Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jaaaaaaaaaahhh eindelijk...danjo en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! lekker genieten nu!

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Voor Danjo en danjoman; van harte met de geboorte van jullie dochtertje Naomi!!
    Ein-de-lijk is ze er, geniet van elkaar!
    liefs

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    DANJO!!! Gefeliciteerd met Naomi!! Wat een mooie naam. Hopelijk is het allemaal goed gegaan en ben je nu lekker aan het genieten!

Majo, Wel zielig want ook tijdens de ICSI voelde hij zich zo aan de zijlijn. die mannen kunnen helemaal niks doen. En wij maar hard werken he :p. Van mij mag hij het straks wel inhalen door veel luiers te verschonen en s nachts uit bed....

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: 2 kleintjes
    27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet....
    28-03-10: Zoe:
    04-06-10: Confidence:
    11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies??
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)

Afspraken bij gyn of vk
    26-10-09: Sooner controle vk
    26-10-09: Suus controle vk
    26-10-09: Nightelf poging tot inleiden
    27-10-09: Jewel controle vk
    27-10-09: Caruli groeiecho
    27-10-09: Caruli controle gyn
    27-10-09: Confidence echo en gyn
    27-10-09: Suus bespreken stuitligging gyn
    30-10-09: Linda echo en Gyn
    02-11-09: Esser controle vk
    04-11-09: Caruli tussencontrole vk
    05-11-09: Bright 2e echo
    06-11-09: Majo 1e echo
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg
    09-11-09: Caruli gesprek kraamzorg
    11-11-09: Linda 20 weken echo
    13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)

danjo en danjoman: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Naomi :D Leuke naam ;)

nu nightelf nog he.

5. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    @ Danjo en partner: Gefeliciteerd met Naomi! Ik hoop dat het goed met jullie alle drie gaat! :D:D:D

@Nightelf: heel veel succes vandaag!!!

Verder iedereen natuurlijk groetjes en succes met het verloop van de zwangerschap (of met de eerste weken van jullie mooie meisjes), jullie schrijven zoveel dat ik met bijlezen alleen al al m'n vrije tijd kwijt ben ;).

Met mij alles rustig en goed, af en toe een beetje moe, maar verder voel ik me prima. Word alleen langzaam wat ongeduldig...

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Danjo en man,

gefeliciteerd met jullie dochter!!!!! Lang gewacht maar ze is er!!!!
    Geniet ervan meid want het gaat zooooo snel:)
    Ik ben benieuwd naar de pica's;)

Liefs

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Danjo en Danjoman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Naomi!!!!! Eindelijk is ze daar dan! Ik hoop dat alles wat goed gegaan is. Maar nu eerst lekker gaan genieten!!!

Nog geen buddy nieuws van Nightelf hier....Geen nieuws is goed nieuws toch? ;)

Lelie, je hebt gelijk dat je op fv overgegaan bent. Zo denk ik er ook over. Je hebt het geprobeerd! En het moet leuk zijn de kraamtijd en niet dat je de hele tijd in de weer bent met alleen het voeden en kolven. En straks je lekker laten verwennen door je moeder!! Heerlijk :)

Ciara, wat een mooi meisje hebben jullie zeg!!! Zag de pica's op je hyves, echt een schatje!! Ben blij dat ze nu naar de kinderafdeling overgebracht is. En het is voor jou nu ook wat relaxter. Is je man nog steeds in het zuiden aan het werk?

Suus, wat een leuke luiertas zeg!! Moet je nog veel dingen voor de uitzet of niet? Wel fijn dat je zus al wat voorbereidingen heeft getroffen ;) Ik denk dat jij daar lekker vertroeteld zal worden! Je hebt vandaag weer controle bij de vk toch? Hoe laat moet je?

Majo, ik snap dat je het aan de ene kant niet erg vind dat je je zo beroerd voelt. Maar het lijkt mij ook geen pretje....Ik vind het knap dat je het dan nog voor je vriendinnen kunt verbergen, en dat je nog mee gaat met alles. Lijkt mij best moeilijk als je zo beroerd bent...

Kleintje, dus het kamertje al geverfd!! En straks alles inrichten en kopen...het is zo leuk!! Gelukkig hebben we hier ruimte genoeg voor de spullen ;) Ons kamertje is nu ook bijna klaar. Kan ik straks ook alles inrichten!

Confidence, bah, jij ook al zo beroerd. Ik hoop dat het snel wat beter wordt meid, al zal je zelf het ook wel een fijne bevestiging vinden of niet?

Bright, hoe is het met jou meid?

Esser, nog een paar daagjes en dan verlof! Gelukkig dat alles binnen de curve was. Je kunt straks iig genieten van je verlof!!

Hier is alles goed! Ben weer lekker thuis, alles is weer opgeruimd en schoon!
    Was gezellig met mijn moeder! Al had het niet langer moeten duren ;) Ze is momenteel wat in de overgang en dan kan ze alles niet meer zo goed relativeren en ik kan daar momenteel niet zo goed over, dus dan ga ik daar weer tegen in (die vervelende hormonsters ook ;)) Maar het weekend ging het redelijk. Al denkt ze nog steeds dat we IVF gedaan hebben i.p.v. ICSI en ze heeft nog steeds geen idee hoe het in zijn werk gaat. Terwijl ik het al 1000x heb uitgelegd. Soms wel moeilijk hoor, ik kan het er met haar niet normaal over hebben. Gelukkig kan ik er wel goed met mijn schoonzusje over praten, dus ik kan mijn 'ei' wel kwijt ;)

Nog steeds geen nieuws van mijn buddy......Ik hou jullie op de hoogte!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, wat spannend maakt Nightelf het zeg!! Hoop dat je snel met goed nieuws komt en dat er dan redelijk vlot babynieuws volgt!! Gek idee trouwens dat daarna Enise aan de beurt is en dan ik al!!!! :$
    Kan nog niet echt wennen aan het idee............

Dus zowel je moeder als jij hebben last van hormonen. Als je erover nadenkt is het best grappig eigenlijk... :) maar lastig is het natuurlijk wel. Op zich maakt het toch eigenlijk ook niet uit of het via ivf of icsi is gelukt? Gaat uiteindelijk om het fantastische resultaat wat nu in je buikje groeit :D Tenminste, zo voel ik het hoor.
    Heb je verder nog iets in de planning vandaag??

Dus Ciara heeft foto's van kleine Lara op dr hyves?? Ik ga meteen ff kijken :D Ben wel erg benieuwd.
    Oh ja Ciara, mn vriendinnetje vertelde me dat je haar een cadeautje had gegeven vanwege de verzorging van Lara. Ze vond het echt ontzettend lief van je!!

Mijn controle bij de vk is trouwens pas om 18.00 uur maar ik verwacht het volgende: prima bloeddruk (100/65 ofzo) en kleine nog in stuit. Verder is er natuurlijk weinig te bespreken want morgen naar de VU. Dat vind ik veel spannender!!! Die afspraak staat trouwens om 13.30 uur en duurt 30 min volgens mn zus. Hoop dat ik wegga met een afspraak voor de ks maar goed, ik ga er maar niet vanuit. Hoop dat ze het willen doen zo snel als verantwoord is voor de kleine. Heb sowieso weinig zin in een spoed-ks (na de ervaring van Lelie), kunnen we er ons volledig op voorbereiden en dan begint het herstel ook sneller! Ik hoop nl al na 6/7 wkn rustig aan te starten met sporten, als ik akkoord krijg van de gyn natuurlijk. Wil eind februari nl al fit zijn voor mn 1e hockeywedstrijd :D Doel is om middels volleybal weer fit te worden voor hockey. Ben benieuwd of mn plannen niet worden gedwarsboomd door mn lijf :p

Meiden, ik ga ff douchen want strax met mn zus en hondjes naar het bos. Lekker wandelen en dan even wat mega onderbroeken kopen bij de HEMA voor na de ks die dan niet drukken op de wond. Denk ook even een paar zwarte laarsjes voor onder een legging zodat ik er weer leuk(er) uit zie.
    Oh ja, eindelijk staat op de online Lief site dat je het bed- en badtextiel kan bestellen :D Voor de belangstellenden: Lief! collectie: basic boys
    Alleen de dekentjes staan er helaas nog niet :(

Meiden, tot later!!

Liefs Suus

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Balen dat jij en je moeder nu af en toe even botsen. Maar voor haar is het ook allemaal spannend. Mijn moeder weet goed wat het verschil is tussen ICSI en IVF en dat bazuind zo ook rond..... Lijkt wel of iedereen van haar vrienden/kennissen die het wil weten ons hele priveleven te horen krijgt. Terwijl wij zelfs onze beste vrienden niet verteld hebben dat wij vruchtbaarheidsproblemen hadden... Ik vind het niet heel erg maar voor mijn vriend is het deste pijnlijk omdat het aan hem lag. Maar heb laatst toch wel tegen ma gezegt dat onze vrienden en collegas het niet weten en ze toch wel een beetje discreet mag zijn.

Heb net via de esprit webshop nog een leuk truitje besteld. Zit hier op mijn kantoortje te wachten op commentaar op mijn verslag maar mijn begeleiders zijn niet zo snel dus ik verveel me terwijl ik nog super veel te doen heb.

Ciara, jammer dat ik je hyves niet weet........

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciara, wat een mooi klein meisje hebben jullie zeg!! Met enorm grote kijkers zeg!!! Echt super!!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @danjo: supergefeliiiii met jullie meisje!!! :)
    geniet van dit kleine grote wonder!!! knuf!

@iedereen: voor jullie ook een lieve knuffel, ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie fijn en vrolijker verder broeden.

hier gaat t wel weer, ik ben klaar voor nieuwe ronde.. hoop dat enige cryo ontdooit, ergens volgende week.

liefs!

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Danjo en Danjo-man, van harte gefeliciteerd!! En wat een mooie naam. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan en kan niet wachten op de eerste pica's. Ik hoop dat je snel naar huis mag (of misschien ben je alweer thuis).

Nightelf, heel veel succes vandaag. Ik hoop dat je vanavond thuis komt met een wolk van een baby en een heel positief bevallingsverhaal. Kan niet wachten!

Klingel, wat lief dat je even langskwam. Toi toi toi.

Suus, spannend he, vooral morgen dan. Ik hoop dat je gelijk een datum hebt, dan hoef je niet meer af te wachten.

Jewel, lekker weer in je eigen huis is ook wel weer heerlijk he!

Esser, ik hoop dat hij bij jou weer wat beter gaat. Jij krijgt toch ook duidelijkheid deze week?

Caruli, raar he, wij zijn nummer 4 vanaf nu he? Na Suus zijn wij aan de beurt.

Ciara, ik ga zo je meisje bekijken op je hyves

Waterlelie, verstandig van je om te kiezen voor fv. Iedereen kan er het zijne over denken, maar je hebt het hartstikke goed geprobeerd en gelukkig weet je zelf wanneer het klaar is. Het lukt gewoon helaas niet altijd en gelukkig is fv daar een goed alternatief voor!

Stitchie, lezen en af en toe een berichtje is ook genoeg hoor. Dan weten we dat het goed met je gaat.

Majo en Confidence, zet 'm op hoor, voor je het weet voelen jullie je weer kiplekker.

Kleintje, wat gaaf dat je je kindje voor het eerst echt hebt voelen schoppen. Je mannetje moet inderdaad nog even wachten, duurt vast nog wel een paar weekjes. De mijne was ook ongeduldig, ze stopte altijd expres met trappen als hij zijn hand neerlegde volgens mij.

Enise, ik was even vergeten dat jij ook al weer zo hartstikke ver bent, 38 weken. Woei. Dat is ook aftellen per dag vanaf nu. Heb je er zin in of vind je het erg spannend?

Pekske, voor ons is het nu aftellen. Gemeen he dat het zo slecht gaat, dat we niet echt hebben kunnen genieten! Maar straks zijn we de koning(in) te rijk en kunnen we eten wat we willen. En dan genieten we vast extra van onze kraamtijd. Denk je niet?

Linda, heb je alweer nieuwe echo's van de twee in je buik?
    Ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet.

Deesjuhh, Melek, hoe gaat het met jullie?

@all, ik ben weer een beetje van de partij.
    Iets uit mijn dal geklommen. En heb op aanraden van een paar van jullie (thanks Suus en de rest) vanochtend met de vk gepraat over inleiden o.i.d.
    Dat doen ze niet, dan moet ik echt met een sonde rondlopen en echt ten einde raad zijn.

Maar ze heeft wel beloofd dat ze aan het eind van de 40e week gaan ingrijpen als ze er dan nog niet is.
    Beloofd is dat ik dus niet tot de 42e week hoef te blijven rondlopen (gelukkig maar want 17 dec + 14 dagen = 31 december).

Het is niet veel, maar het is toch weer een week. En 17 dec + 7 dagen is 24 dec, dus voor de Kerst moet ze er toch wel zijn hoop ik dan. Waaaaaah of tijdens Kerst.

Maar goed ik ga nog steeds voor een natuurlijke start begin december. Zo 2 of 3 dec of 7 dec ofzo lijkt me wel wat. Alleen als mijn meid er klaar voor is natuurlijk. Maar als ik het er maar vaak genoeg vraag, dan zal ze toch wel dan komen, toch toch toch :)?

Kusjes van Sooner
    p.s. bedankt voor jullie lieve berichten de afgelopen dagen, doet me heel erg goed!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Het maakt ook niet uit of het nou IVF of ICSI is, maar als ze het er met iemand over heeft dan zegt ze dus dingen die niet waar zijn en dat vind ik dan weer minder leuk. Nou ja, zal het haar vast nog wel eens moeten uitleggen ;)

Morgen idd wat spannender Suus, ben ook wel benieuwd hoe en wat. En ik hoop ook dat je snel weer kunt sporten, al is 6/7 weken wel vrij snel. Mijn schoonzusje had een normale bevalling en kon toen echt nog niet sporten, ook omdat ze bv gaf, maar nu kan dat per persoon altijd nog verschillen....

Kleintje, ik snap dat je vriend het idd niet leuk vind. Wij houden het 'probleem' voor ons, maar ze mogen eventueel wel weten wat de behandeling is geweest. Het is voor een man toch anders dan bij een vrouw denk ik.
    Ik hoop dat je een goed commentaar op je verslag krijgt!!

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sooner, gelukkig laten ze je niet zo lang lopen, maar ik hoop wel voor je dat jullie meisje eerder komt.
    Gelukkig voel je weer iets beter, en hopelijk blijft dat even zo!

Ik ga even eten en dan gaan we bij onze nieuwe auto kijken! En hopelijk kunnen we hem aan het eind van de week ophalen!

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    *Buddynieuws van Nightelf*

Alles is nog rustig bij haar, beetje onregelmatige weeën. Ze moet wel in het zkh blijven en het is nu dus afwachten.

Hoop voor haar dat het niet te lang duurt!

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Danjo, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Naomi.
    Echt een prachtige naam! Ben ook erg benieuwd naar hoe
    het allemaal is gegaan. Geniet van jullie dochter.

Nightelf, echt spannend! Hoop dat alles goed gaat!

Sooner, ja het gaat hard! Vindt het erg spannend, ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben.

Vandaag bij de vk geweest, kleine ligt diep in de bekken.
    Ze kon net haar schouders voelen.

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Pfff Enise, dat is raar he? Dat ze zo laag zit al, dat ze alleen nog haar schouders voelen. Ik vind dat zo'n raar idee, want waar is ze dan helemaal heen ;)

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Betekent dat trouwens gewoon dat ze goed is ingedaald? Zegt zeker nog nix over wanneer de kleine zich aankondigt, of wel?

Ben benieuwd naar Nightelf.........

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    ik ook!

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kom af en toe eff spieken....benieuwd naar nightelf:)
    Nog steeds niks zie ik..
    Hopelijk gaat alles voorspoedig!!!

Stond net op de weegschaal. Vind dat ik enorm ben afgevallen! Al het vocht wat ik had is foetsie! Mijn gezicht, benen billen zijn weer slank en mijn buik is bijna zo goed als weg. Had gisteren mijn oude zwangerschapsbroek aan en die was wijd:$ Nog 3 kilo af en dan zit ik op mijn start gewicht.

Deel Deze Pagina