Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Haha, ik las net mijn 33 weken banner.
    Staat er; 'je krijgt nu waarschijnlijk wat last van kwaaltjes'.

WOEHHAAAAAAAAAAAAAAA, IS DIT EEN GRAP OFZO?

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner, jij bent echt zo'n grappenmaker weer!! Moet altijd erg om je lachen (als je wat 'beter' voelt, oftewel na een lekker bitter kwakkie ;))... Enne, je kan idd wat meer last krijgen van kwaaltjes, hahahaha. Kijk je al uit naar de komende weken?? Hopelijk kondigt jouw kleine zich al aan op exact 37 wkn :) Ga/wil jij nou eigenlijk in het zkh of thuis bevallen? Weet het niet meer..............

Ik heb niet zo heel vast geslapen helaas. Veel gedroomd over mensen met wie ik helemaal niet meer omga. Een vriendinnetje waarmee ik niet meer omga dus geen vriendinnetje meer. Ook in mn droom hadden we ruzie, hahaha. Ook nog gedroomd dat ik op een soort middelbare school zat met allerlei rare vakken enzo en elke dag les tot 18.00 uur!! 1 leraar was zelfs een ex van me en een andere mn hondenuitlaatster (die ik heb vanaf volg wk). Nou, typisch toch!! Volgens mij ook nog over werk gedroomd enzo....... Nou geloof me, echt rustig slaap je dan niet :(

Ik ben hier weer ns aan het aftellen voor het telefoontje dat ik vandaag krijg met het nieuws over de keizersnede. Spannend!! Oh trouwens, mn Lief-bestelling is gisteren binnengekomen! Het nieuwe lakentje is echt ge-wel-dig!!! Lelie, die moet je ook kopen ;) Ik ga zo maar weer ns met Leiden bellen of het dekentje er al is en die dan apart laten leggen. Volg wk gaan mn moeder en ik naar de nieuwe Lief-winkel in Almere, die vanaf 4 nov de deuren opent. Fijn die winkel zo 'dichtbij' (25min rijden)... Oh en nog wat leuks... Gisteren is ook ons trouwalbum binnengekomen! Echt geweldig!! Voor de moeder hebben we een miniatuuralbumpje laten maken van 13cmx13cm en dat niet vertelt van tevoren. Mijn ouders dus op bezoek gevraagd gisteravond en normale album laten zien, vroegen mn ouders meteen of we niet hetzelfde album voor hun konden bestellen dus ik zei nix... Even later kwam ik er dus op terug en zei: dus jullie willen ook het album?? Nou vooruit, dan heb ik hier wat voor jullie en gaf ze het kleine album. Mn moeder sprong wel 10 gaten in de lucht en omhelsde me meteen! Ze waren als een kind zo blij!! Was echt leuk om te zien. Vanmiddag gaan we dan langs bij mn oh zo geliefde schoonmoeder :( om ook zo'n klein album af te geven. Die reageert vast niet zo leuk als mijn eigen moeder ;)

Nou ik ga nog even een patient van me mailen. Moest Euro 1307,70 overmaken naar me voor een behandeling maar zag gisteren dat ze maar Euro 707,70 heeft overgemaakt! Even vragen hoe dat zit................

(Sooner, ik vind het ook vrij stil hier hoor maar vanaf morgen kan Esser ook elke minuut van de dag mee komen kletsen :)).

Liefs Suus

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    hier ben ik.....hallo:D

kwam eff spieken of suus al een datum heeft....

WELK LAKENTJE HEB JE BESTELD?????
    ik ga als ik tijd heb even op de site kijken.

oja, omdat al mijn vocht uit mijn lichaam is en dus ook mijn voeten weer normaal zijn, heb ik voor mezelf mooie laarzen besteld bij esprit:p
    kan niet wachten hehehe

sooner,

33 weken:$:$:$ nog 4 te gaan en dan mag je officieel bevallen:)

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hmmm, Lief-dekentje komt pas volgende week of de week erna!!! :( Kan dus alleen nog maar genieten van mn lakentje............

Lelie, had jij trouwens ook al een maillot gekocht voor bij dat rokje?? Ik heb er eentje besteld en is gisteren ook binnengekomen en oooooohhh, wat is dat schattig!!!!!!
    Hoe gaat het met Emma? Al iets gehoord van Ciara??

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
  6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    met emma gaat het prima! ze ligt nu in bed maar dat vind ze niks haha
    ze kijkt heel zielig en wil volgens mij niet slapen...
    ze is nu al verwend want als ze al een gil geeft, vooral 's avonds, tillen we haar op en proberen we haar te sussen;)
    en dat weet ze precies de slimmerd:)

ik ga even op i-net surfen voor een pip behang:D

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    oja, ik had gehoord...als je ze lang laat huilen kunnen ze ook bewusteloos raken!!!!:$:$:$
    daarom pakken we haar ook op...
    soms denken we echt dat ze gaat stikken.

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Dat klinkt eng!!! Enne, volgens mij kan je zo'n kleintje niet genoeg verwennen met aandacht. Dat verandert pas na een jaartje volgens mij als ze dan gaan huilen om het janken. Dat is nu echt niet het geval hoor (heb dat gelezen in 1 van mn baby-bijbels :)).

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ja daarom...dat is pas later zo:)

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lekker verwennen dus!!!! Geen erg vervelende taak toch?? ;)
    Heb je trouwens voldoende kleertjes?? ;) hahahaha
    Wij hebben nu 6 setjes 50/56 (van Lief allemaal) en 3 rompertjes 50 en 3 rompertjes 56. Vrees alleen dat de rompertjes een beetje aan de karige kant zijn......... Zeker als onze kleine meid niet zo groot is (we verwachten dezelfde grootte als Emma). Wat denk jij?? Of moet ik manlief gewoon vaak laten wassen?? ;)

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ik heb idd wel meer rompertjes. maatje 56 is nog veel te groot voor haar. dus we gebruiken nu alleen maat 50.
    ik heb veel verschillende soorten rompertjes: 6 met lange mouwen, 9 korte mouwen en 8 rompertjes met broekspijpen/sokbroekjes
    nu heeft ze bijv. een romper aan met lange mouwen en een broekje...
    anders is het veel te warm voor haar:)
    ik doe ook niet altijd sokjes aan...alleen 's avonds.
    wat ik dus het handigst vind is een rompertje met korte mouwen samen met een truitje en een sokbroekje.

koopSE:D

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hmmm, toch maar wat meer rompertjes inslaan dus (of manlief op pad sturen als de kleine meid geboren is :)). Denk dat ik dat laatste maar ga doen want strax is ze toch groter bij de geboorte.............

Nog niet gebeld door het zkh trouwens maar de verwachting was dat ze zouden bellen tussen 12 en 1 dus dat is binnen het komende uur!!! SPANNEND!!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ben zojuist gebeld en de keizersnede is gepland op vrijdag 20 november en sta dan op het reguliere programma! Joehoe, ben helemaal blij :) Vind het ook een heel mooie dag/datum. Moet me dan de dag ervoor melden in het zkh en moet na afloop ca 4 dgn blijven dus t/m ma en di.
    Mocht ik natuurlijk eerder weeen krijgen, dan wordt het uiteraard die dag maar daar ga ik niet vanuit.

Pfffffffff, wat een opluchting dat het nu gewoon rond is............

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum
    09-11-09: Enise: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: 2 kleintjes
    27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet....
    28-03-10: Zoe:
    04-06-10: Confidence:
    11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies??
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)

Afspraken bij gyn of vk
    30-10-09: Linda echo en Gyn
    02-11-09: Esser controle vk
    03-11-09: Caruli controle gyn
    04-11-09: Caruli tussencontrole vk
    05-11-09: Bright 2e echo
    05-11-09: Confidence 5e echo (oeps :D)
    05-11-09: Suus controle gyn
    06-11-09: Majo 1e echo
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg
    09-11-09: Caruli gesprek kraamzorg
    09-11-09: Sooner controle vk
    10-11-09: Caruli controle gyn
    11-11-09: Linda 20 weken echo
    13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo
    17-11-09: Caruli controle gyn
    20-11-09: Suus geplande keizersnede
    23-11-09: Sooner controle vk
    24-11-09: Confidence 12 weken echo en gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber (39.3 wkn)

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Susan, jeetje wat fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid heb over de keizersnede.... En 20 november is zeker een mooie datum. Wel raar dat je nu precies weet wanneer jullie kindje geboren gaat worden. En is het normaal dat je na een keizersnede 4 dagen in het ziekenhuis moet blijven?

En volgens mij heb ik echt veel te veel kleertjes in vergelijking met jullie. Heb 2 setjes in maat 50 en stuk of 8 in maat 56 en 2 in maat 62. En dan nog een stuk of 8 rompertjes maatje 50/56 en 2 in maat 62/68. En dan niet die doos met kleertjes maatje 56 en 62 van het nichtje van mijn vriend. Ik mag van mezelf, en mijn vriend :S, ook geen kleertjes meer kopen. Zeker omdat nu alles neutraal moet zijn en ik straks wel allemaal leuk jongens/meisjes kleertjes wil. Maar die kan ik pas kopen na de bevalling.

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Joehoeee je hebt een datum:D vet officieel zeg!!!
    Het is inderdaad een mooie datum.
    Ik vond het ook gek toen ik in het zkh lag en moest blijven dat ze me vertelde dat we zeker voor vrijdag de 16e ons kindje zouden krijgen.

En nu....aftellen he;)

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    suus: fijn dat je nu de datum weet
    dan heb je iets om naar uit te kijken he ;)
    mocht het niet eerder zelf beginnen dan.

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Suus, je hebt een datum, wat fijn zeg!! En nu kun je daar inderdaad naar toeleven. Jeetje het is al over 3 weken.
    Prima, en lekker het reguliere verhaal, dus helemaal vooraan, hoef je niet zo lang nuchter te zijn.
    Je wordt dan dus 's avonds al opgenomen he, als je zegt dat je je de donderdag ervoor moet melden? Is dat zodat je er 's ochtends in ieder geval op tijd bent, geprepareerd en al?

Die dromen komen denk ik best een beetje van alle gedoe van de afgelopen dagen. Dan ga je 's nachts dat verwerken (vind het altijd erg zweverig klinken, maar waar is het wel).
    Ik heb ze in het tweede trimester echt heel erg veel gehad, de raarste dingen beleefd. Ik had altijd van alles te vertellen aanmijn kerel 'sochtends en die keek dan altijd heel verveeld, haha. Ben helemaal geen bange, maar durfde 1x niet mijn bed uit 's nachts en heb mijn vriend uit de kroeg gebeld. (moet je nagaan, toen zat er zogenaamd iets onder mijn bed en ik was daar echt totaal van overtuigd).
    Ik moet daar nu nog (vol schaamte) hard om lachen.

Oh Lelie en Suus, die Lief dingen zijn echt te schattig zeg.
    Ik zou ze ook wel graag willen, maar zit budgettair meer op het hema-niveau, haha. Hebben ze ook leuke dingen hoor, dus geen probleem.
    Overigens win ik deze maand de postcodeloterij, dus dan is dat opgelost.

Ik wil wel graag thuis bevallen, suus, maar ja na al die verhalen hier, houd ik ook veel rekening met het zkh. Je kunt het toch totaal niet voorspellen he!

Lelie, hoeveel luiertjes doe je zo op een dag? En hoe vind je in badje doen van Emma? Dat lijkt me nou zo leuk he!
    Heb je ook een tummy tub of een gewoon badje?

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey meiden!!

Bedankt voor alle felicitaties!

Ff kort mn verhaal, volgende keer uitgebreider hoor:)

Afgelopen maandag heb ik om 09:00 's ochtends een veter gekregen, waarna het om 11:00 een beetje begon te rommelen met hele onregelmatige weeëen, dit hield 's middags weer op jammergenoeg. 's Avonds om 20:30 is de verloskundige geweest om te kijken of er evt al iets van ontsluiting zou zijn, bleek een klein vingertopje te zijn, niet genoeg om in te gaan leiden. Rond 22:00 begon het weer te rommelen en rond 22:30 heb ik een slaapmiddeltje gekregen om iig goed te kunnen slapen om fit aan de volgende dag te beginnen. Om 00:30 werd ik wakker en had zelf het gevoel dat het nu wel eens echt begonnen zou kunnen zijn, had nl veel last van mn rug. Heb toen een kruik gekregen, maar om 01:00 heb ik om een ctg gevraagd en ben toen ook naar de verloskamer gebracht, waarna ook mn man maar is gekomen. Daar aangekomen bleek ik al 10 cm ontsluiting te hebben en hebben ze tot bijna 01:30 gewacht met vliezen prikken (mn man was er toen pas). Na 1 uur en 3 kwartier persen is toen ons meisje geboren, met weliswaar 1 knip, ze had nl een opgeslagen armpje.
    Ze heet dus Amber Sophie, is 49 cm en 3150 gram.
    De eerste dag ging de bv echt super, maar gisteren had ze een dipje. We moesten dus ook bijvoeden. Gelukkig pakt ze vanaf vanmiddag wel weer goed (met een tepelhoedje), mag ook wel, want ze woog inmiddels nog maar 2880 gram.
    We zijn echt supergelukkig met dit kleine wondertje en zo'n bevalling (eigenlijk meer lancering :D) wens ik echt iedereen toe!

Binnenkort kom ik hier weer vaker buurten hoor!

Liefs van een dolgelukkige mama.

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Danjo: supergefeliciteerd met jullie dochtertje Naomi!!

Zal snel alles bijlezen meiden!

Deel Deze Pagina