Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Het eerste flesje :)

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    En meiden, wat vinden jullie van onze dame???

3. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wat een mooi poppeke suus...dat hebben jullie toch maar es mooi voor elkaar gekregen....een hele fijne thuiskomst morgen en lekker genieten..

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Suus: WAUW!!! Wát een PLAATJE!! Wat een gedoe trouwens met je schoonmoe....en dat allemaal zo kort na de bevalling!! Pffff..... Fijn dat je morgen alweer naar huis mag!!

@Esser: Gecondoleert met je tante. En heel veel sterkte alvast voor a.s. donderdag!! Ook moeilijk voor je moeder lijkt mij...

@Enise: Hoe is het met jou? Al bezig met bevallen?

@Sooner: Wat naar dat je je zo vervelend voelt!! Alles bij elkaar is het ook zeker niet niks allemaal. Logisch dat het je even allemaal teveel wordt. Goed van je dat je dat ook aangegeven hebt bij de vk!! Ik hoop dat je je gauw weer beter en sterker voelt!!

@Pekske: Jij ook al even een dip gehad. Maar madala's kleuren helpt jou dus....heb dat met een kinderspelweek ooit eens gedaan met al die kinderen. Was wel leuk. Heb zelf alleen nooit zo'n 'rust' voor dat soort dingen. Misschien tzt wel...
    Hopelijk bij jou ook alles gauw beter!!

Bedankt nog allemaal voor jullie felicitaties!! Ben blij dat m'n verjaardag achter de rug is. Had het liefst iedereen afgebeld toen...
    Deze 3 dgn ook weer erg druk op werk. 7.15 uur beginnen en tot 18.00/18.30 uur werken door verplichte cursussen/overleggen en BHV trainingen. Donderdag gewone werkdag tot 16 uur gelukkig....

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Susan, Jeetje wat een schatje is ze! Nu wil ik niet meer 20 weken wachten....... Verslag is trouwens eindelijk af!!!!!! eind deze week ga ik het inleveren. Nu druk met de presentatie voorbereiden..

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, meid wat heerlijk om weer uitgebreidde reacties van je te lezen! Zo te lezen gaat het je vandaag idd ook goed af. Super!
    En nu idd maar door duimen dat dit zo lekker blijft gaan :)
    Een fijne overgang morgen van het ZH naar huis, met de kraamzorg en geen gekke verhalen met je schoonmoeder. Oh oh, wat lijkt me dat zwaar moeilijk en ook iets waar je nu als kersverse mama en papa helemaal niet op zit te wachten.
    En Sophie, wat een plaatje! Samen, als ouders, natuurlijk helemaal hoteldebotel verliefd op jullie meisje!

Nogmaals, wordt helemaal blij en emo van die prachtige, gezonde kindjes die op het beeld pronken van ons forum/topic-gedeelte. Kunnen er maar niet genoeg zijn! ;)

Kleintje, jeuj! Je verslag is af! Super........en nu idd op naar je presentatie gedeelte.

Majo, drukke dagen dus voor de boeg met het werk. Zorg goed voor jezelf hoor!

Hier zo m'n bedje in, ben best moe. Morgenmiddag naar de huisartsenpraktijk om de eerste vaccinatie voor de mex.griep te halen. Op 1 dec. dan de vervolg vaccinatie. Ben benieuwd........
    liefs

7. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo lieve meiden...

Jeetje ik ben 1 week niet geweest en er wordt gewoon weer een prachtig meisje geboren!!! Suus en man van harte gefeliciteerd, wat een knapperd zeg (en nog gefeliciteerd met je verjaardag...).
    Goede keuze om over te stappen op de fles, zal je vast meer rust geven. En balen van je schoonmoeder, waarom kunnen sommige mensen niet gewoon reageren, erg moeilijk allemaal...
    Geniet van je prachtige meisje!! Vind het trouwens ongelooflijk dat ze er al is, weet nog dat we samen in een topic zaten toen we begonnen met icsi...en nu is ze gewoon al geboren, heerlijk!!!

Confidence@ van harte gefeli met je mooie echo, heel fijn dat het er allemaal goed uitzag, eerste mijlpaal is voorbij, op naar de volgende!!!

Nightelf@ ohhhh jullie hebben ook al zo'n prachtig meisje, hoe heerlijk is dat!!! Wat mooi om al die knappe meiden te zien!!!

Sooner@ Wat leef ik met jou mee, en wat vind ik je een topper!!! Je klaagt gewoon niet. Vind je echt een sterk wijf!!! Heel goed dat je doorgestuurd bent, hoop echt dat je je heel snel weer beter mag voelen...

Kleintje@ joehoe je verslag is echt af, wat een heerlijkheid...Jullie ook bijna de echo, voel je de spanning al opbouwen???

Enise@ hoest bij jullie, je bent volgens mij de eerste hier die overtijd loopt, ook een applaus waard (hoewel, sorry Danjo, jij hebt ook heel veel geduld moeten hebben...) Maar ik hoop dat jullie de kleine snel in jullie armen mogen hebben...

Majo@ Nog van harte gefellie met je verjaardag en je goede echo, allemaal fijn goed nieuws, heerlijk...Toch moet ik je even streng toespreken...Ik vind dat je het veel te druk hebt!!!! Denk je wel goed om jezelf meissie, je lichaam is keihard aan het werk dan moet je het af en toe echt even rustiger aan doen!!!!

Pat@ welkom hier, jullie hebben al veel meegemaakt. Duimen draaien hier volop voor jullie!!!

Esser@ gecondoleerd met het verlies van je tante. Hoe dubbel kan het leven zijn, jij met nieuw leven in je buik terwijl je tante overlijd...Heel veel sterkte meid...

Jewel@ hoe is het met jou?? Kamertje bijna klaar ???

Linda@ hoe is het met je rug, merk je al verbetering??? Je had toch ook je 20 weken echo al gehad??

Uhmmmm sorry maar verder weet ik het even niet meer...Ik weet dat er nog iemand zich aangemeld heeft vorige week (inverwachting van een tweeling geloof ik???) Iig van harte welkom!!!

Zal even in een volgend bericht het ego verhaal zetten, dit wordt allemaal zolang...

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen meiden

esser: gecondoleerd met je tante! heel veel sterkte meid.

suus: wat een scheetje zeg, daar kun je trots op zijn ;)

sooner: een hele dikke knuffel!

mayo: alsnog gefeliciteerd :D

pekske: nog even volhouden meid en dan zijn wij aan de beurt.

enise: hoe is het met jou? je hebt nu wel meldplicht hier he ;)

hier gaat het wat minder...
    slaap al weken slecht en dat begint me nu echt op te breken
    snachts 3a4 keer eruit om te plassen.
    vandaag weer op controle geweest
    beeb is ingedaald :D
    en dat is te merken ook.. over 2 weken gaat de gyn vertellen over hoe hij de bevalling wil enzo
    hij heeft al wat dingen laten vallen, dus ben benieuwd
    over 2 weken duidelijkheid.
    verder was alles goed, urine goed, bloeddruk 110/70 en gewicht 3 ons bijgekomen sinds vorige week
    dus nu een totaal van precies 5 kilo :$
    op naar de volgende controle volgende week.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    susan wat een beauty is het!!!!
    Geniet heerlijk van haar.

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Whow Suus, wat een mooi meisje zeg! Snap dat je helemaal verliefd bent!
    Gelukkig vandaag weer naar huis. Mooi in je eigen omgeving weer. En wat een gedoe met je schoonmoeder zeg. Ze heeft wel lef om dat op dat moment daar over te beginnen...Hopelijk draait ze wat bij.
    Dus nu ook helemaal over op flesvoeding, je hebt iig alles geprobeerd! Dit is voor jou en Sophie veel fijner!!
    Nou meid, ga je thuis nu lekker innestelen en geniet van jullie meisje!

Esser, gecondoleerd met je tante. Heel veel sterkte voor aankomende donderdag!

Nightelf, wat een pracht van een meisje hebben jullie!! En zo te lezen gaat alles ook super goed! Lekker aan de wandel met haar :) heerlijk hè?
    Wel raar dat je zo snel afvalt. Het kan eventueel ook je schildklier zijn die te snel werkt, ik zou het wel in de gaten houden.

Sooner, meid spui het allemaal er maar lekker uit!! Het is niet eerlijk, jij moest ook gewoon genieten van je zwangerschap! Natuurlijk ben je blij met je zwangerschap maar dit erbij is echt niet leuk! Ik hoop dat je meisje het door heeft en niet te lang blijft zitten ;)
    En mooi dat je een goed gesprek met de vk hebt gehad. Hopelijk komen ze vanmiddag nog met andere suggesties of medicijnen, zodat het voor jou wat dragelijker wordt de laatste weken! Dikke knuffel van mij!!

Kleintje, super dat je verslag af is!! Is dat maar klaar. Veel succes met het voorbereiden van je presentatie!! Zie je er tegenop? Ik had er zo'n hekel aan toen ik nog op school zat.

Confidence, fijn dat het goed met je gaat. Op de kwaaltjes na dan, maar dat vind je vast niet heel erg ;)

Lelie en Ciara, ik wordt zo blij van jullie verhalen over jullie meisjes!! En Ciara, fijn dat je man ook zo goed helpt! Jullie hebben heel wat meegemaakt, maar nu zijn jullie echt een gezinnetje!! :)

Met de rest ook alles goed?

Gister de intake van de kraamzorg gehad. Ze kwam om 9 uur al en het hele huis was nog een bende, dus 's ochtends snel met de hond eruit geweest en de stofzuiger er nog overheen, en maar hopen dat ze niet boven wou kijken ;) Gelukkig is dat ook niet gebeurt. Het stelde opzich niet zo veel voor. Ik krijg 49 uren, dan helpen ze met mij en de baby en wat lichte huishoudelijke klusjes. Ik heb maar niet gevraagd of de hond uitlaten daar ook bij hoorde ;) hihi
    Verder nog wat boekjes over borstvoeding e.d. gekregen, dus weer genoeg leesvoer.
    Verder gaat alles goed, buik groeit mooi door, maar wat gaat dat onopgemerkt zeg! Ik zal vandaag weer even foto's maken.

11. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Nu even over mezelf...
    Wij hadden gister de 20 weken echo...Wat is dat een fantastisch mooi moment, we hebben genoten. Moet zeggen dat ik de laatste dagen erg zenuwachtig was...Was zo bang dat de kleine iets mankeerde. Maar gelukkig was alles prima...Echt 1 groot jankmoment is het geworden...heerlijk

Alleen vond de verloskundige het hoofdje en buikje iets boven gemiddeld qua grote. Zij raadt dus aan om met 30 weken nog een echo te doen en mijn bloed te laten prikken om te kijken of ik suiker heb.
    Ik heb donderdag de intake bij de verloskundige hier op het dorp dus ik ga daar wel aandringen dat ze het advies overnemen...Maar ik maak me niet echt zorgen, de VK had ook gezegd dat niet te doen...

Verder moet ik maandag voor een uitstrijkje, is vrij ongebruikelijk. Ik heb in het voorjaar ivm met een pap 3a uitslag een uitgebreid onderzoek gehad. Omdat ik daarna zwanger ben geworden heb ik geen uitstrijkje meer gehad ter controle, dus gaan ze dat nu toch nog doen...Dat vind ik dan wel weer spannend...

Verder besloten om donderdag toch te laten inenten...denk ik, pff weet het nog steeds niet zeker...Vinden jullie het ook zo moeilijk een keuze te maken???

En dan nu even de grote onthulling, volgens mij ben ik redelijk anoniem op dit forum dus heb ik besloten toch met jullie te delen wat we gaan krijgen...
    Het is een jongen, we zijn er zo onwijs blij mee...elke keer als ik er weer aan denk krijg ik weer tranen in mijn ogen van blijdschap....

Zou iemand dat op de lijst willen zetten, ik ben daar echt zo'n ongelooflijke rund in....

Zou genoeg upgedate, ga nu heel snel weer aan mijn werk....

XXXX

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Caruli, het begint voor jou nu ook spannend te worden zeg! En de beeb al ingedaald! Ben benieuwd wat de gyn over 2 weken zegt.
    En nog maar 5 kilootjes erbij.....pff ik heb het idee dat ik alleen maar groei, elke keer als ik op de weegschaal sta ben ik weer zwaarder! En zoveel snoep ik nou ook weer niet....Nou ja ik maak me er niet meer druk om ;)

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zoe, fijn dat de 20 weken echo goed was! Het blijft toch wel spannend. En wat leuk dat het een jongetje wordt!! Werd wel weer eens tijd voor een boy, met al die meiden hier :D

Ik laat mij niet inenten. Ik ben er nu helmaal uit, al is de twijfel er soms nog wel. PFf het blijft moeilijk.

Enise, vergeet ik jou bijna....sorry....Maar al aan het bevallen meid?? :D of ben jij de eerste die het de volle 42 weken uithoudt? Ik hoop het niet voor je ;) Succes met de laatste loodjes!

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    zoe: fijn dat alles goed is met jullie mannetje :D
    wel spannend dat uitstrijkje
    hopelijk is daar ook alles goed mee.

jewel: ik blijf ook gestaag doorgroeien
    als je mijn buik ziet denk je dat ik wel 20 kilo aan ben gekomen
    ik krijg ook heel veel reacties van mensen :(
    ja ik ben benieuwd hoelang het nog duurd voordat ik mag bevallen
    de 43 weken die ik bij casey heb gehaald ga ik nu zeker niet halen.

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum
    09-11-09: Enise: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet....
    28-03-10: Zoe: Jongen
    03-06-10: Confidence: 1 kindje
    11-06-10: Majo: één Mini-Mensje 'aan boord'
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)
    05-07-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje

Afspraken bij gyn of vk
    09-11-09: Jewel intake kraamzorg
    09-11-09: Caruli gesprek kraamzorg
    09-11-09: Sooner controle vk
    10-11-09: Caruli controle gyn
    10-11-09: Calani 3e echo gyn
    11-11-09: Linda 20 weken echo
    12-11-09: Majo intake vk
    13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo
    13-11-09: Bright intake vk
    16-11-09: Esser controle vk
    17-11-09: Caruli controle gyn
    17-11-09: Jewel controle vk
    20-11-09: Suus geplande keizersnede
    23-11-09: Sooner controle vk
    24-11-09: Confidence 12 weken (en 5 dagen) echo en gyn
    12-11-09: Linda echo en gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)

Zo Zoe je staat er op. Heb Sophie ook toegevoegd!

16. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Kleintje, bedankt!!! Ohhhh wat staat dat schattig dat blauw achter mijn naam.....

XX

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum
    09-11-09: Enise: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: wij weten het ook nog niet....
    28-03-10: Zoe: Jongen
    03-06-10: Confidence: 1 kindje
    11-06-10: Majo: één Mini-Mensje 'aan boord'
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)
    05-07-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje

Afspraken bij gyn of vk
    10-11-09: Calani 3e echo gyn
    11-11-09: Linda 20 weken echo
    12-11-09: Majo intake vk
    13-11-09: Kleintje controle vk en 20 weken echo
    13-11-09: Bright intake vk
    16-11-09: Esser controle vk
    17-11-09: Caruli controle gyn
    17-11-09: Jewel controle vk
    23-11-09: Sooner controle vk
    24-11-09: Caruli controle gyn & bevallingsbespreking
    24-11-09: Confidence 12 weken (en 5 dagen) echo en gyn
    12-11-09: Linda echo en gyn
    01-12-09: Caruli controle gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)

heb mijn afspraken weer toegevoegd.

calani: heel veel succes vandaag bij de gyn en met de echo

linda: alvast heel veel succes voor morgen met de 20wk echo ;)

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    esser,

gecondoleerd met je tantie:( Ze zal vast en zeker waken over jullie kleintje! Heel veel sterkte as. donderdag!!

suus,

wat een lieffie:) en wat heerlijk dat jullie al thuis zijn. Geniet van je kraamtijd en laat je maar lekker vertroetelen want de rust heb je echt nodig! Ik had toen echt te veel gedaan en was alleen maar aan het lopen en dingen aan het doen:( en dat heeft me toen later echt opgebroken. En he bah wat vervelend van je schoonmams. Sommige mensen begrijpen het niet en kijken helaas niet verder..
    Ik hoop dat het gauw bijgelegd wordt want een familieruzie lijkt me afschuwelijk.
    Heb je ook mijn mms ontvangen 2 dagen geleden???:p

enise,

waar blijf je???? Of ben je stiekem aan het bevallen????? hahaha stiekemerd:D Iig kan het niet meer lang duren. Succes!!!;)

jewel,

dus jij vond het ook geen bal aan de intake...het stelt ook niks voor.
    Je knippert even met je ogen en ZOEFFF....ze zijn al weer weg:D
    Maar wel lekker dat ze wat huishoudelijke taken van je overnemen!
    Wanneer maak je een foto van de babykamer????

majo,

jeetje wat klinkt dat zwaar zeg jou programma!!! Veel uren hoor...poeh poeh
    Neem wel als het kan af en toe pauze....je moet goed op jezelf en kleintje passen hoor:)

kleintje,

JOEPIEDEPOEPIE verslag is af! Het ergste heb je gehad zullen we maar zeggen....
    Nu op naar de presentatie!!! Hoofd omhoog, schouders naar achteren en je mooie buik naar voren;)

nightelf,

ben je weer op stap met je meisje? Ik ga straks naar buiten en de stad in samen met mijn moeder. Ik en Emma hebben een nieuw paspoort nodig dus we laten vanmiddag een pasfoto maken. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan met de kleine Emma hihihi

ciaraaaa,

hoe is het met jullie?:) Nog steeds de hele dag aan het kolven, voeden en knuffelen??? Emma slaapt al 4 dagen keurig en ook 's nachts!!!! Alleen om een uurtje of 4 er uit voor een flesje maar ons meisje is toch een uitslaperd ahaha Heeft ze van haar vader;)
    ben je met Lara ook al buiten geweest of is het te koud voor haar???

Sooner,

BIG HUGGIE voor jou:) Nog even volhouden meis!!!

ZO! En nu heb ik geen tijd meer over mezelf....kleintje is aan het knorren...waarschijnlijk heeft ze gepoept:D Ik ga eff ruiken haha
    Tot laters dan maar!!!!!

Liefs,

Lelie

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat een schatje Suus!!! Echt een meisje!
    Goed dat je besloten hebt om fv te gaan geven, geeft vast een boel rust. Ik vind zelf het kolven ook erg zwaar, je bent er toch een hele tijd per dag mee bezig. Weet dus ook niet hoe lang ik er nog mee door ga.....
    Fijn dat je vandaag weer naar huis mag. Hoop dat je een leuke kraamhulp helpt.

Jewel: mn schildklier werkte voor de zwangerschap iets te snel, heb zelf idd het vermoeden dat dat nu ook weer zo is.

Ciara/ Lelie/ Suus/ Danjo: weten jullie al of jullie en jullie partners je in laten enten? Ik twijfel enorm......

Reageer snel weer uitgebreider, heb vandaag een drukke dag. Ben trowuens net op het cb geweest en ze weegt nu al 3290 gram. Volgens mij komt er bij mij geen melk uit, maar slagroom :D

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: vandaag niet aan de wandel, het regent hier al de hele dag :(

Deel Deze Pagina