Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ben ik weer!!

Nightelf, gelukkkig is alles achter de rug en heb je je kleine in je armen. Hoop dat het met BV ook beter zal gaan.. geniet lekker van je kleine meid..

Susan, zoo jij hebt je vaste datum! Echt super.. nu kan je jezelf er helemaal op voorbereiden.

Hier gaat het prima, alleen heb ik sinds vandaag regelmatig last van harde buiken.. het is zo'n 2 uur geleden meer geworden met ook een soort menstruatie pijn erbij.. zou het? Ik weet niet wat ik ervan moet denken......... blijft afwachten!!

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, je hebt een datum! Hoe geweldig!
    Als buddy zijnde zal ik die dag mijn mobiel voor geen moment uit het oog verliezen hoor! ;)

Sooner, je 'klinkt' al weer beter meid! Hopelijk blijft dat zo even doorgaan. Ben je voor jullie kindje ook zo goed als klaar? Of zijn er nog dingetjes die je moet regelen/halen?

Nightelf, meid...........dat klinkt als een speer die bevalling. Jeetje! Zo fijn om te lezen dat het best vlot is gegaan en jullie meisje het netjes doet. Heerlijk....................Geniet ze!

Is er verder nog wat nieuws gekomen over Ciara en Lara?
    Hopelijk geen nieuws = goed nieuws?

@girls, alles verder okay met jullie?

Hier vandaag echt mijn laatste werkdag gehad! :) :) :) :) :) Nog erg druk gehad en was rond 17.45u. thuis. Nu a.s. dinsdag nog eventjes (alleen de ochtend) naar kantoor voor het leegruimen van mijn bureau en de laatste dossiers checken. Neem wat cake e.d. mee ter 'afscheid' van mijn collega's en that's it.................
    Dan ruim 7 maanden NIETS m.b.t. werk enzo...........
    Blijft gek hoor, ook als ik het zo schrijf maar het is toch echt zo. Ik zal vanavond in ieder geval als een roos slapen, of kleine man moet in mijn buik andere plannen hebben ;)

Morgen trouwens de gordijnen voor de babykamer ophalen. Leuk!
    liefs en tot morgen

3. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    susan wat lekker dat je nu weet waar je aan toe bent...nu kan je pas echt af gaan tellen...spannend..

nightelf klinkt best rap zo die bevalling.....fijn dat alles goe dgaat..

lellie mooie foto van jullie kleine meid....

enise spannend wie weet...ben benieuwd of we morgen een geboorte bericht kunnen lezen van je...succes...

ik morgen weer een controle...heb weer een dippie ook wat betrefd het spugen...gister weer de hele tijd gespuugt.
    ze zit ook zo vreselijk hoog...ben benieuwd morgen..ga ook effe na vragen voor de inenting voor de m griep..

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    nightelf,

zooo heee...dat noem je inderdaad een lancering:D
    had je iets gevoeld van de knip of had je het totaal niet in de gaten?
    ik hoop dat bij jou de bv wel goed zal gaan...

sooner,

:) had haar gisteren voor het eerst zelf in bad gedaan. wij hebben een gewoon badje met een thermometer er in. heel simpel, water bij doen en kijken of het bij de 37 graden blijft. ze vind badderen geweldig...ik doe er badolie in omdat ze een droog huidje heeft. ik merk dat als ik ook haar kondje ondersteun zij het prettiger vindt. na 5 minuten al haal ik haar er uit...hoeft echt niet lang. daarna lekker veel hydrofieleluiers om haar heen zodat ze warm blijft:)
    en echt...zodra ze in bad zijn geweest en hebben gegeten slapen ze als roosjes;)

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, het klinkt helemaal geweldig... Zit echt weg te zwijmelen bij het badderverhaal (zucht).

Nightelf, het klinkt echt als een heerlijke bevalling!! Van 3 tot 10 cm ontsluiting gewoon lekker geslapen dus! Dat gun je iedereen wel!!! Hoe gaat het nu thuis met zn 3-tjes (en de kraamhulp dan)?

Enise, aan het rommelen??? Heb je al babynieuws inmiddels?? Je hebt geen buddy hier he, of wel? Dus dan moeten we extra lang wachten om te horen hoe en wanneer je kleine meid is geboren....... Geduld is een schone zaak zeggen ze wel ns.

Esser, heerlijk 7 mnd vrij!! Wat een typisch idee he! Dinsdagochtend naar je werk is helemaal niet erg nee want dat opruimen hoort er natuurlijk bij. Trakteren vindt het overige personeel vast niet erg ;)
    Nu dus echt rustig aandoen he met die kleine man in je buik!!

Pekske, succes bij de vk strax en laat even weten hoe het is gegaan. Ben benieuwd of jouw kleine ook nog steeds in stuit ligt, hoewel ze in theorie nog kan draaien he! Is bij Lelie gebeurd rond week 35/36...........

Hoe gaat het met de kwaaltjes van de minder dan 12 wkn zwangeren? Majo, heb je je nachtdiensten overleefd?? Je moet er nog eentje ofzo?? Nog een weekje en dan heb je ein-de-lijk je echo. Spannend!!!! Is toch nog snel gegaan, vind je niet?

Kleintje, hoe is het met je scriptie nu? Al helemaal nagekeken inmiddels?

Hier echt een heerlijke nacht gehad! Werd pas wakker om half 6 om te gaan plassen en daarna nog 1 keertje rond half 9. Ben er pas uitgekropen om kwart voor 10 ofzo en dat terwijl ik nog langer had kunnen slapen hoor. Was echt blij met mn zeer goede nachtrust :D
    Vandaag zit ik helaas de hele dag alleen :( Manlief heeft nl weer ns dienst dus die zie ik morgenochtend pas weer. Mn zus werkt en andere vrienden werken ook allemaal. Vrees dat ik me ga vervelen vandaag; wie weet dan toch maar al die wasjes opruimen die manlief heeft gedaan, hahaha.
    Oh ja, we zijn dus al echt maanden uit de naam, zei manlief gisteren ineens een andere naam tegen me (onze reservenaam)!! Nu dus weer twijfel over de naam............. terwijl we eruit waren. Die andere naam vind ik nl ook echt heel erg leuk dus ik weet t niet meer nu. Waarom zegt ie dat nou......... Ga er maar weer ns over nadenken dus.

Nou ik ga maar ns 'iets' doen hier in huis............. Liefs Suus

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Waterlelie, Wat klinkt het heerlijk die kleine van jullie! En ik moet nog 20 weken wachten :S

Esser, veel plezier op je laatste werk dag, Lekker 7 maanden met je babietje bezig zijn!

Enise, dus bij jou is het ook allemaal al wat aan het rommelen.. Spannend

Susan, En dus wel een beetje wennen nu alleen thuis. Maar na 20 november niet meer :p. En het kiezen van een naam blijft lastig. Wij zijn er ook min of meer uit alleen is vriendlief er tot nu toe niet echt mee bezig geweest. Misschien dat hij straks weer met vanalles komt. Met de scriptie gaat het al weer meer de goede kant op. maar het is nog niet definitief af. Vandaag hoop ik eindelijk de correcties te krijgen op die twee hoofdstukken die ik 2 weken geleden :O heb ingeleverd. het komt goed, maar niet vandaag zoals ik gehoopt had :S.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, is het wel op tijd klaar voordat je aan je baan begint?? Anders wordt het denk ik wel lastig voor je, of niet?

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    suus,

nu ben ik wel benieuwd naar de naam:D

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo ladies!!

Suus, wat fijn dat je nu een datum hebt!! En 20 vind ik ook een mooie datum :) Best wel gek dat je nu precies weet wanneer ze komt...al kan ze misschien nog besluiten dat ze eerder wil komen ;) hihi
    Verveel ze vandaag :D Dan toch idd maar de wasjes opruimen, kun je daar ook aan wennen, want straks heb je elke dag wel een was ;)
    Wat lastig nu met de naam zeg...Hopelijk komen jullie er nog op tijd uit!

Lelie, ik zit hier ook helemaal te zwijmelen bij jou bad verhaal :) Wat lijkt me dat ook mooi! Kan me nu soms niet voorstellen dat we over een paar maand ook zo'n ukkie krijgen...en die zie ik die kleine kleertjes....ooh ben zo benieuwd wat we krijgen!
    En je nieuwe laarzen al binnen? :D Hahah nu kun je weer shoppen voor je zelf :)

Nightelf, mooi dat alles goed gaat meid!! En zo'n bevalling willen we idd allemaal wel! Gelukkig komt Amber nu wel weer wat aan. Het is eerst ook allemaal wennen hè. Noemen jullie haar Amber of allebei de namen?
    Geniet lekker van deze tijd!!!! Je meisje heeft nu alle aandacht nodig en wij komen later wel ;)

Kleintje, wat vervelend dan weer dat alles niet gaat zoals je dacht. Hopelijk komt het allemaal nog op tijd klaar! Maar je kunt sowieso toch met je baan beginnen op 16 november?
    En jij hebt veel meer kleertjes dan mij! Ik ben bang dat ik dan echt te weinig heb. Ik heb nu 3 pakjes van 50/56 en een pakje van 50. En ik moet nog wat hebben in de maat 62. Maar als ik jullie zo hoor, dan heb ik veel meer nodig. Rompertjes heb ik ook niet zoveel. Iedereen zegt dat je genoeg krijgt en dat je toch elke dag wast...hmmm ik koop er gewoon meer :)

Sooner, fijn om je weer grapjes te zien maken :) :) Klinkt weer een beetje als de 'oude Sooner' ;) hihi, hopelijk blijf je je zo voelen!!

Esser, verlof!!! Heerlijk meid, alleen dinsdag nog even afscheid nemen...en dan 7 maand geen werk. Wat klinkt dat lang zeg! Maar ik denk dat de tijd voorbij vliegt straks!
    Wat betreft de m-griep; ik ben er nu uit. Ik laat mij niet enten. Ik heb de afwegingen gemaakt en ik vind het nog te veel een proefpersonen gehalte hebben. Ze weten niet wat de effecten op de lange termijn zijn. En de prioriteit gaat meestal uit naar de moeder met zulke dingen, het ongeboren kindje komt vaak op de tweede plaats. En ik vind het ook niet positief dat de ene huisarts er wel voor is en de ander niet. Als het echt veilig was dan was iedereen het wel eens geweest. Ik ga nu zieke mensen uit de weg, en zij mij ook ;) en ik leef gezond. Ik vind het wel een hele moeilijke keuze, maar mijn gevoel zegt nee.
    Sorry voor het lange verhaal ;)

Majo, het is moeilijk hè om het voor je te houden. De naaste familie wist het wel meteen bij ons, maar voor de rest hebben we het bij 12 weken verteld, nou ja verteld, de meesten hadden het al door, en ik had op hyves gezet dat ik zwanger was...dan wist iedereen het meteen maar :)
    Ik ben wel benieuwd naar de reacties bij jullie. Het is nu wel heel leuk om te vertellen, vooral omdat ze denken dat jullie volgend jaar pas weer een poging zouden doen...
    Oh ja, en ik heb geen last van de nieuwe regelgeving voor gastouders...ik werk nl zwart (sst) ;) hihi

Iemand nog wat van Ciara gehoord? Ik hoop dat alles goed gaat met Lara!! En Ciara, als je dit leest, we denken en leven nog steeds met jullie mee hoor!

Hier is alles goed. Van de week wel druk gehad. Ik ga gewoon maar door zoals altijd, maar dat kan echt niet meer! Vind het wel moeilijk hoor, ik wil me ook niet aanstellen. Gelukkig vandaag een rustdag, en kan ik mij weer opladen :)
    Gisteravond met vriendlief een hele tijd aan het 'buikkijken' geweest :) De kleine was goed aan het schoppen en je zag mijn hele buik heen en weer gaan. Echt grappig om te zien!!! Voor mijn vriend is het nu ook wat 'leuker' want die kan het nu beter voelen en nu dus ook goed zien. Al is het vaak als hij zijn hand op mijn buik legt dat de kleine dan rustig wordt...hopelijk blijft dat zo ook na de bevalling ;)

Nou ik zal even met de hond uit en dan nog boodschappen doen en dan vind ik het wel best voor vandaag!
    Fijn weekend alvast!!

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Susan, Mijn verslag gaat wel af komen alleen mijn presentatie en verdedinging ga ik pas doen als ik al aan het werk ben. Heb trouwens net de hoofdstukken terug gekregen van mijn docent... Straks bespreken....

Jewel, Super vet dat je je buik zo ziet bewegen... Daar kan mijn vriend echt niet op wachten totdat hij het kan voelen.
    Qua kleertjes, ik heb volgens mij extreem veel. mag ook niks meer kopen

Nou ik ga nog ff snel hard werken aan mijn laatste hoofdstuk dan kan ik dat ook voor correcties afgeven.

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden even ego.

We krijgen een dochtertje en een zoontje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alles gaat goed, dat is het belangrijkste natuurlijk, we zijn echt DOL-gelukkig!

Ze konden al zien dat het meisje als eerste geboren gaat worden. Het meisje ligt iets onder de groeicurve en het jongetje iets erboven maar gewoon binnen de marge.

Mijn buik heeft de omvang van al bijna 26 weken :$ de arts heeft gezegd dat ik vanaf 28 weken moet stoppen met werken omdat ik er dan waarschijnlijk bijloop als 34 weken en dat ze mij niet tot 40 weken laten lopen. Mochten ze het gaan inleiden zal het moment afhangen van de groei en de placenta.

Mijn klachten zijn dus ook zo gek nog niet. Wat ik vertelde over mijn bekken wuifde hij een beetje weg vond ik maar vanavond ga ik gewoon naar fysio en ga ik tips vragen, ik verwacht ook niet dat ik daar wekelijks heen moet.

Nou ik ben helemaal hieperdepieper, wil NU shoppen :D.

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum
    09-11-09: Enise: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet....
    28-03-10: Zoe:
    04-06-10: Confidence:
    11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies??
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)

Afspraken bij gyn of vk
    02-11-09: Esser controle vk
    03-11-09: Caruli controle gyn
    04-11-09: Caruli tussencontrole vk
    05-11-09: Bright 2e echo
    05-11-09: Confidence 5e echo (oeps :D)
    05-11-09: Suus controle gyn
    06-11-09: Majo 1e echo
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg
    09-11-09: Caruli gesprek kraamzorg
    09-11-09: Sooner controle vk
    10-11-09: Caruli controle gyn
    11-11-09: Linda 20 weken echo
    13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo
    17-11-09: Caruli controle gyn
    20-11-09: Suus geplande keizersnede
    23-11-09: Sooner controle vk
    24-11-09: Confidence 12 weken echo en gyn
    12-11-09: Linda echo en gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber (39.3 wkn)

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Linda, wat geweldig!!! Nog meer geluk en van allebei eentje ;)

GEFELICITEERD MEID!!!

Liefs

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Linda! GEFELICITEERD! Ik wist niet dat je van te voren al kunt zien wie als eerste geboren gaat worden. Eerder verlof heb je wel verdiend als je er tegen die tijd bij loopt als iemand die 34 weken is. maar tweelingen worden toch ook altijd eerder geboren? Krijg je nou ook langer verlof?

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *ik breek weer ff in*

Linda!!!! geweldig leuk nieuws zeg!! Al waren 2 jongens of 2 meiden ook net zo leuk geweest ghighi, vind ik dit wel heeel erg leuk klinken meid!! Supergefeliciteerd!!

*breekt weer ff uit in de hoop hier over een week of 3 te mogen gaan neerploffen ;)*

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Linda, wat ontzettend leuk!! Van allebei wat!!! Komt mooi uit toch want er zijn zoveel leuke kleertjes en dingen te koop voor beide geslachten. Nu lekker losgaan :D

Dacht ook trouwens dat ze tweelingen nooit tot 40 wkn laten lopen hoor maar al veel eerder halen...

Ben nu wel benieuwd naar een buikfoto trouwens ;)

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Linda, super dat alles goed was!! En wat leuk zeg, een jongetje en een meisje!! Kun je helemaal los gaan voor beide spullen :D hihi
    Ben ook wel benieuwd naar een buikfoto, dan zullen onze buiken ongeveer even groot zijn!
    Zal zelf dan ook even één maken, kunnen we vergelijken :D

18. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    linda wat geweldig zeg een jongen en een meiske....lekker shoppen nu...

ik heb net de controle bij de gyn achter de rug...ze ligt nu echt in een stuit....nou snap ik ook waarom ik zo misselijk was deze week...ze drukt tegen mijn maag met der bolleke..
    heb ook ijzertabletten mee gekregen en iets er bij voor de stoelgang...
    verder was alles ok...op mijn bekken na dan..lopen word steeds verrotter..maar ja.....komt allemaal goed.

23 nov weer terug komen

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ohwww, Linda, ben echt vet jaloers op je zeg! Wat gaaf, een jongetje én een meisje. Een grote zus met haar net iets jongere broertje. Gefeliciteerd, vooral natuurlijk met die goede uitslag dat alles in orde is.
    Ik vind het echt heel leuk voor je en voor je vriend/man!!!

Pekske, mmm een stuit, is er nog veel ruimte voor haar om toch nog om te draaien de komende weken? En vraag haar heel lief om iets naar rechts te schuiven, dan krijgt je maag iets meer ruimte.

Nightelf, wat een snelle bevalling inderdaad zeg. Je had het al gezegd, maar nu ik het verhaal lees snap ik pas hoe idioot snel het is gegaan. Had Nightelf-man het bijna gemist. Lekker genieten he!

Jewel, die kleine maatjes heb je misschien ook wel niet nodig he! Dus je kunt ook direct na de bevalling je kerel ff snel wat bij laten halen van de goede maat. Maar ach, wat bijkopen is ook nooit erg natuurlijk.

Esser, wat heerlijk, je bent VRIJ!! Het grote genieten kan beginnen en dus elke dag de hele dag op ZP he!! ;)

Mmm, ik ben benieuwd wanneer Enise zich weer meldt. Wie weet is ze echt al bezig.................. Wat spannend!!!

Lelie, wat een lief verhaal van het badje. Het klinkt echt zo schattig. Dat je ook aan haar merkt dat ze het fijn vindt als je haar ook onder haar billetjes steunt. Dat vind ik echt heel grappig. Ik wist niet dat je daar die hydrofielluiers ook zo goed voor kunt gebruiken. Ik heb er namelijk veel te veel en vond dat al zonde.
    Ik heb ook roze hydrofielluiers, zo leuk haha.
    Waarin slaapt ze 's nachts eigenlijk? Een pyamaatje met van die voetjes eraan?

Suus, heb je vannacht wat beter geslapen en niet zo bizar gedroomd? Geniet je van je rust, of heb je het nog niet helemaal losgelaten (je werk en het gedoe in het zkh bedoel ik)?
    Je hebt een heel verhaal getypt, maar ik weet echt niet meer waar ik ook al weer op wilde reageren, zo nog ff lezen en dan misschien nog een stukje typen.

Confidence, hoe gaat ie vandaag?

20. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ja suus, dat was het; je hebt juist heerlijk geslapen. Goed zo!
    En heb je de wasjes gedaan? Of heb je je erg verveeld?
    Als ik nou wat dichterbij woonde, had ik ff langsgekomen!
    Ga je vanavond dan maar wat bankhangen en tv-zappen?

Deel Deze Pagina