Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Confidence: wat heerlijk dat je het hebt verteld op je werk en dan zulke geweldige reacties! Heb je fijn geshopt bij de Prenatal?

Esser: eindelijk weer online? Ook al zo lekker verwend met shoppen, heerlijk. Kan me voorstellen dat je zo je verlof wel doorkomt.

Sooner: je hebt het er wel druk mee met al die ziekenhuisafspraakjes. Wat een raar/ eng idee dat je vriend nu ook moet leren prikken, voor het geval dat.

Ga er weer vandoor, Amber is wakker!

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jee dames, we waren 'verdwenen' naar de 2e pagina.......is dat wat! Dat moeten we toch echt voorkomen hoor ;)
    Hoe is het met jullie? Aan het genieten van het weekend?
    Of ook naar buiten aan het kijken naar het o zo slechte weer?
    Wat een drama zeg.............op en top hollands, bleh..........

Hier gister door zuslief nog verwend met een muziekmobiel en een boxzak. Zo leuk! Was wel weer erg moe........... Twee dagen wat shoppen kan dus echt niet meer, hoe bizar........
    Vanochtend extra uitgeslapen en nu gaat het wel weer, moet dus toch in de gaten houden niet teveel te doen.
    Vanmiddag verjaardag van mijn schoonbroer, maar goed dat is alleen maar zitten en wat buurten en that's it.
    Fijn weekend!
    Liefs

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Esser, leuk dat je een mobiel en boxzak hebt gekregen van je zus! En idd shoppen wordt steeds vermoeiender ;) Ik merk het de laatste week nu, ik hoef maar iets te doen en ben daarna bekaf. Vind het wel moeilijk om dan rustig aan te doen, er moet nog zoveel gebeuren...Ik zal moeders eens vragen of die hier eens een weekend komt, kunnen we dan samen het huis even van top tot teen schoonmaken. Ik ben al bekaf na het stofzuigen!

Het is hier ook slecht weer zeg! Vanmiddag maar even ompielen in de babykamer :) We hebben een muursticker besteld van het versje van slaap kindje slaap, dus die nog even opplakken en even wegzwijmelen in het kamertje ;)
    Ik was zonet de ouders van nu aan het lezen en daar stond een bel en win actie in. Normaal doe ik daar nooit aan mee, maar ik dacht; ik kan het altijd proberen...en ja hoor...ik heb een muziek mobietl t.w.v €80 gewonnen! Ik ben nog steeds wat verbouwereerd, we winnen nooit iets met zulke acties....Eind januari krijg ik hem pas, mooi optijd nog hopelijk voor de bevalling ;)

Nog leuke plannen voor het weekend?

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haaay,

Hier is het ook bagger weer. Maar volgens buienradar is het straks droog en gaan we eventjes naar de stad. Sint cadeautjes kopen. We willen ook voor beide omas nog iets kopen waarmee we vertellen dat we een jongen krijgen. Ze zitten namelijk al 2 weekn te zeuren en ik denk datwij het niet nog 17 weken volhouden niks te zeggen. Heb ook zin om de meubeltjes te gaan halen bij ikea maar dat gaan we pas doen na mijn presentatie. En moeten we weer een auto regelen enzo, zucht..... Wil het kamertje zo graag af maken en alle spulletjes een plekje gaan geven. OVer twee weken komt mijn beste vriendin ook weer voor een weekend dus dan wil ik het wel afhebben. Wie weet wanneer ze weer hier is omdat ze 8 dagen voor mij is uitgerekend. En de eerste die bevalt zal bezoek krijgen :p:p omdat we 250 km uit elkaar wonen.
    Vanavond misschien uit eten of naar de bios omdat ik mijn eerste salaris al ontvangen heb :). En nog een beetje aan mijn presentatie werken, want woensdag is al eng dicht bij.

Grr het gaat nog harder regenen, lijkt wel herfst.

Enhoe is het met de rest?

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    ow nu hagelt het zelfs :S

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zo, kom hier vroeg ook eventjes blieken. Onrustige nacht gehad, en voel me wat naar...........Blijf maar last houden van kortademigheid en misselijk voelen, bleh............
    Herkennen jullie daar wat van meiden?
    Ga i.i.g m'n kopje thee maar eens drinken, en kijken of ik later in de ochtend weer m'n bedje weer in kan.
    liefs

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: gefeliciteerd! Leuke mobiel is dat. Ik heb een abo op de 'ouders van nu'en ook nog nooit meegedaan met die acties. Ga straks toch maar eens proberen, wie weet......

Esser: voel je je al weer wat beter?

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, ik ken dat misselijke gevoel hoor, zo tegen het einde! Je buik is nu natuurlijk enorm en de kleine man is vast nog niet (helemaal) ingedaald dus dat drukt lekker tegen je maag aan. Ook drukt hij tegen je longen en is je conditie bar en bar slecht dus vandaar je kortademigheid. Heel vervelend maar het zal beter gaan als de kleine man lekker vast in je bekken ligt. :)
    Houd je het verder nog wel vol? Plan je niet teveel dingen in? Rustig aan blijven doen he!

Jewel, wat goed dat je de prijs hebt gewonnen! En nog wel een muziekbox van Euro 80,-!! Nu ga je dus vaker meedoen?? ;) Hoe voel jij je inmiddels? Gaat snel allemaal he...

Sooner, heb je je vriend al leren prikken 'voor het geval dat', waar we niet vanuit gaan?? Hoe voel jij je verder?? Merk je nou zelf (lichamelijk) verschil tussen voor het insuline-spuiten en nu je dat wel moet doen?

Hier gaat alles nog goed hoor! Sophie doet het keurig: eet goed, slaapt 's nachts ook prima en is ontzettend lief en mooi! Wat misschien vreemd is.........ik mis mn bolle buik!!! Ik heb al een paar keer tegen manlief gezegd dat ik zo weer zwanger zou willen zijn, niet dat ik nu al een 2e zou willen hoor (pfff, wat een werk erbij dan). We hebben dus afgesproken dat ik de komende 6 mnd aan de pil ga en daarna weer stop met de anticonceptie. Zijn mannetjes zijn toch niet voldoende en snel genoeg aanwezig maar ik mag de 1e 6 mnd echt onder geen voorwaarde zwanger worden (vooral niet vanwege de ks) dus daar wil ik het niet op gokken en daarna zien we wel! Iig willen we met een 2e niet al te lang wachten dus denk dat we daarna 6 mnd gewoon zien wat er gebeurt, en dan maar ns het zkh gaan bellen om de cryo's te gebruiken :D Zou toch wat zijn als we daar ook meteen zwanger door worden!!! Maar 1 punctie gehad dan! Zoveel geluk zal ik vast niet hebben....... ;)

Ik begreep dat er wat baby-foto's gespamd moesten worden?? Nou bij deze dan :)

Ik ga me nu lekker achter de tv nestelen en met manlief naar Ajax kijken!

Liefs Suus
    Met alle andere meiden alles goed?

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: ik heb gebeld voor de domosat, maar helaas.......

Jullie willen graag spam? Komt ie dan:

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    En nog eentje om het af te leren

11. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wat een knappe babies hier allemaal, dus kan nie missen dat die van ons er helemaal goed tussen gaan passen!!

esser ik heb dat ook hoor....dat misselijke vooral en als ik op bed lig word ik ook kortademig...is geen fijn gevoel...nog effe volhouden...we zijn zo aan de beurt

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik heb er ook nog eentje van vandaag (die minder korrelig is).

Mochten jullie je afvragen wat die gekke rode vlek is tussen haar ogen... dat is een ooievaarsbeet. Zou nog weg moeten gaan maar dat kan nog wel eventjes duren. Ze heeft er ook zo eentje op dr achterhoofd :D

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Heerlijk al die 'spam' foto's! ;) Daar wordt een mens toch helemaal blij van! Fijn om te lezen mama's dat het goed gaat met jullie en die prachtige tutjes ;)

Ook fijn om te lezen dat jullie ook die klachten herkennen. Pekske, idd, het hoort allemaal bij het einde............maar evengoed wordt ik er zo nu en dan wel horendol en wat verdrietig van. Net ook weer bij manlief een fikse huilbui gehad en komen er voldoende donderjagen op me af of ik het met de bevallling en de kleine man straks allemaal wel kan en ga redden..... Heerlijk die hormonen en onzekerheden.....NOT!!

Zucht.....ga nog even internetten (huis is nl weer aan kant) en dan dadelijk eens een heeeeeeele lange warme douche nemen. Manlief is nl zelf ook even lekker aan het uitwaaien met golfen ;)

Veel knuffels voor wie ze dan ook gebruiken kan!
    liefs

14. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey Meiden,

Even tijd voor jullie zo vlak voor ik "so you think you can dance" ga kijken.

Ik zal proberen even kort op iedereen te reageren

Ciara, ik las dat jullie volgend weekend weg gaan met jullie kleine meid? ( ja ik lees ook op andere topics ;)) Wat zal dat heerlijk zijn, zo`n 1e sinterklaas met de kleine erbij.

Bright, bijna 12 weken!!!! wauw, Hoe voel je je?
    Je moet wel nog 1,5 week wachten op de echo he?

Sooner, wat vreselijk dat je nu nog zo gepest wordt ana het eind van je zwangerschap.
    Dat bloedapparaatje gebruik ik op het werk ook, en ook onze patienten vinden het maar niks steeds die prik in de vinger
    Ik hoop dat je kindje snel indaalt en de bevalling op gang komt, want zo is het toch niet leuk meer, toch?

Caruli, haha grappig die foto van de balletjes, is wel overduidelijk een jongen:D
    Hoe voel je je verder, klaar voor de bevalling?

Mayo, ook al bijna 12 weken, ik hoop dat de kwaaltjes nu langzaam afnemen, en dat je je beter gaat voelen

Enise, wat een verhaal je bevalling, maar wel mooi
    Ben blij dat jullie meisje het zo goed doet

Waterlelie, hoe is het nu met Emma? is de ontlasting nu gewoon iedere dag op gang? vervelend als ze daar last van heeft

Pat, ook al bijna 12 weken, jullie liggen wel allemaal dicht bij elkaar, jij mayo en bright.
    Hoe voel je je verder? neemt de onzekerheid bij jou wel af, of vind je het ook moeilijk?

Jewel, fijn dat je het hebt uitgepraat met die vrienden
    Ik vind het knap dat je nu voor jezelf kiest
    De eerste maanden van je kindje wil je toch echt niks van missen
    Het gaat al zo snel als je anderen moet geloven

Stitchie, wel lang e om tot 4 weken van te voren door te werken, maar heb je niet het recht om 6 weken van te voren te stoppen?

Pekske, wat goed dat het meisje al is ingedaald
    Ik zie je banner even niet en heb dus geen idee hoe lang je nog moet

Susan, lijkt me ook moeilijk om haar te laten huilen in haar eigen bedje, maar waarschijnlijk heb je op lange termijn er wel profijt van
    Wat is sofie een schatje, mooi hoor

Kleintje, geef jij je energie maar aan je nieuwe baan en aan je kindje, wij hebben wel geduld haha

Esser, fijn dat je weer online bent en fijn dat het goed met je gaat

Nightelf, wat een plaatje is amber sofie. en die donkere haren prachtig

Zo meiden, ik weet dat ik waarschijnlijk enkele van jullie vergeten ben, maar dat doe ik niet expres
    Mijn programma begint en dus ga ik TV kijken
    Ik zal straks of morgen even een update van mijn uitstapje naar prenatal doen, het was zooooooooooooo leuk

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    FF egobericht:

Hoi meiden, mijn mannetje is vandaag jarig, dus het was het hele weekend feest. Errug leuk.
    Het gaat hier eigenlijk best goed. Wonderbaarlijk genoeg voel ik me nu al 2 weken beter dan in alle maanden ervoor.

Bijna geen last van de HG. En het prikken is heel vervelend, maar ik ben er verder niet ziek van.
    Ik heb wel mijn beide zijkanten van mijn buik allemaal blauwe plekken van de insuline.

De dosis moest iets omhoog. En mijn vriend weet nu hoe hij moet prikken, dus dat is ook geregeld.

Gisteren had ik wel ff een huilbui want iedereen zat toastjes, vruchtjes, vlaai, stokbroodjes, nootjes etc te eten. En ik kreeg na twee witte broodjes uit de oven zo'n megahoge waarde dat ik de rest van de dag niets kon eten. Heb wel 10x geprikt (dus 2 gaatjes in elke vinger:x), maar het ging maar niet laag genoeg.
    Heb dus wat uit te leggen aan de diabetesverpleegkundige straks als ze belt.

Maar voor de rest mag ik eigenlijk niet klagen.
    Er rommelt nog niets, dus ik kan me niet voorstellen dat ik op heel korte termijn ga bevallen. Maar ja, je weet het natuurlijk nooit.....

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sooner, nog gefeliciteerd met je mannetje!! En het lijkt mij ook niet makkelijk om iedereen van dat lekkers te zien snoepen. En dan ook nog zo'n hoge waarde van 2 broodjes.....
    Wel fijn dat je je de laatste 2 weken zo goed voelt. Hopelijk blijft het zo en kun je fit de bevalling in ;) Het kan zo gebeuren hoor, een kennis die had ook helemaal geen voorweeën o.i.d. gehad, daar braken de vliezen 2 weken van te voren.

Esser, vervelend dat je je nu niet echt goed voelt. Ik heb er (nog) geen last van gelukkig. Maar ik kan mij voorstellen dat het niet leuk is. En dan nog de hormonen erbij....Hopelijk wordt het allemaal niet erger zodat je iig nog wat van de laatste weken kunt genieten! Dikke knuffel!!

Kleintje, de nesteldrang is bij jou ook al een beetje toegeslagen zo te lezen ;) hihi
    En altijd leuk zo'n eerste salaris! :) Niet meteen alles uitgegeven toch? Heel veel succes woensdag met je presentatie, het gaat helemaal goedkomen!!!!!

Confidence, ben nu wel heel erg benieuwd wat je allemaal bij de prenatal gekocht hebt...leuk hè dat shoppen, wen er maar aan! :D

Suus, wat een schatje zeg!! Fijn dat alles zo goed gaat nu! En van een ooievaarsbeet heb ik nog nooit gehoord....gelukkig trekt het wel weer weg.
    En ik kan mij wel er wel wat bij voorstellen dat je je buik mist. Ik denk dat ik dat straks ook heb. Vooral het schoppen en bewegen van de kleine. Al zit de buik mij nu wel vaak in de weg ;)
    Dus toch weer aan de pil...ik snap het wel hoor, zul je zien dat het dan wel raak is..hihi. En hopelijk lukt het met de cryo dan ook ineens :) je weet het nooit hè? Ik denk soms ook al aan een tweede :)...ik weet het eerst moet deze maar eens komen, maar betrap mij erzelf wel eens op wanneer ik dan het zkh weer kan benaderen...:)

Nightelf, jammer dat je de domoseat niet hebt gewonnen...ik had het ook nog eens geprobeerd, maar helaas :D
    En wat heeft Amber een leuk jurkje + maillots aan zeg! Heerlijk dat kleine grut! Hoe is de ontlasting nu van Amber? Al wat vaker dan eerst?

Pekske, hopelijk duurt het voor jou ook niet lang meer. Je maakt nu gebruik van krukken heb ik begrepen? Dat lijkt mij ook niet prettig...Succes meid met de laatste weken!!!

Lelie, ik was je in mijn vorige post helemaal vergeten, maar wat erg van je inboedel zeg! :( Is er nog iets wat er te redden valt of is alles verloren gegaan?

Wat een heerlijk weertje vandaag hè? Wordt er echt vrolijk van! Met mij is het verder goed, ik pak mijn rust nu op de goede momenten en daardoor gelukkig geen harde buiken meer.
    Gister de hele dag op de hondenclub doorgebracht. Onze hond moest VZH examen doen, en hij is geslaagd!! Op het nippertje, bij één oefening bleef hij niet lang genoeg liggen en liep hij naar mijn vriend toe. Daardoor had hij 10 punten aftrek anders was hij de beste van allemaal geweest! Was wel grappig; de rest van de honden waren allemaal herders en dan de golden van ons....:)

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh, ik ben zo benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen.......

Jewel: met het poepen van Amber gaat het wat beter. Ze heeft nu ongeveer 2 poepluiers in de week. Goede dat je je rust nu pakt, hoewel het vast moeilijk is.

Oh, mn meisje brult alweer, zal ff kijken of de fles ondertussen warm is (de vorige heeft ze er denk ik bijna helemaal uitgespuugd.....)

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    sooner: gefeliciteerd met je mannetje
    lijkt me idd niet leuk als iedereen aan het gebak en lekkers zit en jij zelf niks mag pakken....

het word spannend hier in dit topic voor een aantal meiden
    ben ook wel benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen ;)

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Het verlengde
    wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongen
    04-01-10: Deesjuhh:meisje
    19-01-10: Stitchie:meisje
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek: Jongen
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda: meisje en jongen
    27-03-10: Kleintje: Jongen
    28-03-10: Zoe: Jongen
    04-06-10: Confidence: 1 kindje
    11-06-10: Majo: één Mini-Mensje 'aan boord'
    12-06-10: Calani: jongen/meisje en jongen/meisje
    14-06-10: Bright: kan het nog niet weten ;)
    16-06-10: Pat: hubbie wil het niet weten

Afspraken bij gyn of vk
    30-11-09: Sooner diabetesverpleegkundige
    12-11-09: Linda echo en gyn
    01-12-09: Caruli controle gyn
    01-12-09: Sooner oogarts diabetes
    01-12-09: Sooner mexicaanse griep dl2
    02-12-09: Calani 12w4d echo bij gyn
    02-12-09: Sooner gyn zkh
    03-12-09: Jewel controle vk
    07-12-09: Sooner internist diabetes
    07-12-09: Esser controle vk
    08-12-09: Stitchie controle vk
    10-12-09: Majo hartje luisteren vk
    10-12-09: Sooner gyn zkh groeiecho enz
    11-12-09: Bright 13 weken (en 4 dagen) echo VK
    11-12-09: Kleintje controle vk
    24-12-09: Confidence controle gyn

Bevallen
    05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    25-10-09: Danjo bevallen van een meisje Naomi (41.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zo de lijst weer even aangepast met de controle bij de vk voor volgende week. Vandaag bij de vk namelijk weer door de apk heen gekomen, wel ook met het advies mee om rustig aan te doen. ;)
    Kleine man is volledig ingedaald en voelde goed aan, en zijn hartslag klonk ook prima. Heb de vk verteld over mijn klachten en ze gaf aan dat dat wel voorboden zijn van een bevalling.......... ieks! Vandaar haar advies en moet mezelf en de beeb goed in acht blijven houden. Nou meiden, wat Caruli ook al schreef; het wordt al weer spannend hier!
    Vk gaf aan dat ik i.i.g moest proberen om de beeb deze week nog binnen te houden, hahaha. Vanaf komende maandag ben ik 37 weken en dan was 't prima als ie zou komen :) Heb maar aangegeven dat ik m'n best zal doen.

Hoe is het hier met jullie? Vrij rustig?

Hier zodadelijk al wat eten, hebben vanavond nl het 2e cursusdeel van de BV-cursus. Ben benieuwd.......
    Tot later meiden!

Deel Deze Pagina