Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wat is een veter (behalve dan die voor je schoen ;))?

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Linda het lijkt echt op een veter en aan het uiteinde is ie wat breder en daar zit een hormoonmiddel aan die word in of tegen je baarmoeder geplaatst die zorgt ervoor dat je baarmoedermond week word. je kan er wat harde buiken van krijgen en wat weeen. hier veel weeen gehad maar niks gedaan helaas

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    stukje terug lezen ben al geweest

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oeps, sorry!

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Best domper dus weer voor je, Danjo. Hopelijk wordt maandag DE dag!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    we wachten het maar weer af ik geloof ff niet meer zo in hormonen hahaha dat snap je natuurlijk wel. ik heb veel op google gekeken maar zoveel wisselende verhalen pff

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Heb je al wel eens zo'n hormooninfuus gehad (oxytocine). Daar hadden ze het vanochtend nl bij mij over. Als de bm-mond week is, gaan ze daar mee starten om de boel echt goed in te leiden.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nee maar daar moet je dus eerst 2 cm ontsluiting voor hebben en de boel goed week voor zijn. en ik blijf hangen op 1 cm ontsluiting ondanks veters en al het voorwerk van de afgelopen weken

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Das dan echt balen dat je op 1 cm blijft hangen. Hopelijk helpt dat ballonnetje dan wel (eigenlijk geen idee wat het inhoudt).

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    T heeft een beetje een zelfde werking als die veter alleen blijft een ballon wat beter zitten er rekt de boel hopelijk wat meer op

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Maandag moet dus DE DAG worden voor Danjo en Nightelf!!! Erg spannend! Nightelf, bij jou is Jewel jouw buddy en Danjo, wie is dat bij jou? Of moeten we dat even checken dan bij de okt mama's??

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    word spannend hier......hopelijk is maandag de dag danjo en ik hoop misschien zelfs wel eerder...zou helemaal geweldig zijn..

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb internet op mn mobiel dus probeer zelf jullie iig maandag ochtend op de hoogte te brengen hoe en wat , en anders heb ik idd buddys bij de okt mamas

14. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daag meiden,

Jeetje wat wordt er veel geschreven en wat ontzettend veel nieuwe zwangere meiden met allemaal dezelfde onzekerheden waarom ik ooit dit topic gestart ben.
    Wat een fijn idee dat nu de eerste lichting van dit topic (en ik zelfs als eerste) bevallen is of bijna aan het bevallen het stokje wordt overgenomen door een nieuwe lichting zwangeren. Ik kan jullie maar een ding zeggen: Geniet er met volle teugen van!!!!

Ik ben net thuis uit t ZH en moet nog veel doen (wassen/eten e.d) dus ik kan helaas niet op iedereen reageren.

@Sooner: Och meis, heb met tranen in mn ogen je bericht gelezen. Ga nou alsjeblieft wel naar de dokter en smeek desnoods die arts dat ze je iets geven waardoor deze ellende wat minder wordt. Ik gun jou zo de allermakkelijkste bevalling van de wereld nu je zoveel ellende moet doorstaan. Heel erg veel sterkte!!!

@Suus: Je meisje blijft maar in stuit liggen. Wat een raar idee he, dat je strx de dag weet waarop je meisje maar ook een moeder wordt geboren. Hahaha, kan je wel alvast de geboortekaartjes laten drukken.

@Danjo: Maandag, jouw dag??? Je houdt het wel spannend zeg!! Heb zo nu en dan in een sec gecheckt of er al iets bij je gaande was.

@Nightelf: Heb je nog steeds dat rare gevoel? Het kan natuurlijk elk moment gebeuren. Ben heeel erg benieuwd.

@Jewel: lekker van je spulletjes aan het genieten?

@Esser: Hoest met jou nu, ben je al met verlof?

@Waterlelie: He mama, zijn jullie al bij je moeder? Je moet het nog wel allemaal een plekje geven en die rottige bevalling verwerken, lekker af en toe uithuilen. Kraam tranen mogen nu :). Wat betreft die borstvoeding....bij mij kwam die ook heel moeilijk op gang.....er is mij toen aangeraden om om de 2 uur te kolven en dat heeft geholpen. Ik heb nu L borst 30 cc en R borst 60 CC en kolf inmiddels weer 6 x per dag. Heb overigens nu wel een ontstoken borstklier....maar ja...everything for my girl.
    Ik heb nog even naar je foto's gekeken en wat een prachtmeisje heb je toch!!! Nog heel erg bedankt voor jullie mooie geboortekaartje.

Mijn emotionele toestand valt of staat met hoe met mn meisje gaat. Ik heb laatst ook weer 2 dagen lopen janken omdat ze na alle vooruitgang ineens weer een stapje terug deed en alle voeding uitspuugde. Daarnaast ben ik zo ongeloofelijk moe van het heen -en weer gerace tussen huis en het ZH. En het eeuwige gevoel dat je nooit tijd genoeg met je kindje spendeert en iedere keer weer afscheid moet nemen.
    Maar gisteren is ze gepromoveerd naar de kinderafdeling!!!!! Met als absolute voordeel dat je daar de hele dag aanwezig mag zijn en zelfs mag blijven slapen. Daarnaast doe je verzorging veel meer zelf. Ipv op en neer fietsen ben ik daar dus gewoon de hele dag geweest en heeft ze lekker veel bij me geslapen.
    Ze moet nu nog zelfstandig leren drinken, omdat ze zo klein is kost haar dat heel veel energie dus ze krijgt nog meer dan de helft via de neussonde. Zodra ze alles zelf kan drinken en sterk genoeg is mag ze naar huis maar dat duurt zeker nog een week.
    Pffffff kan niet wachten.

Veel liefs & sterkte allemaal!!!!

X Ciara

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: super dat ze nu op de kinderafdeling ligt. Geeft voor jullie vast ook heel wat meer rust, omdat je dan niet zoveel heen en weer hoeft te reizen.
    Hou je taai meid!

X!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciara, lijkt me idd heel zwaar voor je; dat heen en weer gereis en dan je meisje zo te moeten zien! Wel positief dat ze is bevorderd naar de kinderafdeling en dat doen ze natuurlijk niet voor nix! Ik hoop voor je dat je haar snel in je armen mee naar huis mag nemen.

Hier niet zo'n fijne nacht gehad. Had echt enorm felle krampen/steken! Paar keer ervan wakker geworden dus en merkte al dat ik er tegen ging vechten, wat dus niet moet als je natuurlijk zou gaan bevallen... :( Nu dus al een tijdje wakker en mn moeheid valt nu mee maar dat komt wrs vanavond! Mn moeder heb ik al gebeld en die zei dat ik dit nu wel vaker zal krijgen. Nou, daar ben ik mooi klaar mee! Het ging nog allemaal zo goed! Iedereen, bij de nov mama's, klaagde maar over krampen, pijntjes etc etc, en ik las dat en had zoiets van: nou dat zal wel meevallen allemaal........ niet dus!! Gelukkig duurde het niet erg lang vannacht dus kon wel weer redelijk in slaap vallen maar t was wel verdomde pijnlijk!

Nightelf, zie dat jij een berichtje hebt geschreven hier, ff lezen!!

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh, helemaal geen nieuws over jezelf?! Hoe heb jij de nacht overleefd??

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik heb eigenlijk heerlijk geslapen, maar 2x eraf geweest om te plassen. Het rommelde wel, maar niet echt heftig. Voel me dus ook helemaal lekker fris en fruitig.

Vervelend dat je van die krampen hebt gehad, ik probeer me er meestal niet tegen te verzetten en alvast een beetje te oefenen met wegpuffen.

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ga ff een was in de machine stoppen en dan een kopje koffie drinken.

Laters!

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja mn moeder zei ook al dat ik maar moest gaan puffen.......alleen vooralsnog hoef ik daar niet mee te oefenen ;)

Deel Deze Pagina