Ciara, hoe lang moet jij nog die bolletjes gebruiken? Ik iig nog een week maar heb besloten ze gewoon op te maken (dat is dan t/m volg wk zaterdag). Enne, sex op die manier hebben we nog niet gedaan Vind ik nog te eng en idd die bolletjes nodigen niet echt uit... Nightelf, oh leuk joh! De 1e echo lijkt me ook zo spannend! Idd gaat het vanaf daar bijna niet meer fout... Vandaag zijn we naar Artis geweest voor het besprelen van de details, errug leuk! Daarna, nog leuker, doorgereden naar Mercedes. Ik heb zo'n leuke auto gezien! De B-klasse! Echt geweldig! Genoeg ruimte voor kinderen en onze hond. Mijn huidige auto (BMW 3 serie coupe) is met zijn 2-deurs niet bepaald handig......... Heb nog nooit een eigen auto uitgezocht dus dat is helemaal leuk! We gaan het dan pas doen einde van dit jaar hoor, maar uitzoeken is altijd leuk!
Hoi allemaal Nou ik kom jullie ook vergezellen op dit onderwerp. Ik krijg morgen pas de officiele test in het zh maar heb al twee positieve testen in huis. Iedereen gefeliciteerd die zwanger is en geniet ervan
@Nightelf: welkom hier! Gezellig. Je loopt een paar weekjes op ons voor dus dan kunnen we al onze onzekerheden en vraagjes bij jou kwijt en andersom natuurlijk ook. @Susan: Ik heb geloof ik wat extra bolletjes vanwege de miskraam, dus tot week 6. Welke details heb je besproken bij Artis? Alles wat jullie vanaf nu moeten regelen? Wat leuk dat jullie een hond hebben! Wat voor een? Ik zou ook zo graag een hond willen maar ja, alletwee drukke banen dus dat is een beetje zielig voor hondje. Nieuwe auto klinkt goed! Liefs, Ciara
Ciara, ik gebruik die bolletjes dus tot aan week 5.5 (dan zijn ze op)... Lijkt me nl geen kwaad kunnen! We hebben nu besproken over het versieren van de ruimte, de opstelling van de zaal, aanvang bruidstaart etc. etc. Dat soort dingen dus... Ceremoniemeester was ook mee en die heeft alles opgeschreven De auto heb ik helemaal uitgezocht zoals ik m wil hebben maar dan kost dat kreng Euro 50.000,- ! Helaas heb ik dat niet nu op mn spaarrekening staan maar misschien wel tegen het einde van het jaar? Flink doorwerken dus tijdens de zwangerschap... We hebben nog wel wat 'potjes' achter de hand dus dat scheelt! Wie weet redden we het dus toch...! Duimen! Nou nu ff boodschapjes doen, dan nog een kort slaapje doen, eten en om 19.00 uur op het volleybalveld staan. Pffffff Begin trouwens een heel klein beetje misselijk te worden.
Ciara...ik weet wel een leuk adresje Ik geef massagetherapieen hihi massage wordt in de zwangerschap vaak afgeraden, en dit is niet terecht. Massage kan zelfs heel heilzaam zijn tijdens die periode van 9 maanden. Het is gunstig om het lichaam voor te bereiden en vaak ook heilzaam voor de baby. Wel wordt aangeraden weinig druk te gebruiken en de onderbuik de eerste 3 maanden niet te masseren. Ik heb iemand gehad die net zwanger was en ik had alleen haar benen, voeten, armen, hals en hoofd gemasseerd. Is ook zeker een verademing hoor. Rug wordt inderdaad afgeraden...kan ook niet als je een bolle buik hebt. Vaak wordt dan een massage op zij lig uitgevoerd. Huisjes kijken was erg leuk vandaag! Vind het toch grappig hoor om zomaar bij iemand thuis te komen en rond te snuffelen haha helaas was die van Weesp iets te klein en op de 1e verdieping was het plafond erg laag...als dat niet was geweest hadden we zeker een bod gedaan, zo gaaf was het grachtenpandje! Huis in Haarlem was erg groot hahaha Wel veel achterstallig onderhoud en het uitzicht was ook niet erg fraai pfffff as. maandag gaan we weer eentje kijken in Haarlem. Hoe is iedereen verder de dag doorgekomen? Nog last van kwaaltjes? Liefs, lelie
Hey meiden, Ik ben na 2 jaar zwanger geworden in de 3e IUI ronde.. Helaas begon ik gister te bloeden en mocht ik snel komen voor een echo.. alles bleek goed te zijn. Alleen heb ik nog steeds last van lichte bloedverlies.. soms wat bruinig en soms helderrood. Ik ben heel erg bang dat het mis zal gaan, want ik zie het echt niet zitten om weer de MMM in te gaan We zijn zo blij met dit wondertje..
Oh Enise, Wat naar voor je, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wat hebben ze nog meer gezegd in het Ziekenhuis? Konden ze op de echo zien dat alles goed was? Als dat zo is zou ik proberen me niet teveel zorgen maken en me daaraan vasthouden. Wens je toch veel sterkte en duim dat alles goed blijft gaan. @Susan: Wat knap van je! ik heb een gat in mijn hand, dus voordat ik 50.000 op mn spaarrekening heb staan ben ik met pensioen hahaha. Leuk om zo met je bruiloft bezig te zijn en wat een prachtig huwelijkscadeau hebben jullie dan alvast in het voorruit gekregen. @Waterlelie: He wat leuk! Heb je praktijk aan huis en een website? Mail me dat anders ff als je wilt. Ik heb zaterdag meidenweekend en dan gaan o.a. naar de massage op de nieuwmarkt. Doe ik zelf al jaren, 35 euri voor een uur! Daarna lekker borrelen (appelsap) en eten bij de Toscanini. Moet nog een excuus verzinnen waarom ik niet aan de wijn zit. Mijn grootste kwaal is momenteel mijn moeheid, moe, moe en nog eens moe. En verder heb ik vooral als ik te laat eet snel last van mn darmen. En 's nachts moet ik er 2 x uit om te plassen. Morgen hoef ik lekker niet te werken........verheug ik me nu al op! Fijne avond allemaal! x Ciara P.S zijn jullie ook al aan het dagdromen over leuke namen?
Enise, ik hoop zo voor je dat het niets ernstigs is! Wanneer willen ze je weer zien in het zkh? Neem aan dat je nu een extra check krijgt? Lelie, jammer van die huisjes maar nu is het wel weer een goed excuus om lekker in andersmans huisje te blijven rondneuzen Ciara, helemaal vergeten te zeggen... Wij hebben een Labrador Retriever van iets meer dan 1,5jr oud. Echt een ADHD-hond maar zo ontzettend lief ook! Ik neem hem altijd mee naar mn werk dus het is wat dat betreft prima te combineren maar anders kan het idd niet. Ook met de 2 andere huisdieren (katten) gaat het prima... Ja, we zijn al helemaal een gezinnetje met al die beestjes thuis! hahaha Ik ben trouwens ook erg moe en moet ook erg veel plassen. Ook droom ik erg heftig! Iemand anders ook? Heb trouwens het idee dat ik mijn baarmoeder iets voel groeien of is dat wellicht alleen mijn idee? Misselijk ben ik nog niet maar ik heb wel het idee dat dat eraan zit te komen. Mn hockeybitje was niet echt prettig te verdragen gisteravond......... Meiden, ik ga lekker slapen, morgen heel vroeg op (half 7!) en 's avonds ga ik naar Hotel Arena! Jaja, mn 1e avondje stappen sinds tijden en dan ook nog ns zonder alcohol... Ben dan ook meteen tot BOB gebombardeerd... hahaha (eerst maar ff voorslapen dus morgenavond)
Goeiemorgen! Mag ik hier ook bij aanschuiven? We hebben dinsdag (18 d na punctie) pas de officiele test in het ziekenhuis, maar omdat mijn man vandaag vertrekt voor een week toch eerder getest... en de test(en ) is positief!
Hey meiden, ook hier volop kwaaltjes hoor, super misselijk tot een uur of elf in de morgen en 's avonds erg moe. Heb het er absoluut voor over. Wij hoeven gelukkig niet te verhuizen voor de kleine, hebben sinds 1,5 een nieuw huis met superveel ruimte en een grote tuin (voordeel van wonen in een klein Drents dorpje, veel ruimte voor weinig geld). Fijne dag verder, stap nu in de auto om te gaan werken en voor de tijd nog ff bloedprikken en urine afgeven. Werk in het ziekenhuis als radiologisch loaborante, dus lekker handig, zo onder werktijd! Oja, bijna vergeten: gefeliciteeerd Enise (hopelijk is het bloedverlies niets ernstigs) en Miepie.
meiden ik kom me ook aansluiten bij jullie. Vanmorgen positief getest. Ik kan t nog niet geloven. Ik had echt menstruatiepijn namelijk. Wat een geluk de eerste ivf is raak. En we hadden niet zo heeol veel kans met mijn endometriose. Wow ik ben zo blij maar nog zo onwerkelijk! Jullie allemaal gefeliciteerd meiden. We gaan een mooi weekend tegemoet. x
Hey meiden, Eigenlijk had ik 30 maart mijn eerste echo, deze heb ik dus de 18e gehad. De echocopiste zag het hartje kloppen en het vruchtzakje zag eruit als een vruchtje van ong. 6 weken. Dus alles was goed. Heb gister nog gebeld en ze zeiden dat ik moest wachten. Zolang ik niet meer bloed verlies en hevige buikpijn heb, kunnen ze niks doen. Ik moet gewoon geduld hebben tot 30 maart. Momenteel heb ik gelukkig geen hevige buikpijn, wel nog steeds last van lichte bloedverlies.. Wil de rest van de nieuwe zwangeren ook feliciteren Echt geweldig! Hoop voor ons allemaal op een gezonde zwangerschap
Gefeliciteerd, Herma! Moeilijk te bevatten nog he? Ik had begin vd week ook heel erge menstruatiekrampen, nu af en toe nog. Enise, is het bloeden al gestopt? Pfft... wat moet jij je onzeker voelen. Fijn dat de echo wel een mooi kloppend hartje liet zien! Susan, wat leuk jou hier ook weer tegen te komen !
Miepie, helaas is het niet gestopt En het is zeker een onzekere situatie. Het ergste is, dat niemand in de familie weet dat ik last heb van bloedverlies. We willen het alleen vertellen als het echt mis is gegaan. En dan zullen ze echt schrikken
Enise, hoop zo dat het ophoudt en alles goed gaat... Weet iedereen in je familie al wel dat je zwanger bent? Zou proberen me nu even niet te druk te maken om hun, je hebt je energie zelf hard genoeg nodig! Dikke knuffel!
Ja iedereen in de familie weet het. Zelfs kennissen en vrienden van ons. Mannetje was zo blij, dat hij gelijk iedereen wilde vertellen dat hij vader word..
Je hebt m'n nummer, en ik ben 9 april vrij. Enise, ik hoop zo dat het ondanks het bloeden goed blijft gaan. Houd moed meid! En alle andere verlengde wachtbank-dames... Succes! Ik denk aan jullie.
Hee meiden, Ja Miepie, wat fijn om je ook hier tegen te komen Zoals het hoort... Enise, wel fijn dat de echo goed was en er een mooi kloppend hartje te zien was! Hopelijk stopt dat bloedverlies snel... Herma, gefeliciteerd! Wat heerlijk en onwerkelijk he! Hier gaat alles wel goed. Vannacht wel erg slecht geslapen. Moest er uiteraard weer uit om te plassen en had weer gekke dromen waardoor ik ook niet echt lekker sliep... Nu aan het werk en hoop dat de dag lekker snel voorbij gaat. Dan thuis nog even een slaapje doen voordat ik ga stappen in Hotel Arena met mn hockeymeiden... (ik ben de BOB dus hoop dat ik het volhoud en anders hebben ze maar pech) Moet nu weer ff verder! (oh ja, Miepie, ik word ook al wat weeig, maar nog niet misselijk. Mn borsten worden wel weer gevoeliger: goed teken!)
Miep, van harte! Kom er gezellig bij! Ik zie dat je op mijn verjaardag de teugplaatsing had, wat een topdatum he 9 maart Geniet van het goede nieuws! Liefs, Ciara