Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hi meiden, kom weer even spieken hier ;) Druk, druk, druk........

Jewel, leuk! Allemaal spulletjes voor de beeb! Hatstikke goed, en daar wordt je helemaal blij van. Nog verder aan het relaxen met je 'moeke'?

Suus, fijn dat je goed geslapen hebt! Iedere nacht goed slapen is er weer een meegenomen. Verder weer een druk weekend dus?

Danjo, super spannend meid! Eindelijk weer eens wat andere berichten!

Nightelf, voor jou wordt het ook meer en meer spannend hoor.
    Ben zo benieuwd hoe het morgen in het ZH is! Geniet samen van jullie 'laatste' zondag!

Ciara, wat een prachtig meisje hebben jullie toch! Geweldige foto's op je hyves meid!

Sooner, wat blijft het toch een ellende meid.........bah.
    Hopelijk kom je het weekend wel een beetje door? Knuf voor jou...

Hier vrijdag bij de gyn. geweest. Heb een uitwendige en inwendige echo gehad om vruchtwater te meten en om de stand en positie van de BMmond te meten. Alles lag nog binnen de gemiddelde curves dus geen reden voor ongerust te zijn en/of evt acties. Wel nadrukkelijk het advies mee gekregen om de harde buiken e.d. klachten in de gaten te houden. Wanneer er dingen opvallen dit dan ook direct te melden bij de VK zodat ik dan weer doorgestuurd kan worden.
    Ach, nog 2 daagjes werken en dan gaat mijn verlof in.... ;)

Gaan hier zo de box opzetten, ben erg benieuwd..... Kunnen we de komende weken bekijken hoe de poezebeesten samen gaan met de box. Fijne zondag!
    liefs

2. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    danjo zet uhm op he!!! spannend hoor...eindelijk

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    OOOOOOOH danjo!!!!! Spannend:D
    Toen mijn vliezen waren gebroken had ik een uur later weeen!!! Joehoeeee zet 'm op:)

Suus,

ik heb vandaag besloten om met bv te stoppen...nouja, kolven:)
    Er komt gewoon niks uit. Ik moet 3 keer kolven om aan de 100 ml te komen. Onze start was niet bepaald lekker en mijn herstel ging ook moeizaam. Plus de stress door de verhuizing:(
    Het zat me allemaal niet lekker...was de hele tijd bezig met voeden, knuffelen, kolven! Ik had bijna geen tijd meer voor mezelf. Ik baal hier zo enorm van maar ik moet ook aan mezelf denken. Het is beter zo. En wat jij ook zegt, tegenwoordig is fv ook prima. Gelukkig staat mijn familie achter me! Zij weten ook wel dat ik het zo graag anders had gewild.
    oja, over de kraamzorg...ik had een jong meisje;) ontzettend aardig hoor maar verder niks bijzonders. Ze heeft omdat ze niets te doen had maar mijn huis schoon gemaakt en wat glaswerk ingepakt in de verhuisdozen haha
    Tja, ik had al zo veel geleerd en gezien in het zkh dus voor mij was het niet echt speciaal. Ik heb t/m donderdag kraamzorg gehad.
    Morgen komt er iemand van het consultatiebureau voor de intake.
    Verder heeft ze ook een gehoortest gehad en die was goed!
    Eind deze week vertrek in naar Bussum bij mijn moeder. Kan ik me eindelijk laten vertroetelen;)
    Ik ben zo benieuwd hoe het bij jou zal gaan. Ik vind het op dit moment pittig :)

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey meiden!

ik laat via mn buddy Jewel wel weten wanneer ze geboren is en anders meld ik me morgenavond hier wel weer als de veter niet aanslaat!

Liefs!

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zo spannend Nightelf! Zal aan je denken!
    liefs

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, je moet gewoon met babynieuws terugkomen hoor!! :) Ik hoop dat je een goede en 'vlotte' bevalling zal hebben...

Lelie, hartstikke goed dat je voor fv hebt gekozen hoor! Dat zal jou idd zoveel rust geven! Weet je, je hebt het iig geprobeerd en het is helaas niet gelukt. Ik sta er exact hetzelfde in als jij: ik ga het ook proberen en als het niet lukt, ja dan niet. 't Is niet anders... Wel fijn dat de kraamzorg al wat dozen heeft ingepakt. Kan jij al een en ander doen in huis? Je mag na de ks natuurlijk niet tillen enzo dus dat maakt het natuurlijk wel wat lastig. Gelukkig vanaf a.s. vrijdag naar je ouders en dan krijg je vast meer rust.

Danjo heeft zich alleen gemeld bij de oktober mama's dat ze nu wel regelmatige weeen had maar dat het nog wel te doen was qua opvangen. Ze zou zich weer melden als ze meer ontsluiting had maar dat heeft ze sinds het middaguur niet meer gedaan. Ik ga er vanuit dat dat positief nieuws is en ze dus lekker aan het bevallen is van haar dochter.

Esser, fijn dat de controle bij de gyn goed was. Mooi binnen de curve dus :) Nu goed luisteren naar je lichaam dus en gelukkig nog maar 2 daagjes werken dus dat moet dan helemaal goedkomen!! Niet teveel inplannen dan he, op je vrije dgn!

Hier vandaag een heerlijk rustig dagje gehad tot nu toe en ook net nog een uurtje geslapen op de bank. Dat middagdutje is echt super!! Voetbal kijken was leuk en heb ook een en ander gevraagd aan mn zus; wat wel en niet mee te nemen naar het zkh etc. etc. Ze had al doorgegeven aan de vrouw van de planning dat ik wrs een geplande ks zal krijgen in de 3e week van november... Kon ze daar alvast rekening mee houden :D Lief he dat mn zus zo meeleeft!!! Vind dat zo fijn!! Ze heeft ook al een cadeautje verklapt namelijk de nieuwste luiertas van Lief! Echt zo'n leuk ding joh! Hij kan alleen pas vanaf eind oktober besteld worden dus nog even wachten tot ie er is... Dan moet ik alleen nog verrast reageren als we m cadeau krijgen van mn ouders en zus. :D

Wij zitten hier te wachten tot ons eten warm wordt in de oven maar het wil niet echt lukken. Volgens mij heeft mn mannetje gewoon de verkeerde stand van de oven aangedaan want het had er net 20 min ingezeten op 200 graden en het was van binnen echt nog koud!! Nu heb ik me er maar mee bemoeit en dat zal vast hebben geholpen. We weten het over zo'n tiental minuten......................

Meiden, wat een stille boel hier maar ik denk dat daar morgen verandering in komt :D Volgens mij zijn er wel wat controles morgen nl en we verwachten natuurlijk Danjo en Nightelf nieuws.

Liefs Suus

7. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey Meiden,

hoe was jullie weekend?
    Ook zo vroeg wakker vandaag?

Even heel kort
    Danjo zet m op. Ik hoop dat jullie kindje vandaag nog geboren word

Nightelf, heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes morgen
    Hopelijk krijgen we snel goed "buddy" nieuws

Hier sinds gister weer flink misselijk
    weet niet of ik nu wel of niet moet eten
    krijg binnen 2 uur na de laatste maaltijd weer honger
    Als ik heb gegeten zit ik heel snel vol en moet ik steeds boeren :)
    Ik kan al misselijk of vol worden van een glas water
    normaal als ik dorst heb, drink ik zo 1 of 2 glazen water achter elkaar op, doe ik dat nu, dan voelt dat niet fijn
    Verder slaat de vermoeidheid flink toe
    Allemaal niet erg hoor, als het maar goed gaat met de kleine
    Dinsdag zien we hem / haar weer :)

Alle andere meiden, volgende keer meer, ik ga nu bankhangen en dan vroeg naar bed ( heeeeeeeeeeeeerlijk)

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Dacht lees vast wat nieuws over Danjo, maar helaas nog niks! Jouw kleine meid zit echt goed he? Maar fijn dat je vliezen zijn gebroken, nu weten we in ieder geval dat het snel zal gebeuren. Hoop echt dat je een goede bevalling zal meemaken!!

Nightelf, voor jou ook spannend!! Hoop dat het allemaal goed zal gaan.

Hier niks bijzonders.. Morgen precies 38 weken zwanger, voor mij ook het gevoel van elk moment kan er van alles gebeuren hihi :) Maar ik ga ervan uit dat ik die 40 weken ga halen. Klinkt leuker hehe..

Vandaag nog wat slingers en balonnen gehaald, was namelijk niet gebeurd. Voor de rest was alles in orde..

@Confidence, vervelend die misselijkheid. Hoop dat het snel overgaat!!

@Susan, hihi mannen he? Moet je altijd wel ff controleren ;) Wat leuk dat je een luiertas van Lief krijgt!

@Waterlelie, wat fijn dat het goed gaat met de kleine! Je moet zelf een besluit nemen waar je achter staat meid. Je kan zoveel willen, maar als sommige dingen niet gaat, dan gaat het niet. Lijkt mij ook pittig zo'n kleine in het begin, hoop dat je straks meer tijd hebt voor jezelf.

@Esser, fijn dat alles goed was! Heb je tenminste weer rust.. hoop dat het zo blijft, en anders snel aan de bel trekken.

@Jewel, leuk he dat shoppen? Je wilt echt de leukste en liefste dingen voor je kleine hebben..

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Heb zojuist gelezen bij de okt mama's dat Danjo een uur geleden had gesmst dat ze 5 cm ontsluiting had. Ze heeft, net als Lelie, een weeenstorm gehad en ligt nu aan de ruggeprik dus dat zal wel fijn zijn. Iig heeft ze vandaag haar meisje in dr armen!!! We houden de okt mama's maar goed in de gaten.

Confidence, heerlijk dinsdag alweer een echo!! Dat wordt vast genieten. :)

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, kan niet wachten tot ik klaar ben. Ga ik straks van 6 dagen in de week werken (werk ook veel in het weekend aan mijn scriptie) naar 4 dagen in de week. Wat een verademing gaat dat zijn. Wel vervelend dat je je zo beroerd voeld. Maar kijk naar mij het gaat over. Ik heb 15 weken elke ochtend gekotst en nu niet meer :)

Susan, We zijn niet meer naar ikea gegaan. Vriendlief had geen zin meer om 45 min te fietsen na het schilderen (geen auto hier) En die fotos komen er hoor, als het af is :p

Danjo, fijn dat je vliezen gebroken zijn! EN lees ook net dat het echt staat te gebeuren!!! heel veel succes! ook al lees je dit niet meer voor je meisje er is maar toch!!!

Jewel, Ik kan niet wachten om alle spulletjes te gaan kopen. Maar eerst moet het kamertje af zijn ander heb ik geen ruimte om het allemaal te stallen :S.

Esser, fijn dat alles binnen de curves lag! en bijna verlof!!!!!!!

Waterlelie, balen dat het niet werktmet de borstvoeding. Maar ook goed dat je niet blijft aan modderen. Heeft mijn schoonzusje wel gedaan. Na 8 weken was ze eindelijk gestopt na veel ellende, borstontstekingen, schimmelinfecties. Goede beslissing!

Nightelf, is het bij jou ook al bijna zover????? Spannend! Jij ook SUcces!!!

Hier, Kamertje is dus geschilderd. En de kleine begint nu ook echt te schoppen. Zat achter mijn pc te werken met mijn buik tegen de tafel, voel ik ineens twee schopjes!!!! Zo schattig. Ik zei nog.... RUstig mama moet werken :p:p:p Verder is het hier een beetje rustig....... Maar ik hou het hier in de gaten wat ik ben veel te nieuwschierig hoe het Danjo en nightelf vergaat..

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhh Danjo kom op meid!!! Het gaat je lukken hihi :) Wat spannend zeg!!

@Kleintjevoorons, wat leuk he die schopjes? Wacht maar tot je in de laatste maand zit, dan kan je zelfs de voetjes vast pakken.. Echt een heerlijk gevoel!!

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Enise, Heb ik inderdaad gelezen dat dat kan..... kan ik me nu echt nog helemaal niks bij voorstellen :p. Merk wel dat ie steeds actiever aan het worden is.... Leuk maar leid ook af he :p

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, juist zo leuk als je wordt afgeleid door die kleine. Jij bent de enige die dat voelt. Zo speciaal dat alleen jij er lekker van kan genieten ;)

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Had vriendlief een smsje gestuurd toen ik die twee schopjes voelde. Daarvoor was het vooral het belletjes gevoel. Hij stuurde metteen terug..... Kan ik het nu OOK voelen????? En net wou hij al voelen en dan moest ik zeggen als ik iets voelde. Maar helaas moet hij toch nog een paar weken wachten omdat onze wurm nog niet sterk genoeg is daarvoor :p. Maar ik geniet er lekker van enhij is volgens mij een beetje jaloers......

15. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    suus, wat....een luiertas van LIEF!:D waar? wat? hoe? Staat die al op de site dan?

nightelf,

jij ook heel veel succes morgen! Ik duim voor je! Het is zo iets bijzonders en onbeschrijfelijk als je je kleine voor het eerst ziet:)

Ik vind het bij iedereen nu wel hard gaan hoor. Ik weet nog dat we net zwanger waren en zoooo onzeker. Alle pijntjes, steekjes, bloedingen en krampen etc. Pfff wat gaat het snel. Jeetje, ik word er een beetje emo van. Het is zo fijn de dingen die we mee maken met jullie te mogen delen:)

Danjo,

ik weet wat je doormaakt! Maar gelukkig bestaan er verdovende middelen:D PersZE

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Danjo: Tjee....het staat nu dus eindelijk te gebeuren....spannend zeg....hopelijk snel nieuws hier!!

@Susan: Thanx voor je oppeper.....vind het op zich ook niet erg dat ik me zo voel, dan weet ik tenminste dat ik echt zwanger ben...maar het is soms wel doorvermoeiend! Hele dag door misselijk en op je werk maar doen alsof je je kiplekker voelt....vreet veel energie. Maar ja....'t is niet anders!! Ik kokhals hier lekker verder en af en toe ff braken...

@Nightelf: Jij bent nu ook opgenomen in het ziekenhuis....spannende dagen voor jou!! Hopelijk morgen bevallen!!

@Confidence: Jij dus ook zo lekker beroerd... 't is voor het goede doel, maar wel verevelend af en toe he... Hier ook vroeg wakker vandaag, 6 uur...maar ja....ik meost dan ook werken!!

@Kleintje: Kamertje is dus geverfd bij jullie. En je kindje voelen schoppen. Kan me best voorstellen dat vriendlief jaloers is. Staat er al die weken al naast...wil natuurlijk ook graag eens iets kunnen voelen...

@Enise: Jij morgen dus 38 weken....ook niet zo lang meer te gaan dus....spannende tijden hier weer hoor!!

Groets Majo!!

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
  18. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    HUP danjo HUP OOOOOOOOHHHHHH wat spannend!!!! Zet m op meid!!!!!!

X ciara

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, zie net staan bij de oktober mama's dat Danjo is bevallen van een meisje, genaamd Naomi!!! Danjo en man, van harte gefeliciteerd! Jullie hebben er lang op moeten wachten, nu lekker genieten met zn 3-tjes :)

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: 2 kleintjes
    27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet....
    28-03-10: Zoe:
    04-06-10: Confidence:
    11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies??
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)

Afspraken bij gyn of vk
    26-10-09: Sooner controle vk
    26-10-09: Suus controle vk
    26-10-09: Nightelf poging tot inleiden
    27-10-09: Jewel controle vk
    27-10-09: Caruli groeiecho
    27-10-09: Caruli controle gyn
    27-10-09: Confidence echo en gyn
    27-10-09: Suus bespreken stuitligging gyn
    30-10-09: Linda echo en Gyn
    02-11-09: Esser controle vk
    05-11-09: Bright 2e echo
    06-11-09: Majo 1e echo
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg
    11-11-09: Linda 20 weken echo
    13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisjeNaomi (41.1 wkn)

Deel Deze Pagina