Vooral echt even voor Sooner; Jaaa! Super nieuws! Hoe geweldig meid............!! Helemaal genieten nu.....vind het zo super voor je. En hoe geweldig dat je vriend de echo heeft mee genomen, daar alleen al van zou ik mega ontroerd zijn. Nou, ik hou me maar aan jou woorden vast sooner. Nog eventjes....... liefs
Sooner, wat super!! Het is een onbeschrijvelijk moment he als je dat knipperlichtje ziet flikkeren. Ik heb dan nu 2 echo's gehad en het blijft bijzonder; dat kan ik je wel vertellen! Wanneer mag je voor je volgende echo? Waarschijnlijk zie je dan echt armpjes en beentjes bewegen hoor! En geloof me, ook dat is echt fan-tas-tisch!!! Ik zal duimen draaien voor Zora... Esser, nog 2 nachtjes en dan heb je je echo. Vanavond lekker slapen en dan is het nog maar 1 nachtje. Hoe laat moet/mag je? Lelie, oh goed dat je het zegt dat hij snel vol zit (morgen meteen bellen ). Kan het echt al met 16 weken? Ik ken je gevoel van een meisjes-mama zijn. Ook ik ben roze-fan maar ik heb zo het idee dat, omdat we juist zo graag een meisje willen, we dan een jongetje krijgen... hahahaha Zul je net zien............. Ik neem aan dat je ons laat weten hoe het is gegaan? Vind het ook erg spannend voor je hoor! Enne, ik neem aan dat de 25 wkn de pretecho is?? Morgen krijg ik mn 3e echo en tevens laatste in de ivf-kliniek. Ze belden ons eerst maandag al op dat onze afspraak niet door kon gaan, of we vrijdag wilden komen, maar ja, dan werk ik en zo simpel is het niet voor mij om vrij te nemen. Uiteindelijk heeft ze me toch nog morgen ergens tussen kunnen proppen (11.30 uur) en we vinden het nog steeds spannend hoor! Als alles morgen goed is, maken we ons echt geen zorgen meer iig. Ik zal zo zsm laten weten of alles oke is en de echofoto inscannen natuurlijk! Meiden, wat een voetbalavondje was het vanavond! Zo maar even met het hondje lopen en dan slapen. Is het lekker snel morgen en tijd voor de echo! Trouwens, de vk vertelde dat de kraamzorg geregeld moet zijn voor de 16wkn. Ook morgen maar even regelen dus... Liefs, Suus
@suus, je kan online een afspraak maken Je moet dan naar http://www.echocentrumamsterdam.nl/ @sooner, hij heet echt zo haha. Ik heb zijn praktijk op de televisie gezien toen Bridget Maasland zwanger was en een echo liet doen Nou meisjes, ik ga nu mijn bed in! Morgen wordt het weer kwijlen =P~
@Sooner: yahoooo!!!!!!! Wat een supernieuws!!! Mooi he, zo'n vlekje, het groeit nu zo hard, op de volgende echo zul je al meer zien maar wat geweldig dat je het minileventje al hebt gezien. Geniet er van!! @Esser: Jij bent de volgende!! Spannend, nog een paar nachtjes en dan heb je ook zo'n mooie foto in je handen. @Petske: Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Slappe thee en Sultana's. Veel sterkte! @Suus: heel veel plezier morgen bij je echo. Leuk hoor, je zult nu echt een herkenbaar beebje zien. Ik was zelfs eenbeetje in tranen toen ik afscheid van de IVF zusters moest nemen. @Lelie: Dank voor de tip!! Ik was idd ook van plan om naar dr Pappa te gaan. Hebben jullie nou eigenlijk al een huis gevonden? Wij zijn ook nog steeds op zoek. Voor nu lekker slapen! Trusten, Ciara P.S. Ik zal ook duimen voor Zora....en eigenlijk voor alle meiden op het wachtbankje van de MMM.
Oh ja, nog ff over haarverven. Wel goed ventileren of nog beter verf zonder ammoniak gebruiken. Doeiiii
Ciaraaaaa, gefeliciteerd met je 12 weken!!!! Echt..ik was zo opgelucht toen ik die magische grens over was. Ik wilde al naar de overkant..de andere topic maar ik vind het sooo gezellig hier om mee te kletsen hihi Nou..ehh, ik ga me klaar maken voor de grote dag haha. Eest naar de pedicure en dan gaan met de banaan Wij hebben nog geen huis gevonden. Wel al een gesprek gehad met een makelaar. Ik vind het moeilijk omdat ik het jammer vind om hier weg te gaan...is zo mooi hier Tjuuuus
ThnX heb vanochtend direct wat vrienden op de hoogte gebracht en van mijn baas de eerste babysokjes gekregen, zo lief! Ik heb ook al een enkel berichtje bij het andere topic achter gelaten maar vind het hier ook veel te gezellig, een lekker overzichtelijk clubje en iedereen is ongeveer even ver. Jij hebt helemaaaaaal een spannende dag, vanaf vanmiddag kan je helemaal los gaan met de babykkleertjes . Laat je het ons gauw weten??? Wij hebben ook nog geen nieuw huis. Alles wat we mooi vinden en waar we echt op vooruit gaan is ongeveer 6 ton en dat vinden vooral met de huidige crisis wel heeel erg veel geld. Of het toch maar buiten A'dam zoeken Nogmaals heeeel erg veel plezier vanmiddag!!!!! Liefs, Ciara
Meiden, even kort want ik ga met mn hondje lopen nu. Net de echo gehad... Het was helemaal fantastisch!! Hartje klopte nog steeds (176 BPM), kindje bewoog heerlijk en de groei was ook perfect! Kindje loopt zelfs voor op schema (kun je nagaan). Is nu 5 cm, wat hoort bij bijna 12 weken (en ik ben 11 weken en 2 dagen). De Celebrations hebben we dus achtergelaten en inmiddels zijn de opa's en oma's al gebeld Lelie, ben benieuwd naar jouw verhalen! Ik ga zo Dr. P*p* bellen voor een afspraak op 12 juni voor geslachtsbepaling Ciara, kijk ns in Amstelveen... Dichtbij A'dam en er zijn huizen die niet 6 ton kosten (die van ons was Euro 375.000 met 150 m2 woonoppervlakte dus nog wel te doen met 2 tweeverdieners). Anders moet je maar pb-en als je meer info wil. Meiden tot later, ga nu lopen met hondje. Liefs Suus
Suus, Wat een geweldig nieuws!!!! Van harte! Ga lekker genieten vandaag & iedereen het goede nieuws vertellen. Zo...moet nu echt weer aan het werk X Ciara
Hier ben ik dan Echt...het was ontzettend mooi om te zien. Het lag eerst dwars waardoor hij het niet goed kon zien. Toen moest ik een rondje om lopen en vaak op mijn buik drukken zodat het ging bewegen Na een half uur weer terug en toen lag het helemaal goed. En wat denk je: IT"S A GIRL!!!!!!!!!! Ik ben zo wild van geluk hahaha =P~ Zo blij...echt blij joh! PFFFFFF, ik ben er nog steeds helemaal vol van. Ik heb het warm en moet nog zo veel mensen bellen. Ik zal nu eff een paar foto's in mijn album zetten Suus, wat goed dat het bij ook fantastisch ging!!!!!!! Sorry dat ik nu niet op iedereen kan reageren...ik moest dit even gauw kwijt
He Lelie, YAHOOOOOO!!!!! Helemaal gewelheldig!!!!!!!!! Schiet op met die foto's En nou shoppen he!! x Ciara
wat leuk waterlelie dat je al weet wat het is...een meiske...wat leuk! hier weer bruin verlies...word er zo onzeker van
Wat leuk, een meisje!! Nu kun je los gaan met shoppen Willen de andere meiden ook weten wat het wordt? Wij wel, ben ook zo nieuwsgierig.
Lelie, precies wat je wilde!!! Wat GEWELDIG!!! Nu idd helemaal losgaan! Manlief ook helemaal door het dolle heen? Fantastisch meid, gefeliciteerd met jullie kleine meid!
Hey ladiessssss, @Waterlelie, wat een geweldig nieuws zeg! Ik wil het ook heel graag weten, maar moet geduld hebben tot de 20 weken echo hihi Leuk man!! @Sooner, gefeliciteerd met je echo! Echt super!! @Ciara, jij gefeliciteerd met je 12 weken hihi, lekker gevoel he? @Pekske, hoop dat je bruinverlies snel stopt, is zeker een onzekere periode.. zolang het niet rood wordt is het goed! Hier gaat alles prima. Heb tot nu toe nooit ergens last van gehad, nog steeds niet. Behalve wat vermoeidheid in de avond waardoor ik vroeg wil slapen. Verder heb ik zo'n angelsound gekocht, helaas nog niet gelukt om het hartje te horen maar goed, maandag naar de verloskundige, kijken of zij het wel kan vinden..