Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jee meiden ik zie nu pas dat de jongens met een inhaalslag bezig zijn hier op de lijst :D :D

esser: ja meid nog een paar weken en dan zijn wij aan de beurt he ;)
    ben benieuwd wie hier de volgende is die gaat bevallen

confidence: beterschap meid, balen dat je je zo beroerd voelt.

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Confidence, Ik denk opzich dat de griep zelf geen gevaar is voor je kindje. Ik had vrijdag bij de verloskundige er ook na gevraagd. Het is meer dat in de laaste 10 weken je een grotere kans op een longontsteking hebt. Dus geen zorgen maken! Je kleintje maakt het waarschijnlijk hardstikke goed. Maar ik snap je zorgen volledig.

Zoe, Ik vind het ook super, allebei een jongetje! En de naam weten we inderdaad ook al. Een maand geleden eignelijk al. maarja door de ICSI hadden we tijd genoeg om na te denken over namen. Moet er nog wel een beetje aan wennen dat ik nu weet wat het wordt. Op een of andere manier neem ik er afscheid van dat het geen meid wordt. Maar als het een meisje werd was het waarschijnlijk net zo maar dan omdat het geen jongen werd, snappie .....
    Het is alleen enorm moeilijk om het niet aan onze familie te vertellen. Dus hebben we besloten dat we dat waarschijnlijk met sinterklaas gaan doen. Als een verrassing.

Caruli, goed he! Meer jongens! Alhoewel er nu wel weer een meid bij mag voor het evenwicht... Bright en Confidence misschien?

Hier hard aan het werk voor mijn presentatie. Na vandaag nog een weekendje werken en dan NOOOOOIT meer hoop ik. Maandag beginnen met mijn baan. best spannend. Zeker ook omdat ik met mijn hoofd nog helemaal bij het afstuderen zit. Heb mijn presentatie trouwens 2 december. Lekker voor sinterklaas :) En dan ben ik er eindelijk van af.

3. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Nou, ik weet niet hoor, er is ooit bij mij een voorspelling gedaan en die is niet rose, dus nog even geduld tot januari, dan weten we het

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hmm hier ook geen meid denk ik. Mijn gevoel zegt heel sterk jongen. Maar wie weet ;)

Liefs

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik had ook heel sterk het gevoel dat ik in verwachting was van een jongen. Dus toen de echoscopiste vertelde dat het een jongen was zei ik ook metteen....Ik zei het toch......... En tot nu toe heeft mijn gevoel mij (wat betreft het zwanger worden en zijn) nog niet in de steek gelaten. Toen we begonnen met proberen zwanger te worden voelde ik het al aan dat het lang zou gaan duren.

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ja Caruli, wordt steeds meer spannend nu........... wie zal idd de eerste zijn? ;)
    Hoe is het met jou? Voel je je verder wel goed?

Kleintje, nu echt helemaal de laatste loodjes..........! Goed voor jou! En dan maandag beginnen met je nieuwe job; spannend!
    Veel succes!

Confidence beterschap meid. let goed op jezelf!

@all; 't kamertje is helemaal klaar! Om te showen dus even wat foto's in mijn album gezet ;)
    liefs

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Leuk kamertje Esser!!! Ontzettend leuk gedaan, die molen op de muur... :)

Stilte voor de storm.......? Zou kunnen hoor. Vanaf december gaat het weer kindjes regenen hier!! ;)

8. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Esser, wat een ontzettend leuk kamertje is dat geworden!!!

Sooner: Ik heb ook een lummel-baaldag! Vriendje is er niet en ik ben al de hele dag aan het klooien met de etiketten voor de geboortekaartjes. Ik had eigenlijk naar buiten gewild met hummeltje...Huub vd Lubbe treed hier om de hoek gratis op maar ik kreeg niemand mee......iedereen had een KATER!!!!!!

XX

9. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hallo allemaal,

enise en man gefeliciteerd met jullie kleine meid....

confidence beterschap...hoop dat je je snel wat beter voelt..

sooner weer een baaldag?? erg he die dagen er tussen door...ik heb de afgelopen 2 dagen ook allemaal weer lopen overgeven en ik weet gewoon niet meer of het dan een buikgriepje is of omdat die dondersteen tegen mijn maag aan duwt...

esser, caruli,sooner en ik zijn de volgende...
    ben benieuwd wie als eerste mag....

mijn kamertje is eindelijk ook klaar en alle spulletjes zijn sinds vrijdag binnen....nu is het dus echt de tijd uitzitten...

het lukt me niet zo goed om foto`s erin te zetten maar zal proberen om er 1 in te zetten....
    verder vandaag een lekker hang weekend met dat donkere weer...

fijn weekend allemaal

10. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    caruli leuke kamer en esser dievan jou is ook heel tof.....een kennisje van mij had ook dat design...echt tof...

jij ook al zo`n toeter caruli...pfffff best zwaar he

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Thanks meiden voor de complimentjes......... ;)
    Ben ook erg blij met het eindresultaat.

Caruli en Pekske ook al van die leuke kamertjes!

Pekske, wat een mooie buik en die buikschildering........wat super zeg! Je zit helemaal te glimmen op die foto....zo leuk.

Caruli, jou meid Casey..........heb zo moeten lachen........!
    Op iedere foto als 'model' poserend om alles te laten zien; hoe geweldig!

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Calani: Dus toch de 12 juni uitgerekend? Vond het al zo 'vreemd'....je bent een dag na mij en had 3 weken later je bevallingsdatum staan.

@Sooner: Jammer dat je vandaag na een goede dag van gisteren een baaldag hebt. Maar zoals je zegt....het weer is er ook nog eens helemaal niet naar. Hopelijk morgen weer een betere dag?! Heb jij eigenlijk nog tabletten o.i.d. geslikt tegen de misselijkheid? Vk stelde dat namelijk voor ivm afvallen, maar wil zelf eigenlijk liever niks slikken als dat niet nodig is.

@Kleintje: Jee...ik had even iets gemist denk ik....je moet je presentatie dus nog doen 2 december!! Ik dacht omdat je maandag met je baan begint eigenlijk automatisch dat je dus ook al helemaal klaar was. Niet dus....nou....nog heel eventjes doorbijten dus!! Maar neem toch aan dat je diploma niet meer afhangt van die presentatie?! Is dat niet meer een formaliteit?!

@Confidence: Voel je je alweer wat beter? Of nog steeds zo grieperig? Hoop dat je snel opknapt!!

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

even snel een berichtje van mij,

bedankt voor alle felicitaties,

herstel gaat veel beter en ben druk bezig met bv voor de kleine,
    ze pakt de borst nog niet helaas, maar we geven met de vinger voeding en ik kolf dus tijdelijk af.. als ze morgen nog steeds de borst niet pakt gaan we lac. desk. inschakelen..

verder hou ik haar naam voor me, ben op het forum altijd anoniem gebleven, ivm achtergrond zwanger worden.. hoop dat jullie het niet erg vinden :)

spreek jullie snel weer

14. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    @Enise en partner: Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verslag. En ik snap goed dat je de naam niet wilt noemen hoor, ben natuurlijk wél nieuwsgierig...;)

@De rest: fijne (werk)week allemaal!

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo meiden!

Sorry meiden, ik heb jullie wat verwaarloost de laatste tijd, maar ik had vorige week even een dipje...te veel gepland en te veel willen doen en dat i.c.m. het rotweer hier, had ik even een paar baaldagen...
    Maar ben er nu weer en zal wat meer aandacht aan jullie geven :) :)

Enise en Eniseman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! fijn dat alles goed gaat, en ik hoop dat de borstvoeding ook op gang komt. Ik snap dat je de naam geheim wilt houden, maar ben ook wel erg nieuwsgierig...anders even een pb-tje?? ;)

Esser, wat een leuk kamertje zeg!! Ik had de pica's ook al even op hyves gezien, echt mooi! Nu maar wachten op de kleine vent :)

Suus, alles goed bij jullie? De kraamhulp dus eerder weggestuurd...het lijkt mij ook wel moeilijk hoor een ander in je huis, die van alles doet. En fijn dat Sophie al weer wat aangekomen is. Wanneer had je de 2e oortest nu?

Kleintje, vandaag begonnen met je nieuwe baan!! Hopelijk vindt je het erg leuk! En dan 2 december je presentatie...en dan helemaal ermee klaar!

Pekske, wat een leuke foto van jou met die buikschildering!! Je straalt echt! En een leuk kamertje, echt voor een prinsesje! Wel vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk gaat het snel wat beter!

Caruli, jij ook al zulke leuke foto's ! en idd hoe Casey het zo mooi laat zien! hahah geweldig!! Ze heeft er zeker heel veel zin in dat ze een broertje krijgt of niet?

Confidence, balen dat je wrs de m-griep hebt. Hopelijk valt het mee. Aan de ene kant zou het wel mooi zijn (klinkt raar) dat je de m-griep hebt, dan heb je hem maar gehad. Kleine kans dat je hem weer krijgt. Beterschap meid!!

Sorry voor wie ik vergeten ben, meer heb ik niet onthouden :)

Hier is het dus wat beter. Ik heb sinds gister voor het eerst ervaren hoe een harde buik voelt. En ik had het eerst niet door dat het een harde buik was, dus wrs heb ik ze al veel vaker gehad :$ Want ik voel het niet echt, maar meer een druk op mijn blaas en ik dacht dat ik dan gewoon moest plassen. Vanochtend heb ik dus ook al een paar gehad...Ik moet dus echt rustiger aandoen! Ik heb het met mijn mannetje erover gehad, dat hij nu toch echt wat meer in huis moet doen. Vorige week was ik ook wat kwaad op hem omdat hij wel vrij nam om zijn zus helpen te verhuizen, maar geen tijd had om de meubeltjes af te verven...Maar we hebben het goed uitgepraat en hij gaat nu ook wat dingen uit zichzelf doen, want ik vraag hem ook niet altijd, en als ik het niet zeg, doet hij het ook niet. En zo blijf je bezig ;)
    Vanmiddag ga ik het kraampakket ophalen, ben benieuwd wat voor 'moois' er allemaal inzit :D

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    enise: snap heel goed waarom je de naam voor je houd
    heel veel succes met de bv, hopelijk pakt ze snel de borst zelf.

jewel: doe het rustig aan meid.

esser: mooi kamertje ;)
    ja casey kan altijd zo gemaakt op de foto staan hihi

hier ook al de hele morgen harde buiken.. kan hij nog verder indalen?
    we zullen het morgen wel zien bij de gyn ;)

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, ja echt rustig aan doen hoor! Je wil echt niet dat je kindje te vroeg geboren wordt... Dan heb je echt allerlei zorgen (zie Ciara). Zelfs hier, bij 37.3 wkn, zorgen dusssssssss, goed luisteren naar je lichaam! En die kerel van je moet je aan het werk zetten ;)

Hier vanmorgen al het 1e bezoekje aan de huisarts gemaakt met Sophie. Sophie heeft nl al dgn een ontstoken oogje en dat hebben we de hele tijd schoongemaakt met gekookt water en steriele gaasjes. Helaas werd het er niet beter op. Volgens de huisarts is het een bacteriele infectie aan dr oogje. Nu dus aan de oogdruppels waar een antibioticum in zit. Hopelijk wordt het snel beter, anders moet er een kweek van de pus worden gemaakt om de infectie beter te bestrijden. Het is zo zielig joh!! Haar oogje zit helemaal dicht en ze krijgt m, na het schoonmaken, maar een klein beetje open. Na het slapen is die pus ook helemaal opgedroogd en hard.
    Ook nog net gebeld door consultatiebureau. Morgenmiddag komen ze langs en gaan ze o.a. opnieuw wegen. Ben benieuwd of Sophie dan enigszins in de buurt van haar geboortegewicht zit. Hoop t wel zeg!! Kan ik eindelijk een rondje met haar lopen buiten. Is nu goed te doen aangezien het qua temp niet erg koud is buiten...

Meiden ik ga ff verder met lunchen. Kindje gaat voor he dus dan krijg je dit soort rare lunchtijden ;)

Had er trouwens niet iemand een echo vandaag???

Liefs Suus

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: doe je het wel rustig aan? Gelukkig dat je vriend nu wat meer in huis gaat doen.

Pekske: wat een mooie buikschildering, je straalt echt op die foto! Ook een erg mooi meidenkamertje.

Esser: wat een mooi kamertje!

Ben er weer vandoor, Amber huilt weer, ze heeft een erg dwarse dag vandaag......

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    He die Esser, wat een lief kamertje inderdaad. Ik kan me de lamp nog herinneren van toen je 'm net gemaakt had. Fijn dat de rest ook klaar is he? Bij ons worden denk ik a.s. zaterdag de laatste dingen gedaan.

@Jewel, ik miste je al een beetje, maar had zelf ook niet zo'n zin in kletsen vorige week. Vervelend dat je zo'n baalweek had. Misschien nu wat beter?
    Ik herken het verhaal van je kerel wel. Je wilt niet afhankelijk zijn en dan dingen vragen zeker? Dat heb ik ook. Maar tja, het moet nu wel. Ik kan niet eens meer bij de borden en bij de glazen in de kast, dus haha.
    Nou dan zal hij nu zijn rol wel oppakken denk ik. En anders met de mattenklopper!

@Enise, oef en ik ben zo nieuwsgierig. Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk om het voor jezelf te houden als je zoveel mogelijk anoniem wilt blijven. Heb ik dan mooi opgelost in het lijstje he? Met die drie vrolijke smileys?!
    Blij dat het goed met je gaat en nu nog de BV. Best spannend he!

@Pekske, hoop dat je niet teveel last van je maag krijgt de laatste weken. Er wordt nu toch wat opwaartse druk uitgeoefend.

@Majo, ik heb inderdaad e.e.a geslikt en ik slik nog steeds. Voor mijn maag slik ik omeprazol, maar dat is tegen de maag- en slokdarmpijn en staat los van misselijkheid.
    Tegen de misselijkheid had ik emefasene zetpillen. Die slik je dus niet, maar moeten 'up the bottom'. Errug geestig ;(.
    Hielp bij mij wel. Soms probeerde ik ook een halve ipv een hele.
    Ze worden veel voorgeschreven bij zwangere vrouwen en dus lijken ze redelijk onschuldig te zijn.
    Ik hoop dat je niet zover hoeft te gaan, maar wacht er ook niet te lang mee. Want je voelt je vast een stuk beter en dat is ook heel veel waard!

@Caruli en Jewel, raar he die harde buiken? Jij kende ze natuurlijk al Caruli, denk ik? Ik had ook eerst niet door wat het was, want ik dacht dat harde buiken meer een ongesteld-achtige pijn zouden geven.
    Maar het is ineens zonder aankondiging gewoon kneiterhard bij mij. Volgens mij kun je er een vaas tegen kapot slaan als je wilt.
    (ga ik niet uitproberen hoor).
    En ik heb soms dat ik gewoon bijna niet kan lopen, omdat ze ineens naar beneden zakt (voelt althans zo) en dan doet mijn schaambeen/blaas zo'n pijn... aargh.
    Maar vind het ook wel fijn, want dat betekent dat ze er echt aan zit te komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh Enise, trouwens, als je er wat anders van wilt maken in de lijst, dan moet je dat zeker doen hoor. Misschien een leuke bijnaam ofzo.
    Kijk maar!

Wilde nog ff vertellen van de dagcurve. Vanochtend om 8.00 uur nuchter in het zkh.
    Mag je een keertje niet eten, dan heb je ineens heel veel zin in eten. WOEHAA.
    Normaal eet ik om me zo lang mogelijk lekker te voelen, namelijk pas tegen 10 a 11 uur.
    Was inderdaad klein prikje in de vinger.
    Toen na het ontbijt weer om 10.00 uur.
    Had daarvoor mijn pink aangeboden, maar pink vind dat niet fijn. Heel erg zielig.
    Moet nu de hele dag zorgen voor een verdrietige pink.
    Toen lunchen en om half twee de laatste prik.
    Ben helemaal total-loss, nu ik drie keer op en neer ben geweest naar het zkh. Het is gelukkig maar zo'n 10 min rijden en dan ook zo'n 10 min parkeerplaatsje zoeken.

Nu krijg ik woensdag die extra echo en de uitslag. Ben wel heel erg nieuwsgierig nu. Kan me gewoon niet voorstellen dat ik zw.diabetes heb. Dat had ik dan toch gemerkt ergens aan?
    Nou ja ff afwachten maar.

Deel Deze Pagina