Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Beehappy, wat erg meid! Jullie hebben al zoveel meegemaakt en dan nu weer...:( Ik hoop dat je geen operatie nodig hebt. Heel veel sterkte meid!!

Majo, dat afvallen kan niet veel kwaad hoor! Je hebt genoeg reserves daarvoor. Ik hoop wel voor je dat het na de 12 weken wat beter gaat met je. Al vind ik wel dat je je er heel goed doorheen slaat! En bij jou is het natuurlijk wat anders m.b.t. de m-griep. Door je werk wordt je er wel meer aan 'blootgesteld'.
    Kun jij, als je in het 2e trimester bent, de prik alsnog krijgen? Of werkt dat niet zo?
    Heb je de echo nou wel eerder? Je zou hem toch met 9 weken krijgen? Of ben ik in de war met iemand anders....

Kleintje, zo de babykamer al klaar!! Je kan sneller dan mij ;) hihi
    Gelukkig heb je je verslag ook af. Scheelt ook weer veel drukte.
    Wat voor baan begin je straks eigenlijk mee?

Calani, geen idee wat een loslaatbloeding is. Heb ik ook nog nooit van gehoord. Ik zou het ook even navragen.

Caruli, stofzuig ze :) hihi, ik moet alleen de kamer nog...
    Dus jij haalt de prik ook niet. Ik haal hem ook niet.
    Zijn de klussers bij jullie nu al bijna klaar?

Esser, ik was je in mijn vorige berichtje helemaal vergeten..sorry...;)
    Maar nu eindelijk verlof!!!! En nu ook rustig aan doen hè? Hebben jullie het kamertje al bijna klaar?

Suus, ik pas op 2 meisjes en de ene is 6 jaar en de andere is 4 maand. Dus opzich hele makkelijk leeftijden. Die van 6 kan alles al, en die gaat ook al hele dagen naar school. De meeste drukte zit in het brengen en ophalen naar school 4x per dag ;) En mijn nichtje van 4 maand is ook nog heel makkelijk, dus het valt allemaal mee. Ik probeer zolang mogelijk door te gaan, het hangt er ook een beetje vanaf hoe ik mij dan voel.

Sooner, leuk dat de box al staat!! En maakt niet uit dat het 'vroeg' is...het staat gewoon leuk! :D Heb je er ook al leuke speeltjes e.d. in liggen?
    Wij kopen toch een nieuwe box. Die we van vrienden hebben gekregen vind ik toch niet zo mooi, en zitten ook flinke gebruikerssporen op.....ik schaamde mij wel een beetje toen ik tegen hun zei dat ik toch een nieuwe koop....het klinkt zo ondankbaar, maar ja ik moet er de hele dag tegenaan kijken ;)

Nightelf, fijn dat alles goed gaat bij jullie! Al is het misschien jammer van de bv, je moet ook genieten van deze tijd! En fv worden ze ook groot van! Was ook wel benieuwd naar een foto van jullie meisje....hihi
    Fijn dat je man nu toch een tijdelijk baan even heeft. Ik hoop voor jullie dat de volgende sollicitaties goed gaan!!

Lelie, al mooi op stap geweest met Emma en de bugaboo? :D Zijn jullie al verhuisd naar je moeder?

Bright, met jou ook alles goed meid? Jij had toch ook last van pukkeltjes? Ik ook :( vooral op mijn rug, en op mijn gezicht niet echt pukkels maar mijn huid is heel bont. Al had ik voor de zwangerschap ook al geen gave huid, nu is het nog erger....maar ja, dat moeten we maar voor lief nemen ;)

Hier is alles goed! Gister weer lekker gezwommen. Dat is echt een aanrader hoor! Was gister erg moe, maar na het zwemmen ben je helemaal weer opgeladen! Heerlijk!
    Ik ga vanmiddag de blijde doos ophalen bij de prenatal. Ben benieuwd wat er allemaal inzit. En over een paar weken kan ik de doos van kruidvat ook ophalen, al moet die niet zo leuk zijn. Al maakt mij dat niks uit, het is gratis :D hihi
    Zo had ik een tas gekregen van de verloskundige toen wij de intake hadden en daar zaten ook allemaal nog kortingsbonnen in. Nooit weer bij stilgestaan, tot ik van de week de tas ergens tegenkwam. Scheelt altijd weer ;)

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Ik ga een onderzoeksbaan doen in een onderwijsinstelling die aansluit bij mijn opleiding. Zodat ik op de lange termijn onderzoek en onderwijs kan gaan combineren. En wat het kamertje betreft. het is zo klein dat het ook niet zo veel werk was. Hoefden alleen te schilderen en gordijnen op te hangen. Meubeltjes en zo moet nog he.
    En wat die box betreft... Ik heb het zelfde probleem. We hebben ook een aantal spullen gekregen van een kennis. maar vind het bij nader inzien ook niet zo heel mooi en ga dus toch iets nieuws kopen. Maar zij komen bijna nooit bij ons thuis dus ik ga het ook niet zeggen.

En weet iemand hoe het met Enise gaat???? Ze is toch bijna uitgerekend en heb al eventjes geen berichtjes meer van haar gezien.....

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Klinkt als een leuke baan Kleintje!
    Ons kamertje is ook maar klein, de meubels passen er net allemaal in ;) Alleen het ledikantje staat er bij ons in. Verder nog een rolgordijn en dan is het verder klaar. Dan kunnen de rest van de meubels erin en kan ik de kast en de commode inrichten :)

Scheelt dat die kennis niet vaak bij jullie komt....Ik vind dat je het wel mooi moet vinden als je iets krijgt. De bedoeling is goed, maar als het niet mooi is houdt het op, vind ik. Wij moeten er de hele dag tegenaankijken ;)

Ben ook wel benieuwd hoe het met Enise is....zou ze de volgende zijn??

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    och Beehappy, ik had er echt tranen van in mijn ogen. Ik vind het zo naar en verdrietig voor jullie. Ik wens je heel veel sterkte de komende weken!

Calani, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ik zou snel ff bellen om meer informatie te krijgen, want dit is wel erg vaag he?!

Suus, nog weer last nu?

Enise, wat spannend... ben je er nog? haha ;)

Majo, bedankt voor je info over die kwik en voor de rest ook. Ik zit onwijs te twijfelen.
    Over dat afvallen, altijd ff vragen natuurlijk vrijdag, maar ik was dus rond de 11e week zo'n 8 a 9 kilo afgevallen en de baby deed het hartstikke goed. Voor jezelf is het natuurlijk niet zo fijn. Over het algemeen zorgt de baby wel goed voor zichzelf, lekker ten koste van jou ;)

Ff ego bericht; ik was vanochtend met drie vlaaien naar mijn werk gegaan. Ik hoor best weinig van mijn werk, er gebeurt daar natuurlijk ook wel erg veel nu we zijn overgenomen door een ander bedrijf.

Vandaag is officieel mijn eerste dag van het zwangerschapsverlof (als je in de ziektewet zit moet je 6 weken vantevoren verplicht met verlof, ook logisch natuurlijk). Maar ook daar heb ik bijvoorbeeld geen bericht van gehad, of krijgt niemand dat?
    Dus ik dacht, laat ik me nog ff zien en tracteer ik omdat mijn verlof ingaat. Volgens mij werd het wel gewaardeerd.

Ook paar van de nieuwe collega's ontmoet van het bedrijf dat ons over heeft genomen. Ben heel kort gebleven, na een bezoekje aan de vlaaienbakker en kort ritje van een kwartier en daarna al die vragen van collega's ben ik best weer moe.

Enne.. wat blijkt... zitten daar 3 collega's met mexicaanse griep :$ (1 thuis en 2 op het werk net hersteld). Shitterdeshit.
    Tsja, weet je ook niet vantevoren natuurlijk. Heb bijna niemand gezoend en wat afstand gehouden. :(

5. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes, het is fijn te weten dat er zo veel mensen meeleven.

6. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Nog iets meer dan 2 uur en dan zien we ons kleintje weer
    Hopelijk goed gegroeid en met kloppend hartje

Ben best zenuwachtig

Duimen jullie?
    Ik kom straks verslag uitbrengen

7. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hier staan de duimen in de draaistand!!! Ik hoop zo dat het goed nieuws zal zijn!

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beehappy: wat ongelooflijk verdrietig :(
    Had zo gehoopt dat het jullie nu eindelijk eens gegund zou zijn. Hoeveel ellende kan een mens aan.....
    Een hele dikke digiknuffel vanaf hier!

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Sooner: jippie! Officieel verlof, klinkt toch beter als ziektewet ;)

Suus: nog steeds krampen?

Confidence: heel veel succes straks met de echo!

Esser: hoe bevalt je verlof?

Jewel: jij bent dus al flink aan het oefenen met je oppaskindjes. Erg handig!

Kleintje: heerlijk dat de babykamer en je verslag af zijn. Kun je eindelijk een beetje rustiger aan doen.

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben.....heb wel alles bijgelezen, maar is teveel om op te reageren.

Hier is de kraamhulp vanochtend voor het laatst geweest. Had het er wel moeilijk mee, ze zijn (ja, ik had er 2, ook een stagiaire :D) toch 8 dagen bij je thuis geweest en het zijn zulke fantastische meiden!
    Amber slaapt nu heerlijk voor het eerst in haar eigen bedje. Ik kolf nu 4x per dag en verder krijgt ze flesvoeding. Vind het erg jammer dat het met de bv niet gelukt is, maar ik weet wel dat we er iig alles aan gedaan hebben pm het te laten lukken. Ik kijk ook gewoon hoelang de lol er met het kolven in blijft, anders bouwen we langzaam af en wordt het helemaal fv.

Hier ff een foto van haar (ze heeft een hele grappige blonde streep in haar haar, maar die zie je jammergenoeg niet op deze foto):

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw wat een plaatje!!!

@confidence: hoe voel je je verder? ik duim keihard moest gister nog aan je denken toen ik thuis de kaarsjes aanstak...;)

11. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ahhhhhhhhhhhh nightelf, wat lief

Thanks voor het duimen meiden
    Ik ga me even opfrissen en dan op naar het ZH

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    succes!

13. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wat een plaatje nightelf...moooooooiiiiiiiiiii..........

14. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Wat een prachtig meisje, zeg Nightelf. Volgende keer dan een foto mét blonde streep he! Amber is echt een mooi kindje, wat lief dat duimpje met dat kleine nageltje.

Confidence, goed zwaaien he! Tot straks!

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Beehappy, ik zie dat je ook je banner veranderd hebt. Ik kan me voorstellen dat het op dit moment voor jullie echt 'klaar' is. Ik vind het heel verdrietig voor jullie!! Nog een keer een heel dikke digiknuf van mij!

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Confidence: heb je al nieuws?

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Beehappy, wat een akelig en kl*te nieuws.................bah bah bah. Zo zien we de meiden hier niet graag gaan :(
    Wil je veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd.

Sooner, jij nu dus ook officieel verlof, jippie! Wel erg schrikken zo bij je bezoek aan het werk. En jullie dus ook al enorm in twistpunt over de vaccinatie van de mex.griep. Hier ook hoor met manlief. Komen er niet goed over uit....... Heb morgen om 10.30u. telefonisch overleg/advies met mijn huisarts. Ben erg benieuwd naar zijn visie. Kom nl al bij deze huisarts vanaf mijn geboorte. ;)

Suus, hoe voel je je? Nog 'gekke' dingen?

Confidence, En? En? Al nieuws? Spannend...........

Kleintje, je verslag dus zo goed als af nu? Welke regio en welke vorm van onderwijs ben je dadelijk werkzaam dan?

Hier vandaag met de post officieel bericht gekregen dat onze kleine man vanaf medio Mei zijn vaste dag heeft op het kinderdagverblijf. Alles geregeld en rond nu dus! Ben helemaal blij en opgelucht. Nu voor binnenkort nog een afspraak inplannen voor het intakegesprek en de rondleiding. Helemaal leuk.

Ook gister en vandaag weer wat klusjes e.d. in huis gedaan. Voelt helemaal geweldig en geef dus braaf gehoor aan mijn nesteldrang, hahahaha. :) Deze zaterdag de kinderwagen en de maxicosi ophalen.............net alsof het (al) sinterklaas is, ben zo benieuwd....
    De eerste dagen van mijn verlof lopen dus wel lekker. Slaap enorm veel en krijg meer behoefte aan dutjes merk ik. Oh ja, mijn huil-hormoon-aanvalletjes nemen ook wat toe. Dus dan jank ik maar ff en dat lucht wel op. Hebben jullie dat ook meiden?

Ga zo alvast m'n spulletjes voor de yoga vanavond alvast klaarleggen. Toedoels.........

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Haha Esser, jankbuitjes? Ik heb ze denk ik al een beetje gehad. Heb er nu minder last van dan een aantal weken geleden. Maar ik vermoed dat het zo richting de bevalling weer erger gaat worden.
    Soms word ik er echt droevig van, maar over het algemeen lucht het inderdaad op.
    Wat leuk dat je je spulletjes krijgt zaterdag, oh kun je lekker dagdromen!

Heb net verhaal over mexicaanse griep het RIVM 'ns ff bekeken en ik denk nu toch dat ik 'm ga halen. Ook net bij Pauw&Witteman een stuk erover gezien en daar zei de hoofdarts van een grieppoli dat hij het afraad tot 28 weken (als ik het goed heb verstaan) en daarna sterk aanraad.

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser/Sooner: na de bevalling is het helemaal feest met de tranen! Soms heb ik Amber lekker bij me op schoot en dan biggelen de tranen over mn wangen...
    Vandaag was de kraamzorg voor het laatst en bij het afscheid had ik echt een megahuilbui (heb nu zelfs weer de tranen in mn ogen).
    Maak ju borst dus maar nat ;)

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Idd Sooner, mijn man en ik neigen ook steeds meer naar wel laten inenten. Man geeft aan: dadelijk wordt jij ziek van de mex.griep en heeft het misschien toch wel effect op de beeb. Plus kan het (grote) gevolgen voor jou hebben. Dan zijn er wellicht dubbele zorgen en (ernstige) gevolgen.
    Nou ja, je leest het al; zo nu en dan voldoende gedachten die door ons heen gaan en wat we bespreken met elkaar.
    Zo lastig................

Oh nee Nightelf, nog meer tranen in het verschiet dus ;)
    Zal er nog niet teveel bij stilstaan, hihihihihi.

Deel Deze Pagina