Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Suuuuusssss: Ga jij morgen je verjaardagskaarsjes uitblazen in het ZH? Of wie weet krijg je het mooiste cadeau wat je je kan wensen ;). Ik las dat je ook ineens naamtwijfels hebt. hahaha had ik ook maar toen ze op mn buik werd gelegd, wist ik het zeker, dit is een echte Lara...dat zal jij strx ook vast hebben. Ik wil je iig heel veel sterkte wensen en hoop heel erg dat je gewoon lekker tot de 20e mag wachten.

@Nightelf: Wat een plaatje!!!! Wat lieffffff!!! Jij bent dus ook als een gek aan het kolven...word je er ook helemaal gek van? De hele dag bestaat uit voeden en kolven he. Ik geef 2 x per dag BV om de boel op gang te houden en de rest fles. Heb jij ook dat je rechterborst het beter doet dan de linker. Bij mij komt er links helemaal niets meer uit. Vind je het spannend dat de kraamhulp nu afgelopen is? Of ook wel fijn dat je het huis weer voor jezelf hebt?

@lelie: Hahahaha, onze meisjes lopen weer gelijk op! Laartje slaapt de hele dag als een prinsesje en 's nachts is ze klaarwakker en kan ze heel hard brullen voor zo'n klein meisje. Als ik haar op mn borst leg is ze stil en slaapt ze direct in. Het wordt ten zeerste afgeraden maar het is de enige manier waarop ik zelf nog wat slaap krijg.

@Sooner: Mooie box gekocht!! Wij hebben gisteren ook een bopita gekocht. De Bopita Brent Grey, heeft precies dezelfde kleur als de muur :D. Heb weer wat fotootjes geplaatst.

@Esser: Heeerlijk, je bent met verlof!! Ga er ontzettend van genieten.

@Jewel: Bij jou schiet het nu ook al op he! Voel je je nog helemaal goed?

@Beehappy: Wat een ontzettend gemeen rotnieuws!! Wat een verdriet! Ik wil je heel erg veel sterkte wensen.

Alle andere meiden op het topic excuus!!! Mijn meisje roept, het zijn haar wakkere uurtjes!

Op naar weer een slapeloze nacht vol liefde :p

Doeiiiii

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Heb alweer een update, nog vlak voor ik wilde slapen... Verpleegkundige kwam nog even langs om te vertellen dat................ik morgen op het spoedprogramma sta voor een ks!!!!!! Op mijn verjaardag nota bene!! Nou, ik mag dus tot 00.00 uur nog wat eten en drinken en daarna nuchter blijven. :( Dan om 03.00 uur vannacht nog een ctg en om 06.00 uur de wekker zodat ik nog even kan douchen (en haren wassen :)). Wat is nl het probleem: mijn ctg van vanavond was keurig, alleen de labwaarden van het bloed waren niet zo best. Er is 6ml bloed van de kleine in mij(n buik) gekomen. Aangezien nu nog alles goed gaat met haar en met mij en ik voorbij de 37 wkn ben, willen ze niet wachten. Het was niet zo erg dat ik direct (dus vannacht al) een ks nodig had, maar dus wel morgen op het spoedprogramma. Nou, ik weet wat mijn verjaardagscadeau word dus!!! Echt meiden, als je me dit vanmorgen had verteld, had ik iedereen voor gek verklaard!!! Esser, ik sms je als er babynieuws is, goed? Heb dan wel internet maar weet niet of ik daar morgen op zit te wachten................

Ciara, lief van je hyves-krabbel en succes met Lara! Ben blij dat het goed met r gaat. :)

Liefs Suus

3. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    Belgiƫ
    proficiat suus met je verjaardag!!
    en zodadelijk hou jij een kleine meid in je armen!!

4. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Foto`s staan in mijn album.
    Maar nu moet ik haasten want ik moet zo werken

Tot later en anders morgen, doei

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nog even een berichtje voordat ik strax onder het mes ga... Ben inmiddels gedoucht, mn 5e ctg gehad vanmorgen en nu lig ik te wachten tot ik word opgeroepen om te worden opengesneden ;) Ik ben zelf al helemaal klaar: nuchter, schoon met katheter in (fijn...). De planning vooralsnog is dat het deze ochtend zal gebeuren, tenzij er toch iets spannends gebeurt deze ochtend maar laten we dat niet hopen...............

Wel een vervelende nacht gehad eigenlijk hier. Ging pas laat slapen door al dat gedoe en vroeg toen maar om een slaappil dus heb even 1.5 uur geslapen. Rodn 03.30 uur een ctg gehad en toen had ik gigantische hoofdpijn!! ctg was prima dus die mocht er vrij vlot af en vervolgens een zetpil paracetamol gekregen om die hoofdpijn te bestrijden. Daarna weer 1.5 uur geslapen om vevrolgens op te staan om te douchen. Lekker zo'n nacht................ :(

Esser en Lelie, ik probeer jullie per sms op de hoogte te brengen, alleen is de batterij van mn tel bijna leeg en de oplader die ik hier heb, is een beetje gaar (de kleine ivo heeft daarin gebeten nl dus hij maakt niet zulk goed contact). Desnoods laat ik jullie sms-en door mn kerel, goed??

Meiden, tot ltr!

Liefs Suus

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jeetje Suus, wat een spanning. Misschien dat je nu je kindje al in handen hebt..... Hopelijk gaat alles goed en hebben jullie straks een gezonde meid! ben benieuwd hoe ze gaat heten!

Vandaag een rustig dagje hier. Had lekker uitgeslapen daarna lang koffie gedronken en nu nog ff wat laatste dingetjes doen. Vanmiddag vroeg naar huis om lekker bij mijn moeder langs te gaan!

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Jeetje Suus, ik zou je even feliciteren op je hyves en lees ik ineens iets over het zkh.....ik snel hier kijken en waarschijnlijk lig je nu onder het mes of je hebt je meisje al in je handen!!:$
    Pfff moet even bijkomen hoor ;)
    Hopelijk is alles goed gegaan, en je bent zo te lezen in zeer goede handen (ook dankzij zus :D)
    Kan mij voorstellen dat je je verjaardag heel anders had voorgesteld, maar je krijgt nu wel het mooiste cadeau van de wereld!!!

Nightelf, wat een schatje zeg!!!! Snap dat je steeds in tranen bent als je haar ziet ;) Ik kan niet wachten nu na al die mooie foto's!!
    Dus de kraamhulp is nu weg, ik kan mij voorstellen dat het eerst wel wat anders is. Maar komt helemaal goed!:D

Esser, wat fijn dat de opvang nu ook geregeld is! En zo te lezen geniet je optimaal van je verlof!

Sooner, gelukkig nu wat minder huilbuien, maar zo te horen komen die straks weer terug ;) maar dat is helemaal niet erg :)

Confidence, fijn dat alles goed is meid!!! Wat een opluchting of niet? Nog 2,5 week en dan al weer 12 weken!! Gaat achteraf toch wel snel ;) Ben ook heel benieuwd naar de echo!!

Majo, jij hebt vandaag de echo ook toch? Zouden het er 1 of 2 zijn.....spannennd!!! Laat je ons niet te lang wachten? ;)

Ciara, jij hebt ook al weer zulke mooie foto's op je hyces....wat een scheetje!! Dus net als Emma is Lara ook een nachtmens :) hihi...en fijn dat ze lekker bij je ligt en dan rustig wordt toch? Lekker doen waar jij je goed bij voelt!
    Met mij is alles goed, de tijd gaat idd snel. Ik ben nu wel heel benieuwd wat wij nu krijgen, en ik kijk er ook zo naar uit! Vooral als ik de schatjes van hier allemaal zie....:)

Kleintje, dus een rustig dagje vandaag, is ook wel eens lekker hĆØ :)
    Fijne dag nog!

We hebben gister proefkaartjes voor het geboorte kaartje aangevraagd. We zouden eerst bij een drukkerij boeken ophalen, maar er was een wachtlijst hier! Dus daarom gisteravond met z'n tweeƫn even op internet gekeken en toen zagen we hele mooie! Een beetje modern, maar toch ook wel weer klassiek. Ik hoop dat ze niet tegenvallen, want dan hoeven we niet verder te zoeken ;)
    Nou ik zal eindelijk eens met de administratie beginnen. Ik doe de ledenadminstratie van een vereniging hier in het dorp en dit moest ik eigenlijk vorige week al doen :) maar ik stelde het steeds uit, maar nu doe ik het echt!

Fijn weekend alvast!!

8. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Suus, ik wil nog even heeel erg veel sterkte wensen!!! Wellicht heb je nu al het mooiste cadeau van je leven in je armen en lig je bij te komen van je ks.
    En ben erg benieuwd of je er uit bent gekomen qua naam ;).

Heel veel liefs,

Ciara

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, meid toch...............jullie meisje op je verjaardag! Ongeloofelijk.......... Ik lag nog te soezen in bed en hoorde mijn mobiel ineens piepen. Dan lees ik ineens zo'n sms-bericht van je, ik was direct klaarwakker hoor! Hihihihi.
    Ik vind het mega spannend en hoop dat alles maar spoedig mag verlopen met natuurlijk een wolk van een baby meisje.

**Bij bericht van Suus laat ik het direct weten hier meiden!
    En/of Lelie, we hebben nu mooi 2 info bronnen ;)

Ciara, zo te lezen gaat het wel lekker bij jullie daar! Zag weer nieuwe pics van jullie meisje op hyves...........oh....daar wordt je toch mega "flieft" op...........? Helemaal super......
    Geniet ze.....

Jewel, op naar je admi-taakje ;)
    Wel leuk he al die geboortekaartjes, er is ook zoveel keus! Veel en veel meer als bijvoorbeeld trouwkaarten vinden mijn man en ik. Nu met een flinke hark door de eerste selecties gegaan anders kwamen we er volgens mij niet goed uit, hahaha.

Nightelf, hier maar ook op je hyves; wat een plaatje! Die haartjes, helemaal super...........Nu nog een keer die blonde streep op de foto krijgen?

Confidence, nu kan ik je foto niet zien? Maarre, geniet van je posi-gevoel meid!

Kleintje, lekker rustig dagje vandaag, goed voor jou!

Hier een 2e nacht achter de rug met wat pijnlijke buiken, harde buiken en krampjes. Jee, is dat lang geleden dat ik dat zeurderige en krampjes gevoel heb gehad!
    Maar alles behalve prettig.......... Sooner, pekske en andere meiden; hebben jullie dit ook zo (gehad) rond de 32-33 weken?
    Eerste voorbereidingen of indaling?
    Nou, ga m'n bakkie hier verder opdrinken en er nog een boterham bij pakken. Vanmiddag misschien nog even naar de IKEA, we'll see......
    liefs

10. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Waaaaaaaaahh, ik kom een beetje laat op gang vandaag. Zet nu net de computer aan.
    Dus ik lees nu pas Suus' haar berichten. Wat onwijs spannend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Misschien ligt het lieve prinsesje nu al in je armen Suus?
    Oh ik ben zo benieuwd.
    Ik kan me voorstellen dat je daarna je jezelf nog wel een paar keer in je armen moet knijpen.
    Ik blijf waken bij de computer!!!
    Veel sterkte van Sooner en dikke digiknuffels voor jullie alledrie!

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: wat spannend!!!!!! Ben benieuwd of je je meisje nu al in je armen hebt......en of haar naam nog veranderd is ;)
    Ook nog van harte proficiat met je verjaardag (doet het pijn, die 30 :D?)
    Erg bijzonder, moeder en dochter op dezelfde dag jarig :)

Ciara: ik voel me af en toe net zo'n melkkoe. Het leven bestaat nu idd uit voeden, kolven, luiers doen.......maar heb het er allemaal voor over. Het is zo ongelooflijk bijzonder gevoel, dat je ineens moeder ben van zo'n klein mensje.
    Vervelend dat Lara 's nachts zo slecht slaapt. Wat dat betreft hebben wij geen klagen. Ze gedraagt zich echt keurig, af en toe wel een huilbui 's nachts, maar niet zo vaak.

Confidence: super dat je echo goed was! Heerlijk dat jullie kleintje speciaal voor jullie even lekker gezwaaid heeft.

Kom vanmiddag nog wel ff gluren of er Suus-nieuws is, de plicht roept nl weer;)

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Even snel,

Suus meid wat spannend!!!! Ik duim voor een voorspoedige KS. Wat een mooi verjaardagscadeau meid!!!

Dikke knuffel

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum
    09-11-09: Enise: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet....
    28-03-10: Zoe:
    03-06-10: Confidence: 1 kindje
    11-06-10: Majo: 1 of 2 ukkies??
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)
    05-07-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje
    07-07-10: Beehappy:

Afspraken bij gyn of vk
    06-11-09: Majo 1e echo
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg
    09-11-09: Caruli gesprek kraamzorg
    09-11-09: Sooner controle vk
    10-11-09: Caruli controle gyn
    10-11-09: Beehappy 1e echo gyn
    10-11-09: Calani 3e echo gyn
    11-11-09: Linda 20 weken echo
    13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo
    13-11-09: Bright intake vk
    16-11-09: Esser controle vk
    17-11-09: Caruli controle gyn
    17-11-09: Jewel controle vk
    19-11-09: Beehappy 2e echo kliniek
    20-11-09: Suus geplande keizersnede
    23-11-09: Sooner controle vk
    24-11-09: Confidence 12 weken (en 5 dagen) echo en gyn
    12-11-09: Linda echo en gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber (39.3 wkn)

Zo, echo was goed hoor meiden ;)
    Heb volgende week vrijdag de intake bij de vk en krijg dan nog weer een echo. Ben er helemaal blij mee!!!

Liefs

14. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    spannend suus....wie weet is jullie kleintje er nu al....wel een leuk verjaardag kadootje zeg hahahahah...hopelijk gaat alles voorspoedig!!

esser ik heb ook heel veel harde buiken en die zijn ook regelmatig heel pijnlijk...maar bij mij houden ze mijn baarmoedermond in de gaten en tot nu toe hebben de harde buiken niks gedaan...
    ik heb zelfs al een nacht gehad met om de 4 minuten en dan echt pijnlijke harde buiken..
    ze zeggen altijd hoe meer voorwerk hoe makkelijker straks de bevalling zelf...
    en als je gaat twijfelen gewoon je vlos bellen........

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Susan, wat lees ik nou? Wat een spanning hey jeejjjj.. zo zie je maar he, als het tijd is dan moet het komen! Ik wens je heel veel succes, dit zal echt een prachtige verjaardags cadeau zijn ;)

Hoop snel wat nieuws te horen ;)

Hier is alles nog rustig :)

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    #3916 pat, 6 nov 2009
    Laatst bewerkt: 6 nov 2009
    Hoi Allemaal,

Ik ga me hier ook maar eens aanmelden als ik met jullie mee mag kletsen??
    Een aantal van jullie ken ik al en de rest leer ik snel genoeg kennen denk ik.
    Ik ben zwanger na 7x iui, 1x icsi waarvan 4 Tp en nu een nieuwe poging ivf waarvan ik dus zwanger raakte. Heb in totaal 4 mk achter de rug, maar dit maal lijkt het eindelijk goed te gaan! Vorige week onze eerste echo gehad en er klopte een hartje!!
    We zijn ontzettend blij maar tegelijk ook vreselijk bang, die 12 weken kruipen echt voorbij...

Ik ga even wat pagina's teruglezen.

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Ik lig nog steeds te wachten!!!!!!!!!!!!! Baal echt gigantisch! Ben al nuchter vanaf gisteravond 00.00 uur en ik wil echt wel wat eten maar ja, dat mag dus niet (heb wel stiekem al 6 M&M's naar binnen gewerkt --> ik moest echt wat!).

Manlief wacht ook al sinds vanmorgen 07.45 uur met me mee, mn moeder is nog 1.5 uur geweest, zus heeft haar pauze hier doorgebracht dus het is nog wel te doen maar ben wel klaar met dat wachten inmiddels. Begreep van de verpleegkundige dat ze nu weer aan het bellen waren voor me, of er plek was, hoop van wel maar ja, ga er maar niet vanuit :( Vrees dat het namiddag/avondwerk wordt.................

Meiden, ontzettend lief al die berichtjes op hyves! Word er gewoon emo van! Ik ben zo blij met dit forum/topic/jullie :D Iedereen hier zijn lieverds!!

Zie trouwens nog steeds geen nieuws van Majo.............??

Esser, ik had geen last van krampen en steken bij 32-33 wkn. Zijn pas afgelopen wk gekomen.

Ik moet gaan!!!
    Word nu meegenomen!

Liefs Suus

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    :DGo susan!!!!!!

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Gefeliciteerd Pat! Gezellig dat je mee komt kletsen. Super dat nu alles goed lijkt te gaan.

Bright: gefeliciteerd met je goeie echo! Volgende week dus weer lekker beebje gluren :)

Pekske: ik heb niet echt veel voorwerk gehad, af en toe wat gerommel, verder niet. Maar toch een eitje van een bevalling;)

Ciara: wat raar dat bij jou bij de ene borst wel melk komt en bij de andere niet. Bij mij is het ongeveer gelijk verdeeld. 1 kolfsessie levert ongeveer 100-125 cc op, Amber drinkt ongeveer 90 cc per fles. Kolf jij ook via een bepaald schema? Ik 7-5-3 min per borst

Dacht vanochtend, laat ik eens een gewone jeans aan proberen. Tot mn vebazing schiet ik er gewoon weer in, de bovenste knoop kan alleen nog niet dicht. Had het niet verwacht, moet nl nog 9 kilo kwijt.

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Succes Suus! Hopelijk valt het allemaal erg mee!

Deel Deze Pagina