Suus: jammer dat 21 november in het weekend valt, dan ben ik nl jarig! (wordt al 30 dit jaar, vind het toch wel erg oud klinken, jij wordt de 6e ook 30 toch?). Vrijdag de 13e is ook wel een leuke datum en 38,5 week vind ik niet veel te vroeg voor een geplande ks! Ze gaan je dinsdag ook vast nog proberen te overtuigen dat een draaipoging een goede optie is, maar gewoon voet bij stuk houden. Het is jouw lichaam en er zijn ook risico's aan verbonden! Ik hoop dat die kleine meid van mij er wel al voor de 6e uit is, hoor, dan zou ik al 41 weken zijn Morgen bij de gyn ga ik wel vragen of ik al gestript kan worden, zo als het nu gaat is nl echt niet leuk meer.