Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He enise, ik heb tot nu toe ook helemaal geen last gehad van nare kwaaltjes. Ook nooit misselijk geweest. Net als jij alleen maar moe moe en nog eens moe. Misschien ook een meisje hihi ;) :D

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus ; joehoe meid! Geweldig nieuws.....hop hop hop, op naar de vlos! ;)

Waterlelie ; een meisje! Helemaal super! Lekker van de frutseltjes, zoete kleurtjes etc etc
    Geniet van alle voorbereidingen en shoppen op meidenspul.

Pekske; he bah.............das weer even schrikken meid. Niet fijn.....
    Hoe voel je je verder?

Sorry meiden.....maar houd het verder even kort voor vandaag.... (even ego....)
    Morgen om 10.20u. de eerste echo en ga helemaal op aan de zenuwen.....!
    Volgens mij vind ik dit NOG spannender dan wachten tot de testdag en posi testen.....
    Hoop zoooo dat ik morgen goed nieuws kan komen brengen hier.

liefs een zenuwachtige Esser

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pekske:
    Ik hoop dat het daar bij blijft en dat het gauw ophoudt! Het mag nu toch wel eens klaar zijn toch?!

Esser:
    Heel veel geluk morgen!
    Wij zagen met 6.3 een prachtig hartje!

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Elmo: gefeliciteerd met de goeie echo!

Esser: heel veel succes morgen, hier draaien de duimen. Vroeg op bed, dan is het snel morgen.

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Esser, veel succes meid!! Zeker spannend om naar een echo te gaan hehe :D

Waterlelie, wie weet!! Maar ik heb het gevoel dat het een jongetje is.. maar we zullen zien hihi :D :D

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Wat veel goed nieuws.

Enne pekske, we slepen je er wel doorheen. Je weet dat het vaak erbij hoort, he! Het hoeft echt niets te betekenen. Goed rusten, goed drinken, goed eten. Dan komt het allemaal goed.
    We duimen voor je.

Heej Esser, laat je morgen gelijk even weten als je terug bent. Ik lig toch de hele dag op bed, dus kan ik je mooi in de gaten houden.

Ga ik nu even de fotootjes van Waterlelie bekijken. Leuk hoor; een meisje.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, en en en?? (ik ben vrij snel want volgens mij moet je pas rond 11-en?)

Hier ging het vanmorgen zeer slecht. Heb een patient weg moeten sturen tijdens de behandeling (gelukkig kon dat) want ik voelde aankomen dat ik zou gaan flauwvallen. Komt natuurlijk door die bloeddruk van 105/55. Uiteindelijk niet flauwgevallen maar wel daarna boven de wc gehangen :( Was uiteraard compleet overstuur want was alleen en voelde me alles behalve goed. Nu nog steeds zo slap als een vaatdoek maar wel gewerkt vanaf 9.30 uur. Liefst ga ik naar huis de rest van de dag maar ik kijk even of ik het nog volhoud. Wat heel zwaar gaat worden volgens mij.........

Meiden, ik moet nu weer door, ga nog snel een bouillon klaar maken, schijnt door het zout iets bloeddrukverhogend te werken........

Liefs Suus

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @ESSER, HOE IS HET GEGAAN? We zijn benieuwd :)

@nightelf79, Wanneer hebben jullie dan een echo? Leuk dat jij het geslacht ook wilt weten.

@pekske, Meis..hoe gaat ie? Is het bloeden al gestopt?

@suus, en met jou? Doet het soepje beetje zn werk?

9. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @waterlelie, ben je al een beetje weer op aarde terechtgekomen of hang je nog ergens in de wolken?

@suus, doe je wel heel voorzichtig? Als het echt niet gaat, dan gaat het echt niet he.
    Een waarheid als een koe

@Esser: VERTEL VERTEL VERTEL

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Waterlelie: 16 juni hebben wij de 20-weekse echo, hopelijk komen we dan ook te weten wat het wordt.

@Susan: voel je je al wat beter?

@Esser: hoe is het gegaan?

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier nog steeds een vrij zwak gestel. Heb nu pauze, alleen maar 30min :( Normaal heb ik een uur dus dat is wel even balen! Nu dus snel eten en mn hondje uitlaten ook nog. Mn buik blijft rommelen dus ben steeds bang dat ik weer naar de wc moet rennen. Werk geeft wel fijne afleiding hoor maar tjonge, was het maar half 5...

Esser, waar blijf je nou? Ik ben nu wel een beetje bang dat je niet zulk goed nieuws hebt........ (of ik ben enorm ongeduldig!)

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hier is het weer gestopt......gek word je er toch van....
    verder zijn alle kwaaltjes nog heel erg aanwezig dus het zal wel goed zijn...maar wat ben ik blij als ik die 12 weken voorbij ben...

esser hoe was jou echo?? ben je het lekker aan het vieren zeker....
    elmo fijn dat jou echo ook goed was...

susan pas je wel een beetje op...van drop krijg je ook wat hogere bloeddruk...
    ik heb die aanvallen ook wel door die jij zegt...als ik dan wat zoets eet word het juist wat minder...

nou dan ga ik nog maar effe wachten op esser........

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Meiden;

Jaaaaa!!!!!! Hartje klopt!
    Alles zag er goed uit en frummel ligt precies op schema: 6 weken en 4 dagen.
    Is 6,7 mm groot (klein) ;)
    Zo super blij! Nu op 3 juni de volgende echo!

liefs een dolgelukkige Esser :) :) :)

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hehe, daar ben je!!! Oh wat een fijn nieuws! Opluchting he?! Nou, probeer nu lekker te genieten en 3 juni nog meer zekerheid! Hoe ver ben je dan precies? (even geen zin/tijd om nu uit te rekenen nl)

Esser, gefeliciteerd!! Het is jullie oko van harte gegund na zoveel jaren. :)

Pekske, wat betreft die bloedingen, alles is nu beter doorbloed dus het gebeurt vrij vaak dat er bloedverlies optreedt. Bedenk, het hartje klopt, dus dat is al de 1e grote stap! :)

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Esser, wat geweldig!!!! En nu lekker genieten!

Meiden, heb vandaag EINDELIJK het hartje gevonden van de kleine.. ik hoorde hem nog in de verte, maar hij ging heeel snel :D :D :D I am happy :D

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Geweldig goed nieuws, Esser :D En nu lekker gaan genieten!

Goed dat je het hartje gevonden hebt, Enise

17. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jaaah esser gelukkig!!!

goed van je enise dat je het hartje hebt gevonden...lijkt me echt leuk...
    ik denk dat ik straks ook zo`n ding ga aanschaffen...

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Joepie Esser gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk he!!

19. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hiiii,

@Esser: Wat een supergoed nieuws :)!!!! Wat een heerlijk gevoel he! De belangrijkste stap heb je nu gezet, de 12 weken volgt vanzelf. Geniet er van!!

@Petske: Fijn dat het bloeden gestopt is maar Suus heeft gelijk, alles is nu zo goed doorbloed dat er snel een vaatje kan knappen. Ik snap heel goed hoor dat het je onzeker maakt maar probeer te genieten, je hebt een hartje zien kloppen en alles was goed en over niet al te lang heb jij ook de 12 weken gehaald :)

@Enise: Wat super dat je het hartje hebt gevonden!!! Ik ga stiekem ook ff op marktplaats snuffelen :)

@Suus: Zorg je wel goed voor je zelf? Als het niet meer gaat gewoon naar huis, jij en beebje zijn nu even het belangrijkst. Sterkte in ieder geval!

@Sooner/Lelie/Nightelf/Elmo: Met jullie ook alles goed? Alvast een heel fijn weekend! :)

Wij hadden vanochtend de combinatietets (nekplooi meting) en een fantastische uitslag!! Risico gebaseerd op leeftijd is 1:260 (35 jaar) en onze uitslag was 1:3368. Dat kwam vlgs de echoscopiste overeen met de kans die een 15e jarige heeft (hahahaha :)) om een kindje met het syndroom van Down te krijgen. Verder kregen we een half uur durende echo (eindelijk uitwendig :)) Het is al echt een beebje!! Hij/zij zwaaide naar ons en je ziet echt al een gezichtje, handjes en voetjes. Onze wup is nu 5,6 cm. Ik ben direct mijn eerste babysokjes gaan kopen om het te vieren!! :)

Vriendje is tot vanavond de deur uit en ik heb een verwendag ingevoerd. Heb lekkere luxe make up en crempjes gekocht. Weleda schuimbad genomen (mag van de VK!) en de haren geverfd. Strx met lekkere hapjes en tijdschriften op d bank dvd'tjes kijken. :) :)

Fijn weekend allemaal!!!

x Ciara

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wauw ciara dat klinkt echt heel leuk ..
    lijkt me een leuk moment om dat allemaal te zien....
    gelukkig is alles goed....
    lekker genieten nu en lekker rustig aan doen en jezelf verwennen.....
    ik zal dat tegen die tijd ook zeker gaan doen...
    als ik uit het ziekenhuis kom en dat onderzoek is goed dan ga ik eerst een mooi pakje kopen ofzo hahahahha

Deel Deze Pagina