nog geen nieuws van confidence......we wachten geduldig af.. ik had gister de controle en ik had dezelfde bloeddruk als jou caruli, was bij mij gewoon prima, daarvoor was ie ook veel lager...raar he dat ze in het ene ziekenhuis het zo doen dan in het andere.. waarom krijg jij een keizersnede?? hier is de kleine meid gister gedraait en ligt nu met der koppie naar beneden, dus ik hoop op een spontane bevalling...ze ligt nog steeds wel los en kan dus zo weer draaien... 7 dec terug komen... verder rond wandelen met krukken en heel rustig aan doen met mijn bekken... lekker tijd uit zitten dus......... nou kom straks wel weer effe terug om te kijken of er nieuws is van confidence
confidence had al geschreven dat ze vanavond pas verslag uit zou brengen pekske: fijn dat je meissie nu goed ligt, hopelijk blijft ze zo liggen! mijn bloeddruk is altijd 60/90 geweest en nu is dit dus de hoogste die ik ooit gehad heb en aangezien ik ook wat klachten heb wil de gyn voor de zekerheid kijken of het geen evt beginnende zwangerschapsvergiftiging is maar denk het niet hoor, denk gewoon dat hij omhoog gaat door de laatste loodjes. ik krijg een ks vanwege de risico's de we lopen en ook mede door het verleden casey ks en tygo.. dat verkeerd liep.
ok dan, das wel een raar gevoel denk ik dat je nu gewoon weet wanneer de baby komt... mijn bloeddruk was ook altijd laag hoor, maar misschien is het ook wel normaal dat ie op het eind wat hoger word.. maar ja een keertje extra checken kan nooit kwaad he.. ik hoop dat ze snel indaald, dan krijg ik wat meer lucht hahahhahah word wel erg vol nou boven in mijn buik.. spannend dus voor jou nu je weet wanneer hij geboren word..ben benieuwd of jij daarmee ook de 1ste van ons bent....
Hey Pekske en Caruli...zie dat jullie de laatste weken ingaan...!!! Wou jullie heel veel succes wensen....liefs !!!
Wahaaa Caruli, nu weet ik niet eens of je eerder zal zijn of later dan ik. Zo'n ks doen ze ook nog wel eens ietsje eerder. Maar ik zal geduldig zijn hoor en je niet uithoren, haha. Stitchie, meid, wat ben jij ineens ver. Wat is de tijd snel gegaan, ik dacht dat je ergens in de 2. nog zat. Het lijkt mij heel zwaar om tot 4 weken vantevoren door te gaan. Suus, wat fijn dat Sophie het iets beter doet. Wat zul je dat raar vinden dat ze vannacht niet bij jullie op de kamer ligt. Oef denk je echt dat ik mijn koffertje mee moet nemen? Mijn vriend is er niet eens bij, we dachten dat het nog wel ff zou duren. Maar je hebt wel gelijk natuurlijk, als het niet helemaal o.k. is dan blijf ik natuurlijk gelijk. Mmm toch maar meenemen in de kofferbak dan. En mijn vriend kan er in een uurtje zijn, dus dat is ook wel o.k. Woehaa. Ik zal me morgenochtend zo snel mogelijk melden, dan weten jullie dat ik weer thuis ben. Pekske, jij gaat ook goed door. Petje af hoor met je krukken! En gelukkig verder ook goed nieuws met het omdraaien. Enne.. indalen maar!!! Nog ff wachten op Confidence!
Hey Meiden ik ben er weer Alles is goed, het is tijd om te genieten Alles zat erop en eraan, hartje mooi horen kloppen en bewoog goed Volgens echoscopiste zijn we 5 juni uitgerekend, maar de gyn zegt dat we gewoon 4 juni aanhouden ivm de telling vanaf de TP Dus dan zijn we vandaag 12 weken en 4 dagen ( 1 dagje terug ) De gyn zei dat het er allemaal goed uitzag en we echt wel mochten geloven dat het nu goed gaat komen ( garanties heb je immers nooit) Dus het advies: genieten!!!! Het was zo leuk om de kleine te zien, zag al echt neusje en beentjes en voetjes enz. We zijn langzaam begonnen met onze vriendenkring in te lichten en wat een gewedlige reacties Mijn moeder ( die het overigens al wist) bedankte me voor het goede nieuws en dat ik haar oma maakte, lief he? Het blijft eng meiden, maar ik ga echt genieten en vanaf nu vanalles plannen Kraamzorg, alvast orienteren voor opvang, bij vriendin spulletjes uitzoeken die we mogen overnemen, enz. Ik ga nu nog even verder met de rest inlichten en ik zal van de week onze kleine showen in mijn album 8) Fijne avond alemaal, die van mij kan niet meer stuk
Confidence, wat ontzettend fijn voor je zeg!!! Ik hoop ook dat je nu echt meer kan genieten Er zullen vast wel momenten komen dat je weer gaat twijfelen maar hopelijk komen die minder vaak voor. En wellicht toch af en toe wat extra echo's inplannen he, bij zo'n echocentrum! Sooner, zou idd voor de zekerheid maar je koffertje meenemen hoor, zeker als je kerel een uur verderop zit! Ben erg benieuwd! Wie is je buddy? Ik verwacht wel snelle updates hoor van je buddy!! Desnoods wil ik m ook wel zijn: een soort back-up buddy! Pekske, en je kleintje is gedraaid!! Wat ontzettend fijn! Nu lekker indalen dus zodat ze niet terug kan draaien Een hogere bloeddruk aan het einde van de zwangerschap is wel normaal hoor, zolang die natuurlijk niet TE hoog is natuurlijk. Caruli, hoop dat je geen beginnende zwangerschapsvergiftiging hebt! Ik duim voor je meid! Wij gaan hier ff eten! Sophie heeft dr buikje al vol en ligt nu heerlijk te huilen in dr ledikantje in haar eigen kamer.
Confidence: geweldig nieuws! Hoop dat het nu lukt om lekker op die roze of blauwe wolk te gaan zitten en te gaan genieten van het feit dat het helemaal goed is met de kleine. Sooner: ik zou de vluchtkoffer ook maar meenemen naar het ziekenhuis. Beter mee verlegen dan om verlegen.......... Hou morgen trouw de wacht bij de pc om op nieuws te wachten van je. Hoop toch echt dat ze je iig een utierste datum geven.
confidence joehoeeeeeeeeee fijn dat alles goed was en nu lekker gaan genieten he!!!!! ik heb sinds vanmiddag toch veel harde buiken...echt niet normaal meer en dan ook en lekkere druk naar beneden...misschien indalen??? krijg wel een druk gevoel in mijn hoofd ook tijdens een harde buik..dus als het zo door gaat ga ik toch maar es vragen of dat wel normaal is denk ik...ze beweegt ook ineens niet meer zoveel....en dat valt echt op met die kleine van ons want die is altijd erg nadrukkelijk aanwezig geweest
confidence: super nieuws meid gefeliciteerd weer met de goede echo pekske: als je het niet vertrouwd aan de bel trekken hoor! maar kan goed van het indalen komen... ach meiden weet je wat het is, nu we weten wanneer hij er uiterlijk zal zijn zul je net zien dat ie eerder wil komen hihi wel jammer dat mannetje het geheim wil houden, maar snap hem wel hoor het geslacht weet iedereen al en anders is niks meer een verrassing sooner: veel succes morgen bij de gyn
Hey meiden, confidence, wat super zeg! Geniet lekker van je zwangerschap. Caruli, sooner, pekske, nou de laatste weken dames echt spannend hoor! Hier gaat alles goed. Ben de hele dag met de kleine bezig. Vrijdag gaan we voor het eerst de deur uit. Ja ben al zo lang niet meer buiten geweest. Morgen heb ik intake met const. Bureau ben benieuwd of mijn meid is aangekomen. Ze heeft nog steeds maat 50. 56 is nog te groot. Echt een kleine meid.
lekker van genieten enise dat ze niet zo groot is...ze zijn toch al zo snel groot vind ik... veel plezier vrijdag als je voor het eerst op pad gaat.....
Confidence, yeah!! Ik ben blij voor jullie dat alles goed is en dat julllie nou eindlijk kunnen genieten!!! Heerlijk gevoel hè? En leuk is het om het iedereen te vertellen, dan wordt het écht echt!! Veel plezier met alles 'regele' en vertellen!!! Pekske, dat kan idd het indalen zijn wat je voelt, maar als je het niet vertrouwd bellen hoor! Daar zijn ze voor! Caruli, hihi lijkt mij ook een gek idee om te weten wanneer de kleine komt. Maar het kan nog anders hè, kijk maar naar Suus... Gek dat je bloeddruk ineens veel hoger is, al is nog lang niet té hoog Suus, en hoe ging de eerste nacht dat Sophie in haar eigen kamertje sliep? Hebben jullie nu ook wat meer rust gekregen? Enise, fijn dat alles goed gaat met jullie! En idd ze worden al zo snel groot, dus geniet er maar van dat ze nog zo klein is. Al is het wel normaal dat ze na 2 weken toch nog in 50/56 passen toch? Sooner, waar ben je?? Hopelijk thuis....Zal toch nog even op mijn mob kijken als ik toch geen berichtje van je heb gekregen...........nee niks.... Of misschien ben je ondertussen aan het bevallen.....hihi we wachten maar af We hebben zondag alle meubeltjes naar boven gesjouwd en het kamertje ingericht!! Wat staat dat leuk zeg! Bedje ook al even opgemaakt, is nog wel onwerkelijk dat daar straks ons kindje in komt te liggen...Ik zal z.s.m. wat foto's maken!
Nou hier ben ik weer hoor, gewoon thuis Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Ik was best nerveus. Had een lijstje gemaakt met alle vragen en ben goed geholpen. Dus ik ben wat rustiger nu. De beeb is ca. 3500 gram (voor zover ze dat natuurlijk goed kunnen meten). Elke week komt er ca 150 gram bij. Dus valt eigenlijk nog wel mee. Het zal wel een flinke baby zijn, maar de gyn zei ook dat ze in NL echt niet meer opkijken van een flinke 8-ponder. Ze is nog niet ingedaald, dus helemaal nog niet toe aan een bevalling en ik dus waarschijnlijk ook niet. Volgende week een gewone controle. De week erna (dan ben ik 39 weken) een echo voor de groei en een uitgebreide controle. Dan wordt bekeken wat er gaat gebeuren. De gyn wil me niet over tijd laten lopen. Maar dan moet voor een evt inleiding in die week erna (v.a. 14 dec) mijn lichaam wel klaar zijn. Als ik bevallen ben, dan wordt beeb goed in de gaten gehouden. Dat betekent dus inderdaad ff in het zkh blijven. Maar als ze het heel goed doet, kan ik best na 24 of 48 naar huis mogen met mijn lieve vriend en de beeb. In principe ligt ze bij mij op de kamer. Alleen als ze het niet zo goed doet, dan moet ze naar een andere afdeling. Nou ja, misschien een heel oninteressant verhaal voor jullie. Maar ik vond het wel fijn om het in te typen, dan onthoud ik alles beter Confidence, ik had wel gekeken gisteravond hoor, maar geen tijd gehad om te reageren. HARTSTIKKE MOOI!! Eindelijk 'ns een beetje genieten! Suus, ik heb twee buddies, Esser en Jewel. Maar als je me een PB stuurt met je 06, dan sms ik je tzt ook! Oh en moet heel eerlijk bekennen dat ik schoonloeder niet zelf heb bedacht. Maar wel een hilarische benaming he!! Pekske, sowieso ff bellen als je het niet vertrouwt, maar mijn beeb beweegt zich sinds ca. 1,5 week ook iets minder, of eigenlijk vooral anders. Het is meer schuiven, dan echt bewegen. Geen ruimte meer, denk ik. Enise, veel plezier alvast voor vrijdag. Geniet er lekker van he! Het gaat inderdaad zoooo hard. Jewel, wat leuk van je meubeltjes, wat wordt het echt he. Wahoe. Eng. ESSER, ik mis je zo!!!! Regel die verbinding nou eens!!!
wel fijn dat je nou precies weet hoe alles in zijn werk gaat sooner...dan krijg je toch al wel wat rust denk ik... hier vanmorgen een deel van de slijmprop verloren...dat ken ik nog want ik ben al eerder bevallen... ik heb nog steeds heel veel harde buiken ... ben nu maar begonnen met alles te poetsen en ik moest de dekentjes nog uit wassen... als het zo blijft rommelen haal ik dec. zometeen niet eens... zodra ik ga zitten krijg ik veel harde buiken.......spannend hoor
Spannend Pekske! Klinkt idd alsof je december niet gaat halen. Enise: zo te lezen geniet je heerlijk van je meisje! Ook hier is maat 56 nog te groot hoor. Ik krul alle mouwtjes op en de proekspijpjes als ze eens iets in 56 aan heeft. Ik heb niet zoveel in 50 (3 setjes), vind het nl zonde om dat nog bij te kopen. Sooner: fijn dat je heel wat wijzer bent geworden. En 3500 gram op deze termijn valt best nog wel mee toch? Toen ik opgenomen werd, was mn lichaam ook nog niet klaar om te bevallen (Amber was al wel ingedaald), maar ik heb toen een veter gekregen om mn baarmoedermond rijp te maken. Jewel: yay, het kamertje is ingericht! Ben erg benieuwd naar je foto's! Lukt het een beetje om het wat rustiger aan te doen?
Lieve Pekske, Weet je nog wie ik ben??? We zaten samen toen op het wachtbankje....ook ik had één cryo tp in D'dorf!!! Jammer genoeg ging het toen bij mij mis!!! Zo nu en dan ben ik even aan het bij lezen geslagen maar ben er wel één dik half jaar uit geweest....wou even niet meer. Maar goed zijn nu weer druk bezig en dacht even spieken hoe het met Pekske is...... Meid wat is het spannend allemaal.....ik wil je vanaf hier alvast heel veel succes wensen. Liefs Stef
@Confidence: Van harte gefeliciteerd met jullie goed echo!! En nu idd lekker proberen te genieten!! @Caruli: Tjee....jullie hebben gewoon dé datum al!! Spannend zeg!! Hopelijk valt het met je bloeddruk allemaal mee!! @Jewel: Leuk dat jullie het kamertje klaar hebben!! BEn benieuwd naar de foto's. V/h wknd bij vriendin kamertje bekeken, ook zo leuk...krijg er dan ook helemaal zin in. Maar wij wachten denk ik eerst maar eens even de 20 wkn af voor we ons daar mee bezig gaan houden. Kijken doen we natuurlijk wel voor die tijd. @Pekske: Wat spannend klinkt dat bij jou allemaal. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren (of hoe kort...). @Suus: Hoe ging het...de eerste nacht alleen in haar kamertje?! Zij én jullie beter geslapen? @Sooner: Fijn dat het goed was bij de gyn. Veel nieuwe info gekrege dus...voor jullie ook spannend allemaal...hopeljk daalt ze snel wat in en kan ze over paar kleine weekjes gehaald worden?! Hier vandaag weer geluk gehad met werk. Collega uit nachtdienst belde om 5.50 uur vanmorgen (5.55 uur stond m'n wekker). Of ik vandaag ook vrij wilde....was weer voldoende personeel. Nou...ja dus!! Heb me omgedraid en heb tot 9.30 uur geslapen. Straks nog wel even oor een werkoverleg naar het werk en morgen weer de nachtdienst in voor 3 nachten....ben benieuwd... Nog ff een vraagje....iemand van jullie ook in begin v/d zwangerschap last gehad van z'n stuitje....?? Alsof ie soms ineens op slot schiet. Pijn trekt dan door naar m'n bil en onderrug. Heb het nu een week of 3 en schiet er da ineens in. Soms tijdens lopen, kan dan even geen stap meer verzetten en vaak bij opstaan na zitten. Manlief moest zelf naar huisarts van de week en gooide een balletje op...zei dat het komt door de hormonen en dat alles dan wat weker wordt, m.n. kraakbeen enzo. In later stadium dan mogelijk meer kans op bekkeninstabilteit....nou....daar zit ik dus echt niet op te wachten hoor!! Iemand van jullie ervaring hiermee? Zal 10/12 ook ff balletje opgooien bij de vk....misschien voortijdig fysio oid starten?? Misselijkheid lijkt hier op sommige dgn wat minder te worden gelukkig.... Lfs Majo
hey stef....ja ik weet nog wel wie je bent ja, jij hebt nu toch weer een tp gehad pas?? jij zit op dewachtbank toch.....lekker spannend...wanneer mag je testen? ik hoop dat je dit keer eens eindelijk geluk gaat hebben!! ik hou je in de smiezen............