Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meiden, ik heb foto's in mijn album. Ik vind dat ik al flink een toeter heb :D

Nog 6 nachtjes slapen en dan....echo!!!

2. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    mooi buikie hoor waterlelie...

sooner ik ben 21 dec uitgerekend, mijn laatste menstruatie was op 16 maart.
    maandag weer een echo en dan ben ik 7 weken en 1 dag spannend hoor.
    het bruine bloedverlies is gelukkig wel een stuk minder dus ik heb goede hoop dat alles goed is en goed komt ook..

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Susan: hele fijne dag vandaag, het weer werkt iig goed mee. Geniet ervan!

@Waterlelie: mooie buik hoor.

@Sooner: mn gyn heeft me afgeraden om Rennies te gebruiken tegen maagzuur, Gaviscon schijnt beter te zijn en werkt ook nog eens erg goed. Dit is een drankje die je ook maar een keer per dag hoeft te drinken.

Deze week een enorm rotbericht gekregen. Mn man krijgt vanaf 1 augustus ontslag. Hij is de eerste wiens contract afloopt in het bedrijf en het gaat niet zo goed met het bedrijf waar hij werkt, dus moet hij op zoek naar wat anders. Ben benieuwd of dat in deze tijd een beetje snel lukt....

4. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    oww bah nightelf ik hoop dat je man snel een nieuwe baan heeft....

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hoi Susan, ik 'ken' je nog uit het februari topic. Lees hier af en toe even mee om te kijken hoe het met je gaat. Bedacht me vandaag ineens dat je volgens mij vandaag trouwt. Wilde je hier (stiekum ;) ) even laten weten dat ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben (in je supermooie jurk) vandaag en er met veel plezier samen met je man op terug kan kijken. Van harte gefeliciteerd!!

Groetjes Majo

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    was dat vandaag?

ik heb er wel wat over gelezen inderdaad...in ieder geval een super mooie dag gewenst en je hebt gelukkig wel mooi weer gehad..
    gefeliciteerd ........

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeetje Susan, wat heb jij toch een prachtige dag uitgezocht voor je wedding ;)

Ik ben zeer benieuwd naar je verhalen en je JURK :D

Wat is het trouwens rustig hier. Hoe gaat het verder met iedereen? Ciara..ook lang niets van jou gehoord..

Hier gisteren voor het eerst gekke plopjes gevoeld in mijn buik, jippie!!!!

Fijne avond allemaal!!!

8. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daag Allemaal,

Hoe is het met iedereen?
    @Suus: Ik hoop dat je een prachtige dag hebt gehad!!! Het zonnetje heeft iig hard geschenen.
    @Lelie: Mooie buik hoor :) en wat verschrikkelijk leuk dat je je kleintje al kan voelen.

Ik ben vandaag even naar de babydump geweest met vriendje om ons te orienteren op de kinderwagens en het wordt toch de de Bugaboo Cameleon ipv Mura. (maar nu de kleur nog :)!) De bugaboo is wat kleiner op te vouwen en wat lichter en dat lijkt me met de trams in A'dam toch wat handiger. Tipje voor iedereen! De babydump hanteerd laagste prijs garantie tot de baby is geboren. Je kan dus wanneer je wilt de wagen bestellen en als de Prenatal zijn kortingsdagen heeft in September (20%) wordt deze ook door de Babydump doorberekend. Zo heb je dus niet het probleem met te lange leveringstijden en ben je wel verzekerd van de korting.
    Verder nog steeds erg moe en hongerig maar het emodipje van vorige week is gelukkig weer over.
    Woensdag voor het eerst naar de verloskundige en vrijdag de combinatietest, weer een spannend weekje voor de boeg :)

Succes allemaal met weer een volle werkweek voor de boeg!

Liefs,
    Ciara

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey damessss,

@Susan, van harte gefeliciteerd meid! Hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad :D
    @Ciara, is het weer in September de mama mazzel dagen? Wat goed, want ik heb de vorige keer alleen een Bugaboo gekocht, vond het voor de rest een beetje te vroeg. Dan kan ik in september lekker alle inkopen doen hehe :) Veel succes met je afspraken deze week!!

Hier gaat het goed. Heb zaterdag de angelsound ontvangen en geprobeerd te luisteren. Ik hoor helemaal rechts bij mijn schaambot daar een snelle hartklopping, waarschijnlijk moet dat de kleine zijn hihi.. donderdag moet ik naar de verloskundige, gaan daar ook naar het hartje luisteren, dan hoor ik ook meteen of dat 'm is :D Echt leuk om zo'n ding in huis te hebben :D :D :D

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat leuk enise dat jij het hartje hebt gehoord :)
    Het is even zoeken maar zeker de moeite waard. Ik hoor 'm al 2 dagen niet maarja..kan zijn dat het kindje te druk is want het vruchtwater hoor ik wel steeds.

Suus...EN, EN, EN?????

Ik heb vannacht heel slecht geslapen van de spanning voor de echo geslachtsbepaling as. donderdag. Ik ben ongelooflijk benieuwd wat het nou is :D
    PFFFFF...vandaag aan het werk, heb er echt geen zin in.

Liefs

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee dames,

Ik houd het heel kort!
    Zaterdag was super! Weer fantastisch, locatie fantastisch, jurk erg strak (heb m 's avonds tijdens het diner open geritst :)) en natuurlijk mn enorm mooie man. We krijgen eind deze week wellicht al foto's van de fotografe opgestuurd en dan moeten we selecteren. Zal kijken of ik er dan 1 hier op ZP ga zetten. Anders sowieso op hyves en dan stuur ik degenen die dat willen een pb met mn adres.

Verder zondag gehockeyed en ja hoor, wat een slachtpartij. Ik ga zo naar de huisarts doordat ik 2x een stick heb gekregen op mn been (1x net onder de knie en 1x op mn enkel). Beide plekken nu beetje blauwig en dik. Vooral het feit dat hij niet super blauw is, maar wel dik, baart me zorgen. Mn enkel doet ook echt pijn tijdens bewegen dus ben bang dat ik niet meer kan sporten (wat ik alleen nog aankomend weekend wilde doen). Nu maar hopen dat er geen ontsteking onder zit en dat het geen kwaad kan voor de kleine.

Ik reageer later wel op iedereen, oke? Moet snel verder want moet al over ca 30 min weg naar de huisarts en eerst nog ff snel 2 controles doen.

LIefs Suus

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @enise, spannend zo'n ding. Kan je steeds even contact hebben.
    @susan, succes bij de huisarts, hopen dat je geen grote schade hebt. gelukkig was het na je bruiloft!! Ben je nog wel aan het na-genieten?

Ik ben vandaag thuisgebleven. Ik voel me zo hondsberoerd. Zwanger worden is geweldig, maar zwanger zijn zo leuk nog niet. En ook de huisarts kan me niets anders aanraden dan Antagel. Ik tel de uren af tot de echo, dan weet ik tenminste dat daar echt een beebje zit.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner, ik begrijp volkomen wat je bedoelt! Hoewel in ons geval zwanger worden natuurlijk eigenlijk ook niet zo heel leuk was (de manier waarop dan)...........
    Welke dag heb je nou exact je echo dan? Er staat in je onderschrift 1e week mei dus dat zegt mij iig nog nix!

Mn enkel is gekneusd en ik zou weer mogen sporten als het goed aanvoelt. Heb nu dus zelf maar de beslissing genomen om te stoppen met al mn sporten. Sowieso voelt mn enkel echt slecht en bij elke hockeywedstrijd is tot nu toe wel iets gebeurd dus ik durf het niet meer aan.
    Het nagenieten van de bruiloft was van zeer korte duur want ben vandaag weer gewoon aan het werk. Snap nu pas waarom mensen op huwelijksreis gaan... even genieten van elkaar als pasgetrouwd stel. Ik baal nu dus ook enorm dat we allebei moesten werken vandaag (en morgen etc. etc. etc.)

14. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Susan, ik vond het al zo knap dat je alweer was wezen sporten en alweer werken. Maarreh een beetje een bummer dus. Gewoon wat tijd voor elkaar zoeken deze week. Misschien een keertje uit eten? Een keertje lekker vroeg op bed ;)
    Gelukkig alleen maar gekneusd, jammer dat het sporten zo abrupt moet stoppen. maar ja je doet er niets aan.

Ik heb woensdagochtend de 1e echo, dus al heel snel. Ik zit te denken om daarna de arbo-arts te bellen van mijn werk om te overleggen of ik de komende weken tot aan mijn vakantie de ochtenden kan werken. Ik wil wel wat te doen hebben, maar zo rond een uur of twaalf a een dan begint de ellende. Gedurende de dag wordt ik steeds beroerder. En ik kan die spanning niet acht uur lang volhouden. En op mijn werk is er ook best veel spanning op dit moment. Het is niet echt heel gezellig of prettig.
    Misschien wel beter he?
    Is het jou wel goed gelukt om te blijven werken alle dagen?

15. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hai,

He Suus: Wat balen dat je zo gebutst uit de wedstrijd bent gekomen. Vind het overigens al bijzonder knap dat je de dag na je bruiloft bent gaan sporten. Ik geef je groot gelijk dat je nu ff rustig aan gaat doen. Lekker veel met de hondjes wandelen dan kom je toch nog aan je beweging. Gaan jullie ook niet op verlate huwelijksreis? En kan je dat anders niet alsnog boeken?

@Sooner: Wat spannend dat je woensdag je echo hebt, dan wordt het idd echt tastbaar. Ik hoop dat je dan ook iets beter gaat voelen. Kan je niet een iemand op je werk in vertrouwen nemen? Dat helpt vaak ook al een hoop, en kan je indien nodig een keertje wat eerder weg of later beginnen of thuis werken. Teveel spanning lijkt me ook niet goed voor je kleintje dus ik hoop dat je een goeie oplossing vindt.

@lelie: Wat vreeeeselijk spannend dat je strx het geslacht weet. Ik zou dan helemaal los gaan op de kinderkleetjes :)

@Petske: Hoe is het met je?

Ik werk net als voorheen 4 dagen in de week. Vind het ook heel zwaar maar als ik absent ben blijft of het werk liggen of het wordt bij iemand anders op z'n bordje geschoven en daar zal ik me ook niet goed bij voelen. Bovendien heb ik al een soort van schuldgevoel dat ik door de ICSI-behandelingen al wat vaker afwezig ben geweest.
    Wat me wel echt opbreekt zijn de buitenlandse werktrips. Ik moet over 1,5 week weer voor 5 dagen naar het Filmfestival Cannes. Normaliter erg leuk maar nu dood en dood vermoeiend vooral als je niet mee mag borrelen. ;) Ik heb dus wel besloten dit jaar geen buitenlandse werkreizen meer aan te nemen.
    Ben ook wel benieuwd hoe de rest van jullie hier mee omgaat.

Liefs,
    Ciara

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,

Kom me even melden dat ik terug ben uit Duitsland.
    Enorm goed weer gehad, veel van me af kunnen zetten en genoten.
    Ben wel erg moe........poeh.......... Heerlijk om vanavond weer in ons eigen bedje te liggen.
    Morgen heb ik ook nog een dag vrij -> ambtenaar = mazzel ;)
    Ook is het aftellen; nog 4 nachtjes tot de echo..

Hoe is het met jullie meiden? Is het in het weekend in NL ook lekker weer geweest?
    Alles een beetje z'n gangetje?
    Zal snel uitgebreider reageren, ben beetje op.........
    liefs

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hey hey

@ciara
    ik ben waarschijnlijk al in augustus vrij ivm de verbouwing/aanpassing in het tandartspraktijk.
    Met de massagetherapie ga ik door zo lang het gaat :D Ik heb het wel al aangegeven aan mijn vaste klanten dat het ooit een keer gaat stoppen..maar voor nu heb ik er geen last van.
    Kom je nog een keertje langs ;) :D

@esser
    wat fijn dat je het heerlijk hebt gehad. Even een weekendje helemaal niets! Zou ik ook wel willen ;)

@mezelf
    Kon het toch niet laten: heb angelsound gebruikt en EIN-DE-LIJK na goed zoeken precies boven het schaambot het hartje gevonden..

Ik ga nu tv kijken en 2 minuten stil zijn :D

Liefs

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @ciara, ik snap dat je niet zoveel zin hebt in Cannes. Wat zeg ik; je gaat naar Cannes!!!
    Maar ik snap uit je verhaal dat je al vaker bent geweest naar dat soort dingen, dus voor jou wat minder exciting denk ik. En je gaat natuurlijk nu ook wat meer behoefte hebben aan cocoon-en. Best knap dat je het sowieso nog doet. Ik zal 'ns kijken of ik inderdaad iemand in vertrouwen kan nemen op m'n werk.

Voorlopig kan ik er toch niet heen, want ik heb de hele dag niet kunnen bewegen. Alleen maar kleine hapjes nemen elke 5 minuten om de misselijkheid te lijf te gaan.
    Het goede nieuws is dat ik vandaag amper last had van maagpijn. Datis wel al een verademing.

@waterlelie, wat heerlijk. heb je nu niet de hele tijd de neiging dat ding weer te pakken?

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Waterlelie, wat heerlijk dat je het hartje zelf hebt horen kloppen!! Ik zou, zoals Sooner al zegt, ook non-stop dat ding op mn buik zetten om te luisteren. Moet hem zelf nog bestellen maar volgens mij kan je het pas echt horen vanaf ca 13-14 wkn??

Sooner, wat verschrikkelijk zeg dat je je zo voelt. Ik hoop dat het snel beter wordt maar ja, je HCG-niveau gaat nog stukken omhoog om zn max te bereiken in week 10. Ik duim voor je dat je klachten toch snel afnemen.

Esser, wat fijn dat je het zo lekker hebt gehad en dat je toch wat dingetjes van je af hebt kunnen zetten. Nu nog maar 4 daagjes (wat gaat de tijd toch nog snel he) en dan hopelijk meer duidelijkheid en ook geruststelling natuurlijk! Ook voor jou duim ik!

Ciara, kan me voorstellen dat je Cannes nu even niet zo ziet zitten. Ik ken het gevoel van 'moe, moe moe'............ Hopelijk gaat de tijd daar toch snel en kan je je af en toe even terugtrekken om uit te rusten.
    Wij gaan trouwens helemaal niet op huwelijksreis en ik merkte vandaag dus dat ik enorm baalde dat we meteen moesten werken. Wel gaan we in juli wellicht 1 weekje weg want dat waren we eigenlijk niet van plan. Wilde eigenlijk doorwerken totdat ik uit elkaar barstte maar ik ga dat niet volhouden tot en met oktober... Laatste vakantie was met kerst/1e week januari; toen waren we op wintersport en ben ik ook nog de halve ziek geweest (39 graden koorts). Daarna de ICSI in, gewoon doorgewerkt en nu ook geen verzuimdagen gehad. Gelukkig werk ik maar 3 dgn in de week maar met een eigen tandartsenpraktijk waarin toch best veel apparatuur is kapot gegaan dit jaar, was het allemaal best stressvol. En dat dus naast de ICSI behandeling!! Ook nog het voorbereiden van de bruiloft en 2 sporten blijven beoefenen, dus het is allemaal wel wat veel geweest... Ben echt toe aan vakantie! Nog even 2 mnd volhouden en dan dus 1 (of 1.5) weekje vrij.

Meiden, mn man (jaja, moet er nog wel even aan wennen) gaat nu met het hondje lopen en dan ruim ik alles nog even op hier en dan gaan we samen slapen. Morgen gaat de wekker weer om half 7............................ :(

Liefs Suus

20. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Suus: Wat prachtig!!! Het geluk straalt van jullie af! Prachtige jurk, mooie meid, leuke vent, geweldige locatie, veel zon en jullie kleintje er al een beetje bij. Kortom alle ingredienten voor een prachtig huwelijk!

X Ciara

Deel Deze Pagina