Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    **Spoed; buddy bericht van Suus**

Suus ging vandaag voor haar normale controle naar het ZH. Maar ze hebben haar daar gehouden en opgenomen.
    Ze heeft tot twee keer toe aan de CTG gelegen en bij beide keren was het hartje van de kleine niet optimaal.
    Ze heeft urine en bloed moeten afgeven en moet later nogmaals aan de CTG. En i.i.g. dus een nachtje blijven.
    Ze kijkt of ze evt aan internet kan komen, want ze verveelt zich te pletter daar in 't ZH.

Meiden, bij meer nieuws van Suus laat ik het hier direct weten.
    liefs

2. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Nou Suus, wat maak je ons nou? Ik hoop dat je je een beetje gerust voelt. Ze hebben daar alles onder controle en gelukkig ben je al lekker ver, dus kunnen ze je kleintje evt wat eerder halen!
    Oh ff iets checken, zo terug!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @confidence waar blijf je? wordt al helemaal zenuwachtig!!!

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ben ik weer en nog steeds niet bevallen hihi :D

Calani, welkom meid en van harte gefeliciteerd!

Sooner, jaa heb een heel mooi jurkje gevonden voor het slachtfeest, ben er zo blij mee :)

Kleintjevoorons, jaa nog 4 dagen en dan is het mijn uitgerekende datum. Ik ben echt benieuwd wanneer ik aan de beurt ben :D

Beehappy, dikke knuffel meid en veel sterkte!!

Jewel, helaas nog rustig hier hihi ;) Maar heb geduld, gaat nog goed met mij dus geniet lekker van mijn dikke buik en verlof :)

Nightelf, wat een prachtige dochter!!!! Geniet lekker van haar.. Ohh heb er ook zo'n zin in.. ga haar helemaal opvreten denk ik als ze is geboren.

Esser, fijn dat alles geregeld is voor je kleine man.

Susan, meid wat gebeurd er allemaal?? Jeejjj, hoop dat alles goed gaat nu! Sterkte met alles.

Nou dames, hier gaat het dus nog steeds goed. Heb vaak last van een harde buik, soms bijna de hele dag. Maar geen last van pijn enzo. Dus het is nog erg rustig :) Heb ook het idee dat ik aardig over tijd zal zijn haha.. we zien het wel..

En wat die griepprik betreft, heb het met mannetje nogmaals besproken en besloten om het niet te doen. Twijfelde ook erg, dus beter helemaal van niet..

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    he suus, ik had je al terug gesmst maar wilde je nogmaals sterkte wensen!!! ik denk ook niet dat je zonder haar het zkh gaat verlaten...
    hopelijk zijn jullie al uit naar de naam haha:D

liefs!

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Heel veel sterkte Suus! Gelukkig ben je in het ziekenhuis in goede handen.
    Jammergenoeg dus morgen ook nog je verjaardag in het ziekenhuis vieren...maar misschien krijg je dan een erg mooi cadeau!

Dikke knuffel!

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, heb je ff een pb gestuurd

Suus, hopelijk gaat alles goed.....

Confidence, hoe was de echo?

Enise, mooi dat het allemaal goed gaat! Wel spannend want je bent bijna uitgerekend!

En vandaag laatste hoofdstuk afgerond, morgen inleveren. Volgende week feedback en dan nog een uurtje alles corrigeren en dan KLAAR!!!!!

8. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Suus ik duim voor jou dat je kleine meid het toch goed doet, en zie dat je voor de 24e bent uitgerekend, dan kan de kleine schat nu ook al gehaald worden hé

9. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey meiden,

ik ben er, sorry dat ik jullie zo lang liet wachten

Alles is goed me ons kleintje
    Hartje klopte, zelfs heel zacht gehoord
    Hij / zij was gegroeid en je zag nu echt armpjes en beentjes eraan
    Hij werd gemeten op 3,2 cm en dus vandaga 10 weken
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUW zo ver zijn we nog nooit gekomen:D
    Toen vroeg ik of de kleine niet moest bewegen
    Ze vertelde dat het wel kan, mar dat hij nu stil lag
    Maar met dat ze het zei, begon hij ( speciaal voor ons) te bewegen
    Eerst 1 armpje omhoog en toen het 2e armpje
    Wat een prachtig gezicht
    Ben helemaal blij, liep stralend het ZH uit
    Nu proberen het positieve gevoel vast te houden en 2,5 week geduld hebben tot de volgende echo

Thanks voor het duimen, het heeft geholpen

Nog even korte reactie op wat ik in de vluggigheid heb gelezen

Calani welkom, wat leuk een tweeling

Beehappy, sterkte meid, met alweer een tegenslag

Linda, vandaag 20 weken, joepie

Suus, heel veel succes en sterkte in het ZH

De rest komt binnen kort weer
    ik moet nog wat mensen inlichten, die zitten ook met smart te wachten ;)

10. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum
    09-11-09: Enise: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet....
    28-03-10: Zoe:
    03-06-10: Confidence: 1 kindje
    11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies??
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)
    05-07-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje
    07-07-10: Beehappy:

Afspraken bij gyn of vk
    05-11-09: Bright 2e echo
    05-11-09: Suus controle gyn
    06-11-09: Majo 1e echo
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg
    09-11-09: Caruli gesprek kraamzorg
    09-11-09: Sooner controle vk
    10-11-09: Caruli controle gyn
    10-11-09: Beehappy 1e echo gyn
    10-11-09: Calani 3e echo gyn
    11-11-09: Linda 20 weken echo
    13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo
    16-11-09: Esser controle vk
    17-11-09: Caruli controle gyn
    17-11-09: Jewel controle vk
    19-11-09: Beehappy 2e echo kliniek
    20-11-09: Suus geplande keizersnede
    23-11-09: Sooner controle vk
    24-11-09: Confidence 12 weken (en 5 dagen) echo en gyn
    12-11-09: Linda echo en gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber (39.3 wkn)

Zo, even de lijst aangepast en natuurlijk mijn banner
    Het staat wel mooi hoor, die banner met 10 weken erop:D

11. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    He Suus, internet is denk ik niet meer gelukt in het zkh?
    Ik wil je vast een dikke klapzoen geven voor morgen. En ik hoop dat het een extra feestelijke dag wordt. Of met een lief meisje in je armen, of met een veilig bericht terug naar huis voor taart.
    Digiknuf van mij.

Confidence, wat een mooi bericht. En lekker 10 weken; applaus!! En dat ze/hij nog zo mooi even zwaaide. Wat een lief garnaaltje met die kleine armpjes en beentjes he? Zet je de echo ook op ZP? Geweldig nieuws!!!

Enise, fijn dat je een mooi jurkje hebt gevonden! Gelukkig voel je je nog redelijk o.k., dan is het wachten ook niet zo erg he!!

Knuffel voor Esser, en ik heb je nog even een pb teruggestuurd!

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Beehappy: Tjee...moeilijke beslissing moet dat zijn om helemaal te stoppen.....maar wel een heel begrijpelijke, want hoeveel kun je aan idd.....Nogmaals héééél veel sterkte voor jullie.
    Is er trouwens ooit onderzoek gedaan naar de oorzaak van alle mk? Dikke knuf voor jullie!!

13. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Bright, jij had toch ook vandaag de echo?

Mayo, jij veel succes morgen

En ik zal morgen of zo de foto van de echo hier plaatsen

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Suus: Hey!!! Wat is dat nu ineens? Oei....wat spannend Meid!! Hopelijk mag je morgen op je verjaardag weer lekker naar huis om vervolgens gewoon de 20e terug te komen!! Maar aan de andere kant.......wat voor mooier verjaardagscadeautje kun je nou krijgen dan een dochtertje!! Spannend allemaal hoor!! Hopelijk kun je je toch nog wat vermaken!!

Sterkte en een dikke knuf van Majo

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Sooner: Dus toch nog even taart gebracht op je werk....zal e niet teveel zorgen maken om de collega's die de mex al hebben gehad. Die incubatietijd is vast allang voorbij!! Anders lieten ze ze echt niet werken daar hoor!! Juist in zkh zijn ze daar érg alert op!! En jij dus 8-9 kg afgevallen eerste weken....pppfff moet er niet aan denken dat er nu nog 7-7 af moet....dan hou ik niets over....voel me nu al zo slap. Ben al jááááááren 63,5kg en nu dus 61,2. Nou ja....zullen wel zien. W.s. kan het dus weinig kwaad aangezien het bij jou vééél meer was en ook alles goed was!!

@Nightelf: Wááááát een DROPPIE zeg!! Om helemaal fijn te knuffelen. Mooie meid hoor die Amber!! Daar mag je met recht TROTS op zijn!!

@Esser: Jij vermaakt je dus tnt wel met je verlof!! Gelukkig maar....en dagverblijf is ook al rond, super dat je dat nu al weet! Je hoort ook zo vaak anders!!

@Enise: Bij jou dus nog steeds alles rustig....spannend zeg!!

@Kleintje: Jááááááá.....nog een weekje en dan ben je dus w.s. helemaal klaar!! Super meid!!

@Confidence: Hoera!! Goed nieuws bij jou!! Gefeleiciteerd Meid!! Kan me zo voorstelen dat je helemaal blij bent!! En dus nog nooit zó ver gekomen!! Nou....weet je wat we afspreken..??!! Dat je gewoon lekker de hele 9 mnd gaat uitzitten!!

@Bright: Hoe was je 2e echo vandaag?

Hier niks bijzonders te melden, alles nog eender: beroerd en morgen dan eindelijk de echo....

Toedels!! Majo!!

16. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    suus heel veel sterkte.......ben benieuwd wanneer je je kleintje in je armen hebt...zal wel niet lang meer duren nu..

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner, ik heb wel internet!!! :):) Kan jullie dus zelf berichten over vandaag... Begin eerst even ego.

Ik had vandaag dus n normale controle op de poli en had nergens last van hoor. Eerst gesprekje met de co, ook over de ks wat dingetjes besproken, bloeddruk gemeten (was prima 140/80) en toen buikvoelen. Buik voelde prima, daarna luisteren met doptone. Hartslag van de kleine was 190!!! Extreem hoog dus en dat zakte iets later naar 160. Ook nog vrij hoog... Toen naar arts-assistent. Die wilde me 30 min aan CTG (hartfilmpje) dus ik daaraan gelegen. Terug naar arts-assistent en wat bleek, ctg was niet al te best. Er moet een normale basale hartslag zijn en die was lastig te vinden. Ook was het nog best hoog (rond 160) en de zwarte lijn die dat aangeeft, was niet mooi zwart maar een beetje stippelig (alsof de toner op was zeg maar). Voor de zekerheid wilden ze toen een 2e ctg. Mocht gelukkig tussendoor even lunchen :) 2e ctg 45min aan gelegen. Ook die was niet optimaal... Mocht dat de 1e zijn geweest dan had ik wel weer naar huis gekudn maar gezien de combi van ctg 1 en ctg 2, wilden ze me toch opnemen. Inmiddels waren we al ruim 4.5 uur verder!!!!! Manlief heb ik toen naar huis gestuurd en mn zus heeft me begeleid van de poli naar het zkh-gedeelte en een mooie kamer voor me geregeld (had er eerst 1 toegewezen gekregen maar daar was zij niet tevreden over, hahahaha). Uiteraard urine en bloedafname. Toen zeker ruim 2 uur aan ctg gelegen!!! Was erg wisselend maar goed genoeg. Ook nog echo gehad om te checken of er voldoende vruchtwater was en ook dat was prima. Bloeddruk was ook weer normaler (110/55 --> dus zoals ik al de hele zwangerschap heb)... Heb nu bedrust. Mag alleen naar toilet en douche die zijn verbonden aan mijn kamer maar verder dan dat mag ik niet :( Helaas officieel ook niet meer dan 2 bezoekers maar hoop dat ze morgen een uitzondering voor me maken :D
    Had alleen echt enorme krampen tijdens het ctg en de verpleegkundige voelde toen ook dat ik harde buiken had. Heb zelfs om pijnmedicatie gevraagd (paracetamol) maar dat mocht niet :( Ook toen mn moeder wegging en zei hoe trots ze op me is, moest ik huilen. Lekker die hormonen.............. Arts is later nog bij me gekomen om een en ander te vertellen/uit te leggen. Vannacht dus hier blijven en morgen 2x ctg. Word besproken tijdens grote artsenronde morgenochtend. Die krampen kunnen voorweeen zijn maar als ze heviger worden e.d. dan gaan ze toucheren enzo. Mocht er dan iets van ontsluiting zijn, halen ze mn kleine meid dus al eerder. Vrees dus dat ik de 20e niet ga halen maar hoop dat het wel ietsjes na mn verjaardag zal zijn... Moet eerlijk bekennen dat ik mn verjaardag wel iets anders had voorgesteld.......................

Ik heb hier gewoon mn laptop en kan gratis internetten dus hopelijk kan ik jullie zelf op de hoogte houden van mijn vorderingen, tenzij ik aan een ctg lig want dan moet ik in 1 houding liggen nl.

Ik reageer zo even met een nieuw berichtje kort op de rest. Ben nl kapot van de hele dag. Sowieso al slecht geslapen vannacht (denk 4.5 uur) en dan nog zo'n typische dag!!! Pffffff....

Thanx voor al jullie lieve berichtjes trouwens :)

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken, maar wil susan wel even sterkte en succes wensen. Rustig aan en hopelijk blijft de kleine meid nog even lekker in mama's buik zitten.
    Ondanks alles morgen toch een fijne verjaardag.

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Dan de rest:

@ Confidence, wat fijn dat je echo goed was!! En zo te horen weer een mijlpaal voor jullie. De kans dat het nu nog misgaat, is echt klein hoor, maar moet eerlijk bekennen dat ik toen (en nu) ook nog niet zeker was. Mocht je dus weer twijfels hebben, heel begrijpelijk, maar probeer er wel lekker van te genieten hoor!!!

@ Esser, wat een goed nieuws dat de kdv zeker geregeld is! Dat is echt een opluchting he! Nu maar hopen dat de rondleiding ook bevalt want wat nou als je het strax nix vindt???? Hoe was je yoga?

@ Nightelf, wat een plaatje, je meisje zeg!! En tjonge, toch nog 4x kolven pd, flesjes geven, luiers verschonen, zelf uitrusten, kraamvisite............... pffffffffff........helemaal nu de kraamzorg weg is. Wel fijn dat je zulke lieve meiden had!!! Je hoort ook wel ns anders nl!

@ Sooner, wat lief dat je taart hebt gebracht!! Is idd wel even goed dat je je gezicht hebt laten zien. Dan kom je denk ik toch wat fijner terug denk ik. Maak je idd geen zorgen over die mex. griep. Ik vertrouw volledig op het oordeel van Majo :D

@ Kleintje, wat fijn dat het einde van je verslag nu echt in zicht is!!! Ook al is het later dan je had gewild...je bent er wel bijna!!!

@ Jewel, weet niet meer wat jij geschreven had eigenlijk (is al wat pagina's terug nl) maar doe rustig aan hoor!! Ook met die oppaskindjes hoor. Het kost je meer energie dan je denkt! Zo zie je maar aan Esser; die heeft ook meer slaap nodig inmiddels, net als ik...

@ Enise, wat klink jij fris en fruitig zeg!!! Jij loopt echt als een kievit door die zwangerschap!!! Ben benieuwd wanneer jij aan de beurt bent. Hoop niet dat jij ook veters, balonnen of weeenopwekkers nodig hebt. Ben je miss de 3e hier met een weeenstorm................ :(

@ Majo, heeeeeeeeeeeel veel succes morgen bij de 1e echo! Wat ontzettend spannend zeg! Hoe laat moet/mag je? Hopelijk laat je ons snel weten hoe het was. Ik ga uit van positief nieuws!

Mocht ik iemand vergeten zijn, sorry sorry sorry!!! Morgen kom ik weer online, ok?

Liefs Suus

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, daar was je nog even! Voor en na de yoga nog mobiel dubbel gecheckt voor een eventueel berichtje van jou ;)
    En nu heb je zelf mooi via internet de mogelijkheid. Helemaal mooi! Ben erg benieuwd wat morgen voor je zal brengen. Plus in ieder geval wel je verjaardag. Hoe bizar; in het ZH!
    Dus nu alvast; VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!
    Een mooi nieuw jaar met een nieuwe titel; Mama!
    Oh, wat betreft het kinderdagverblijf; door mijn werk ben ik met deze organisatie al eventjes bekend binnen de regio. Dus weet al voor een groot deel wat ik kan verwachten. Errug handig ;)

Confidence, jippie! Wat een geweldig nieuws zo'n mooie echo!
    En nu zeker meer en meer gaan proberen omdat posi gevoel vast te houden hoor.

Kleintje, thanks voor je pb. Nu alleen echt nog de laatste zaakjes.....poeh. Zet 'm op.

Sooner, vanuit hier een dikke knuf terug ;)

Majo, voor jou heeeeeel veeeel succes morgen met de echo!
    Ben zoooooo benieuwd....Kom je morgen snel super nieuws brengen?

Ga mijn bedje in. De yoga heeft weer goed z'n werk gedaan dus ben uber relaxed :) Truste.

Deel Deze Pagina