Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja sooner we gaan de goede kant op he ;)
    en nee hoor vind het niet erg als jij eerder bevalt
    we zullen het moeten afwachten
    ik heb altijd een gevoel gehad dat ik 25/26nov zou gaan bevallen maar dat is nu veranderd
    nu denk ik juist dat ik overtijd zal gaan ;)
    manlief denkt 5 of 6 dec
    ach ja het blijft gissen he

jee meid wat een gedoe steeds op en neer naar het zh..
    hoop voor je dat je beeb snel komt en jij er vanaf bent.

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Even snel een dikke knuffel voor Confidence en Sooner!

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Hey....hier weer erug van een weekje forum-af. Erg dru gehad op werk en 's avonds en vrije dag erg beroerd en verder geen puf. Had weer heel wat bij te lezen ;)

@Sooner: Owh...ook nog eens zwangerschapsuiker erbij.....pfff....bij jou houdt het ook nooit op lijkt wel. Hopelijk kunnen en gaan ze je dochtertje eerder halen. Balen dat je insuline moet gaan spuiten, met tabletten konden ze het dus niet af?! Thanx voor je info over med voor de misselijkheid. Vk stelde voor dat ik de huisarts belde daarvoor....wil het zelf eigenlijk nog niet...hoop nog steeds dat het over paar weekjes beter gaat. Ik probeer het nog even vol te houden zo.

@Jewel: Vervelend dat je zo last hebt van die harde buiken...zoals al door velen gezegd....luisteren naar je lichaam en rustiger aandoen. Wat goed dat je mannetje nu wel meer gaat doen.

@Suus: Wat sneu dat Sophie haar oogje ontstoken heeft, gelukkig wordt het wel weer beter nu. Zit ze intussen alweer op haar geboortegewicht?!

@Confidence: Nog een paar nachtjes Meid!! Je kunt gan aftellen. Ben je inmiddels weer hersteld van de griep? Ik snap je onzekerheid zeker wel hoor!! Hier ook niet altijd even zeker....maar heb niet zo'n heftige achtergrond als jij....Nog even doorzetten!!!

@Pat: Fijn dat jouw 10 wkn echo ook goed was. Jij nu dus ook geen echo's meer. Ik helaas ook niet. Ben je al bij de vk geweest? Of nog steeds bij de gyn? Hier met 14 wkn pas weer hartje luisteren en eerstvolgende echo ook pas rond de 20e week.

@Caruli: Leuke foto's van je dochter die zo trots beide kamers toont!! En ook hier nog nooit gehoord van de trappelkaart...hopelijk heb je er heel wat op in te vullen!!

@Pekske: Wat een superleuke buikfoto zeg!! Helemaal schattig met dat beertje!!

Hier verder weinig nieuw te vermelden. Gaan vanmidag met 2 andere stellen wkndje naar Volendam. Op zich wel zin in, maar zie er ook énorm tegenop. M.n. qua doen alsof ik me prima voel terwijl dat niet zo is...en alle eetmomenten....ben blij dat ik maandag nog een dagje heb om bij te komen....

Heel fijn wknd allemaal!!

Toedels!! lfs Majo

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    #4144 Enise, 21 nov 2009
    Laatst bewerkt: 21 nov 2009
    Hey meiden,

Daar ben ik weer :)

Nogmaals bedankt voor jullie felicitaties!! En bedankt voor jullie begrip dat ik haar naam niet op het forum wil zetten.

@Ciara, niemand in onze omgeving, behalve familie, weet dat wij via IUI zwanger zijn geworden. Ook dat het 2 jaar heeft geduurd. Als ik nu gegevens van mij op het forum ga zetten en een bekende hier komt langs wippen, kan ik het vergeten dat dit altijd tussen de familie bijft. Dat is de reden, anders had ik het niet geheim gehouden..

Meiden, al bijna een week geef ik via mijn borst de borstvoeding. Alleen wel met een tepelhoedje. Ze kon gewoon mijn borst niet goed in haar mond houden en met een tepelhoedje gaat het super. Heb tussendoor de voeding th eraf gehaald en gegeven, tepel ging er dan helemaal uit, maar na een paar keer lag mijn hele tepel open. Gelukkig is het genezen. Wil wel met een lac. desk. contact opnemen hoe ik dit kan doen. Anders geef ik het altijd met een tepelhoedje..

Nou hier komt mijn bevallingsverhaal dan :D heb jullie lang laten wachten ;)

Om 8 uur in de ochtend had ik last van menstruatiepijn, dit duurde heel licht tot half 10. Dacht, weer hetzelfde als dagen ervoor. Beetje voorbereiden. Stond op, ging ff douchen en ontbijten. Om half 11 tot half 12 kreeg ik ze om de 5 min. vond het opvallend en heb de verloskundige gebeld. Ze gaf aan dat ik moest wachten omdat het ook weg kon gaan. Mannetje gebeld, hij was op werk en zij dat ie eraan kwam, terwijl ik het niet nodig vond.

Van half 12 tot half 1 begon het om de 4 min. te komen en tot half 3 om de 3 min. en begonnen de weeen veel heftiger te zijn. Gelukkig was mannetje thuis gekomen en kon mij steunen. Om half 3 verloskundige gebeld en zei dat ze binnen 30 min. zou komen.

Om 3 uur kwam ze en heeft ze bij mij gekeken. Ze zei dat ik al 4 cm ontsluiting had en het erg snel vond gaan. Wij blij natuurlijk. We mochten ook al naar het ziekenhuis gaan.

We waren rond 5 uur in het ziekenhuis aangekomen en de vk zou rond 7 uur terugkomen. In het ZH waren de weeen nog heftiger geworden, ging onder de douche staan enzo.. VK kwam om 7 uur en keek naar mijn ontsluiting, deze was zo'n 6 a 7 cm.

Tot 9 uur bleef de weeen maar heftig aanhouden, kon er echt niet meer tegen en de weeen duurden veel langer. Ontsluiting was rond de 7 a 8 cm. Ging niet meer zo goed, kon er ook niet meer tegen.

Moest gaan liggen, ik kon absoluut niet liggen, niet zitten, of op mijn zij. Deed onwijs pijn, 10 x meer pijn als ik stond. Was dus de hele dag op been. Ik moest gaan liggen omdat hartslag van de kleine wat minder ging. Moest aan de CTG en gingen de weeen meten, hoe hevig ze waren.. Had zo'n pijn niet normaal!

Op een gegeven moment kwam de gyn erbij, daarna nog een. Er stonden opeens 2 VK, 2 gyn. en een verpleegster bij mij in de kamer. De gyn heeft met haar handen de ontsluiting volledig gemaakt. Ging persen, maar ze kwam maar niet.. Toen vertelde ze dat ze een vacuum wilde gebruiken, ik prima hoor, was het helemaal zat!

Vacuum op haar hoofdje, kreeg ook een prik omdat ik geknipt moest worden. Ook goed! Na vacuum een knip, na knip moest ik weer persen en daarna was mijn kleine geboren!!! Wat was dat een super gevoel zeg, jeetje.. alle pijn was daarna helemaal weg!!!

Daarna gingen ze nog een uur ongeveer hechten..

Moest een nachtje in het ZH blijven omdat ik niet naar de wc kon. Volgende dag kon het en mochten we naar huis met onze kleine meid.. wij zijn echt verliefd op haar..

Wat een ervaring zeg!!!!!

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, de reden waarom het op het eind zo moeilijk ging, was omdat mijn kleine meid met haar gezicht de verkeerde kant opkeek. Sterrenkijker noemen ze dat. Door haar kleine hoofd, is ze niet goed in mijn bekken gedaald. Dat was ook de reden dat mijn ontsluiting maar niet wilde op het eind. En de persweeen heeft daar ook niet voor kunnen zorgen helaas.. maar goed, ben blij dat het allemaal achter de rug is ;)

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ons even van de 2e pagina af gehaald. Rustig hier meiden! :)

Sooner, het zit je ook niet mee hé. Ik hoop dat ze je gaan inleiden, want zo nog 4 weken, of langer, door te gaan......
    Gewoon lekker klagen bij de gyn hoor :D
    En balen dat je insuline moet spuiten. Denk je dat je van het spuiten af bent....hopelijk 'verlies' je alles na de bevalling weer en ben je gewoon weer jezel! :) Dikke knuffel van mij iig!

Confidence, vervelend dat je je zo naar voelt. Maar wel 12 weken!! Jippie! Is toch een mijlpaal! En nog een paar nachtjes en dan de echo...en daar zien julile straks een dansende beeb! :D

Caruli, hoe gaat het met jou? Wordt ook al spannend zeg!! Begint het al te kriebelen? :)

Hoe is het met de mama's hier? Lekker aan het genieten van jullie kroost?

Met mij gaat het goed. Heb de laatste dagen wat rustiger aan gedaan en voel me weer toppie!! Maar dan denk ik ook weer dat ik veel meer kan doen en zo werkt het niet ;)
    En ik heb gister aan de ouders van mijn oppaskindje doorgeven wanneer ik met 'verlof' ga. Ik zou eerst zo lang mogelijk doorgaan, maar dat doe ik toch maar niet. Ik pas nu 3 dagen op en opzich is het niet heel zwaar, maar ik ben 's avonds wel erg moe. Je bent toch de hele dag in de weer. Dus ik hou nu vier weken van te voren op met oppassen. En dan ongeveer 10-12 weken erna weer beginnen. Maar kreeg ik gister antwoord dat mijn oppaskindje misschien ook wel eerder weer kon komen....'want zo moeilijk meisje was het nou ook weer niet....'
    Dat is ook zo, maar ik wil wel optimaal genieten van mijn kraamtijd en ik wil niet al na een paar weken dat zij er al weer is. Vond het wat een rare reactie...nou ja, ik ga straks toch weer intensief op zoek naar een andere baan, en dan is het afwachten of ik kan blijven oppassen. Zo goed betaalt het nou ook weer niet ;)

Fijn weekend allemaal!

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Pff Enise wat een verhaal!! Gelukkig was wel alle pijn na de bevalling weg! :) En nu maar heerlijk genieten van jullie meisje! Wel fijn dat het borstvoeden wel goed gaat, op het tepelhoedje na dan. Maar maakt het wat uit dat je die steeds moet gebruiken? Als ze maar drinkt toch? Of zeg ik nou weer iets doms ;)

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Jewel,

Jaa geniet zeker van mijn kleine.. probeer mijn bevalling te verwerken, praat er lekker veel over met mijn man. Scheelt echt dat hij erbij was..

Nadeel van TH is dat je die elke dag moet uitkoken en altijd bij je moet hebben. Opzich niet erg, ben al super blij dat ze het daarmee drinkt en ik niet meer hoef af te kolven. Desnoods zal ik altijd met een TH borstvoeding geven, als ze maar drinkt ja ;)

Je zegt dus niks doms hihi :)

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    even n korte reactie vanaf mn tel (lig nog in bed na n hel van n nacht...). Enise, wat n bevallingsverhaal! Juf van zwangerschapsgym zei al dat sterrekijkers moeilijker te bevallen zijn, dus petje af! En jewel, wat denkt die vrouw wel niet?! Uiteraard ga jij genieten van de kleine na de bevalling! Zo lang als jij wil ook! Lekker egoistisch van dat mens zeg... Ik zou er meteen klaar mee zijn, met zo'n mokkel! Wat denkt ze wel niet............ Hier dus n rotnacht achter de rug, alweer! We zijn eruit wat er aan de hand is: sophie heeft enorme last van darmkrampjes. Het is zo zielig om te zien! Ze is echt helemaal hysterisch gewoon. Schopt zelfs haar broek uit van de pijn en is nauwelijks te kalmeren. Nu gaan we vandaag probiotica kopen die daartegen zouden moeten helpen en mn zus heeft ook wat adviezen gegeven die zouden kunnen helpen (kamillethee en inbakeren mbv warme hydrofiele luiers). Ben dan benieuwd voor aankomende nacht... Nou, ik ga maar ns douchen. Moest echt ff reageren op jewel..........

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh Suus, wat zielig dat Sophie darmkrampjes heeft. Hopelijk helpt de probiotica en het inbakeren snel. De arme kleine schat....Maar even lekker douchen en ik hoop dat de volgende nacht wat beter gaat.

En idd ik ben er ook wel wat klaar mee, ik vond het zo'n rare reactie, het spookt me de hele tijd door het hoofd. Maar het zijn vrienden van ons, dus ik probeer het wat netjes te brengen. Maar nu voel ik mij wel minder schuldig als ik ze moet vertellen dat ik op zoek ga na een andere baan dat ik wrs niet meer kan oppassen ;)

Enise, is idd wel wat een nadeel dat je die dingen steeds moet uitkoken en meenemen, maar wat je ook zegt, ze drinkt! :D
    En fijn dat je met je man zo goed over de bevalling kan praten. Het is natuurlijk ook niet niks!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou Jewel, een echte vriend of vriendin zou zoiets nooit zeggen tegen je!! Zeker als ze zelf kinderen heeft want dan weet ze uit ervaring dat je ook van je eigen kindje moet kunnen genieten de eerste weken. Ik zou echt tegen haar zeggen dat je haar opmerking toch wel wat bizar vindt (zacht uitgedrukt).

En nu staan we tenminste niet bijna op de 2e pagina ;) Scheelde wel heel weinig! Wat is iedereen aan het doen?!

Wij hebben vanmiddag weer eventjes gereden in de auto. Hebben bij Etos Solgar ABC Dophilus gehaald tegen darmkrampen, kamilliethee bij C1000 ter verzachting van maag- en darmstelsel en Infacal bij Prenatal voor het geval de Solgar niet werkt. Ook heeft mn zus me laten zien hoe je een kleintje kan inbakeren mbv hydrofiele luiers en me uitgelegd hoe je een hydrofiele luier warm moet maken in de magnetron om die om dr buikje te wikkelen. Nou, met al deze adviezen en middeltjes zou het toch goed moeten komen zou je denken??? Ook gaan we Sophie voor het slapen badderen zodat ze lekker voldaan en uitgeput dr bedje in gaat. Ben erg benieuwd hoe de nacht zal verlopen. We gaan er vanuit dat de middeltjes niet meteen werken maar hopen ergens volg wk wel verbetering te zien. :)

Zijn er trouwens nog echo's of controles deze wk?? Waar is ons lijstje met afspraken e.d. gebleven???

Liefs Suus

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Tja, wat is iedereen aan het doen....;)
    Lieve meiden, ik heb het te druk met dingen doen.
    Ik kan hier echt niet meer op iedereen reageren, sorry:)

Jewel, wat naar dat ze zo reageert. Zij zou toch ook wel snappen dat het moeilijk is;) Meer begrip mag ze wel tonen hoor! Dikke knuf:)

Mijn meisje is voor het eerst erg lastig zeg maar. Ik ben verwend met wat we hadden. Ze heeft al meer dan 24 uur last van ontlasting, darmkrampjes en huilerige buien. We hebben haar (onder toezicht) op haar buik laten liggen en ze is toch rustig! Op een of andere manier geeft dat haar rust en vind zij het fijn. Maar normaal zou ik haar nooit zo laten slapen! Nu ligt zij zo'n 3 uur. Straks een flesje en daarna weer naar bed.

Oja Suus,

ik heb van mijn vrienden een aantal kleertjes gekregen van LIEF!
    Echt te schattig! Een roze broek en een grijs met roze gestreepte trui/jurkje. Een witte blouse had ik al in maat 62 maar nu heb ik 'm ook in maat 68:D Relaxt!

Linda,

ik was benieuwd naar je buik! Maar helaas geen nieuwe foto:)
    Kan je er weer een maken????

Voor de rest van de meiden,

fijne zondag!!!!!!

Liefs!

13. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik schrijf hier nog niet zoveel, maar dat komt denk ik omdat ik toch nog wel een heel klein beetje onzeker blijf zolang ik die 12 weken grens nog niet over ben. Maar ik doe mijn best en geniet wel hoor!! Het is alleen nog zo vreselijk onwerkelijk dat wij een babytje krijgen!!

Aan mijn lichaam zal het niet liggen hoor, heb van de week mijn eerste meegroei/borstvoedingsbh gekocht. Ben ineens 2 maten gegroeit en ik had al geen plankje met erwtjes...pff heb nu ineens cup E :$

Meiden ik vind het zo leuk om te lezen hoe jullie genieten van jullie meisjes!! Maar ik vind die buikkrampjes wel erg zielig..hoe is het vannacht gegaan suus?
    Waterlelie fijn dat ze op haar buik geen/weinig last heeft al zou ik dat ook wel weer heel erg eng vinden, maar ik neem aan dat jullie haar hartstikke goed in de gaten houden.

Ik ga de lijst even opzoeken en dan mijn gegevens aanvullen ;)

14. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    03-06-10: Confidence: 1 kindje
    11-06-10: Majo: één Mini-Mensje 'aan boord'
    12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)
    16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten

Afspraken bij gyn of vk
    23-11-09: Sooner controle vk
    24-11-09: Caruli controle gyn & bevallingsbespreking
    24-11-09: Confidence 12 weken (en 5 dagen) echo en gyn
    26-11-09: Pat intake verloskundige
    30-11-09: Sooner controle vk (en vriendje is jarig!!)
    12-11-09: Linda echo en gyn
    01-12-09: Caruli controle gyn
    02-12-09: Calani 12w4d echo bij gyn
    10-12-09: Majo hartje luisteren vk
    11-12-09: Bright 13 weken (en 4 dagen) echo VK

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum

Afspraken bij gyn of vk
    23-11-09: Sooner controle vk
    30-11-09: Sooner controle vk (en vriendje is jarig!!)
    11-12-09: Kleintje controle vk

Bevallen

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum

Afspraken bij gyn of vk
    23-11-09: Sooner diabetesverpleegkundige
    25-11-09: Sooner 1e controle gyn (mag niet meer naar de vk :()
    11-12-09: Kleintje controle vk

Bevallen

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hey Waterlelie, voor het eerst een beetje tegenwerking van Emma? Was het vandaag wat beter te doen?
    Wat leuk dat je Lief kleertjes hebt gekregen. Wat zijn ze leuk he?

Jewel, je moet ook die kindjes wel opzeggen, want je komt toch straks elke week 3 dagen naar de provincie Utrecht om op dat beebje van mij te passen? Haha ;)
    Moet ik denk ik wel flink wat voor bieden dan zeker? En een auto van de zaak natuurlijk?!

Pat, ja is ook spannend! Maar je schiet al zo erg op. Wat heerlijk he!!!!

Confidence, nog 2 nachtjes!

Esser, ben je nu alweer 'ns een keertje online. Wat ongezellig ben je! Zo zonder internet dan!

Suus, ik hoop zo dat het allemaal snel helpt, want het lijkt me zo hulpeloos als je dit aan moet zien. En je kunt dan maar niets doen lijkt het wel. En iedereen heeft zeker adviezen?
    Heb je eigenlijk al weer contact met je schoonloeder gehad?

Hier gaat het best goed. Ik voel me helemaal niet zo beroerd.
    Het spuiten van insuline gaat goed. Gelukkig had ik met mezelf injecteren net als een aantal van jullie al veel ervaring.
    Het moet weer in de zij en dat vind ik niet eng.
    Het is niet een heel hoge dosis.
    Het moet 3x per dag en 5x per dag moet ik prikken in de vinger en de spiegel checken. En ik moet goed opletten dat ik geen hypo's krijg. Nog niet gehad, dus gaat goed.
    Morgen word ik gebeld, moet ik de waardes doorgeven en dan hoor ik weer wat er verder gaat gebeuren.
    Woensdag a.s. voor het eerst naar de gyn, mag niet meer naar de vk. Vind ik wel een beetje raar/eng.
    Ik wil dan ook zeker weten hoe groot de baby nu is en of ze me echt nog tot het eind laten doorlopen met zo'n grote baby. Schrik. We shall see!

Kus van Sooner

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Pat, je schiet idd al op hoor!! Maar ik begrijp, gezien je voorgeschiedenis, dat je een stok achter de deur houdt...

Sooner, tjonge zeg, 8x pd prikken pd!! Nou hopelijk gaan ze je snel inleiden en hoef je het niet meer te doen :) In de meeste gevallen verdwijnt de zwangerschapsdiabetes vrijwel direct na de bevalling dus dat zou wel heel fijn zijn voor je! Hopelijk is dat ook zo tav je misselijkheid.

Wat moest ik trouwens om je lachen zeg... Schoonloeder!! Was er zelf nog niet op gekomen :D Heb er (nog) nix mee gedaan want elke keer geen gelegenheid voor gehad. Had het wel afgelopen week kunnen doen, toen was ze hier op bezoek samen met dr man, maar manlief was niet thuis dus dan voelde ik het zo 2 tegen 1 (ook al weet ik dat haar man zich er niet mee zou bemoeien hoor). Ik heb ook het idee dat het nix meer uit zou maken dus heb manlief gezegd dat ik het niet ga zeggen tegen dr. Consequentie is dan wel dat als er nog een keer zoiets gebeurt, dat zij dan 1 maand lang de toegang wordt ontzegd tot ons huis en uiteraard ook dat manlief 1 maand lang niet met Sophie bij haar langs mag gaan. Oftewel, als ze me nog een keer kwetst, mag ze een maand lang haar kleindochter niet zien. Zo, dan voelt ze het maar en gaat ze maar lekker op de blaren zitten. :) Manlief is er allemaal niet blij mee maar ja, ik zei al tegen m dat ie getrouwd is met iemand die tot nu toe al heel veel heeft gepikt van dr (wellicht meer dan iemand anders zou doen) maar dat de maat vol is nu. Op zich is er nix aan de hand als zij zich gedraagt vanaf nu maar ik weet (en hij natuurlijk ook) dat ze ooit weer een misstap zal begaan. En of dat dit jaar al gebeurt, weet ik niet, maar zeker in 2010. Let maar op mijn woorden ladies!!! ;)

Nou, inmiddels ben ik ruim 1 uur verder na het begin van dit berichtje want Sophie moest ff een schone luier, schone kleren en een fles waarna ze vrijwel direct last kreeg van dr maag en darmen. Uiteindelijk is ze na 45 min in slaap gevallen op mn borst en nu ligt ze net 5 min in dr ledikantje. Ben benieuwd hoe lang het stil blijft... Vrees niet lang want ik hoor dr al door de babyfoon :(
    Daar gaan we weer.....................

Liefs Suus

19. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Nog 1 nachtje slapen whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    sooner wat fijn dat je je wat beter voelt....en dat het spuiten goed gaat...ik hoop dat ze je niet te lang laten lopen op deze manier....

confidence nog 1 nachtje spannend hoor....kan ik me nog wel herinneren ik heb de uurtjes voor de afspraak wat af gespuugt van de zenuwen...

suus jammer dat ze zo last heb van de darmkrampjes, misschien is babymassage iets voor jullie..de voetjes masseren wil ook wel eens helpen daar zitten ook heel veel darm puntenin......

ik heb vandaag ook weer mijn controle...ben benieuwd hoe ze ligt....de tijd gaat nu echt opschieten zeg..spannend hoor...

Deel Deze Pagina