Hey meiden, Even snel, reageer straks verder. HIJ DOET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mooi kloppend hartje gezien. Alhoewel, manlief beter dan ik, want ik was te druk met kijken naar ons wondertje, haha. Echo staat in mijn album. Over twee weken mogen we weer komen, als het dan goed is mag ik naar de gewone verkoskundige. Liefs
Yeah Bright, wat een fantastisch nieuws!!! GEFELICITEERD!! Heb meteen in je album gekeken maar ben denk ik te snel want hij staat er nog niet in........?? Ga er lekker van genieten met een lekker glaasje kinderchampi!! Nightelf, ja hier idd 30 jr oud op de 6e nov... Klinkt ineens zo oud door die 3 ipv die 2. Heb jij dat ook?? Wij zitten echt vlak na elkaar zeg! Neem aan dat jij het niet gaat vieren vanwege de kleine meid?? Ik laat 's avonds alleen mn ouders, mn zus + vriend en mn beste vriendinnetje komen. Schoonmoeder mag overdag wel ff langswippen maar heb daar 's avonds niet zo'n behoefte aan eigenlijk........ Manlief vond het gelukkig goed Zou idd even een balletje opgooien bij de vk of ze miss kan strippen?? Is toch ook beter voor de BI als je bevallen bent? Kan je eerder herstellen! Of werkt dat niet zo? Pekske, bij jou gaat de zwangerschap ook niet over de rozen he...... Nog een aantal wkn en dan zullen ze bij jou ook ks doen zo te horen! Overdwars liggen is iig sowieso geen stuitbevalling want dat lukt niet. Gaan ze het wellicht alleen hebben over draaipogingen enzo maar jij denkt er hetzelfde over als ik! Grappig... Gewoon voet bij stuk houden ja; het is jouw kind en jouw lijf! Ben nu enveloppen aan het schrijven, bah! Heb er pas 10 gedaan Nog zo'n 140 te gaan ofzo? Pfffffffffff
Suus, lijkt me idd wel een gek idee dat je dadelijk (in overleg) een datum gaat prikken. Maf hoor........ 'Pas' 10 enveloppen...............bleh..........Nee ook niet het idee van mijn favo klusje Nightelf, zouden er redenen kunnen zijn waarom ze nu nog niet willen gaan strippen? Pekske, het klinkt voor jou ook niet helemaal geweldig. Voor jou liever ook een ks als evt een draaipoging te laten doen? Net zoals de voorkeur van Suus? Begin idd vanavond aan de zw.yoga. Zal zeker verder liggen als de meeste meiden maar goed, heb hier ook bewust voor gekozen. Als ik nl al eerder was begonnen aan de yoga dan weet ik zeker dat enkele weken na de laatste les, ik een hele hoop al weer 'kwijt' ben.........Vooral nu tijdens de zwangerschap merk ik dat ik daar een mega muts in ben. Plus de meningen over het er wel of niet wat aan hebben tijdens de bevalling verschillen enorm. De een had er niets aan en de ander zweert erbij..... Daar laat ik me dus helemaal niet door leiden. We'll see. ---> Bright, woehoe!!!!!!!!!! Hele dikke gefeliciflapstaart meid! Geweldig! En nu jezelf vastbinden op die roze/blauwe wolk hoor! liefs
Bright super meid nu lekker gaan genieten hoor dit pakt niemand je meer af. strippen hier doen ze dat pas na de 40 weken mits je iets ontsluiting hebt anders heeft het geen zin.
Bright: supergefeliciteerd meid!!!!! Klim nu maar lekker op die roze wolk en heerlijk genieten! Suus: het klinkt idd gewoon echt oud door die 3. Mn man kliert me er ook steeds mee (hij wordt volgend jaar mei pas 30) en vindt het allemaal erg grappig. Wij vieren mn verjaardag idd niet zo groot. Ouders en zusjes met aanhang komen wel, maar de rest slaan we een jaartje over of combineren we met de kraamvisites. Ik ben blij dat bij ons de enveloppen inmiddels al geschreven zijn. Maar, 140 stuks, jeetje wat veel, wij hebben er ongeveer 80....... Ik zou zelf ook geen reden kunnen bedenken waarom ze nog geen strippoging zouden doen, morgen ben 38 + 6, genoeg vrouwen zijn rond die tijd al lang en breed bevallen. Voor het herstel zou het alleen maar beter zijn en ik heb ook gewoon echt zin om weer lekker op mn buik te slapen en te sporten. Esser: hier nog zo'n gatenkaasje hoor. Tegenwoordig schrijf ik echt alles op, anders komt het echt niet goed.... Danjo: ik hoop dat ze het hier wel wat eerder doen dan 40 weken, vorige week had de gyn het er nl al over.
bright gefeliciteerd met je mooie echo..heb al in je album gespiekt.. ze lag vorige week wel met haar koppie naar beneden hoor, maar ze draait nog wel steeds overdwars dus hopen dat de laatste tuimeling de goede richting uit is... ik heb ook een hartvormige baarmoeder dus draaien word steeds lastiger... ik krijg morgen mijn bekkenband en ik hoop dat ik dan beter kan lopen... bij mij gaat het ook niet echt over een leien dakje nee, maarja ik ben ook al wat ouder en ik ben hypermobile en aan mijn maaggeopereerd, dus ik kon dit wel een beetje verwachten.. dus ik hou gewoon lekker mijn gemakkie en lig best veel...dus gaat helemaal goed komen hoor.. ik durf gewoon niet te veel te klagen omdat we er zo lang mee bezig zijn geweest en ik wil niet ondankbaar overkomen...
Bright, Super meid!!! Wat een opluchting hè? Het is zo mooi om dat hartje te zien hè. Mooie echo ook! Suus, idd een gek idee dat je misschien over 4 weken mama bent....Ik vind 18 een mooie datum Dan is mijn broer ook jarig en ik ben ook op de 18e geboren (april dan) En mijn eerste spuit was ook op de 18e...dus ik heb wat met 18 Nightelf, ik hoop ook dat ze je kunnen strippen. Het is nu echt niet leuk meer voor jou. Als je nu nog wat kon.....maar dat is er ook niet meer bij. Pekske, vervelend dat jij je ook zo beroerd voelt. Hopelijk knapt het de laatste weken wat op. Sooner, lieverd....wat moet jij veel verduren Maar ik zou toch wel even naar dokter gaan, of hij/zij komt bij jou, want dit lijkt mij ook niet fijn. Al snap ik dat je daar ook helemaal geen zin meer in hebt. Het is gewoon niet eerlijk! Wees maar lekker boos en gooi alles er uit! Ik wou dat ik meer voor je kon doen.... *knuff* Esser, ben ook benieuwd hoe je zw-yoga vindt. En idd iedereen ervaart het weer anders. Ik begin maandag met zw-gym, ben ook wel benieuwd... Danjo, nog niks dus? Morgen moet je dan weer naar het zkh toch? Kleintje, heb je een leuke verjaardag gehad? Zal zometeen de foto's van de wagen erop zetten hoor. De badset heb ik niet op de foto gezet, want die zat nog in de doos. Als je heel nieuwsgierig bent: hij staat volgens mij in het prenatal krantje. Nijntje badset. Vandaag al een rondje door het huis gelopen met de wagen En dat zal wel vaker gebeuren want de hond wordt helemaal gek als hij dat ding ziet! Het is ook zo'n stresskip die hond van ons. Maar goed oefenen dus Vanaf volgende week ga ik één dag in de week op mijn nichtje passen, die is nu 3 maand, dus dan kan ik ook genoeg oefenen met de wagen en hond
Nightself ja het ios overal anders maar je moet iets ontsluiting hebben en je baarmoedermond moet verweekt zijn wil het kunnen. hier doen ze het gewoon niet omdat eigenlijk strippen niet veel meerwaarde geeft. jewel idd morgen ochtend weer na het zh we wachten het weer af
jewel leuke wagen! danjo succes morgen! ik hoop dat ze je kunnen helpen....echt erg als je zo zit te wachten.
Hallo iedereen, Esser@ veel plezier vanavond, ik hoop dat het leuk is... Danjo@ veel succes voor morgen, ik hoop echt dat ze je verder helpen. Wat duurt het allemaal lang hè, mijn zusje loopt ook nog... Sooner@ meid wat heb jij een klote zwangerschap, sorry heb er ff geen ander woord voor. Tuurlijk ben je blij met je zwangerschap, maar je hebt wel veel te verduren, hoop dat de tijd snel mag gaan en dat je idd eerder mag bevallen... Jewel@ mooie wagen, heel gave kleur...En lekker he dat zwemmen, vond het ook erg leuk. Ik dacht een beetje poedelen met andere zwangere, maar ik vond het best pittig (had ook heel lang niets gedaan, dat scheelt ook wel... Nightelf@ pfff je loopt ook nog...hoop ook voor jou dat de tijd opeens heel snel mag gaan.... Suus@ hoe bevalt je verlof??? Het is er dan ook wel weer weer voor, wat een troosteloze dag zeg!!! Jij en nightelf moeten niet mutsen hoor!!! Ik ben verdories al 33, voel me nu helemaal een bejaarde...boehoeheoheo Confi@ wat balen zeg dat je nog steeds vloeit. Ik hoop echt dat het snel ophoudt, je wordt er zo onzeker van, sterkte.... Bright@ Joehoehoehoehoehoe, knipperlichtje gespot, wat heerlijk zeg. Geniet er lekker van... Majo@ hoest, gaat het een beetje met je misselijkheid??? Hier verder alles prima, vanaf 12 nov naar de verloskundige hier op het dorp, lekker dichtbij en volgende week woensdag naar de fysio. Gaat helemaal goed komen allemaal.... Ga nog even lezen hier en daar en dan gestrekt op de bank, heerlijk!!!! XXX
Hallo meiden, ik ga nog eens een poging wagen om op jullie allen te reageren, maar vergeef me als ik weer namen door elkaar haal, daar ben ik goed in.....( ik dacht dat zwangerschapsdementie later begon ) @Kleintje, nog gefeliciteerd met je verjaardag, ben je goed verwend? @jewel, lief dat je me steunt en dat doet me ook goed, maar het is echt moeilijk om positief te blijven bij rood, maar ik doe mijn best en het is lief als jullie me daarbij steunen. Heb jij trouwens zo`n kinderwagen waar je de maxicosi in kunt zetten? lijkt me super handig. @Linda, het is inderdaad vervelend zo. Echt genieten zit er (nog) niet in. Heb jij je kleintjes nog gevoeld? @Esser, nee ze weten niet waar het bloed vandaan komt. In ieder geval niet vanuit de baarmoeder, dus dat is gelukkig goed. Wat fijn dat ze je extra onder controle houden, moet toch een veilig gevoel zijn, toch? @Waterlelie, heerlijk om te lezen hoe je geniet van jullie kleine meid. @Susan, je hebt dus een echt dwarsliggertje En je gaat dus een KS krijgen of is dat nog niet zeker? @Nightelf, geen drukkend gevoel meer nu? Het zou in principe toch elk moment kunnen gebeuren? @Sooner, wat moet jij je vreselijk voelen. Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen, maar helaas gaat dat niet. Kan alleen hopen dat morgen iets beter is dan vandaag dikke knuffel @Pekske, het zijn ook wel veel meiden nu, dus ik kan me voorstellen dat het niet bij te houden is. @Bright, wauw, wat goed!!!! Een kloppend hartje. Zagen ze bij jou nog wat waar het bloed vandaan was gekomen? @Danjo, hoe is het bij jou? nog steeds geen beweging erin? @Zoe, je zit volgens mij echt in de fase van genieten, aan je verhaal te lezen Ik zou willen dat ik al in die fase zat. Nou meiden, ik heb de laatste 4 pagina`s doorgespit, dus sorry als iemand daarvoor iets heeft geschreven wat ik over het hoofd heb gezien. Enise komt ze niet veel op het forum? Ik zou haar wel wat willen vragen over haar bloedverlies in het begin van de zwangerschap. Vandaag was het alleen bruin ( ik durf het bijna niet meer te schrijven of uit te spreken, bang dat het dan weer begint) Na de echo van gister ben ik wel weer iets geruster, maar ik blijf bang Bang dat het me alsnog wordt afgenomen De kwaaltjes worden nu steeds stabieler Net alsof mijn lichaam went aan de hormonen Hadden jullie dat ook? Vandaag bv de hele dag gewerkt, niets aan de hand, maar ik zit in de auto en wordt acuut doodmoe Heb nu vaker een weeïg en vol gevoel ipv misselijkheid en blijf wel opboeren Hopen dat de komende dagen weer snel omgaan en we ons kleintje weer zien
bright: gefeliciteerd meid danjo: heel veel succes morgen! esser: fijn dat ze je nu strenger in de gaten gaan houden. confi: jee meid het is en blijft spannend he. niks is zo erg als bloedverlies tijdens de zwangerschap kan er helaas ook over mee praten. gelukkig bij deze tot nu toe niet. maar weet wel dat het spannend is. hopelijk blijft alles deze keer goed gaan meid de rest: sorrie
Confidence: dat klinkt heel erg bekend. De hele dag drukdrukdruk en dan kom je te zitten (bijv in de auto op weg naar huis) en dan overvalt die vermoeidheid je gewoon. Ik was 's ochtends steeds heel misselijk en later op de dag idd weeig en een vol gevoel, maar tegelijkertijd ook een enorme honger. En dat opboeren, heb er nu nog steeds last van..... Probeer je wel te genieten (hoe moeilijk het ook is)? Wanneer heb je weer een echo? Dat drukkende gevoel onderin heb ik nog steeds, het is alsof er een ballon wordt opgeblazen en dan weer leeg loopt, heel gek. Het mag nu idd elk moment gebeuren, ben morgen 39 weken. Zoe: oeps sorry, ik zal niet meer zeggen dat 30 oud is Danjo: succes straks! Esser: ook heel veel succes straks bij de gyn. Ik moet er om 10:20 zijn, ben erg benieuwd. Ga iig flink mn beklag doen. Heb alleen nu een andere gyn dan vorige week. Die van vorige week had het al over volgende week inleiden ivm die bekkenpijn, maar zul je net zien, staat deze gyn er absoluut niet open voor..... Duimen jullie?
nightelf: spannend meid hopelijk willen ze je wel gaan inleiden, want bekkenpijn is geen pretje en je beebje mag officieel al komen dus... heel veel toi toi toi, ik duim voor je!
Hoi hoi meiden, @Lelie, Ach meis, wat klinkt dat voeden zwaar. Zou me heel goed kunnen voorstellen als je besluit daarmee te stoppen op een gegeven moment. @Jewel, Wat een mooie spulletjes!! Kan niet wachten om zelf ook te kunnen gaan shoppen @Sooner, Meid toch wat een ontzettende narigheid. Er blijft je ook niet veel bespaart zeg. Hopelijk gaat het vandaag iets beter met je. @Susan, Ik hoop voor je dat je dinsdag al een datum krijgt. Wat zou dat apart zijn zeg om te weten wanneer je je kindje in je armen mag gaan houden. Spannend!!! Heb je je enveloppen al af?? @Esser, Hoe was je yoga??? @Kleintje, Het is er inderdaad eentje. We wisten het nog niet, maar ik had wel sterk dat gevoel de afgelopen dagen. In het begin wist ik zeker dat het er twee zouden zijn en dat veranderde op een gegeven moment naar het gevoel van ééntje. @Pekske, Hier mag je lekker klagen hoor Hoop dat je de laatste weken goed doorkomt. @Danjo, Hoe was het in het ziekenhuis meid?? @Confidence, Meis wat een narigheid die angst he? Gelukkig nog maar een paar dagen totdat jullie je kleintje weer zien. Mijn kwaaltjes worden inderdaad ook steeds stabieler. Kan de klok er ongeveer op gelijk zetten wanneer mijn darmen gaan opspelen enzo Ze heeft niet specifiek gekeken naar waar het bloed vandaan kwam, was kennelijk niet zo belangrijk, hihi. Heb er ook niet naar gevraagd, was teveel bezig met ons draakje. @Nightelf, Je bent nu in het ziekenhuis. Hoop dat je met goed nieuws terugkomt. @Allen, Gisteravond lag ik op bed en ineens was het alsof het echt werd. Het besef dat er iets in me groeit. Ons kindje!!!! Wat een heerlijk gevoel is dat zeg, ik hou er nu al ontzettend veel van!! Liefs opHGH
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 17-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongen 04-01-10: Deesjuhh:meisje 19-01-10: Stitchie:meisje 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: Jongen 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 2 kleintjes 27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet.... 28-03-10: Zoe: 04-06-10: Confidence: 11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies?? 14-06-10: Bright: kan het nog niet weten Afspraken bij gyn of vk 23-10-09: Nightelf controle gyn 26-10-09: Sooner controle vk 26-10-09: Suus controle vk 27-10-09: Jewel controle vk 27-10-09: Caruli groeiecho 27-10-09: Caruli controle gyn 27-10-09: Confidence echo en gyn 27-10-09: Suus bespreken stuitligging gyn 30-10-09: Linda echo en Gyn 02-11-09: Esser controle vk 05-11-09: Bright 2e echo 06-11-09: Majo 1e echo 09-11-09: Jewel intake kraamzorg 11-11-09: Linda 20 weken echo 13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo Bevallen 05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn) 15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
Danjo en Nightelf: beiden vandaag naar het zkh! Hoop dat jullie goed nieuws krijgen!! Laat Danjo maar lekker in het zkh blijven om te bevallen en Nightelf, jij komt gewoon weer thuis zo MET een datum voor de inleiding!! Ik duim voor je!! Pekske, jij ook zo'n nare zwangerschap... Begrijp hoe je je voelt: dat je niet ondankbaar over wil komen omdat juist wij mmm-ers er behoorlijk wat voor over hebben gehad maar zoals Sooner en jij zich door de zwangerschap doorworstelen (want dat is het), is toch verschrikkelijk gewoon!! Hopelijk krijgen jullie beiden er een wolk van een kleintje voor terug die alles goed maakt Zoe: ben benieuwd hoe het bij de fysio zal gaan volg wk woensdag! Hopelijk kan hij/zij iets voor je doen. Lijkt me echt vervelend als je zoveel last hebt van je bekken, en dan zeker al op die termijn! Dan heb je nog wel even te gaan........ Ik heb alleen last van mn bekken en rug als ik een tijdje (half uurtje ofzo) in dezelfde houding heb gezeten. Als ik dan opsta, lijk ik net een kreupele oude oma hahahaha Ziet er volgens mij echt niet uit dan!! Confidence, die moeheid en dat weeeige gevoel (beiden zeer herkenbaar) blijft nog wel even hoor! Geef je over aan de moeheid hoor en probeer kleine beetjes te eten. Geen grote porties maar gewoon een paar keer per dag een beetje. Dan blijft je maag toch iets gevuld en voel je je wrs ietsjes beter! Tja, het hoort erbij! Maar geloof me, de meesten krijgen betere tijden rondom week 13 en dan kan je de hele wereld aan! Helaas ga je dan ook vaak twijfelen omdat je nix voelt in je buik en geen klachtjes meer hebt. Daarom...de hele zwangerschap maak je je zorgen helaas Caruli, hoe is het met de verbouwing?? Zijn die lui al bijna klaar en weg?? Wij willen eigenlijk nog de ventilatieroosters in ons huis vervangen voor nieuwe want de vorige bewoner heeft ze allemaal dichtgeverfd en we krijgen ze met geen mogelijkheid open!! De offerte hebben we al binnen maar ja, ik wil het dan wel gedaan hebben binnen nu en 3 wkn, dus voor de ks...maar ja dat is best lastig in te plannen misschien voor die werklui. We laten dan begane grond nog even zitten want daar moet de hele (schuif)pui richting de tuin vervangen worden en dat is even duur als het vervangen van alle andere roosters! Daar wachten we dus maar even mee... Lijkt me ook een beetje koud om nu zonder schuifpui te moeten zitten, ook al is het wellicht maar voor een paar uur. Ik voel me eigenlijk best goed moet ik zeggen! Ik slaap nog prima! Ook het slapen 's nachts is goed te doen. Word maar 1x per nacht wakker om te plassen en dan val ik ook vrijwel direct in slaap! Had wel wat ongi-krampjes maar ja, dat hoort er nu bij he Strax gaan we naar de verjaardag van het kindje van mn man's zus en wellicht vanavond op visite bij vrienden van mn ventje. Morgen gaan we dan de boodschapjes doen, naar de BMW-dealer (er is nl een nieuwe serie uitgebracht dus die willen we wel even bekijken) en dan om 17.00 uur moet ik weer coachen bij volleybal. 's Avonds (morgen dus) lig ik dan lekker voor pampus op de bank We gaan de aannemer maar ns bellen nu, dan ontbijten, douchen en daarna is het tijd om te gaan. Neem aan dat Nightelf dan wel terug is met nieuws!!! Hoe is het met de rest van de meiden?? Liefs Suus