Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaag,

@Peske: Wat een lieve buik! En wat een gezellig prinsessenkamertje is het geworden!

@Jewel: Voorzichtig aan doen hoor!!! Zet die man maar aan het werk ;)

@Sooner: Kusje op de Pink :) & beterschap aan Pink!

@Suus: Wat zielig voor Sophietje!! Wat druppels moedermelk op het oogje schijnt ook heel vaak te helpen. Beterschap!

@Enise: Sterkte met de BV! het was bij mij ook een heel gehannes. Ik heb 6 weken moeten kolven maar gelukkig is het nu beloond dat ik enkel kan borstvoeden. Wat is er met ...achtergrond zwanger worden....? Mogen mensen dat niet weten of is dat vanuit geloofsovertuiging?

Meiden, ik hoor een hongerig wolfje op de achtergrond, ik moet voeden........

2. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    ***ego***:)

Ik had het vandaag niet meer
    Ik weet het...het is nog maar 8 dagen wachten, maar met die griep enz. is de onzekerheid weer volop toegeslagen
    Ik had al een echobureau gebeld om daar zsm terecht te kunnen
    Maar helaas werkte dat niet zo makkelijk
    ik zou woensdag kunnen komen, maar dan kan manlief niet mee en dat wil ik wel echt
    en anders vrijdag, maar als ik het tot vrijdag red met wachten, dan red ik het ook wel tot volgende week dinsdag, toch?
    Dus met andere woorden, ik ben er nog niets mee opgeschoten
    Ik zit maar tegen mezelf: kom op, maak je niet gek, er is geen reden tot ongerustheid
    ben sterk, je hebt al zo vaak je kracht laten zien gedurende de behandelingen en na de zoveelste tegenslag, dit red je ook wel

Maar weet je meiden, het helpt niet :)
    Ik ben een hopeloos geval

Ik ga het echt volhouden tot volgende week, maar het zal niet meevallen
    Dus wat peptalk is welkom
    IK MOET dit van mezelf volhouden

Hoop dat de dagen snel om gaan

De griep is gelukkig wel op zijn retour
    hoest wel nog flink, maar geen koorts meer

***einde ego***

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Confidence, ik vrees dat niemand jou uit je onzekerheid kan helpen! Ik wil best een poging doen maar ik denk niet dat dat zin heeft. Ik bedoel het niet verkeerd maar misschien voel je je dan 1 dag minder onzeker maar de dag erna komt het weer... Kijk, weet je wat het ook is, iedereen hier is in het begin onzeker (geweest) maar je moet toch echt genieten van het feit dat er een wondertje in je groeit. Hij/zij merkt echt wel aan je hoe jij je voelt. Koester dat je zo ver bent als nu en mocht het toch mis gaan, dan kan je er zelf nix aan doen. Echt Confidence, geniet ervan! Het is het mooiste wat je kan overkomen en het is zonde als je kindje er strax is en je de gehele zwangerschap hebt lopen twijfelen...

Ciara, van die moedermelk wist ik alleen doe ik nix met die borsten van mij dus er komt maar mondjesmaat wat uit niet makkelijk maakt om moedermelk af te tappen ;)

Pekske, leuk die buik zeg! Heel mooi gedaan... En leuk kamertje!

Enise, succes met de bv. Mij is het niet gelukt (was ook te ongeduldig) dus hoop dat het bij jou net zo zal lopen als bij Ciara!

4. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Suus, Je hebt maar een drupje nodig. FF aan je man vragen of ie er heel hard aan wil zuigen ;).

En Enise ik hoop dat het bij jou makkelijker gaat dan bij mij. Ik heb heel erg lang aangemodderd en pas na 5 a 6 week liep de BV goed. Maar wanhoop dus niet als het niet direct goed gaat. Nadeel is wel dat je nog steeds geen wijntjes mag drinken (of je moet afkolven ;))

Confidence: Ik weet dat het zoveel makkelijke klinkt dan gedaan (ook ik was en zenuwpees vandaar dat ik dit topic ben gestart) maar probeer echt te genieten. Je kan de natuur niet veranderen en hebt alleen jezelf er mee. Je hebt als hij/zij er eenmaal is nog genoeg om je zorgen te maken.

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    De echo vanochtend was goed!! Al die stress was voor niets, er was een ontzettend druk kindje te zien!! Joehoe we zijn zo blij...zal het ons dan na al die jaren van tegenslagen eindelijk gegunt zijn??

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Confidence,
    Meid, het is moeilijk maar je zult toch echt moeten proberen om die knop wat om te zetten. Kun je niet wat hulp vinden vanuit het ziekenhuis of iets dergelijks? Klinkt misschien wat raar, maar ik gun jou gewoon een fijne zwangerschap. En wie weet kan dat helpen.

@Pat,
    Mooi om te zien he? Die van ons was ook al zo druk, hihi. Heb je het hartje ook gehoord?

Liefs

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

ff kort berichtje van mij. Mijn eerste werkdag was leuk! Wel veel nieuwe indrukken waardoor ik net bij vriendlief even een traantje moest laten. maar gaat helemaal goed komen. Moet inderdaad mijn presentatie nog maar daar hangt mijn diploma niet meer vanaf. Tenzij ik flauwval en hem niet kan doen. maar kom goed!

Nu lekker op de bank hangen. Doei!

8. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    meiden bedankt voor jullie reacties
    het is ook echt niet zo dat ik helemaal niet geniet
    ik praat tegen de kleine in mijn buik, in mezelf om me positief te houden en het is echt niet zo dat ik de hele dag zit te stressen
    Maar ja, de onzekerheid bljft wel steeds opspelen en ik begrijp dat jullie er allemaal doorheen zijn gegaan
    Maar wie heeft ook de ervaring van 3 miskramen achter de rug ( hopelijk niet te veel dames)
    Je durft gewoon bijna niet te geloven dat het nu eens wel goed gaat, zeker wel hopen, maar echt geloven....?
    Daarbij is de opmerking: dat je kind voelt hoe jij je voelt, begrijpelijk, maar mij is echt op mijn hart gedrukt dat dit echt geen invloed heeft op het wel of niet goed gaan
    Ik weet ook dat ik er geen invloed op heb, en dat de natuur beslist, maar ik kan nou eenmaal niet zo denken van: ow ik geniet nu volop van alles want als het mis gaat heb ik iig genoten ( en dan is het minder erg)
    Ik bedoel dit niet vervelend meiden, maar ik probeer mijn gevoel op te schrijven
    Ik voel me soms gewoon onbegrepen, terwijl ik weet dat jullie je best doen om mij op te peppen:D
    Ik zal het helaas alleen moeten doen ( met manlief uiteraard) en me moeten beseffen dat jullie me ook niet kunnen helpen
    Ik hoop gewoon volgende week goed nieuws te mogen brengen

Ik vind het echt fijn hier op het topic omdat iedereen de MMM heeft meegemaakt, maar soms mis ik de ervaringsverhalen, van dames die ook meerdere miskramen hebben meegemaakt en weer zwanger zijn
    Daarvoor zou ik op een ander deel van dit forum moeten praten, maar daar wil ik uit principe ( angst) gewoon niet naar toe;)

Sorry het is waarschijnlijk een heel warrig verhaal geworden
    Ik wilde gewoon even bedanken voor toch jullie steunende woorden en zal er verder "zelf " mee klaar moeten komen

9. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Pfff *** "the day after" ***:)
    Ik geloof dat ik toch wel wat last heb / had van mijn hormonen als ik mijn verhaal terug lees whaaaaaaaaahhahaaaaaaaaaahaaaaa:)
    Misschien ben ik wel zwanger ( proest):D
    Ow dames vergeef me, ik voel me zo`n muts

Nog 7 nachtjes slapen en IK GA HET VOLHOUDEN
    PUNT UIT!!!!!

PS: en over 2 dagen staat er toch echt 12 weken op mijn banner Wauw!!!!!

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Confidence, hahaha de hormonen gieren door je lijf zo te lezen! :D Wat betreft die onzekerheid; ik kan je ook alleen maar zeggen probeer te genieten! Maar makkelijk gezegd dan gedaan voor mij, ik heb geen miskraam gehad. Maar je gevoelens hier neerzetten lucht ook al erg op, en wij zijn er voor je! Zover ben je nog niet geweest toch? Denk daaraan en geniet er toch van! Want het is echt zo snel weer voorbij en je wilt niet je hele zwangerschap in onzekerheid zitten toch? Nog maar 7 nachtjes meid! :)

Kleintje, fijn dat je eerste werkdag goed ging! Er komt ook heel wat op je af, dus een traantje wegpinken mag altijd :D
    Veel succes met je presentatie en ik hoop dat je niet flauwvalt! hihi

Suus, wat zielig dat Sophie een oogonsteking heeft. Hopelijk knapt het snel op.

Sooner, klinkt idd als dat de kleine aan het indalen is. De klachten die je daar bij omschrijft heb ik ook wat gehad, maar ik ga ervan uit dat mijn kleine nog niet aan het indalen is ;) Ik heb wel vaak een druk op de blaas en vooral onderin de buik veel spanning. Nou ja zal vanmiddag de vk wel even vragen.
    En hoe is het nou met Pinkie? Hopelijk is de uitslag goed en heb je geen zw-suiker.

Pat, fijn dat de echo goed was! Wat een opluchting hè? En nu heerlijk gaan genieten, jullie kindje heeft het zo te lezen goed naar zijn/haar zin!

Bright, hoe is het met jou meid? Al wat een buikje? :)

Majo, kun je het nog voor je houden? Het is al bijna sinterklaas hè....tijd gaat best wel snel....
    Lukt het op het werk allemaal ook nog?

Nightelf, lekker aan het genieten van jullie meisje? Hoe gaat het met het solliciteren van je man?

Lelie, bij jullie ook alles goed?

Ik heb gister de hele dag eigenlijk een gespannen/harde buik gehad. Vanaf gister middag heb ik niets meer gedaan, maar steeds als ik opstond dan had ik weer een harde buik. Gelukkig valt het nu mee, maar vind het toch wel wat raar dat het gister zo erg was. Vanmiddag moet ik weer naar de vk, zal het even aankaarten.
    We hadden het gister met zw-gym over de weeën/onstluitingsweeën en toen zei ze dat je dan ook vaak harde buiken achterelkaar aankrijgt....niet dat ik daar bang voor ben, maar het blijft wel door je hoofd spoken...En de eerste van onze groep is al bevallen, 4 weken te vroeg. Alles was wel goed gelukkig!

Fijne dag nog allemaal!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    sooner: op naar een goede uitslag woensdag!
    en idd dat gevoel van naar beneden zakken en zo'n pijn op je blaas hebben herken ik ook ja
    is af en toe niet echt prettig ;)

pat: fijn dat de echo goed was meid, en nu proberen een beetje te genieten he ;)

confidence: meid ik wou dat ik je onzekerheid weg kon halen maar helaas
    herken het wel, heb 1mk gehad en 1 vroeggeboorte.. en zit deze zwangerschap ook nog steeds constant in angst.... helaas nog niet weg
    maar weet dat er hier heel veel meiden voor je duimen en hopen dat het goed blijft gaan!

hier vanmorgen op controle geweest bij de gyn
    beeb volledig ingedaald, balletjes ook al ingedaald ;)
    heb er een echo van gekregen.
    alleen meneer is te rustig, dus gelijk een ctg.
    zag er op zich wel goed uit, maar goed dat zul je net zien he, de hele week thuis heel stil en daar aan de ctg opeens wakker :)
    dan voel je je eigen ook een zeur
    maar goed de gyn kent me wel en gelooft ook echt dat ik niet zomaar iets zeg.
    dus moet nu een week een trappelkaart bij gaan houden.
    ben benieuwd.

dinsdag weer op controle als er verder niks tussen komt

12. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Carulli een trappelkaart?? hihi nog nooit van gehoord...zo zie je maar ik kan nog een heleboel leren hiero!! Maar erg fijn dat alles goed was.

Confidence ook ik ben bekend met miskramen, 4x en ik weet natuurlijk niet precies hoe het bij jou was maar bij mij waren bij alle miskramen de kindjes voor de 7 weken gestopt met groeien. Wij waren ook erg angstig voor de echo van gisteren en voor die tijd heb ik ook niet kunnen genieten..Maar nu we gisteren ons kleine frummeltje zo zagen bewegen op het echobeeld was dat zo iets bijzonders dat ik nu echt ga geloven dat het deze keer goed gaat!!
    Ik krijg nu ook geen echo meer voor de 18/19 weken dus ga ik ervanuit dat het goed zit en geniet ik van de zwangerschap.
    Je kan hier altijd je verhaal kwijt en je onzekerheid snap ik heel goed, je mag me natuurlijk ook altijd pb-en!!

Gisterenavond lagen we in bed en toen hebben we samen even heerlijk weggedroomd over hoe onze kleine eruit gaat zien..zo leuk!!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Pat, wat een opluchting dat de echo goed was meid! Kan me, na jullie voorgeschiedenis, zo goed voorstellen dat het ontzettend spannend was! Maar begrijp ik nou goed dat jullie nu pas over ruim 10 wkn een echo krijgen?? Bij 'mijn' zkh heb ik met 11/12 wkn nog 1 gehad. Vlak erna ook nog 1 voor de nekplooimeting dus die was als het ware extra ;) Wel vreemd al die verschillende protocollen hoor! Loop je trouwens strax bij de vk of gyn?

Confidence, ik ben blij te horen dat je je vandaag iets beter voelt. De onzekerheid blijft natuurlijk altijd en je zal je altijd zorgen maken! Ik dacht ook dat mn zorgen voorbij zouden zijn als de kleine eenmaal geboren is, maar echt, dan krijg je meteen weer andere zorgen..........en zo gaat het maar door!
    Op een gegeven moment ga je wel veel minder echo's krijgen dus wie weet is het voor jou wel fijn om eens in de zoveel weken naar een echocentrum te gaan??

Jewel, ik vrees dat je teveel hooi op je vork neemt hoor, dat je die harde buiken krijgt! Waarschuwing van je lichaam is dat dus echt luisteren!!!! Op een gegeven moment kunnen die harde buiken idd echt overgaan in weeen en dat wil je nu niet hoor, ook al zit je inmiddels in de levensvatbare termijn. Hoop dat de vk je ook op je donder geeft ;)

Caruli, bij mij werd de kleine ook ineens actief als ik aan het ctg lag.......... Schijnt wel vaker zo te zijn! Maar een trappelkaart? Ook nog nooit van gehoord, hoewel de naam voor zich spreekt ;)

Hier gaat alles zn gangetje. Eiindelijk Sophietje in dr ledikantje weten te krijgen, uiteraard wel huilend, maar ja ze zal toch een keer moeten! Verder gelukkig is een vrij rustige nacht gehad waarbij wij gingen slapen rond 1-en en Sophie zelf is gekomen rond 4-en en 8-en. Prima te doen dus!!
    Haar oogje lijkt nu trouwens ook al stukken beter dus dat is wel heel fijn! Er komt nog steeds wat troep uit maar het is echt enorm verbeterd! Ben blij dat ik naar de huisarts ben geweest met dr.

Nou het is zo weer tijd om te voeden, luier en haar oogdruppel en dan gaan manlief en ik even liggen. Om 15.00 uur komt CB langs om haar o.a. te wegen. Ben eigenlijk al best nerveus!!

Liefs Suus

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Confidence: nog 7 nachtjes slapen......die kom je vast wel door!

PAt: gefeliciteerd met je goeie echo. Zit je lekker op je roze of blauwe wolk?

Jewel: die harde buiken zijn vaak een teken dat je het echt wat rustiger aan moet doen. Ik had dat ook rond dezelfde termijn als dat jij nu bent en ik mocht toen niet meer werken, moest toen al verplicht met verlof en in huis moest ik eht ook erg rustig aan doen. Ben benieuwd wat je vk ervan zegt.

Caruli: heerlijk dat de kleine man al ingedaald ligt. Een trappelkaart heb ik ook nog ooit van gehoord, maar kan wel raden waar het voor is...

Kleintje: hoe bevalt het je werk?

Hier gaat alles zn gangetje, Amber heeft alleen wat moeite met haar ontlasting, maar heb vandaag allemaal tips van het cb gekregen, dus hoop dat die een hele volle luier opleveren!

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,

Kan helaas niet echt uitgebreid reageren. Ben nu nog even bij mijn ouders en daar even op 't net gegaan. Thuis hebben we namelijk sinds vanochtend geen internet meer :( De modem is stuk! Wel balen........en dat betekend dus ook even afkicken van internet voor de komende 3 a 4 dagen. Dan pas komt er een monteur langs met nieuwe modem, en direct installeren ;)

Pfff.....wel lastig. Maar goed, donderdag ben ik ook weer even bij mijn ouders, dus kan ik de boel hier weer eventjes checken :)
    I.i.g. weer wat knuffels jullie kant op en wanneer er nu echt bijzonderheden zijn, dan zijn daar Sooner en Jewel als buddy's. ;)
    liefs

16. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Confidence: Ik heb helaas ook 2 miskramen achter de rug en kon uiteindelijk met het grote genieten beginnen toen ik de magische "miskraam'-grens voorbij was. Ik mijn geval was dat met de 10 weken echo. (miskraam met 8 en eentje met 9 weken) Ik heb toen innerlijk besloten alleen nog maar met volle teugen te genieten. Ik begrijp je angst, echt waar! Er is helaas niemand die iets voor je kan doen, het vertrouwen moet van binnenuit komen. En maak je idd geen zorgen, je kleintje krijgt zolang jij goed voor je zelf zorgt hier nog niets van mee.
    Heb vertrouwen!

X

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    He bah Esser, dat is echt balen. Ik zou er helemaal een digitale breakdown van krijgen.
    Maar ik zit aan de andere kant van de telefoon, dus!!

Ciara en Jewel, ik kan jullie gelukkig vertellen dat het een stuk beter gaat met Pinkie. Vooral de kus van Ciara deed echt wonderen.

Confidence, ik had dezelfde tip bedacht als Suus. Over een paar weken dan heb je weer dat gat tussen de 12 weken echo en de 20 weken echo, dus als je nu vast (maar ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken) een of twee tussentijdse afspraken maakt bij een echobureau. Bijvoorbeeld op 14 weken ofzo.
    Je moet daar niet te lang mee wachten, want het is altijd wel lastig om een gaatje te vinden op korte termijn.
    Alhoewel een beetje janken over de telefoon misschien wel helpt :)
    Ik heb gelukkig ook geen miskramen gehad, dus ik heb geen idee hoe dat voelt. Mijn broer en schoonzus hebben er nu 4 gehad, dus ik heb het wel van dichtbij meegemaakt. Maar dat is natuurlijk heel anders.
    Ik weet wel zeker dat je daar heel onzeker van wordt. Vind het zo vervelend voor je. Nog ff doorademen en proberen veel leuke dingen te doen. Dan heb je niet genoeg tijd om erover te piekeren. Hele dikke digiknuf van mij.
    Wel gewoon hier blijven kletsen hoor!!!!

Caruli, een trappelwat... haha, wat klinkt dat schattig. Fijn dat het allemaal goed was. Enne ook al de balletjes ingedaald. Zo schattig. Later zal hij die foto niet zo waarderen denk ik. Maar toch goed bewaren hoor. En ff inscannen!
    Weten jullie allemaal dat de echo's op den duur verdwijnen!!!
    Je moet ze ff inscannen om ze voor later ook nog te hebben!!

Kleintje, had je last van je hormonen zo na je eerste werkdag. Was spannend zeker? :p

Pat, GEFELICITEERD! Wat fijn dat je zo'n druk kindje hebt bekeken. Wat heerlijk, he. Jouw eigen beebje!! Eh jullie eigen beebje.

Enise, hoe gaat het?
    Ciara, ik denk niet dat Enise de wijntjes mist hoor. Die drink je denk ik niet Enise, toch?

Oh ja haha, Ciara, jij hebt dus een hongerig wolfje, geweldig. Ga ik van je pikken die uitspraak.

JEWEL, RUSTIG AAN DOEN HE!!!! Pas op hoor, anders komt de relax-politie op bezoek bij je in het Noorden. En dat is geen dreigement, maar een belofte. Als iemand weet hoe je moet relaxen, dan ben ik het wel. EN DAN ZAL IK JE LEREN!!!

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *dikke digiknuffel voor Confidence*

Nog maar 7 daagjes meid.

Liefs

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ohoho Sooner, dan moet ik idd maar rustig aan doen, die relax-politie klinkt niet zo relaxt :D Al mag je altijd langskomen hoor!
    Maar ik zal het echt rustig aan doen. Heb mezelf flink op de donder gegeven (bedankt voor de tip Suus ;)) en vriendlief denkt er ook wat beter om.
    Bij de vk was alles verder goed. Bloeddruk was 120/70 en hartje klopte weer mooi! Zei zij ook dat ik dan echt mijn rust moet nemen en anders bellen.
    Raar eigenlijk dat je weet dat je op een gegeven moment rustig aan moet doen omdat je zwanger bent, maar het toch soms niet doet. Gelukkig waarschuwt je lichaam je door de harde buiken, anders was ik gewoon doorgegaan. Je moet echt je ritme aanpassen. Gelukkig helpen jullie mij er goed aan herinneren! :) Thanks Girls! :D

Caruli, hihi wat klinkt dat grappig, maar wel heel handig zo'n trappelkaart! En fijn dat alles :) mooi was ingedaald!

Esser, wat vervelend dat je modum stuk is, maar het ergste misschien nog wel dat het zo lang duurt voordat ze komen!! Als je al je ei kwijt moet, Sooner en ik staan voor je klaar! :D

Suus, fijn dat het iets beter gaat met Sophie haar oogje. En goed dat ze in haar ledikantje heeft geslapen! CB was langsgeweest toch? En....zit ze weer op haar geboortegewicht?
    Hoe gaat het verder met jou? Nog veel last van je wond?

Ciara, een hongerig wolfje thuis dus...hihi....nou ze moet goed eten! Wordt ze groot en sterk van! Zeg ik ook altijd tegen mijn oppaskindje :)

Nightelf, door de borstvoeding kunnen ze som enkele dagen geen poepluier krijgen toch? Heb je al even gebeld met het cb?
    Gaat het met jou verder ook goed? Al helemaal 'bekomen' van de bevalling?

We hebben vandaag de geboortekaartjes besteld, en we zijn uit de namen! Is weer een 'zorg' minder ;)
    Nog even een vraagje over het kraampakket. In mijn boek van de kraamzorg staat dat er 5 netbroekjes in moeten zitten, maar ik heb er maar 1. Kun je die dingen ergens kopen? Of heb je ze niet echt nodig. En heb je misschien meer van dingen nodig dan wat er in zit? De kraamconsulente heeft wel iets genoemd wat je extra moest, maar ben het alweer vergeten....

Ik moet weer gaan, zometeen vergadering. Bah hopelijk wordt het niet te laat, morgenochtend gaat de wekker weer vroeg...
    Fijne avond nog allemaal!

20. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hey Jewel, ik heb in ieder geval van de kraamzorg gehoord dat ik een bedpan moet lenen bij de thuiszorg of groene kruis ofzo.
    (voor als je alleen op bed kunt plassen en nog niet naar de wc kunt komen evt).
    En natuurlijk de klossen voor je bed (of andere oplossing).
    Verder heb ik twee van die broekjes erin zitten, dus geen 5. Heb er niets over gehoord, dus ik houd het gewoon bij die 2.
    Ik denk dat je ze bij de apotheek wel kunt krijgen, ff bellen en je weet het.
    En het is volgens mij wel handig als je wat boxershorts hebt of grote oudevrouwenonderbroeken, zodat je die grote verbanden tenminste kwijt kunt.
    Voor de rest heb ik geen andere dingen in huis gehaald? Maar misschien weten de al bevallen dames raad?
    Ben benieuwd!!

Wij gaan vanavond de eerste proefdruk van de geboortekaartjes bestellen. Fijn idee zeker dat je dat achter de rug hebt? Was het bij jou ook zo duur? Voor 125 kaartjes zijn we excl. enveloppen geloof ik 245 euro kwijt, dan nog 0,10 ct per envelop, 15 euro voor de proefdruk. Het klinkt als heel veel geld, voor een vrij basic kaartje....???

Deel Deze Pagina