Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    O ja, is ook zo. Je krijgt een ks (even niet aan gedacht)

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja tenzij ze alsnog denkt dat op zn kop hangen lekkerder is......;)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zo meiden hier 41 weken zwanger das toch wel een hele eer zeg pfff. ik heb gelukkig vannacht goed geslapen. morgen na het zh als ik daar niet slaap vraag ik in een inslaper want wil maandag als er een cm bij is wel goed geslapen hebben

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ciara,

oh wat heerlijk voor jullie dat ze is overgeplaatst!!! Weer een stap verder....nog even en dan mag ze met jullie mee naar huis.
    Dus lara eet ook nog via een sonde. is zij wel goed aangekomen qua gewicht? Emma is al op haar geboortegewicht...gaat echt rap.
    He maar, donderdag 5 november 14.45 uur moet ik met haar naar het zkh voor controle. Misschien kunnen we elkaar ergens in het zkh ontmoeten???? Kan je ook mijn Bugaboo zien:D

Suus,

lekker he die krampen:D wegpuffen is het enige wat je momenteel er tegen kan doen..helaas. maar pijn en vervelend is het wel.
    Als ik weer aan mijn echte weeen denk ga ik van de grond:$
    Geniet je wel van je verlof? Ben je dr helemaal klaar voor? Ik ben reuze benieuwd wanneer het voor jou mag beginnen!

Nightelf,

voor jou hetzelfde. Dus maandag wordt je ingeleid??? Spannend meis. Bij mij was de derde pil de druppel en klapte mijn vruchtzak kapot hihi
    Ik ben ook zo nieuwsgierig naar de naam:D
    Het gaat helemaal goed komen;)

Ik moet er ook weer vandoor; ik heb haar net te eten gegeven maar volgens mij moet ze nog een paar boertjes laten...
    Het is echt een zuipschuit hoor:) na het eten trekt ze zo'n bezopen gezicht, vet schattig.
    Nou lieverds.....ik ga! Kus!

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Danjo: 41 weken, pfffff. Hopelijk heb je morgennacht een goeie nacht en minstens 1 cm erbij!!

Lelie: leuk weer wat van je te horen. Geniet maar lekker van je meisje.

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Meiden, ff een zwaai van mij.
    Ik voel me helemaal niet goed, erg naar, misselijk. En met die ontstoken lies kan ik moeilijk lopen en zitten.
    Dus ff afwezig hier, maar wil niet dat jullie je zorgen maken, dus ff een kort berichtje van mij
    Groetjes van Sooner

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Danjo, Je houd het spannend. En goed slapen is vooral nu erg belangrijk want straks als de kleine er is zal je slaap te kort hebben.

Ciara, Fijn dat het de goede kant op gaat met jullie meisje. Nog eventjes en dan is ze lekker bij jullie thuis.

Sooner, sterkte hopelijk gaat het snel beter

Hier zijn we vandaag begonnen aan het schilderen van het kamertje. Verbaast me dat we ons toch zo aan ons "project kinderkamer"schema houden. Straks ff naar de karwei voor een luxaflexje en vanavond nog even bij ikea gaan kijken naar het kamertje.

8. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaag meiden,

Ze hebben zelfs internet op de kinderafdeling, ik heb ineens tijd voor een tijdschrift of een mailtje :).

@Sooner: Bah bah bah, wat ontzettend naar dat je je zo ellendig voelt. Ik stuur alle kracht die ik nog over heb jouw kant op. Heel veel sterkte meid!!

@kleintjevo: Veel shop plezier!!!

@Nightelf: Fijn dat je een goeie nacht achter de rug hebt. Lekker goed uitrusten voor het grote werk begint!

@Suus: Vervelend maar ook wel weer spannend dat je lichaam zich alvast aan het voorbereiden is op het grote werk. Jij bent ook zo'n drukke tante net als ik dus pas maar op dat ze zich niet te vroeg aandient. ;)

@Danjo: Jij houdt het spannend. Al sik je niet meer online kan toespreken wens ik je bij deze alvast heel erg veel sterkte!!

@Zita: Lara weegt nu 2080 gram, ze zat een week na haar geboorte ook weer op haar geboorte gewicht (1740 gram). Ze heeft vandaag 2 x bijna een hele voeding uit mn borst gedronken, YEAHHHH!! :D en alle overige voedingen bijna de hele fles leeg :D, als ze zo doorgaat is ze hopelijk voor 5 november wel het ziekenhuis uit. Wij gaan strx gewoon een keertje met zn viertjes en de Bugaboos ergens een warme chocomel drinken, da's veeeel leuker dan meeten ik het ZH. Of met zn zessen als we ff op Suus en de kleine wachten :).
    Mn meisje doet hetw eer heel goed vandaag, ik ga gauw weer met haar knuffelen nu.

XXX Ciara

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou dat is goed nieuws!!!! Natuurlijk hoop ik dat ze voor 5 november thuis is.
    Mooi naam heb ik he: Lelie;)

10. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Sooner, beterschap meid! let goed op jezelf..

Liefs Melek

11. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Oeps Lelie, wat stom van me, sorry sorry.....deze valt nog onder de zwangerschapsdementie :)

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zóóóóóóó....na ongeveer 10 pagina's lezen ben ik weer helemaal bij hoor ;)!!!

@Bright: Super dat je echo goed was meid!! Gefeliciteerd!! En 5/11 alweer de 2e!!

@Jewel: Leuk leuk...kinderwagen en badsetje gekocht dus!! Enne oppassen op je nichtje van 3mnd...leuk hoor!!

@Caruli: Hoe is het? Nog griep gekregen? Hoop van niet!!

@Sooner: Balen zeg...dat je je nog steeds zó rot voelt!! Konden we je maar met iets 'instralen' ofzo...dat je je daardoor beter zou voelen;) Ikzelf korfbal trouwens niet, maar mijn man wel al jáááren. Jij ook dan?

@Confidence: Jeetje...jij maakt het wel spannend iedere keer zeg! Kan me voorstellen dat je er zo ongerust door raakt. maar gelukkig alweer een goede echo gehad!! Is de volgende nog steeds de 27e?

@Danjo: Jeetje jeetje Meid....41 weken!!! Morgen wordt je dus opgenomen en danmaandag een ballonnetje proberen. Doe maar mooi rustig aan met die hoge bloeddruk zeg!! Succes komende dagen Meid!! Hopelijk gat er nu eindelijk iets gebeuren!!

@Ciara: Dus...gepromoveerd tot de kinderafdeling. Wat super dat je dan zo lekker veel bij haar mag zijn!! Geniet ervan Meid...en ook van de minuutjes dat je nog even lekker met een tijdschrift kan zitten nu.

@Zoe: Dus...jou zusje loopt ook al op het laatst, of ook al eroverheen. Spannend zeg!! kl*te dat je BI hebt. Lijkt me zeer pijnlijk....hopelijk kan de fysio verlichting brengen!! En in nov. alweer je 20 weken echo...super.

@Suus: Jij maandag naar de vk dus. En dinsdag naar de gyn. Spannend hoor!! Ben benieuwd of ze een datum plannen voor de ks....Ben benieuwd welke pogingen ze allemaal uithalen om je alsnog te overtuigen tot draaien...maar volgens mij ben je zelf aardig vastbesloten!! Hopelijk slaap je vannacht trouwens beter!! Kun je trouwens wat wennen aan je verlof? Kaarten al geschreven zag ik......wat is je volgende project ter tijdsbesteding ;)?

@Waterlelie: Fijn dat jij je weerwat beter voelt. Het is vast ook niet niks allemaal....je bent ineens moeder en dan ook nog zo'n bevalling......E nu dan lekker verder gaan met genieten he!!

@Nightelf: Jij ook alweer week 39....en ook maandag opname in het ziekenhuis. Hopelijk doet die veter bij jou meer dan bij Danjo. Spannend hoor!! En misschien zelfs inleiden!! Komt nu wel héééél dichtbij he?!

@Kleintje: Leuk hoor!! Kamertje aan het schilderen!! Maak er wat moois van!! En bijna afgestudeerd!! Einde is in zicht Meid!!

Hier nog steeds enorm beroerd....wilde dat het alleen maar hééééél ietsjes minder werd. Zou zóóóó fijn zijn....
    Vanavond aan tafel flinke huilbui.... al het eten is zóó vies en kost me zóveel moeite iets te eten. Weet dat het moet....voor de baby(s?) en vanwege de misselijkheid, dus doe het ook wel.... maar wordt er ook weer misselijk van..... zou zo graag gewoon eens even een bord eten normaal leeg willen eten. Ziet er dan heel lekker uit, heb ik ergens enorme trek in en dan is het smérig...bah!! Verder drukke dagen achter de rug, met werk en zelfs de 2 vrije dgn erg druk met visite en met vriendin dagje weggeweest. Kost zoveel moeite als je zo beroerd bent...maar ged...zij weten nog niks, maar was 's avonds thuis helemaal gaar. 'k ga nu zo nog ff was ophangen en dan naar bed. Gelukkig klok uur achteruit dus uur langer slapen. Morgen weer werken, dus 6 uur de wekker!!

Fijn weekend allemaal nog voor wie lekker vrij is!!

Knuf Majo!!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo: we houden je goed bezig he!! ;)
    Wat enorm balen he dat het eten je niet smaakt enzo. Als het goed is, gaat deze tijd vanzelf weer over (Sooner moeten we even niet meerekenen want dat is toch echt een uitzondering). Het is helaas wel iets wat erbij hoort... Gek he, hoe iets, waar je zo lang naar uit hebt gekeken en je zo graag wil(de), ineens zo kan tegenvallen! Tenminste, de kwaaltjes ervan dan he. Maar geloof mij maar, er komt ook echt een fijne tijd aan dat je volop kan genieten van het zwanger zijn! De eerste keer dat je je de kleine voelt, of in jouw geval miss zelfs 2, is zo speciaal!!! En echt...zo tegen het einde en je hebt een druktemaker in je buik, denk je nog wel ns: mag t ns wat rustiger? Maar goed, om een lang verhaal kort te maken: het is even door de zure appel heen bijten...............(en die is niet altijd even lekker dus)

Sooner, fijn om te horen dat je nog leeft ;) maar ik zou toch echt even langs de huisarts gaan hoor met die ontsteking bij je lies!! Wanneer moet je weer naar de gyn of vk? Ik zou ns voorzichtig een balletje opgooien wanneer ze je evt zouden willen inleiden (bijv in wk 38 of 39) omdat jij natuurlijk zo ziek bent van de zwangerschap!!

Ciara, wat doet Lara het goed zeg!! En wat zou dat fijn zijn als ze voor 5 nov naar huis mag! Dan is ze ong. 1 mnd in het zkh geweest toch? Wat goed geregeld trouwens in het OLVG met dat internet op de kinderafdeling! Lelie was ook al zo te spreken over het zkh........ Hoop dat de VU mij ook zo bevalt, hoewel ik denk dat ze mij extra in de watten zullen leggen vanwege mn zus natuurlijk :D
    Wat knap van Lara dat ze al zo goed drinkt bij je! Ik kan alleen maar hopen dat de bv bij mij wil lukken maar ik vrees dat ik het net zo moeilijk ga krijgen als Lelie...... :(

Lelie, jij hebt een prachtige naam ;)
    Probeer jij nu helemaal geen bv meer omdat het niet wil? Ik kan het me echt goed voorstellen hoor, dat gedoe...raak je gefrustreerd van...en flesvoeding is tegenwoordig echt zo slecht nog niet...! Hoe gaan de nachten met Emma? Slaapt ze nog steeds redelijk door zoals die ene nacht die je beschreef? Trouwens, hoe bevalt het eigenlijk om zo'n kraamverzorgende in je huis rond te hebben lopen?? Zal bijna klaar zijn denk ik?? Morgen laatste dag ofzo?

Kleintje, lekker bezig met de kinderkamer dus!! We willen natuurlijk wel foto's zien als het af is he!! (ook al duurt dat wellicht nog wel eventjes, hahaha) Was het trouwens te doen in de Ikea op zaterdagavond??

Nightelf en Danjo, hoop dat het voor jullie gaat beginnen hoor! Danjo, bij jou mag dat ene centimetertje er ook wel bij ja... Pffff vermoeiend hoor dat wachten op lijkt me.............

Hier zie ik een beetje op tegen de nacht door gisternacht en dat terwijl ik nooit problemen had 's nachts! Baal dus van dat uurtje extra, kun je nagaan!! Op zich vandaag niet bijgeslapen dus het in slaap vallen zou goed moeten gaan maar ja, dat gaat eigenlijk altijd wel oke... Ga nog wel zo een beker warme melk nemen, wie weet kalmeert dat ook al preventief. Idd ja Lelie, jammie, warme melk :)
    Morgen verder weinig op de planning staan: moeten nog wel boodschappen halen voor morgen, ma en di en dan halen we woensdag wel weer voor tot en met het weekend ofzo. Ook komen mn vriend en zus morgenmiddag even op visite: gaan we lekker kijken naar Ajax-AZ dus dat is wel leuk. We hebben nl gratis 2 mnd Eredivisie Live dus dat is nu wel gezellig :) Misschien morgenochtend ook even bubbelen in ons bubbelbad, nu het allemaal nog kan en mag... Heb verder echt nix in de planning voor tijdens mn verlof! Alles is al gedaan en gekocht voor de kleine, alleen de vluchtkoffer moet nog maar die gaan we een dezer dgn saampjes inpakken. Denk dat we maar alle pakjes mee gaan nemen van maat 50/56 aangezien we wel even in het zkh moeten blijven natuurlijk. Hoeveel had jij mee Lelie??

Meiden, ik ga naar boven, na mn beker warme melk :D Tot morgen en hopelijk hebben we dan allemaal een goede nachtrust gehad...

Liefs Suus

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    joehoe kom ff vertellen dat mn vruchtwater gebroken is. ga nu weer ff proberen te slapen afspraak van morgen blijft gewoon staan

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO Danjo!!!!

Ik duim voor je meid!! Mag nu ook wel een keertje ;)

@rest,
    Ik reageer later verder hoor, druk druk druk.

Liefs

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!! Super Danjo!!!! Zet hem op!
    We wachten hier vol spanning af :)

Mayo: werkse vandaag! Hopelijk zakt je misselijkheid snel af. Het is idd zoals Suus schrijft 'even' door de zure appel heen bijten.

Suus: goed geslapen of heb je weer zoveel krampen gehad? Veel plezier vandaag!

Hier wel redelijk geslapen. Merk dat ik toch wel een beetje gespannen ben. Hoop zo dat morgen mn bm-mond iig al verstreken is, zodat ze direct het infuus aan kunnen doen.
    Vandaag hebben we een lekker rustig dagje. Allemaal lekkere dingetjes opgehaald, we gaan echt genieten van ons laatste luie zondagje samen.

Kom vandaag nog wel ff spieken hier (nieuwsgierig naar Danjo-nieuws natuurlijk).

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wow Danjo, ein-de-lijk een beetje actie daar. Dacht eigenlijk dat na het breken van de vliezen je binnen 24 uur moet bevallen?? Waarom mag je vandaag niet komen?

Nightelf, tuuuuuuurlijk ben je gespannen meid! Morgen terug naar het zkh en wie weet kom je daar pas weer uit met jullie dochter in je armen! Gelukkig wel redelijk geslapen............

Hier ook goed geslapen! Maar 2 plaspauzes en geen krampen! Ben dus best wel uitgerust dus dat vind ik wel fijn. Vanavond dus maar weer een beker warme melk voor het slapen gaan denk ik. :D

Meiden, ik ga zo maar ns wat doen. We moeten nog die boodschappen halen en ik wil bubbelen dus moet toch even wat actie in dat lijf van me gooien (en die van mn kereltje natuurlijk).

Liefs Suus

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, Danjo is wel al nu naar het zkh gegaan. Er schijnen al wat weeen te zijn geweest nl!!! Spannend hoor!!! We moeten de okt mama's maar even in de gaten houden want daar heeft ze een buddy :D

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kom snel even spieken hoe het hier is. Mijn moeder is naar de kerk en ik ben lekker blijven liggen :D

OOhh Danjo, spannend!!! Moest wel lachen om je berichtje, ik zie je al helemaal voor me: de vliezen breken en jij op je mobiel ons op de hoogte te houden :D Zet hem op hè!!!!!!!

Lelie en Ciara, wat fijn dat het met jullie meisjes zo goed gaat!! Ik reageer morgen wel even wat uigebreider, maar moest het even kwijt :)

Suus, gelukkig een rustig nachtje. Warme melk helpt goed hè? :)

Nightelf, wat een gek idee zeg, dat dit wrs jullie laatste zondag met z'n tweeën zijn....Geniet er lekker van!

@de rest, ik reageer morgen even uitgebreider hoor! Ben jullie niet vergeten :)

Gister van alles gekocht!! Dekentjes en lakentjes, kleertjes, sokjes, badcapes enz...enz...:D Heerlijk geshopt dus!
    Ook heb ik een voedingskussen gehaald, al is dat wel even wennen op bed hoor. Lig je daar met dat ding te 'knuffelen' hihi, ik doe hem nu alleen tussen mijn benen en buik, anders is het veel te warm zo'n ding tegen je aan. Ben benieuwd hoe vriendlief het vind dat ik nu tegen dat ding aan kruip snachts ;)

Ik zal even koffie zetten, moeke zal zo wel terug komen...;)
    Fijne zondag nog!!

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: toevallig vertelde mn gyn bij de controle dat wanneer je vliezen gebroken zijn, je binnen 24 uur effectieve weeën moet hebben en het kindje binnen 48 uur geboren moet worden.
    Gelukkig heb je goed geslapen!
    Ik hoop idd zo dat ze morgen al geboren wordt (of vandaag ;)) en niet dat we hetzelfde 'gedoe' krijgen als Danjo, dat het allemaal niet wil vlotten.

Jewel: heerlijk geshopt zo te lezen! Blijft leuk om voor de kleine te shoppen :)

Hoop zo dat het nu allemaal lekker snel gaat voor Danjo! Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim

Deel Deze Pagina